Was het nou beter of slechter doordat je 3 maanden in spanning moest zitten?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, daar is de film berucht om
Bij John Carter heb ik trouwens voor het eerst Silk gezien.
Weer aan het daten met iemand, maar kan d'r nog niet veel over zeggen eigenlijk. 2 Keer afgesproken, 2 keer heel leuk gehad (eigenlijk de hele dag met elkaar opgeschoten, 2e date was een dagje Walibi), en we gaan nog afspreken in ieder geval. Ik zie haar wel zitten, maar zo'n klein rotstemmetje zegt me dat ze me als een gewone vriend ziet (vrouwen schijnen nog wel eens 'als vrienden' af te spreken met iemand terwijl ze die nog helemaal niet kennen verder)quote:
quote:
quote:
quote:
Tempo maken met avances. Plaag haar veel, niet alleen gezellig doen en een vriendschappelijke houding aanhouden zeg maarquote:Op zondag 8 juli 2012 23:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weer aan het daten met iemand, maar kan d'r nog niet veel over zeggen eigenlijk. 2 Keer afgesproken, 2 keer heel leuk gehad (eigenlijk de hele dag met elkaar opgeschoten, 2e date was een dagje Walibi), en we gaan nog afspreken in ieder geval. Ik zie haar wel zitten, maar zo'n klein rotstemmetje zegt me dat ze me als een gewone vriend ziet (vrouwen schijnen nog wel eens 'als vrienden' af te spreken met iemand terwijl ze die nog helemaal niet kennen verder)
Ja dat doe ik dus ook niet, integendeel zelfs....quote:Op zondag 8 juli 2012 23:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Tempo maken met avances. Plaag haar veel, niet alleen gezellig doen en een vriendschappelijke houding aanhouden zeg maar
Hoe hebben jullie elkaar ontmoet?quote:Op zondag 8 juli 2012 23:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dus ook niet, integendeel zelfs....
Dat ken ik maar al te goed van vroeger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |