Grote hobby van me, komt goed van pas bij de dames bwhehequote:Op zondag 8 juli 2012 23:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yeas, I noticed. Maar om de een of andere reden zei mijn slaptop "nee"Waarom staat jouw fobo helemaal vol met eten btw?
Nu heb ik honger
Waren vast toch mijn types nietquote:Op zondag 8 juli 2012 23:57 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Je bent gewoon jaloers dat 4 kerels mij probeerden te versieren.
Vrouwen vinden namelijk mannen sneller oninteressant zodra die uit het niets aan komt zetten met 'cadeautjes'. "Je kent me niet eens, creep. Maar goed ik neem het aan, want free boozz niggaaa"quote:
Nou zij vond het heel leuk dat ik haar trakteerde zei zequote:Op maandag 9 juli 2012 00:00 schreef Sinji het volgende:
[..]
Vrouwen vinden namelijk mannen sneller oninteressant zodra die uit het niets aan komt zetten met 'cadeautjes'. "Je kent me niet eens, creep. Maar goed ik neem het aan, want free boozz niggaaa"
Natuurlijk zeggen ze dit gedeelte niet hardopquote:Op maandag 9 juli 2012 00:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou zij vond het heel leuk dat ik haar trakteerde zei ze
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:00 schreef Sinji het volgende:
[..]
"Je kent me niet eens, creep. Maar goed ik neem het aan, want free boozz niggaaa"
Wat een BSquote:Op maandag 9 juli 2012 00:00 schreef Sinji het volgende:
[..]
Vrouwen vinden namelijk mannen sneller oninteressant zodra die uit het niets aan komt zetten met 'cadeautjes'. "Je kent me niet eens, creep. Maar goed ik neem het aan, want free boozz niggaaa"
Yes, I also noticed that quite some time agoquote:Op zondag 8 juli 2012 23:57 schreef Sinji het volgende:
[..]
Grote hobby van me, komt goed van pas bij de dames bwhehe
Vriendjes worden? Ben die van mij namelijk kwijt kan ik je altijd op ieder tijdstip een beetje opgewonden maken...quote:Op maandag 9 juli 2012 00:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar dan raak ik altijd een beetje opgewonden.
Vraag het de vrouwen zou ik zeggenquote:
Silva wintquote:Op maandag 9 juli 2012 00:11 schreef Sinji het volgende:
[..]
Vraag het de vrouwen zou ik zeggenAnyway, even Silva vs Sonnen zien en dan pitten. Slaap wel iedereen [ afbeelding ]
Hahaquote:Op maandag 9 juli 2012 00:05 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Vriendjes worden? Ben die van mij namelijk kwijt kan ik je altijd op ieder tijdstip een beetje opgewonden maken...
Was wel toffe gevechtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |