Klopt.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het zegt ook wel iets dat Froome dat gat op Vandenbroeck en Evans niet dichtkreeg en Wiggins dat vrij probleemloos deed. Zo superieur is Froome dus niet (vergeleken met Wiggins dan).
Eindsprintquote:Op zondag 8 juli 2012 17:42 schreef Marcoss het volgende:
Cav zelfs nog voor de groep met Tankink, die heeft echt nooit solo achteraan gereden..
Ik weet niet in hoeverre je Gesink deze Tour zijn betrokkenheid bij de valpartij kunt aanrekenen. Maar in vier Tours is hij drie keer vrij ernstig gevallen. Dat kun je geen toeval meer noemen.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Je moet je ook wel afvragen waarom het telkens Gesink is die bij valpartijen en dergelijke betrokken is. Terwijl de ware top 10 renners daar veel en veel minder te maken mee hebben. Concentratie en positionering hoort ook bij het klassementsrijden.
Nah, top 5 lijkt me Wiggins, Evans, Froome, Nibali en dan Menchov of misschien toch nog VDB.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:42 schreef Pedroso het volgende:
Radioshack met een mannetje of 5 in de top van het klassement ? Toch zullen ze moeite hebben om er één in de top 5 te krijgen in Parijs, denk ook niet dat dat lukt.
Hij is in ze alle 4 ernstig gevallen.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:43 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre je Gesink deze Tour zijn betrokkenheid bij de valpartij kunt aanrekenen. Maar in vier Tours is hij drie keer vrij ernstig gevallen. Dat kun je geen toeval meer noemen.
Volgens mij vergis je je. Gesink heeft bewust rustig aan gedaan, dat tijdsverlies is helemaal niet relevant meer. Nu extra rust twee dagen na de val. Morgen een rustige tijdrit, dan een rustdag en dan kan hij volledig herstelt zijn om een etappe te winnen. Nu te veel inspanning kan dat herstel in de weg staan. Een kwestie van goed vooruit zien volgens mij.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Mollema en Kruiswijk geef je nog het voordeel van de twijfel, maar Gesink zou ik als Rabobank zijnde laten gaan, ik zou als ploegleider niet op hem kunnen bouwen om consistent te rijden en hij gaat zich niet schikken in een rol waarin hij niet de kopman is.
Gesink ging voor het klassement, niet voor een etappewinstquote:Op zondag 8 juli 2012 17:45 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Volgens mij vergis je je. Gesink heeft bewust rustig aan gedaan, dat tijdsverlies is helemaal niet relevant meer. Nu extra rust twee dagen na de val. Morgen een rustige tijdrit, dan een rustdag en dan kan hij volledig herstelt zijn om een etappe te winnen. Nu te veel inspanning kan dat herstel in de weg staan. Een kwestie van goed vooruit zien volgens mij.
Leuk hoor paar seconden voor mij dit postenquote:Op zondag 8 juli 2012 17:45 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Volgens mij vergis je je. Gesink heeft bewust rustig aan gedaan, dat tijdsverlies is helemaal niet relevant meer. Nu extra rust twee dagen na de val. Morgen een rustige tijdrit, dan een rustdag en dan kan hij volledig herstelt zijn om een etappe te winnen. Nu te veel inspanning kan dat herstel in de weg staan. Een kwestie van goed vooruit zien volgens mij.
Ja ging. Goed gezegd.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:45 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Gesink ging voor het klassement, niet voor een etappewinst
Dit verhaal hebben we vorig jaar ook al gehoord.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:45 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Scheelt wel dat alleen bij de Rabobank ploeg men alles op een renner zet. Max 1 knecht per renner, dan is handig positioneren in die eerste week zwaar en lastig. Misschien moet Gesink wel naar een andere ploeg, kan zomaar veel beter voor hem zijnquote:Op zondag 8 juli 2012 17:43 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre je Gesink deze Tour zijn betrokkenheid bij de valpartij kunt aanrekenen. Maar in vier Tours is hij drie keer vrij ernstig gevallen. Dat kun je geen toeval meer noemen.
Gesink is juist de constantheid zelve en behaalt veel meer resultaten dan Mollema en Kruijswijk.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Mollema en Kruiswijk geef je nog het voordeel van de twijfel, maar Gesink zou ik als Rabobank zijnde laten gaan, ik zou als ploegleider niet op hem kunnen bouwen om consistent te rijden en hij gaat zich niet schikken in een rol waarin hij niet de kopman is.
Waarom niet? Toeval is niet dat als je een keer met dobbelstenen zes gooit de kans dat je de volgende keer weer zes gooit kleiner wordt.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:43 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Hij reed daar ook een goede tijdrit, maar ik moet nog even zien of hij het hier ook kan.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Froome deed het vorig jaar in de Vuelta ook niet slecht in de overige ritten.
Maar vorig jaar was de blessure ernstiger en dat wouden ze niet toegeven, die indruk heb ik nu niet.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:46 schreef groenen het volgende:
[..]
Dit verhaal hebben we vorig jaar ook al gehoord.
Het lossen ging echt niet uit weelde. Anders doe je dat daar niet, als fucking Petacchi daar nog zit. Maar daarna zal hij het wel hebben laten lopen ja.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Heeft Gesink niet gewoon expres extra tijd verloren om met een ontsnapping mee te kunnen zitten? Uiteraard kon hij niet met de toppers mee anders had hij dit wel gedaan maar die 16 minuten moet toch wel meer achter zitten.
Ik geloof daar niet in. Volgens mij zijn de kwaliteiten/eigenschappen van Gesink er mede debet aan.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:47 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Waarom niet? Toeval is niet dat als je een keer met dobbelstenen zes gooit de kans dat je de volgende keer weer zes gooit kleiner wordt.
Dat zeg ik toch letterlijk?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het lossen ging echt niet uit weelde. Anders doe je dat daar niet, als fucking Petacchi daar nog zit. Maar toen zal hij het wel hebben laten lopen ja.
Hij is nu echt niet goed. En dat heeft weinig met vorm te maken, want zo slecht kan ie dan niet zijn, maar alles met die val.
Ik hoop het, dat hij bewust rustig aan heeft gedaan en dat hij volledig hersteld. Maar dat vroeg lossen, dat doe je niet uit luxe en Robert lijkt moeilijk te recupereren op blessuresquote:Op zondag 8 juli 2012 17:45 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Mentaal zit het volgens mij ook beter dan vorig jaar. Maar alsnog is het de knop omzetten nu.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:48 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Maar vorig jaar was de blessure ernstiger en dat wouden ze niet toegeven, die indruk heb ik nu niet.
Gesink mag voor alles gaan, maar uiteindelijk zal hij er geen een halen.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:45 schreef GotenSSJ het volgende:
Misschien gaat Gesink nog wel voor de bollen ofzo. Je weet nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |