Oeh. Zal ik verkering aan haar vragen voor jou?quote:Op zondag 8 juli 2012 21:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik vind haar wel leuk maar ben te verlegen het haar te vertellen
Ja weet ik veel. Ik ben niet leuk genoeg.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die latente hommo uit Portugal die iedere mm2 van zijn lichaam grondig onthaart.
[ afbeelding ]
[..]
Nee? Waarom ben je dan single?
Dus als chicks op zogenaamde door de media etc. benoemde homo's vallen, blijven die single?quote:Op zondag 8 juli 2012 21:15 schreef VacaLoca het volgende:
Ze is single omdat ze een zwak heeft voor een homo als CR7
Wel per PM dan, zodat het geheim blijft.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh. Zal ik verkering aan haar vragen voor jou?
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh. Zal ik verkering aan haar vragen voor jou?
Het is iig een behoorlijke turn-offquote:Op zondag 8 juli 2012 21:16 schreef Flippiee het volgende:
Dus als chicks op zogenaamde door de media etc. benoemde homo's vallen, blijven die single?
quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Die gast is nog vrouwlijker dan jij, Flippiee
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Die gast is nog vrouwlijker dan jij, Flippiee
Nee hoorquote:Op zondag 8 juli 2012 21:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Ik ben niet leuk genoeg.
[..]
Dus als chicks op zogenaamde door de media etc. benoemde homo's vallen, blijven die single?
Ja, misschien eerst even leren kennen wie je bent voordat ik je naar de maan vlieg.quote:
Dat wist ik dan weer nietquote:Op zondag 8 juli 2012 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, misschien eerst even leren kennen wie je bent voordat ik je naar de maan vlieg.
Tevens schijnt Sinatra een enorme leuter te hebben gehad.
Sinatra is dan ook natural born überbaas pur sangquote:Op zondag 8 juli 2012 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, misschien eerst even leren kennen wie je bent voordat ik je naar de maan vlieg.
Tevens schijnt Sinatra een enorme leuter te hebben gehad.
quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn poster is ook al van mijn deur. Nu is de turn-off minder groot
Dat kan ik mijn zusje niet aan doen. Ze vond het al een hele verandering dat Ronaldo weg was en dan ook nog een vreemde man aan mijn deur. Dat zal niet gewaardeerd wordenquote:Op zondag 8 juli 2012 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Komt er nu een poster van xfriendx?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |