SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cols van belangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kansen voor de vluchters welzeker.
Telesport & Hyves Tourpoule 2012 #3 FOK! tweede bij subpoules Telesport & Hyves Tourpoule 2012 #3 FOK! tweede bij subpoules Telesport & Hyves Tourpoule 2012 #3 FOK! tweede bij subpoules
Daar lekker tourpoules bespreken
Only the strong survive
Dan zou ik eerder SoK geloven.quote:
Madiot.quote:
Ben je om 1800 uur wel weer gewoon op post?quote:
Ook hij is niet heel slim.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:17 schreef Lann555 het volgende:
[..]
[..]
Nou, hij heeft nog wel meer charisme dan die Vanendert
Dat is nog niet bekend.quote:
Nee, want alles buiten de limiet is nog niet binnen.quote:
Taarame met 46 op Gallopin.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:19 schreef Tornadovis het volgende:
[..]
Gallopin toch? In AK stond Pinot op 54 sec van Gallopin en die verliest nu maar 26 sec.
NOS moet me niet tegenspreken en hun plaats kennen.quote:
oja die zal dus het wel zijn.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:19 schreef Tornadovis het volgende:
[..]
Gallopin toch? In AK stond Pinot op 54 sec van Gallopin en die verliest nu maar 26 sec.
Voortaan SoK Sport.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
NOS moet me niet tegenspreken en hun plaats kennen.
Als er een kans is op staken houden ze wel voet bij stuk ja.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:18 schreef Dreassic het volgende:
[..]
1000000x meer mentaliteit en winnaars dan die faalnederlanders.
Goed? Hij reed op zijn niveau, maar die aanvallen waren echt 10x niks.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:20 schreef Sasman het volgende:
VDB2 goed gereden. Pinot misschien ook voor witte trui? Ook al is hij nog heel jong. Maar toch.
Nee, die is al een tijdje binnen.quote:
Het staken hebben zij tot kunst verhevenquote:Op zondag 8 juli 2012 17:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als er een kans is op staken houden ze wel voet bij stuk ja.
Ze keken naar de verschillen van de etappe van gister in plaats van naar klassement.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
NOS moet me niet tegenspreken en hun plaats kennen.
Jaja...Sorry je hebt helemaal gelijk.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:21 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Goed? Hij reed op zijn niveau, maar die aanvallen waren echt 10x niks.
Oh effe gemistquote:
Misschien zou je zelf eens in zo'n gebied op de fiets moeten stappen.quote:
Fransenquote:Op zondag 8 juli 2012 17:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het staken hebben zij tot kunst verheven
MEEDOEN IS BELANGRIJKER DAN WINNEN!quote:Op zondag 8 juli 2012 17:23 schreef freaky40 het volgende:
De dooddoeners van Ten Dam vliegen ons weer om den oren... Slappe hap.
Wat moet hij dan zeggen?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:23 schreef freaky40 het volgende:
De dooddoeners van Ten Dam vliegen ons weer om den oren... Slappe hap.
Of je nou in Nederland op de fiets stapt, of in Frankrijk, zwaar is het niet.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Misschien zou je zelf eens in zo'n gebied op de fiets moeten stappen.
Was top 20 algemeen klassement.quote:
nee, op 20 minuten denk ikquote:Op zondag 8 juli 2012 17:24 schreef DennisDeBengel het volgende:
Gesink komt straks op een kwartier binnen
Klassement kan nog!quote:Op zondag 8 juli 2012 17:24 schreef DennisDeBengel het volgende:
Gesink komt straks op een kwartier binnen
Ongeveer 35 minuten.quote:
Beter luisteren.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:24 schreef freaky40 het volgende:
Ten Dam: 'We hebben ons weer laten zien' Tja, belangrijker dan winnen he...pfff.
"Mijn neus zit nog recht en ik zie er niet uit alsof iemand me met een toilet tegen mijn bek heeft geramt. Das beter dan vorig jaar"quote:
Moeten ze maar voor ritwinst gaan toch.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:24 schreef Keauning het volgende:
''nu dat de klassementen misschien een beetje verloren zijn voor rabobank''
lul dr niet om heen man
jaquote:Op zondag 8 juli 2012 17:25 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Moeten ze maar voor ritwinst gaan toch.
os kan me nooit zo boeien.quote:
Weer een foute wissel.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:25 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Over 2 jaar kunnen we weer huishouden bij het schaatsen
Voor de fappers van onze matige renners wel jaquote:Op zondag 8 juli 2012 17:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waren er verwachtingen voor deze tour dan?
Wielrennen,Hockey,Zwemmenquote:Op zondag 8 juli 2012 17:26 schreef Waaghals het volgende:
[..]
os kan me nooit zo boeien.
verzameling b-sporten waar we medailles halen
Wat nou vanendert en vandebroeckquote:Op zondag 8 juli 2012 17:26 schreef Eenskijken het volgende:
renners van de dag voor mij zijn vanendert en vandenbroeck, die hebben bikkelhard op kop gereden zeg.
quote:Op zondag 8 juli 2012 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat nou vanendert en vandebroeck
PINOT
PINOT
Mist Kramer weer een afslagquote:Op zondag 8 juli 2012 17:25 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Over 2 jaar kunnen we weer huishouden bij het schaatsen
Nederland in het ESFquote:
Heeft blijkbaar een goeie indruk achtergelaten in de bus. Dus sluit een goed klassement nog altijd niet uit.quote:
Inderdaadquote:Op zondag 8 juli 2012 17:28 schreef marcodej het volgende:
De achterstanden vallen me nog mee, gezien het slagveld aan het begin.
In wielertermen wel.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die commentatoren overdrijven echt. ZO jong is 22 toch ook weer niet.
Voor wielrennen is dat onwijs jong.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Denk het wel, pakt daar normaal gesproken zo'n 25 minuten.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Netjesdat moet nog wel lukken in de tijdrit toch?
Zou graag met hem willen ruilenquote:Op zondag 8 juli 2012 17:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
In de ronde van Californie 2013.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Ah, Gesink zal vast wel een paar etappes pakken!
Ik zie hem nog niet in de uitslag staan.quote:
Dat blijf ik me afvragen tot welke leeftijd ben je wel niet een talent? Die witte trui gaat toch ook al tot 26 jaar?quote:
Nou, tot die leeftijd ongeveer.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat blijf ik me afvragen tot welke leeftijd ben je wel niet een talent? Die witte trui gaat toch ook al tot 26 jaar?
quote:Op zondag 8 juli 2012 17:28 schreef DennisDeBengel het volgende:
Zal Gesink afstappen of niet? Vorig jaar zei hij dat hij niet nog eens zo'n Tour zal rijden..
Gesink-haters overdrijven altijd zo. Hij wint echt Ronde van Oman ook nog wel.quote:
Zag em met Voigt pratenquote:Op zondag 8 juli 2012 17:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zie hem nog niet in de uitslag staan.
Mentsjov of Zubeldia?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:30 schreef TheGOAT het volgende:
Nibali zal morgen wel niet meer in de top 3 staan..
Alle vips krijgen een truitjequote:Op zondag 8 juli 2012 17:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoevaak moet hij een handtekening zetten?
Froome zou mooi zijn, echte eindbaas. Hopen dat ie wat kan pakken op Wiggins.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Menchov lijkt me ja, misschien Froome wel.
Kan een probleem met een transponder zijn, of het was Cooke, die staat wel in dezelfde groep als Voigt in de uitslag.quote:
Froome mag niet voor eigen succes gaan. Moet helpen met Wigginsquote:Op zondag 8 juli 2012 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Froome zou mooi zijn, echte eindbaas. Hopen dat ie wat kan pakken op Wiggins.
En als ie nu eens toevallig in het geel komt?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Froome mag niet voor eigen succes gaan. Moet helpen met Wiggins
Dan ben ik benieuwdquote:Op zondag 8 juli 2012 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En als ie nu eens toevallig in het geel komt?
Dan moet hij zich laten lossen. Sky wil absoluut die Wiggins laten winnen.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En als ie nu eens toevallig in het geel komt?
Ja compleet belachelijk natuurlijk. Contador vs. Armstrong all over againquote:Op zondag 8 juli 2012 17:34 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Dan moet hij zich laten lossen. Sky wil absoluut die Wiggins laten winnen.
quote:Op zondag 8 juli 2012 17:34 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Dan moet hij zich laten lossen. Sky wil absoluut die Wiggins laten winnen.
Heb nog altijd een zure smaak in mijn mond van die Giro vorig jaar. Echt schandalig. En die Froome is zowieso een leukere renner dan die slaapverwekkende Wiggins.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja compleet belachelijk natuurlijk. Contador vs. Armstrong all over again
quote:
Gewoon een Landis doen en je doet weer mee in het klassementquote:
Helaas..quote:Op zondag 8 juli 2012 17:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gesink oogt nog niet als iemand die snel gaat opgeven.
Die gaat toch redelijk over die heuvels dat vals platquote:
Wel jammer dat ze dat niet laten zienquote:Op zondag 8 juli 2012 17:38 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Die gaat toch redelijk over die heuvels
Ja beetje domme vraag van die fokkerquote:Op zondag 8 juli 2012 17:36 schreef Marcoss het volgende:
Gesink wel wat geïrriteerd richting verslaggever
hi ha hoquote:Op zondag 8 juli 2012 17:38 schreef Pedroso het volgende:
Heel reeel wat Gesink zegt hoor. Hij heeft het niveau om top 5 te rijden maar kan schinbaar niet omgaan met valpartijen. Daar herstelt ie niet binnen een paar dagen van.
Klopt als een bus.
Ja Sammy bewijst dat ook meer op keerquote:Op zondag 8 juli 2012 17:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Je moet je ook wel afvragen waarom het telkens Gesink is die bij valpartijen en dergelijke betrokken is. Terwijl de ware top 10 renners daar veel en veel minder te maken mee hebben. Concentratie en positionering hoort ook bij het klassementsrijden.
Vind ik niet verrassend.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:39 schreef Slobeend het volgende:
Zubeldia toch wel verrassend eigenlijk, op plek 5.
Andyquote:Op zondag 8 juli 2012 17:40 schreef wimderon het volgende:
Schitterende etappe![]()
Taaramae zakt er weer eens door nadat hij een dag daarvoor diep is gegaan, Wiggins leek vandaag sterker dan Froome, VDB dus toch gewoon goed in orde, Radioshack heeft een enorm numeriek overwicht maar mist een speerpunt om er wat mee te doen.
Inderdaad.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het zegt ook wel iets dat Froome dat gat op Vandenbroeck en Evans niet dichtkreeg en Wiggins dat vrij probleemloos deed. Zo superieur is Froome dus niet (vergeleken met Wiggins dan).
Toch raar, dat er naast de Tour helemaal geen andere wielerwedstrijden zijn. Dat al die renners maar drie weken in het jaar rondfietsen.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Mollema en Kruiswijk geef je nog het voordeel van de twijfel, maar Gesink zou ik als Rabobank zijnde laten gaan, ik zou als ploegleider niet op hem kunnen bouwen om consistent te rijden en hij gaat zich niet schikken in een rol waarin hij niet de kopman is.
Maar wat als Mollema en Keuiswijk volgend jaar in de tour er doorheen zakken door een valpartij, dan moeten die ook opflikkeren?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Mollema en Kruiswijk geef je nog het voordeel van de twijfel, maar Gesink zou ik als Rabobank zijnde laten gaan, ik zou als ploegleider niet op hem kunnen bouwen om consistent te rijden en hij gaat zich niet schikken in een rol waarin hij niet de kopman is.
Wat een geweldige analyse dit.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:42 schreef Leatherface het volgende:
Froome is explosief op steile stukken, maar wielrennen is meer dan alleen dat.
Froome deed het vorig jaar in de Vuelta ook niet slecht in de overige ritten.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:42 schreef Leatherface het volgende:
Froome is explosief op steile stukken, maar wielrennen is meer dan alleen dat.
Klopt.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het zegt ook wel iets dat Froome dat gat op Vandenbroeck en Evans niet dichtkreeg en Wiggins dat vrij probleemloos deed. Zo superieur is Froome dus niet (vergeleken met Wiggins dan).
Eindsprintquote:Op zondag 8 juli 2012 17:42 schreef Marcoss het volgende:
Cav zelfs nog voor de groep met Tankink, die heeft echt nooit solo achteraan gereden..
Ik weet niet in hoeverre je Gesink deze Tour zijn betrokkenheid bij de valpartij kunt aanrekenen. Maar in vier Tours is hij drie keer vrij ernstig gevallen. Dat kun je geen toeval meer noemen.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Je moet je ook wel afvragen waarom het telkens Gesink is die bij valpartijen en dergelijke betrokken is. Terwijl de ware top 10 renners daar veel en veel minder te maken mee hebben. Concentratie en positionering hoort ook bij het klassementsrijden.
Nah, top 5 lijkt me Wiggins, Evans, Froome, Nibali en dan Menchov of misschien toch nog VDB.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:42 schreef Pedroso het volgende:
Radioshack met een mannetje of 5 in de top van het klassement ? Toch zullen ze moeite hebben om er één in de top 5 te krijgen in Parijs, denk ook niet dat dat lukt.
Hij is in ze alle 4 ernstig gevallen.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:43 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre je Gesink deze Tour zijn betrokkenheid bij de valpartij kunt aanrekenen. Maar in vier Tours is hij drie keer vrij ernstig gevallen. Dat kun je geen toeval meer noemen.
Volgens mij vergis je je. Gesink heeft bewust rustig aan gedaan, dat tijdsverlies is helemaal niet relevant meer. Nu extra rust twee dagen na de val. Morgen een rustige tijdrit, dan een rustdag en dan kan hij volledig herstelt zijn om een etappe te winnen. Nu te veel inspanning kan dat herstel in de weg staan. Een kwestie van goed vooruit zien volgens mij.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Gesink ging voor het klassement, niet voor een etappewinstquote:Op zondag 8 juli 2012 17:45 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Volgens mij vergis je je. Gesink heeft bewust rustig aan gedaan, dat tijdsverlies is helemaal niet relevant meer. Nu extra rust twee dagen na de val. Morgen een rustige tijdrit, dan een rustdag en dan kan hij volledig herstelt zijn om een etappe te winnen. Nu te veel inspanning kan dat herstel in de weg staan. Een kwestie van goed vooruit zien volgens mij.
Leuk hoor paar seconden voor mij dit postenquote:Op zondag 8 juli 2012 17:45 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Volgens mij vergis je je. Gesink heeft bewust rustig aan gedaan, dat tijdsverlies is helemaal niet relevant meer. Nu extra rust twee dagen na de val. Morgen een rustige tijdrit, dan een rustdag en dan kan hij volledig herstelt zijn om een etappe te winnen. Nu te veel inspanning kan dat herstel in de weg staan. Een kwestie van goed vooruit zien volgens mij.
Ja ging. Goed gezegd.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:45 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Gesink ging voor het klassement, niet voor een etappewinst
Dit verhaal hebben we vorig jaar ook al gehoord.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:45 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Scheelt wel dat alleen bij de Rabobank ploeg men alles op een renner zet. Max 1 knecht per renner, dan is handig positioneren in die eerste week zwaar en lastig. Misschien moet Gesink wel naar een andere ploeg, kan zomaar veel beter voor hem zijnquote:Op zondag 8 juli 2012 17:43 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre je Gesink deze Tour zijn betrokkenheid bij de valpartij kunt aanrekenen. Maar in vier Tours is hij drie keer vrij ernstig gevallen. Dat kun je geen toeval meer noemen.
Gesink is juist de constantheid zelve en behaalt veel meer resultaten dan Mollema en Kruijswijk.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom niet? Toeval is niet dat als je een keer met dobbelstenen zes gooit de kans dat je de volgende keer weer zes gooit kleiner wordt.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:43 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Hij reed daar ook een goede tijdrit, maar ik moet nog even zien of hij het hier ook kan.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Froome deed het vorig jaar in de Vuelta ook niet slecht in de overige ritten.
Maar vorig jaar was de blessure ernstiger en dat wouden ze niet toegeven, die indruk heb ik nu niet.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:46 schreef groenen het volgende:
[..]
Dit verhaal hebben we vorig jaar ook al gehoord.
Het lossen ging echt niet uit weelde. Anders doe je dat daar niet, als fucking Petacchi daar nog zit. Maar daarna zal hij het wel hebben laten lopen ja.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Heeft Gesink niet gewoon expres extra tijd verloren om met een ontsnapping mee te kunnen zitten? Uiteraard kon hij niet met de toppers mee anders had hij dit wel gedaan maar die 16 minuten moet toch wel meer achter zitten.
Ik geloof daar niet in. Volgens mij zijn de kwaliteiten/eigenschappen van Gesink er mede debet aan.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:47 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Waarom niet? Toeval is niet dat als je een keer met dobbelstenen zes gooit de kans dat je de volgende keer weer zes gooit kleiner wordt.
Dat zeg ik toch letterlijk?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het lossen ging echt niet uit weelde. Anders doe je dat daar niet, als fucking Petacchi daar nog zit. Maar toen zal hij het wel hebben laten lopen ja.
Hij is nu echt niet goed. En dat heeft weinig met vorm te maken, want zo slecht kan ie dan niet zijn, maar alles met die val.
Ik hoop het, dat hij bewust rustig aan heeft gedaan en dat hij volledig hersteld. Maar dat vroeg lossen, dat doe je niet uit luxe en Robert lijkt moeilijk te recupereren op blessuresquote:Op zondag 8 juli 2012 17:45 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Mentaal zit het volgens mij ook beter dan vorig jaar. Maar alsnog is het de knop omzetten nu.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:48 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Maar vorig jaar was de blessure ernstiger en dat wouden ze niet toegeven, die indruk heb ik nu niet.
Gesink mag voor alles gaan, maar uiteindelijk zal hij er geen een halen.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:45 schreef GotenSSJ het volgende:
Misschien gaat Gesink nog wel voor de bollen ofzo. Je weet nooit
En jij weet wat zijn maximale prestatievermogen is?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gesink mag voor alles gaan, maar uiteindelijk zal hij er geen een halen.
Hij mist gewoon de kwaliteiten.
Prima, kan je ook vast vertellen wie er Olympisch Kampioen wordt? Zet ik er even geld op inquote:Op zondag 8 juli 2012 17:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gesink mag voor alles gaan, maar uiteindelijk zal hij er geen een halen.
Hij mist gewoon de kwaliteiten.
Het kwam over alsof hij zich expres heeft laten lossen. Dat niet, maar toen hij eenmaal gelost was heeft hij het laten lopen.quote:
Ajacied4lf kent de markt.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:51 schreef Leatherface het volgende:
[..]
En jij weet wat zijn maximale prestatievermogen is?
Het probleem met Gesink is dat hij zelfs niet tegen een laaghangende tak kan rijden zonder dat hij daarbij iets ontwricht of zo en zoiets heeft iedereen wel eens in elke Tour.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:49 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik geloof daar niet in. Volgens mij zijn de kwaliteiten/eigenschappen van Gesink er mede debet aan.
Peter Sagan.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Prima, kan je ook vast vertellen wie er Olympisch Kampioen wordt? Zet ik er even geld op in
twitter:raykerckhoffs twitterde op zondag 08-07-2012 om 15:53:20Morgen uitgebreide analyse over het falen van de Rabobank-ploeg in het algemeen en Robert Gesink in het bijzonder. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil Gesink nog steeds een keer valpartijvrij zien voordat ik een dergelijke conclusie zou trekken.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gesink is juist de constantheid zelve en behaalt veel meer resultaten dan Mollema en Kruijswijk.
Misschien tevens de zwakte van Gesink: dat (hele hoge) constante niveau lijkt hij niet te kunnen opkrikken naar een absolute piekvorm in het hoogtepunt van het jaar. Maar dat constante niveau is nog altijd hoger dan het niveau van een goede Mollema/Kruijswijk.
quote:Op zondag 8 juli 2012 17:51 schreef Leatherface het volgende:
[..]
En jij weet wat zijn maximale prestatievermogen is?
Blijf lekker vertrouwen hebben in de meest overschatte wielrenner die we in Nederland hebben.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Prima, kan je ook vast vertellen wie er Olympisch Kampioen wordt? Zet ik er even geld op in
Misschien moeten ze maar eens ophouden met het gebruiken van EGO.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:53 schreef Asskicker14 het volgende:
De Rabobank-wielerploeg is het equivalent van het Nederlands Elftal op het EK.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neil LOVES Carrots!
Alleen dan zonder de egos.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Qua prestatie, ja. qua omstandigheden, nee.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Breukink dreigde Tankink het hotel uit te zetten nadat deze had gepoogd het kopmanschap op te eisen.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:53 schreef Asskicker14 het volgende:
quote:Op zondag 8 juli 2012 17:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Frisse lucht lijkt me geen slechte zaak voor Gesink. Ik stel een ruil met Devolder voor.
Ja, en het jaar daarop Kelderman.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar wat als Mollema en Keuiswijk volgend jaar in de tour er doorheen zakken door een valpartij, dan moeten die ook opflikkeren?
Vacansoleil rijdt ook niet echt lekker.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Frisse lucht lijkt me geen slechte zaak voor Gesink. Ik stel een ruil met Devolder voor.
Mijn opa.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:55 schreef Leatherface het volgende:
Ik ben dan ook benieuwd wie de meest onderschatte renner is in de ogen van ajacied.
Ten Dam schijnt zich ook als een arrogante blaaskaak te hebben gedragen terwijl hij dit hele seizoen nog niks gepresteerd heeft. Dit tot ergernis van het hele teamquote:Op zondag 8 juli 2012 17:54 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Breukink dreigde Tankink het hotel uit te zetten nadat deze had gepoogd het kopmanschap op te eisen.
Mollema riep "hou je bek man" naar Nico Verhoeven.
etc
beerput gaat open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |