Jaja...Sorry je hebt helemaal gelijk.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:21 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Goed? Hij reed op zijn niveau, maar die aanvallen waren echt 10x niks.
Oh effe gemistquote:
Misschien zou je zelf eens in zo'n gebied op de fiets moeten stappen.quote:
Fransenquote:Op zondag 8 juli 2012 17:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het staken hebben zij tot kunst verheven
MEEDOEN IS BELANGRIJKER DAN WINNEN!quote:Op zondag 8 juli 2012 17:23 schreef freaky40 het volgende:
De dooddoeners van Ten Dam vliegen ons weer om den oren... Slappe hap.
Wat moet hij dan zeggen?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:23 schreef freaky40 het volgende:
De dooddoeners van Ten Dam vliegen ons weer om den oren... Slappe hap.
Of je nou in Nederland op de fiets stapt, of in Frankrijk, zwaar is het niet.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Misschien zou je zelf eens in zo'n gebied op de fiets moeten stappen.
Was top 20 algemeen klassement.quote:
nee, op 20 minuten denk ikquote:Op zondag 8 juli 2012 17:24 schreef DennisDeBengel het volgende:
Gesink komt straks op een kwartier binnen
Klassement kan nog!quote:Op zondag 8 juli 2012 17:24 schreef DennisDeBengel het volgende:
Gesink komt straks op een kwartier binnen
Ongeveer 35 minuten.quote:
Beter luisteren.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:24 schreef freaky40 het volgende:
Ten Dam: 'We hebben ons weer laten zien' Tja, belangrijker dan winnen he...pfff.
"Mijn neus zit nog recht en ik zie er niet uit alsof iemand me met een toilet tegen mijn bek heeft geramt. Das beter dan vorig jaar"quote:
Moeten ze maar voor ritwinst gaan toch.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:24 schreef Keauning het volgende:
''nu dat de klassementen misschien een beetje verloren zijn voor rabobank''
lul dr niet om heen man
jaquote:Op zondag 8 juli 2012 17:25 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Moeten ze maar voor ritwinst gaan toch.
os kan me nooit zo boeien.quote:
Weer een foute wissel.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:25 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Over 2 jaar kunnen we weer huishouden bij het schaatsen
Voor de fappers van onze matige renners wel jaquote:Op zondag 8 juli 2012 17:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waren er verwachtingen voor deze tour dan?
Wielrennen,Hockey,Zwemmenquote:Op zondag 8 juli 2012 17:26 schreef Waaghals het volgende:
[..]
os kan me nooit zo boeien.
verzameling b-sporten waar we medailles halen
Wat nou vanendert en vandebroeckquote:Op zondag 8 juli 2012 17:26 schreef Eenskijken het volgende:
renners van de dag voor mij zijn vanendert en vandenbroeck, die hebben bikkelhard op kop gereden zeg.
quote:Op zondag 8 juli 2012 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat nou vanendert en vandebroeck
PINOT
PINOT
Mist Kramer weer een afslagquote:Op zondag 8 juli 2012 17:25 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Over 2 jaar kunnen we weer huishouden bij het schaatsen
Nederland in het ESFquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |