Dat heb ik je toch verteld? Is er zo weinig blijven hangen?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Werken bij plaatselijke super enn studeren. Oh en sporten
En de hond uitlaten, en met vriendinnetjes toffe avonden hebben.
En jij?
Niet aan mij hoor.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat heb ik je toch verteld? Is er zo weinig blijven hangen?
Ik mag hopen dat er niks aan Flips hangtquote:Op zondag 8 juli 2012 20:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat heb ik je toch verteld? Is er zo weinig blijven hangen?
Ik heb haar ass gezien, drom.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat er niks aan Flips hangt
Wat zou er moeten hangen dan?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat er niks aan Flips hangt
Heb je er ook nog aan mogen voelen (en dan natuurlijk net doen alsof het per ongeluk was)?quote:
Gelukkig, ik twijfelde al bijna aan mijzelf.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Shit, mislukt.
Wat voor hippe studie doe je?
Oh shitquote:
Ik ben kantoorsmurf. Beetje bitchen op het werk van mijn collega's en het dan beter overdoen.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Management, economie en recht. En jij?
[..]
Wat is een kantoorsmurf.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben kantoorsmurf. Beetje bitchen op het werk van mijn collega's en het dan beter overdoen.
quote:Op zondag 8 juli 2012 20:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben kantoorsmurf. Beetje bitchen op het werk van mijn collega's en het dan beter overdoen.
En dat varieert van whiskey tot audioapparatuur tot panties?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon, iemand die achter een bureau hangt. Alhoewel ik zeker 10 keer per dag van het bureau afkom om het hele gebouw door te rennen om mijn fysiek op orde te houden (wat jammerlijk mislukt natuurlijk). De smurf heb ik niet erachter gezet omdat ik een muts draag ofzo, maar meer omdat ik dat mooi staan en klinken.quote:
Dus je draagt geen kek wit broekje?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon, iemand die achter een bureau hangt. Alhoewel ik zeker 10 keer per dag van het bureau afkom om het hele gebouw door te rennen om mijn fysiek op orde te houden (wat jammerlijk mislukt natuurlijk). De smurf heb ik niet erachter gezet omdat ik een muts draag ofzo, maar meer omdat ik dat mooi staan en klinken.
Neen. Maar ik zag haar wel heel charmant wegrennen met de armen omhoog, naar de bus. Toen zag het er wel goed uit.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je er ook nog aan mogen voelen (en dan natuurlijk net doen alsof het per ongeluk was)?
En wat vind jij van haar bips?quote:
Je hoeft je niet te schamen.quote:
En iets met houten stokjes en elastiekjes schietenquote:Op zondag 8 juli 2012 20:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
houten stokjes?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En iets met houten stokjes en elastiekjes schieten
Niiiiiiicequote:Op zondag 8 juli 2012 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neen. Maar ik zag haar wel heel charmant wegrennen met de armen omhoog, naar de bus. Toen zag het er wel goed uit.
[..]
En wat vind jij van haar bips?
[..]
Je hoeft je niet te schamen.
Tsja, ik heb dat allemaal gemist want ze rende echt veel te snel. Wel schattig, maar in een tempo waar Duracell-konijntjes jaloers op zouden zijn.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Neen. Maar ik zag haar wel heel charmant wegrennen met de armen omhoog, naar de bus. Toen zag het er wel goed uit.
Roerstaafjes tochquote:
Ja, eigenlijk wel. Ik werk daar natuurlijk maar net, maar ik ben een van de weinige die een beetje actief gaat hangen in andere hoods waardoor ik als een katalysator in het bedrijf functioneer door kennis effectief in het bedrijf te verspreiden.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:07 schreef twi het volgende:
[..]
En dat varieert van whiskey tot audioapparatuur tot panties?
Ik ben niet zo'n kontenkennen, dus ik wilde even een second opinion hebben.quote:
Gelukkig hadden Heloef en ik wel onze prioriteiten goed.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:09 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, ik heb dat allemaal gemist want ze rende echt veel te snel. Wel schattig, maar in een tempo waar Duracell-konijntjes jaloers op zouden zijn.
Ah, ja. maar die houten heb ik dus snel afgewend en een privédoosje met 2000 plasticen bewaard.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Roerstaafjes tochof waren dat nog die van plastic. Die allemaal op de grond getieft waren
Ahh zoo!quote:Op zondag 8 juli 2012 20:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon, iemand die achter een bureau hangt. Alhoewel ik zeker 10 keer per dag van het bureau afkom om het hele gebouw door te rennen om mijn fysiek op orde te houden (wat jammerlijk mislukt natuurlijk). De smurf heb ik niet erachter gezet omdat ik een muts draag ofzo, maar meer omdat ik dat mooi staan en klinken.
Niet met armen omhoog toch oh shit man.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
En wat vind jij van haar bips?
[..]
Je hoeft je niet te schamen.
Je bedoelt dat jullie ineens heel paniekerig begonnen te gillen "WAAR IS FLIPS NU AL ZO SNEL NAARTOE GEREND? GING ZE LINKS OF IS ZE NAAR RECHTS GEGAAN?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gelukkig hadden Heloef en ik wel onze prioriteiten goed.
Ja heel slimquote:Op zondag 8 juli 2012 20:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah, ja. maar die houten heb ik dus snel afgewend en een privédoosje met 2000 plasticen bewaard.
Jawel. Het was grappig.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ahh zoo!
[..]
Niet met armen omhoog toch oh shit man.
Gelukkig.
Dat was de tweede keer jong. Toen verdween ze inderdaad als een dief in de nacht.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:12 schreef twi het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jullie ineens heel paniekerig begonnen te gillen "WAAR IS FLIPS NU AL ZO SNEL NAARTOE GEREND? GING ZE LINKS OF IS ZE NAAR RECHTS GEGAAN?"
quote:
Is de sportschool toch ergens goed voorquote:Op zondag 8 juli 2012 20:09 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, ik heb dat allemaal gemist want ze rende echt veel te snel. Wel schattig, maar in een tempo waar Duracell-konijntjes jaloers op zouden zijn.
Godverdommequote:Op zondag 8 juli 2012 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel. Het was grappig.
[..]
Dat was de tweede keer jong. Toen verdween ze inderdaad als een dief in de nacht.
De koffie/kantinedame is de eerste persoon in een bedrijf waar ik een goede band mee wil opbouwen, want daar heb je zoooveel aan.quote:
Daar ben ik goed in.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Godverdomme
Volgende keer doen we wel een vet awkward afscheid.
Je bedoelt een afscheid waar ik geen pinpas bij nodig heb?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Godverdomme
Volgende keer doen we wel een vet awkward afscheid.
Ja dat dus.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar ben ik goed in.
Zwaaien, hand geven, zoenen?
Blowfish, is toch nog steeds niet gekraakt? Tegenwoordig kun je wel beter twofish nemen, maar blowfish niet te stoppen.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:15 schreef twi het volgende:
Kaneelstokje, even iets anders. Weet jij wanneer blowfishes zichzelf zo opblazen? Ik heb er hier eentje naast me zitten die wat moeilijk te lezen is.
Uit mijn hoofd: Als ze zich bedreigd voelen (predator) en groter willen lijken en dus oneetbaar door de grootte en de stekels.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:15 schreef twi het volgende:
Kaneelstokje, even iets anders. Weet jij wanneer blowfishes zichzelf zo opblazen? Ik heb er hier eentje naast me zitten die wat moeilijk te lezen is.
Niemand had jouw nummer, snickel.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar goed, ik ga even gamen.
Bel me maar als Rokjon er is.
Zo waar dit.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De koffie/kantinedame is de eerste persoon in een bedrijf waar ik een goede band mee wil opbouwen, want daar heb je zoooveel aan.
Tegenvallertje wel, dit.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd: Als ze zich bedreigd voelen (predator) en groter willen lijken en dus oneetbaar door de grootte en de stekels.
Ik ben je nog altijd zo ontzettend eeuwig gigantisch dankbaar. Moet ik het overmaken of komt het nog wel?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:16 schreef twi het volgende:
[..]
Je bedoelt een afscheid waar ik geen pinpas bij nodig heb?
Je mag de volgende keer wel een paar biertjes kopenquote:Op zondag 8 juli 2012 20:17 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben je nog altijd zo ontzettend eeuwig gigantisch dankbaar. Moet ik het overmaken of komt het nog wel?
Haha prima.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:18 schreef twi het volgende:
[..]
Je mag de volgende keer wel een paar biertjes kopenHoef ik m'n portomonnee niet mee te nemen
Waar moet ik mn wijn dan vandaan halen, godverdomme.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:18 schreef twi het volgende:
[..]
Je mag de volgende keer wel een paar biertjes kopenHoef ik m'n portomonnee niet mee te nemen
quote:Op zondag 8 juli 2012 20:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar moet ik mn wijn dan vandaan halen, godverdomme.
Dat heb ik met afgelopen week met een keukenmes gehad. Maar, scalpel van een meter? WTF?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:19 schreef Watertornado het volgende:
De pleuris ik mik bijna net mijn scalpel van een meter in mijn voet. Schrok me het apenlazarus.En dan blijft hij ook nog zo leuk uitdagend spinnen hè.
Naja kan ook 80 cm geweest zijn.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:21 schreef twi het volgende:
[..]
Dat heb ik met afgelopen week met een keukenmes gehad. Maar, scalpel van een meter? WTF?
Ja ditquote:Op zondag 8 juli 2012 20:21 schreef twi het volgende:
[..]
Dat heb ik met afgelopen week met een keukenmes gehad. Maar, scalpel van een meter? WTF?
Dat zuigt idd het hardst.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
Klote waarschijnlijk want ik heb niks met recht
De scalpel was overigens geen meter groot, als je het zo interpreteerde.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:21 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, op die manierquote:Op zondag 8 juli 2012 20:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De scalpel was overigens geen meter groot, als je het zo interpreteerde.
Lag gewoon op mijn nachtkastje hoor.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:26 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, op die manierJa sorry, alleen bij Jofu denk ik aan afstanden minder hoog dan pakweg 1m20 bij het hanteren van een scalpel.
Je maakt het er niet beter op voor de dames, Dyson...quote:Op zondag 8 juli 2012 20:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lag gewoon op mijn nachtkastje hoor.
Als ze dan zegt "het past niet" heb ik tenminste een oplossing voorhanden.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:28 schreef twi het volgende:
[..]
Je maakt het er niet beter op voor de dames, Dyson...
quote:Op zondag 8 juli 2012 20:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ze dan zegt "het past niet" heb ik tenminste een oplossing voorhanden.
[..]
Kan ik er wat aan doen dat mijn trein ineens ipv naar Amsterdam naar Weesp gaat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:
Wat is dit voor een karbonkeliteit? Jullie bloeden daar toch wel vaker of niet dan?quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 20:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Wat is dit voor een karbonkeliteit? Jullie bloeden daar toch wel vaker of niet dan?
Godverdommequote:Op zondag 8 juli 2012 20:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Wat is dit voor een karbonkeliteit? Jullie bloeden daar toch wel vaker of niet dan?
Holy guacamolequote:Op zondag 8 juli 2012 20:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op zondag 8 juli 2012 20:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Was het eerste woord dat in mij opkwam. Jij keek toch ook wel Ik Mik Loreland?quote:
Ik kan me niet herinneren dat ik het heb gekeken.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Was het eerste woord dat in mij opkwam. Jij keek toch ook wel Ik Mik Loreland?
quote:Op zondag 8 juli 2012 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik het heb gekeken.
Maar Karbonkel is een bekend fenomeen op den foks.
Flips haar flowchart is heel simpel.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, één uit duizenden. Daar is een wachtlijst voor.
Wat is een CR7?quote:Op zondag 8 juli 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flips haar flowchart is heel simpel.
Ben je CR7?
Nee -> flikker op
Ja -> relatie graag.
Zo erg ben ik ook weer niet hoor.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flips haar flowchart is heel simpel.
Ben je CR7?
Nee -> flikker op
Ja -> relatie graag.
Cristiano Ronaldoquote:
Ronaldo, en die draagt nr 7quote:
Die latente hommo uit Portugal die iedere mm2 van zijn lichaam grondig onthaart.quote:
Nee? Waarom ben je dan single?quote:Op zondag 8 juli 2012 21:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo erg ben ik ook weer niet hoor.
[..]
Cristiano Ronaldo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |