Je maakt het er niet beter op voor de dames, Dyson...quote:Op zondag 8 juli 2012 20:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lag gewoon op mijn nachtkastje hoor.
Als ze dan zegt "het past niet" heb ik tenminste een oplossing voorhanden.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:28 schreef twi het volgende:
[..]
Je maakt het er niet beter op voor de dames, Dyson...
quote:Op zondag 8 juli 2012 20:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ze dan zegt "het past niet" heb ik tenminste een oplossing voorhanden.
[..]
Kan ik er wat aan doen dat mijn trein ineens ipv naar Amsterdam naar Weesp gaat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:
Wat is dit voor een karbonkeliteit? Jullie bloeden daar toch wel vaker of niet dan?quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 20:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Wat is dit voor een karbonkeliteit? Jullie bloeden daar toch wel vaker of niet dan?
Godverdommequote:Op zondag 8 juli 2012 20:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Wat is dit voor een karbonkeliteit? Jullie bloeden daar toch wel vaker of niet dan?
Holy guacamolequote:Op zondag 8 juli 2012 20:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op zondag 8 juli 2012 20:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Was het eerste woord dat in mij opkwam. Jij keek toch ook wel Ik Mik Loreland?quote:
Ik kan me niet herinneren dat ik het heb gekeken.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Was het eerste woord dat in mij opkwam. Jij keek toch ook wel Ik Mik Loreland?
quote:Op zondag 8 juli 2012 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik het heb gekeken.
Maar Karbonkel is een bekend fenomeen op den foks.
Flips haar flowchart is heel simpel.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, één uit duizenden. Daar is een wachtlijst voor.
Wat is een CR7?quote:Op zondag 8 juli 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flips haar flowchart is heel simpel.
Ben je CR7?
Nee -> flikker op
Ja -> relatie graag.
Zo erg ben ik ook weer niet hoor.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flips haar flowchart is heel simpel.
Ben je CR7?
Nee -> flikker op
Ja -> relatie graag.
Cristiano Ronaldoquote:
Ronaldo, en die draagt nr 7quote:
Die latente hommo uit Portugal die iedere mm2 van zijn lichaam grondig onthaart.quote:
Nee? Waarom ben je dan single?quote:Op zondag 8 juli 2012 21:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo erg ben ik ook weer niet hoor.
[..]
Cristiano Ronaldo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |