Ongeveer 35 minuten.quote:
Beter luisteren.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:24 schreef freaky40 het volgende:
Ten Dam: 'We hebben ons weer laten zien' Tja, belangrijker dan winnen he...pfff.
"Mijn neus zit nog recht en ik zie er niet uit alsof iemand me met een toilet tegen mijn bek heeft geramt. Das beter dan vorig jaar"quote:
Moeten ze maar voor ritwinst gaan toch.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:24 schreef Keauning het volgende:
''nu dat de klassementen misschien een beetje verloren zijn voor rabobank''
lul dr niet om heen man
jaquote:Op zondag 8 juli 2012 17:25 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Moeten ze maar voor ritwinst gaan toch.
os kan me nooit zo boeien.quote:
Weer een foute wissel.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:25 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Over 2 jaar kunnen we weer huishouden bij het schaatsen
Voor de fappers van onze matige renners wel jaquote:Op zondag 8 juli 2012 17:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waren er verwachtingen voor deze tour dan?
Wielrennen,Hockey,Zwemmenquote:Op zondag 8 juli 2012 17:26 schreef Waaghals het volgende:
[..]
os kan me nooit zo boeien.
verzameling b-sporten waar we medailles halen
Wat nou vanendert en vandebroeckquote:Op zondag 8 juli 2012 17:26 schreef Eenskijken het volgende:
renners van de dag voor mij zijn vanendert en vandenbroeck, die hebben bikkelhard op kop gereden zeg.
quote:Op zondag 8 juli 2012 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat nou vanendert en vandebroeck
PINOT
PINOT
Mist Kramer weer een afslagquote:Op zondag 8 juli 2012 17:25 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Over 2 jaar kunnen we weer huishouden bij het schaatsen
Nederland in het ESFquote:
Heeft blijkbaar een goeie indruk achtergelaten in de bus. Dus sluit een goed klassement nog altijd niet uit.quote:
Inderdaadquote:Op zondag 8 juli 2012 17:28 schreef marcodej het volgende:
De achterstanden vallen me nog mee, gezien het slagveld aan het begin.
In wielertermen wel.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die commentatoren overdrijven echt. ZO jong is 22 toch ook weer niet.
Voor wielrennen is dat onwijs jong.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Denk het wel, pakt daar normaal gesproken zo'n 25 minuten.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Netjesdat moet nog wel lukken in de tijdrit toch?
Zou graag met hem willen ruilenquote:Op zondag 8 juli 2012 17:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
In de ronde van Californie 2013.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Ah, Gesink zal vast wel een paar etappes pakken!
Ik zie hem nog niet in de uitslag staan.quote:
Dat blijf ik me afvragen tot welke leeftijd ben je wel niet een talent? Die witte trui gaat toch ook al tot 26 jaar?quote:
Nou, tot die leeftijd ongeveer.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat blijf ik me afvragen tot welke leeftijd ben je wel niet een talent? Die witte trui gaat toch ook al tot 26 jaar?
quote:Op zondag 8 juli 2012 17:28 schreef DennisDeBengel het volgende:
Zal Gesink afstappen of niet? Vorig jaar zei hij dat hij niet nog eens zo'n Tour zal rijden..
Gesink-haters overdrijven altijd zo. Hij wint echt Ronde van Oman ook nog wel.quote:
Zag em met Voigt pratenquote:Op zondag 8 juli 2012 17:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zie hem nog niet in de uitslag staan.
Mentsjov of Zubeldia?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:30 schreef TheGOAT het volgende:
Nibali zal morgen wel niet meer in de top 3 staan..
Alle vips krijgen een truitjequote:Op zondag 8 juli 2012 17:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoevaak moet hij een handtekening zetten?
Froome zou mooi zijn, echte eindbaas. Hopen dat ie wat kan pakken op Wiggins.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Menchov lijkt me ja, misschien Froome wel.
Kan een probleem met een transponder zijn, of het was Cooke, die staat wel in dezelfde groep als Voigt in de uitslag.quote:
Froome mag niet voor eigen succes gaan. Moet helpen met Wigginsquote:Op zondag 8 juli 2012 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Froome zou mooi zijn, echte eindbaas. Hopen dat ie wat kan pakken op Wiggins.
En als ie nu eens toevallig in het geel komt?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Froome mag niet voor eigen succes gaan. Moet helpen met Wiggins
Dan ben ik benieuwdquote:Op zondag 8 juli 2012 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En als ie nu eens toevallig in het geel komt?
Dan moet hij zich laten lossen. Sky wil absoluut die Wiggins laten winnen.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En als ie nu eens toevallig in het geel komt?
Ja compleet belachelijk natuurlijk. Contador vs. Armstrong all over againquote:Op zondag 8 juli 2012 17:34 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Dan moet hij zich laten lossen. Sky wil absoluut die Wiggins laten winnen.
quote:Op zondag 8 juli 2012 17:34 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Dan moet hij zich laten lossen. Sky wil absoluut die Wiggins laten winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |