En jij weet wat zijn maximale prestatievermogen is?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gesink mag voor alles gaan, maar uiteindelijk zal hij er geen een halen.
Hij mist gewoon de kwaliteiten.
Prima, kan je ook vast vertellen wie er Olympisch Kampioen wordt? Zet ik er even geld op inquote:Op zondag 8 juli 2012 17:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gesink mag voor alles gaan, maar uiteindelijk zal hij er geen een halen.
Hij mist gewoon de kwaliteiten.
Het kwam over alsof hij zich expres heeft laten lossen. Dat niet, maar toen hij eenmaal gelost was heeft hij het laten lopen.quote:
Ajacied4lf kent de markt.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:51 schreef Leatherface het volgende:
[..]
En jij weet wat zijn maximale prestatievermogen is?
Het probleem met Gesink is dat hij zelfs niet tegen een laaghangende tak kan rijden zonder dat hij daarbij iets ontwricht of zo en zoiets heeft iedereen wel eens in elke Tour.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:49 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik geloof daar niet in. Volgens mij zijn de kwaliteiten/eigenschappen van Gesink er mede debet aan.
Peter Sagan.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Prima, kan je ook vast vertellen wie er Olympisch Kampioen wordt? Zet ik er even geld op in
twitter:raykerckhoffs twitterde op zondag 08-07-2012 om 15:53:20Morgen uitgebreide analyse over het falen van de Rabobank-ploeg in het algemeen en Robert Gesink in het bijzonder. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil Gesink nog steeds een keer valpartijvrij zien voordat ik een dergelijke conclusie zou trekken.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gesink is juist de constantheid zelve en behaalt veel meer resultaten dan Mollema en Kruijswijk.
Misschien tevens de zwakte van Gesink: dat (hele hoge) constante niveau lijkt hij niet te kunnen opkrikken naar een absolute piekvorm in het hoogtepunt van het jaar. Maar dat constante niveau is nog altijd hoger dan het niveau van een goede Mollema/Kruijswijk.
quote:Op zondag 8 juli 2012 17:51 schreef Leatherface het volgende:
[..]
En jij weet wat zijn maximale prestatievermogen is?
Blijf lekker vertrouwen hebben in de meest overschatte wielrenner die we in Nederland hebben.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Prima, kan je ook vast vertellen wie er Olympisch Kampioen wordt? Zet ik er even geld op in
Misschien moeten ze maar eens ophouden met het gebruiken van EGO.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:53 schreef Asskicker14 het volgende:
De Rabobank-wielerploeg is het equivalent van het Nederlands Elftal op het EK.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neil LOVES Carrots!
Alleen dan zonder de egos.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Qua prestatie, ja. qua omstandigheden, nee.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Breukink dreigde Tankink het hotel uit te zetten nadat deze had gepoogd het kopmanschap op te eisen.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:53 schreef Asskicker14 het volgende:
quote:Op zondag 8 juli 2012 17:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Frisse lucht lijkt me geen slechte zaak voor Gesink. Ik stel een ruil met Devolder voor.
Ja, en het jaar daarop Kelderman.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar wat als Mollema en Keuiswijk volgend jaar in de tour er doorheen zakken door een valpartij, dan moeten die ook opflikkeren?
Vacansoleil rijdt ook niet echt lekker.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Frisse lucht lijkt me geen slechte zaak voor Gesink. Ik stel een ruil met Devolder voor.
Mijn opa.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:55 schreef Leatherface het volgende:
Ik ben dan ook benieuwd wie de meest onderschatte renner is in de ogen van ajacied.
Ten Dam schijnt zich ook als een arrogante blaaskaak te hebben gedragen terwijl hij dit hele seizoen nog niks gepresteerd heeft. Dit tot ergernis van het hele teamquote:Op zondag 8 juli 2012 17:54 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Breukink dreigde Tankink het hotel uit te zetten nadat deze had gepoogd het kopmanschap op te eisen.
Mollema riep "hou je bek man" naar Nico Verhoeven.
etc
beerput gaat open
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |