Die gaat toch redelijk over die heuvels dat vals platquote:
Wel jammer dat ze dat niet laten zienquote:Op zondag 8 juli 2012 17:38 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Die gaat toch redelijk over die heuvels
Ja beetje domme vraag van die fokkerquote:Op zondag 8 juli 2012 17:36 schreef Marcoss het volgende:
Gesink wel wat geïrriteerd richting verslaggever
hi ha hoquote:Op zondag 8 juli 2012 17:38 schreef Pedroso het volgende:
Heel reeel wat Gesink zegt hoor. Hij heeft het niveau om top 5 te rijden maar kan schinbaar niet omgaan met valpartijen. Daar herstelt ie niet binnen een paar dagen van.
Klopt als een bus.
Ja Sammy bewijst dat ook meer op keerquote:Op zondag 8 juli 2012 17:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Je moet je ook wel afvragen waarom het telkens Gesink is die bij valpartijen en dergelijke betrokken is. Terwijl de ware top 10 renners daar veel en veel minder te maken mee hebben. Concentratie en positionering hoort ook bij het klassementsrijden.
Vind ik niet verrassend.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:39 schreef Slobeend het volgende:
Zubeldia toch wel verrassend eigenlijk, op plek 5.
Andyquote:Op zondag 8 juli 2012 17:40 schreef wimderon het volgende:
Schitterende etappe![]()
Taaramae zakt er weer eens door nadat hij een dag daarvoor diep is gegaan, Wiggins leek vandaag sterker dan Froome, VDB dus toch gewoon goed in orde, Radioshack heeft een enorm numeriek overwicht maar mist een speerpunt om er wat mee te doen.
Inderdaad.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het zegt ook wel iets dat Froome dat gat op Vandenbroeck en Evans niet dichtkreeg en Wiggins dat vrij probleemloos deed. Zo superieur is Froome dus niet (vergeleken met Wiggins dan).
Toch raar, dat er naast de Tour helemaal geen andere wielerwedstrijden zijn. Dat al die renners maar drie weken in het jaar rondfietsen.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Mollema en Kruiswijk geef je nog het voordeel van de twijfel, maar Gesink zou ik als Rabobank zijnde laten gaan, ik zou als ploegleider niet op hem kunnen bouwen om consistent te rijden en hij gaat zich niet schikken in een rol waarin hij niet de kopman is.
Maar wat als Mollema en Keuiswijk volgend jaar in de tour er doorheen zakken door een valpartij, dan moeten die ook opflikkeren?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Mollema en Kruiswijk geef je nog het voordeel van de twijfel, maar Gesink zou ik als Rabobank zijnde laten gaan, ik zou als ploegleider niet op hem kunnen bouwen om consistent te rijden en hij gaat zich niet schikken in een rol waarin hij niet de kopman is.
Wat een geweldige analyse dit.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:42 schreef Leatherface het volgende:
Froome is explosief op steile stukken, maar wielrennen is meer dan alleen dat.
Froome deed het vorig jaar in de Vuelta ook niet slecht in de overige ritten.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:42 schreef Leatherface het volgende:
Froome is explosief op steile stukken, maar wielrennen is meer dan alleen dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |