Die IRL natuurlijk, anders stelde ik die sneaky vraag niet. Maar beide geven overigens "low" aan.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kijk je bij mijn Flips of irl account?
Inderdaad, zeiken over de middelbare school maar hij moet zelf terug naar de basisschool.quote:
Verdomd. Dan luisteren we beide wel heel verschillende muziek.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die IRL natuurlijk, anders stelde ik die sneaky vraag niet. Maar beide geven overigens "low" aan.
It burnsquote:Op zondag 8 juli 2012 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verbeterd worden door een allochtoon.
Heeft je beste vriendin het beter gedaan dan? Of heb je er zelf iets van spul in gedaan?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Myr.
Mijn baas vond mijn korte haartjens leuk.
Twijfelgevalletje. Ook al is het een housenummer verwacht ik ieder moment in dat nummer een overgang naar dubstep.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:46 schreef Watertornado het volgende:
Flippiee, wat vind jij van Bingo Players - L'Amour?
Ik heb er zelf gel in gedaan. Extra strong.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heeft je beste vriendin het beter gedaan dan? Of heb je er zelf iets van spul in gedaan?
Pindakaas in je harenquote:Op zondag 8 juli 2012 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er zelf gel in gedaan. Extra strong.
Whud?quote:
quote:
Squatten trut!quote:Op zondag 8 juli 2012 19:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik trouw wel met een fanatieke sporter. Die mij hopelijk pushed om ook te blijven sporten.
Squattenquote:Op zondag 8 juli 2012 19:58 schreef Watertornado het volgende:
Wat doet Flips eigenlijk in het dagelijk leven?
O, die komt er weer aan hequote:Op zondag 8 juli 2012 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oeh, zou drom of steven de lapo pakken?
Werken bij plaatselijke super enn studeren. Oh en sportenquote:Op zondag 8 juli 2012 19:58 schreef Watertornado het volgende:
Wat doet Flips eigenlijk in het dagelijk leven?
De lapo is irrelevant; wie opent het volgende deel, da's de vraag.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oeh, zou drom of steven de lapo pakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |