Eigenlijk geen file gehad. Dat wil zeggen als ik niet in die kijkersfile van 8 kilometer terecht was gekomen.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En, viel de file mee vanochtend?
[..]
Ik werd half kwijlend wakker, Whatsapp nog aan, half getypt bericht, ik kon niet meer
Natuurlijk poppetjequote:Op maandag 9 juli 2012 15:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En ik tot 6uur vanmorgen wachten op je reactie
Nou dan is het maar goed dat je eerder weg bent gegaanquote:Op maandag 9 juli 2012 15:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eigenlijk geen file gehad. Dat wil zeggen als ik niet in die kijkersfile van 8 kilometer terecht was gekomen.
Maar dat was het enige. Ik was rond 10 voor 9 op mn werk. Lekker op tijd dus
Ik was wel breaking bad seizoen 3 aan het afkijken maar tochquote:
Afgelopen keren stond ik eigenlijk de hele rit in de file. Dan was ik om 8 uur van huis vertrokken en bij Rotterdam had ik dan alle tijd om te whatsappen en facebooken. Dat lukte me vanochtend niet hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 15:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou dan is het maar goed dat je eerder weg bent gegaan
Hahaha dat bedoel ik, je was met heel andere dingen bezigquote:Op maandag 9 juli 2012 15:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was wel breaking bad seizoen 3 aan het afkijken maar toch
Ja ondertussen weet ik nu precies op welke momenten jij in slaap gevallen bentquote:Op maandag 9 juli 2012 15:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha dat bedoel ik, je was met heel andere dingen bezig
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Afgelopen keren stond ik eigenlijk de hele rit in de file. Dan was ik om 8 uur van huis vertrokken en bij Rotterdam had ik dan alle tijd om te whatsappen en facebooken. Dat lukte me vanochtend niet hoor
Oh?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ondertussen weet ik nu precies op welke momenten jij in slaap gevallen bent
Je stopt elke avond/nacht rond dezelfde tijdstip met berichtenquote:
Zonder files (en verdwalen) doe ik het in een kleine 3 kwartier.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
oh dat lijkt me zo erg![]()
Fietsend ben ik in 10 minuten thuis.
Moe maar voldaanquote:Op maandag 9 juli 2012 15:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je stopt elke avond/nacht rond dezelfde tijdstip met berichten
Haha oja, jij hebt een ding met verdwalenquote:Op maandag 9 juli 2012 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zonder files (en verdwalen) doe ik het in een kleine 3 kwartier.
Dat is me dus nog niet 1 keer gelukt
Nopequote:Op maandag 9 juli 2012 15:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha oja, jij hebt een ding met verdwalen![]()
Gaat dat helemaal goed nu?
Dat meen je nietquote:Op maandag 9 juli 2012 15:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope![]()
Zelfs met Tomtom gaat het nog helemaal mis
Zijn ze wel, maar huppel kan er gewoon niet mee omgaanquote:Op maandag 9 juli 2012 15:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat meen je nietNiet dat die dingen zo super betrouwbaar zijn
Mn werk is op nummer 49.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat meen je nietNiet dat die dingen zo super betrouwbaar zijn
Jouw huis had ik wel zonder verdwalen gevonden dus ik kan er wel mee omgaan!!quote:Op maandag 9 juli 2012 15:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zijn ze wel, maar huppel kan er gewoon niet mee omgaan
Ze houden zelden rekening met wegopbrekingen en dat soort ongein.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zijn ze wel, maar huppel kan er gewoon niet mee omgaan
Mijn huis wordt ook met borden aangegeven aangezien ik een beruchte celebrity iemand benquote:Op maandag 9 juli 2012 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw huis had ik wel zonder verdwalen gevonden dus ik kan er wel mee omgaan!!
Het is echt zo jaquote:Op maandag 9 juli 2012 15:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze houden zelden rekening met wegopbrekingen en dat soort ongein.
En ik geloof wel dat Huppel er niet mee om kan gaan
Ik kom altijd wel daar waar ik zijn moet hoor. Alleen meestal met een behoorlijke omweg.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze houden zelden rekening met wegopbrekingen en dat soort ongein.
En ik geloof wel dat Huppel er niet mee om kan gaan
gewoon in het algemeen heb ik dat met vrouwen en navigatiequote:Op maandag 9 juli 2012 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat een vertrouwen hebben jullie in mij zeg
Nou ja ik verdwaal zelfs met de treinquote:Op maandag 9 juli 2012 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat een vertrouwen hebben jullie in mij zeg
quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
gewoon in het algemeen heb ik dat met vrouwen en navigatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |