Ik ookquote:
Goedemorgenquote:
Oh ja, dat zuigt. Dat had ik vrijdag. Kon ik ook uitslapen, besloot mijn hond om rond een uur of 6 even flink te gaan kotsenquote:Op maandag 9 juli 2012 06:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Ik ging te laat naar bed en ik kon semi-uitslapen dus ik vind het jammer
As if they knowquote:Op maandag 9 juli 2012 06:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja, dat zuigt. Dat had ik vrijdag. Kon ik ook uitslapen, besloot mijn hond om rond een uur of 6 even flink te gaan kotsen
Fijn he huisdierenquote:Op maandag 9 juli 2012 06:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
As if they know![]()
Dat is voor mijn kat ook hét tijdstip om aan mijn slaapkamerdeur te gaan jammeren, op vrije dagen
Echt zo'n typisch 'tv-gezicht' van 'vroegah'. Wat heeft die man in veel films en series gespeeld trouwensquote:
En ik herkende hem alleen van airwolfquote:Op maandag 9 juli 2012 07:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Echt zo'n typisch 'tv-gezicht' van 'vroegah'. Wat heeft die man in veel films en series gespeeld trouwens
Dat heb ik nou nooitquote:Op maandag 9 juli 2012 07:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn hele ochtendritueel is door de war.
Als in, ik ben nu al klaar om naar mn werk te gaan, hoef pas over 3 kwartier weg
Dat kan ik niet, dan heb ik zo'n valse start dat mn hele dag naar de knoppen is.quote:Op maandag 9 juli 2012 07:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooittijd verdwijnt in een soort Bermudadriehoek in mijn huis. Ik knipper met mijn ogen en er zijn zo twee uur voorbij. Ik moet me altijd haasten om niet te laat te komen, helemaal als ik op tijd klaar ben gek genoeg
Werkzequote:Op maandag 9 juli 2012 07:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Mjah eens kijken hoe erg de files zijn als ik een half uur vroeger vertrek!
The Wild Bunch. Een van de beste westerns ever. En geweldige rol van hem. En wat een briljant hoofd had die man!quote:Op maandag 9 juli 2012 07:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik herkende hem alleen van airwolf
quote:Op maandag 9 juli 2012 11:48 schreef Myraela het volgende:
Een goed begin van je vakantie; zomerschool.
Ik had me er niet meer veel van voorgesteld door het uitstel. Dus dan valt het altijd mee.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:50 schreef SiIk het volgende:
[..]
Was het nou beter of slechter doordat je 3 maanden in spanning moest zitten?
Murretjequote:
Was tofquote:Op maandag 9 juli 2012 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had me er niet meer veel van voorgesteld door het uitstel. Dus dan valt het altijd mee.
Ik was met mijn hoofd al bij heul andere dingen.
[..]
Murretje
Hoe was Sepultura? Ik stond daar zo op een verzopen veld en er waren nergens lekkere billetjes en mijn telefoon deed niks meer.
Ik heb Kraantje Pappie gezien.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was tofJammer dat niemand van jullie kwam.
quote:Op maandag 9 juli 2012 14:15 schreef Flippiee het volgende:
Dramatische werkdag is dramatisch /twitter #goedemiddag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |