Heeft blijkbaar een goeie indruk achtergelaten in de bus. Dus sluit een goed klassement nog altijd niet uit.quote:
Inderdaadquote:Op zondag 8 juli 2012 17:28 schreef marcodej het volgende:
De achterstanden vallen me nog mee, gezien het slagveld aan het begin.
In wielertermen wel.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die commentatoren overdrijven echt. ZO jong is 22 toch ook weer niet.
Voor wielrennen is dat onwijs jong.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Denk het wel, pakt daar normaal gesproken zo'n 25 minuten.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Netjesdat moet nog wel lukken in de tijdrit toch?
Zou graag met hem willen ruilenquote:Op zondag 8 juli 2012 17:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
In de ronde van Californie 2013.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Ah, Gesink zal vast wel een paar etappes pakken!
Ik zie hem nog niet in de uitslag staan.quote:
Dat blijf ik me afvragen tot welke leeftijd ben je wel niet een talent? Die witte trui gaat toch ook al tot 26 jaar?quote:
Nou, tot die leeftijd ongeveer.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat blijf ik me afvragen tot welke leeftijd ben je wel niet een talent? Die witte trui gaat toch ook al tot 26 jaar?
quote:Op zondag 8 juli 2012 17:28 schreef DennisDeBengel het volgende:
Zal Gesink afstappen of niet? Vorig jaar zei hij dat hij niet nog eens zo'n Tour zal rijden..
Gesink-haters overdrijven altijd zo. Hij wint echt Ronde van Oman ook nog wel.quote:
Zag em met Voigt pratenquote:Op zondag 8 juli 2012 17:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zie hem nog niet in de uitslag staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |