Ok.quote:
Niemand mag aan mijn voeten zittenquote:Op zondag 8 juli 2012 16:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wil ook wel aan je voeten zitten.
Wat?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok.
[..]
Niemand mag aan mijn voeten zitten
Oh dan houdt het opquote:
En dat omdat ik niet aan je voeten mag zittenquote:Op zondag 8 juli 2012 16:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, een toekomst is niet voor ons weggelegd
Ja sorry, veel te gevoeligquote:Op zondag 8 juli 2012 16:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dat omdat ik niet aan je voeten mag zitten
Dan maar extra veel aan je billen zittenquote:
Waarom voeten?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan maar extra veel aan je billen zitten
billen staat er toch schelequote:
Oh ja, dat was het tweedequote:Op zondag 8 juli 2012 16:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan maar extra veel aan je billen zitten
quote:
Ja bizar hè, maar gewoon echt geen prettig gevoelquote:
Oh rug vind ik wel fijnquote:Op zondag 8 juli 2012 16:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja bizar hè, maar gewoon echt geen prettig gevoel![]()
Met rugmassages heb ik hetzelfde, helaas
Mag wel dus gewoonquote:
quote:
Ik moet op de een of andere manier altijd lachen, heel irritantquote:
Ik heb nog nooit zoveel spierpijn in mn rug gehad als na de stoelmassage.. klacht: slechte masseursquote:Op zondag 8 juli 2012 16:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moet op de een of andere manier altijd lachen, heel irritant![]()
Op mijn werk hadden we een stoelmasseur en dat heb ik een paar geprobeerd, werkte niet
Je boek?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:28 schreef xFriendx het volgende:
Gek genoeg is mijn buik heel gevoelig. Nageltje er over en mn boek trekt als een malle samen
Oh ik heb ook zo'n plekje indd, maar daar moet je echt heel gericht overheen gaan anders heb ik dr geen last van.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:28 schreef xFriendx het volgende:
Gek genoeg is mijn buik heel gevoelig. Nageltje er over en mn boek trekt als een malle samen
rara wat is dat plekjequote:Op zondag 8 juli 2012 16:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh ik heb ook zo'n plekje indd, maar daar moet je echt heel gericht overheen gaan anders heb ik dr geen last van.
Ja dik, blauw en dikke schaafwondquote:Op zondag 8 juli 2012 16:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
Steven, hoe is het met je knie trouwens?
Ja je moet wel een goede hebbenquote:Op zondag 8 juli 2012 16:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel spierpijn in mn rug gehad als na de stoelmassage.. klacht: slechte masseursBovendien kietelt bij mij praktisch alles...
Auwquote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 16:28 schreef xFriendx het volgende:
Normale mensen zijn dan hartstikke dood, Steven heeft alleen een beetje pijn aan zijn kniequote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 16:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Normale mensen zijn dan hartstikke dood, Steven heeft alleen een beetje pijn aan zijn knie
Chuck Norrisquote:Op zondag 8 juli 2012 16:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Normale mensen zijn dan hartstikke dood, Steven heeft alleen een beetje pijn aan zijn knie
De KGB'ert in mij is niet trots op je.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, zijn we weer.
Ik naar Werfpop met een kapotte telefoon. Geen Mur te vinden
Trein ging niet meer verder, dat is 1 ding wat duidelijk isquote:Op zondag 8 juli 2012 16:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wel een deuk ik de carosserie dan?
Wel churros gegeten.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De KGB'ert in mij is niet trots op je.
Wel berichtje van Myra gehad?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, zijn we weer.
Ik naar Werfpop met een kapotte telefoon. Geen Mur te vinden
Ja, vanmorgen.quote:
Huh wat?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, vanmorgen.
Ik was aan het rennen naar mijn taxi, reden ze zonder mij weg.Lijers.
Moest ik dat pokke eind door de regen fietsen naar Valkenburg.
Ik werk in Valkenburg en ga daar met de taxi heen (we worden opgehaald in Leiden). Rijdt die eikel weg voordat ik er ben.quote:
Wordt je hard vanquote:Op zondag 8 juli 2012 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik werk in Valkenburg en ga daar met de taxi heen (we worden opgehaald in Leiden). Rijdt die eikel weg voordat ik er ben.Baas nam niet op, dus ben ik maar gaan fietsen, door de regen. Was nog wel op tijd. Maar was wel kut.
Wat een kutzooiquote:Op zondag 8 juli 2012 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik werk in Valkenburg en ga daar met de taxi heen (we worden opgehaald in Leiden). Rijdt die eikel weg voordat ik er ben.Baas nam niet op, dus ben ik maar gaan fietsen, door de regen. Was nog wel op tijd. Maar was wel kut.
Een beetje regen is dat niet ergquote:Op zondag 8 juli 2012 16:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind dat soort dingen alleen maar klote eigenlijk
de regen niet nee, achter gelaten worden welquote:
De regen op zich is niet erg, maar wel dat je er nat van wordtquote:
En ditquote:Op zondag 8 juli 2012 17:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
de regen niet nee, achter gelaten worden wel
Dat is wel vervelend inderdaadquote:Op zondag 8 juli 2012 17:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
de regen niet nee, achter gelaten worden wel
Ik heb in duin een tijdje terug zitten hopen dat een chihuahua in een roze hemdje op zou worden gepikt door een buizerd.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar heb op werk wel gezien hoe een zwaluw door een sperwer (dacht ik) uit de lucht geplukt werd.
Het was bruut.
Vind ik toch zielig voor die zwaluw. Zwaluwen zijn toffe vogels en geven sfeer vind ik. Vind het wel jammer dat er in mijn wijk geen zittenquote:Op zondag 8 juli 2012 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar heb op werk wel gezien hoe een zwaluw door een sperwer (dacht ik) uit de lucht geplukt werd.
Het was bruut.
Vetquote:Op zondag 8 juli 2012 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het was bruut.
Hehehe. Mijn konijn heeft het overleefd. Want die is baas.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:03 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb in duin een tijdje terug zitten hopen dat een chihuahua in een roze hemdje op zou worden gepikt door een buizerd.
Ja, mooie vogels wel. Zitten er in jouw wijk wel halsbandparkieten?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vind ik toch zielig voor die zwaluw. Zwaluwen zijn toffe vogels en geven sfeer vind ik. Vind het wel jammer dat er in mijn wijk geen zitten
Weetzelluf ouwe.quote:
Ik heb een keer een snoek 2 eenden kuikentjes zijn opetenquote:Op zondag 8 juli 2012 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Mijn konijn heeft het overleefd. Want die is baas.
[..]
Ja, mooie vogels wel. Zitten er in jouw wijk wel halsbandparkieten?
[..]
Weetzelluf ouwe.
Ook nog een leuk meisje op mijn werk gezien dat iedere keer binnen werkt. Maar ze heeft wel een vriendje.
Nee, ook niet. Hier zie ik vooral mussen, merels, kauwtjes en wat overvliegende ganzen. En af en toe een reigerquote:Op zondag 8 juli 2012 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, mooie vogels wel. Zitten er in jouw wijk wel halsbandparkieten?
Als je gaat trouwen aan je eigen ouders, voor je haar ten huwelijk vraagt aan haar oudersquote:Op zondag 8 juli 2012 17:13 schreef benzin het volgende:
Puur uit nieuwsgierigheid he; als er iets prils speelt tussen een jongen en een meisje, in welk stadium stel je haar voor aan je ouders en hoe doe je dat dan?
foto'squote:Op zondag 8 juli 2012 17:09 schreef El_Matador het volgende:
Godverdomme wat een slagveld. Project XX meer dan geslaagd.
Vriend B. heeft een goed welkom gehad... meer dan 80 man...
"Gedraag je" zei dansmeisje nog toen ze wegging... eh, nee.
Ik moet beter leren liegenquote:
Dat lijkt me wat later dan gewenst eigenlijkquote:Op zondag 8 juli 2012 17:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je gaat trouwen aan je eigen ouders, voor je haar ten huwelijk vraagt aan haar ouders
Wanneer is het dan gewenst?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik moet beter leren liegen
[..]
Dat lijkt me wat later dan gewenst eigenlijk
Zo zou ik het doen mits ik ga trouwenquote:Op zondag 8 juli 2012 17:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik moet beter leren liegen
[..]
Dat lijkt me wat later dan gewenst eigenlijk
Vlak nadat je foto's van het meisje op FOK! zet.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:13 schreef benzin het volgende:
Puur uit nieuwsgierigheid he; als er iets prils speelt tussen een jongen en een meisje, in welk stadium stel je haar voor aan je ouders en hoe doe je dat dan?
Daar zijn niet echt vaste regels voor hequote:Op zondag 8 juli 2012 17:13 schreef benzin het volgende:
Geen zorgen, die komen...quote:
Dan zie ik dat trouwen niet gebeurenquote:Op zondag 8 juli 2012 17:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo zou ik het doen mits ik ga trouwen
Goeie vraag, dat is eigenlijk ook een beetje wat ik vroeg. Als het aan mij ligt stel ik dat zo lang mogelijk uit omdat ik nog niet weet hoe ik dat ga doen, maar tegelijk wil ik dat wel zo snel mogelijk achter de rug hebbenquote:
Ik zou er als eerste heel zeker van zijn dat het "aan" is om vervelende situaties te voorkomen.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Goeie vraag, dat is eigenlijk ook een beetje wat ik vroeg. Als het aan mij ligt stel ik dat zo lang mogelijk uit omdat ik nog niet weet hoe ik dat ga doen, maar tegelijk wil ik dat wel zo snel mogelijk achter de rug hebben
Laat ik het anders vragen; hoe doen de hosselbazen hier dat?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar zijn niet echt vaste regels voor he
Ik stelde haar voor na 1,5 jaar.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Laat ik het anders vragen; hoe doen de hosselbazen hier dat?
schaamde je je voor haar ofzoquote:
Dat verschilt per vriendin denk ik.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Laat ik het anders vragen; hoe doen de hosselbazen hier dat?
quote:
Oke dan is het begrijpelijkquote:Op zondag 8 juli 2012 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Nee, ik heb gewoon niet echt een band met mijn ouders.
Ik maak me daar wel een beetje druk over, maar ik zal proberen dat niet te doen dan.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat verschilt per vriendin denk ik.
Is net hoe het loopt.
Dat soort dingen moet je je niet zo druk over maken, komt vanzelf wel
Je kan toch gewoon vragen of ze een relatie met je ziet zittenquote:Op zondag 8 juli 2012 17:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik maak me daar wel een beetje druk over, maar ik zal proberen dat niet te doen dan.
Vind het ook lastig om in te zien wanneer ze nou mijn vriendin is. We zijn overduidelijk veel meer dan vrienden, maar ik durf ook niet als een kleutertje te vragen of we nou verkering hebben![]()
Een ander chickie scoren en als ze dat erg vind dan was ze je vriendinquote:Op zondag 8 juli 2012 17:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik maak me daar wel een beetje druk over, maar ik zal proberen dat niet te doen dan.
Vind het ook lastig om in te zien wanneer ze nou mijn vriendin is. We zijn overduidelijk veel meer dan vrienden, maar ik durf ook niet als een kleutertje te vragen of we nou verkering hebben![]()
Je kan toch gewoon vragen hoe ze jullie nu zietquote:Op zondag 8 juli 2012 17:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Uhuh, maar haar antwoord gaf eigenlijk vooral ook aan dat ze me ziet zitten. Ik heb hier niet veel ervaring mee he? Is zoiets genoeg of moet/kan ik er zekerder van worden door er wat dieper op in te gaan?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon vragen hoe ze jullie nu ziet
Hoe gaat het verder dan? Jullie zien elkaar regelmatig? Je merkt het echt wel op het moment dat je iets hebt lijkt mequote:Op zondag 8 juli 2012 17:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Uhuh, maar haar antwoord gaf eigenlijk vooral ook aan dat ze me ziet zitten. Ik heb hier niet veel ervaring mee he? Is zoiets genoeg of moet/kan ik er zekerder van worden door er wat dieper op in te gaan?
Inmiddels wel, hoewel we elkaar volgens mij nog regelmatiger willen zien. De afgelopen tijd was voor mij nogal druk in verband met scriptie schrijven en afstuderen, maar zelfs door die drukte heen heb ik een paar keer tijd vrijgemaakt voor haarquote:Op zondag 8 juli 2012 17:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe gaat het verder dan? Jullie zien elkaar regelmatig?
Ik denk het te merken, maar ik wil het zeker weten. Ik hou ervan om dingen zeker te weten en mijn sociale intuïtie is soms niet helemaal perfect. Ik denk dat ik vooral wat onzeker ben omdat ik dit eigenlijk niet echt meer verwacht had en het nu ineens heel echt is.quote:Je merkt het echt wel op het moment dat je iets hebt lijkt me
Haar eigen ouders zullen haar toch al wel kennen?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je gaat trouwen aan je eigen ouders, voor je haar ten huwelijk vraagt aan haar ouders
Dat hoop ik wel voor haarquote:Op zondag 8 juli 2012 17:49 schreef twi het volgende:
[..]
Haar eigen ouders zullen haar toch al wel kennen?
"overduidelijk" hoe krijg je dat zo overduidelijk dan en weet je zo zeker dat het niet puur in jouw hoofd zo zit?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Zij heeft letterlijk gezegd dat we meer dan vrienden waren toen ik nog in de ontkenningsfase zatquote:Op zondag 8 juli 2012 17:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
"overduidelijk" hoe krijg je dat zo overduidelijk dan en weet je zo zeker dat het niet puur in jouw hoofd zo zit?
Wie wat waar?quote:
Wacht, heb jij een zogenaamde hoer aan de haak geslagen?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Zij heeft letterlijk gezegd dat we meer dan vrienden waren toen ik nog in de ontkenningsfase zatDaarnaast hoe ze doet als we samen zijn, hoe we zoenen. Misschien betekent dat zoenen wat minder voor haar dan voor mij, maar hoe ze zich gedraagt als we samen zijn spreekt toch wel voor zich.
Geduld...quote:
Ok ok okquote:
Jawel, miss wet T-shirt contestantquote:Op zondag 8 juli 2012 18:03 schreef Evie het volgende:
onder de douche gegooid worden met je kleren aan is nooit leuk
Absoluut niet. Ze is altijd voorzichtig (geweest), alleen ik kan niet ontkennen dat ze wat meer ervaring heeft dan ik. Maar dat is niet zo ergquote:Op zondag 8 juli 2012 18:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wacht, heb jij een zogenaamde hoer aan de haak geslagen?
Voor de gooiende partij welquote:Op zondag 8 juli 2012 18:03 schreef Evie het volgende:
onder de douche gegooid worden met je kleren aan is nooit leuk
Hey benzinquote:Op zondag 8 juli 2012 18:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ze is altijd voorzichtig (geweest), alleen ik kan niet ontkennen dat ze wat meer ervaring heeft dan ik. Maar dat is niet zo erg
Ik ben hier nooit helemaal weg geweest, alleen heb niet echt veel tijd gehad de laatste tijd. Druk met afstuderen en met dat meisjequote:Op zondag 8 juli 2012 18:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hey benzinLang geleden, en je hebt een meisje begrijp ik?
Nice kerel!quote:Op zondag 8 juli 2012 18:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben hier nooit helemaal weg geweest, alleen heb niet echt veel tijd gehad de laatste tijd. Druk met afstuderen en met dat meisje![]()
Het is nog pril, ik had het echt niet verwacht en ik ben heel erg lastig volgens mij, maar er speelt inderdaad iets leuks
Ik wist het wel, dit toont aan dat er ook voor ons hoop is, Mata!quote:
Meisjes aanspreken durf ik nog niet.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wist het wel, dit toont aan dat er ook voor ons hoop is, Mata!
Komt met de jaren, gewoon doorzetten kerel.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Meisjes aanspreken durf ik nog niet.
Nou, dat is een groot woord. Ik heb nog veel moeite met dingen die voor een volwassen persoon makkelijk moeten zijn; bijvoorbeeld mijn ouders. Maar langzaamaan probeer ik ook daar stapje voor stapje in te groeien.quote:
Volgens mij ging het daar wel omquote:Op zondag 8 juli 2012 18:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok ok ok
[..]
Jawel, miss wet T-shirt contestant
Dat vind ik ook nog steeds moeilijk, zeker vanuit het niets, maar vreemd genoeg is dat wel ineens stukken makkelijker als je een prille relatie hebtquote:Op zondag 8 juli 2012 18:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Meisjes aanspreken durf ik nog niet.
Whud?quote:Op zondag 8 juli 2012 18:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Volgens mij ging het daar wel om![]()
Omdat ik zat te zeiken dat ik vergeleken met eerst amper tieten heb
Vrouwen zeuren overal om..quote:
Ik voel een Drommel opmerking aankomen hier....quote:Op zondag 8 juli 2012 18:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Vrouwen zeuren overal om..Haha Maar werd gewoon onder mn douche gegooid.. iemand moet eens heel veel spieren gaan kweken hier
Snel beginnen met squatten dusquote:Op zondag 8 juli 2012 18:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Vrouwen zeuren overal om..Haha Maar werd gewoon onder mn douche gegooid.. iemand moet eens heel veel spieren gaan kweken hier
hoelang moet ik nog wachten?quote:Op zondag 8 juli 2012 18:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Komt met de jaren, gewoon doorzetten kerel.
Tot 7 over 10 PM CET.quote:
hoest met die blonde gegaan?quote:Op zondag 8 juli 2012 18:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als ik zo mijn vader zie minstens tot je 56e
Heu je hebt een relatie?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:21 schreef tijnbrein het volgende:
Mijn ouders voorstellen aan mijn vriendin is nu niet echt een iets wat voor belangrijk is. Dat komt wel.
Snel, maak een grapjequote:Op zondag 8 juli 2012 18:30 schreef Barbusse het volgende:
Volgens mij is mijn collega knetterstoned nu
Nee. Het helpt, ze is voor mij een grote motivatie en ik voel me gesteund en geaccepteerd.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:24 schreef Myraela het volgende:
Ben je nu helemaal gelukkig en zijn alle problemen in de wereld opgelost, zoals verwacht?
Godver, monitor ondergespotenquote:Op zondag 8 juli 2012 18:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is wat dat betreft wat minder mooi allemaal dan ik had verwacht.Hierbij verklaar ik, benzin, dat iedereen hier die dat tegen me heeft gezegd, gelijk had
![]()
Das is niet nodig. Hij zit al 20 minuten naar 1 gespeelde pokerhand te kijken en te giechelen als een schoolmeisjequote:
Je kwam he? En hard ook.quote:
Pics!quote:Op zondag 8 juli 2012 18:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das is niet nodig. Hij zit al 20 minuten naar 1 gespeelde pokerhand te kijken en te giechelen als een schoolmeisje
Neenquote:
Het is misschien niet de meest romantische beschrijving, maar dat is wel hoe het isquote:Op zondag 8 juli 2012 18:35 schreef Drommeldaris het volgende:
Ohh en Benzin. Ga vooral niet je relatie met haar omschrijven als de mooiste puinhoop die er is
Heu ook benzin een vriendin. Iedereen uit het originele topic ineens onder de plak?quote:Op zondag 8 juli 2012 18:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee. Het helpt, ze is voor mij een grote motivatie en ik voel me gesteund en geaccepteerd.
Maar ik moet soms tijd voor haar maken terwijl ik liever iets anders wil doen, ze dwingt me in situaties die ik niet leuk vind, er komen ineens 1001 onzekerheden bij die ik eerst niet had, ik moet ineens bij beslissingen rekening houden met haar. Ik moet zoveel voor het eerst doen en ze gooit (vooral op emotioneel vlak) dingen overhoop terwijl ik slecht tegen verandering kan. Daarnaast zijn veel problemen die ik had er gewoon nog steeds.![]()
Het is wat dat betreft wat minder mooi allemaal dan ik had verwacht.Hierbij verklaar ik, benzin, dat iedereen hier die dat tegen me heeft gezegd, gelijk had
![]()
Aan de andere kant, ze is ook echt een steun en hoe ik me voel (als ik bij haar ben) is al dit gedoe waard. Ze maakt van sommige dingen een emotionele en moeilijke puinhoop. Maar het is de mooiste puinhoop die er is en ik heb nergens een moment spijt van.
Ik snapte je maar ga het niet zo aan andere mensen beschrijvenquote:Op zondag 8 juli 2012 18:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is misschien niet de meest romantische beschrijving, maar dat is wel hoe het is![]()
![]()
Maar ondanks dat het misschien wat hard klinkt bedoel ik het wel echt goed. Ik ben ondanks dat het niet makkelijk voor me is echt superblij met haar en had het niet beter kunnen treffen
Ik zit niet onder de plakquote:Op zondag 8 juli 2012 18:39 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Heu ook benzin een vriendin. Iedereen uit het originele topic ineens onder de plak?
Nopequote:Op zondag 8 juli 2012 18:39 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Heu ook benzin een vriendin. Iedereen uit het originele topic ineens onder de plak?
ik doe jou wel onder het plakquote:Op zondag 8 juli 2012 18:42 schreef Flippiee het volgende:
Dus als iedereen van het originele topic onder de plak zit. Wanneer gebeurt dat ong. met de volgende "generatie" dan?
Wanneer ging je ook nog maar naar Groningen?quote:Op zondag 8 juli 2012 18:42 schreef Flippiee het volgende:
Dus als iedereen van het originele topic onder de plak zit. Wanneer gebeurt dat ong. met de volgende "generatie" dan?
Flips leest gewoon over mijn posts heen, waar gaat het heen met deze wereldquote:Op zondag 8 juli 2012 18:42 schreef Flippiee het volgende:
ghbquote:
Ach, een paar maanden geleden had ik niet meer verwacht dat er ooit een meisje zou komen die haar tijd met me zou willen doorbrengen. Intussen heb ik bijna het gevoel dat ik het geschenk voor haar benquote:
Daar heb je misschien wel een beetje een puntquote:Op zondag 8 juli 2012 18:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik snapte je maar ga het niet zo aan andere mensen beschrijven
Harde feiten negeren toch.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Flips leest gewoon over mijn posts heen, waar gaat het heen met deze wereld
Als mijn studie afgerond was toch?quote:Op zondag 8 juli 2012 18:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wanneer ging je ook nog maar naar Groningen?
Oja, dat duurde nog best langquote:Op zondag 8 juli 2012 18:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Harde feiten negeren toch.
[..]
Als mijn studie afgerond was toch?
Nog steeds hetzelfde rondje om de zon hoor. Ergo: nergens dus.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Flips leest gewoon over mijn posts heen, waar gaat het heen met deze wereld
Nog 224 dagen, zo ongeveer.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:42 schreef Flippiee het volgende:
Ach, ik doe er ook geen moeite voor om potentiele leuke vrouwen tegen te komen en in mijn dagelijks leven kom ik ze momenteel toch niet tegen.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Ach, een paar maanden geleden had ik niet meer verwacht dat er ooit een meisje zou komen die haar tijd met me zou willen doorbrengen. Intussen heb ik bijna het gevoel dat ik het geschenk voor haar ben![]()
![]()
Het komt voor jou ook vast wel goedEn het is voor mij nog steeds heel pril en onzeker. Don't worry!
die was beter, vond ik.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien, die andere wel
Mensen die naar Groningen gaanquote:Op zondag 8 juli 2012 18:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wanneer ging je ook nog maar naar Groningen?
Ja kan wel eerder maar dan moet ik nu al met alle leuke chicks in Grunn concurreren.quote:
Waarom doe je daar geen moeite voor?quote:Op zondag 8 juli 2012 18:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, ik doe er ook geen moeite voor om potentiele leuke vrouwen tegen te komen en in mijn dagelijks leven kom ik ze momenteel toch niet tegen.
Je vergeet Limburghquote:Op zondag 8 juli 2012 18:48 schreef VacaLoca het volgende:
Mensen die naar Friesland, Groningen, Flevoland, Drenthe, Overijssel of Zeeland gaan
Op jouw leeftijd is dat heul nog niet van toepassing.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wtf en vrouwen worden hoe ouder hoe lelijker. Dat werkt tegen mij.
Wanneer wel?quote:Op zondag 8 juli 2012 18:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd is dat heul nog niet van toepassing.
Haha, omdat dat me nog te veel moeite is. Ik ben momenteel met andere dingen bezig die al m'n energie vreten dus iets als gaan daten gaat er op het moment gewoon nog niet bij. Maar als ik niemand tegen kom en ik kom in wat rustiger vaarwater, dan ga ik de horizon wel verleggenquote:
Ik ook niet. Geen moeite en als ICT'er kom ik ook niet veel leuks tegen. Ik heb gewoon ontzettend veel mazzel gehad met dit meisje. Gewoon dumb luck dus; wie weet heb jij dat ook!quote:Op zondag 8 juli 2012 18:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, ik doe er ook geen moeite voor om potentiele leuke vrouwen tegen te komen en in mijn dagelijks leven kom ik ze momenteel toch niet tegen.
Whooo hooo still in the save zone!quote:
Gelukkig maar dat je je horizon dan wel wil verleggenquote:Op zondag 8 juli 2012 18:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha, omdat dat me nog te veel moeite is. Ik ben momenteel met andere dingen bezig die al m'n energie vreten dus iets als gaan daten gaat er op het moment gewoon nog niet bij. Maar als ik niemand tegen kom en ik kom in wat rustiger vaarwater, dan ga ik de horizon wel verleggen
Ik ben al een aantal keer met de neus in de boter gevallen en heb daar wel wat leuke maandjes aan overgehouden. Echter, mazzel heb ik de laatste jaren niet meer gehad.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ook niet. Geen moeite en als ICT'er kom ik ook niet veel leuks tegen. Ik heb gewoon ontzettend veel mazzel gehad met dit meisje. Gewoon dumb luck dus; wie weet heb jij dat ook!
Ehm, 35-40+? Dan is de buit al binnen, mannetje, kind(eren) en dan laten ze de boel verslonzen want flirten en/of versieren is er toch niet meer bij. Dan is het om de dag bij de buuf op visite om een lading thee, met vooral niet teveel suiker (max 5 klontjes), naar binnen te werken terwijl ze schransen in de cupcakes.quote:
Ik denk dat ik op den duur wel zal moeten. Als je niks onderneemt, gebeurt er ook niksquote:Op zondag 8 juli 2012 18:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat je je horizon dan wel wil verleggen
Nja, als je al jaren niets hebt gewonnen bij de postcodeloterij kan morgen zomaar wel jouw postcode worden getrokken. Het is niet zo dat je met je dobbelsteen geen 6 meer kan gooien omdat je dat al 20 keer niet hebt gedaanquote:Op zondag 8 juli 2012 18:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben al een aantal keer met de neus in de boter gevallen en heb daar wel wat leuke maandjes aan overgehouden. Echter, mazzel heb ik de laatste jaren niet meer gehad.
Bovendien wordt het steeds moeilijker iemand te vinden naarmate je ouder wordt
quote:Op zondag 8 juli 2012 18:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, als je al jaren niets hebt gewonnen bij de postcodeloterij kan morgen zomaar wel jouw postcode worden getrokken. Het is niet zo dat je met je dobbelsteen geen 6 meer kan gooien omdat je dat al 20 keer niet hebt gedaan
Wat betreft dat laatste:
[ afbeelding ]
Nee, ik ga niet de rest van mijn leven -wachten- in de zielige hoop dat ik weer es een keertje mazzel heb. Zodra de tijd er rijp voor is, ga ik actie ondernemenquote:Op zondag 8 juli 2012 18:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, als je al jaren niets hebt gewonnen bij de postcodeloterij kan morgen zomaar wel jouw postcode worden getrokken. Het is niet zo dat je met je dobbelsteen geen 6 meer kan gooien omdat je dat al 20 keer niet hebt gedaan
Wat betreft dat laatste:
[ afbeelding ]
Hoop hebben (op een mazzeltje) is niet mutually exclusive met actie ondernemen. Sterker nog, dat vult elkaar super goed aan. Als je dat allebei doet dan heb je een streepje voor op de mazzel die ik heb gehad.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet de rest van mijn leven -wachten- in de zielige hoop dat ik weer es een keertje mazzel heb. Zodra de tijd er rijp voor is, ga ik actie ondernemen![]()
Ik weet nu al, dat gaat voor mij een heel bizar avontuur worden!
Ik ken wel enkele vrouwen van 40 waarvan ik eerst dacht dat ze 25 warenquote:Op zondag 8 juli 2012 18:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ehm, 35-40+? Dan is de buit al binnen, mannetje, kind(eren) en dan laten ze de boel verslonzen want flirten en/of versieren is er toch niet meer bij. Dan is het om de dag bij de buuf op visite om een lading thee, met vooral niet teveel suiker (max 5 klontjes), naar binnen te werken terwijl ze schransen in de cupcakes.
Uiteraard zijn er uitzonderingenquote:Op zondag 8 juli 2012 19:00 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik ken wel enkele vrouwen van 40 waarvan ik eerst dacht dat ze 25 waren
Naja, die actie ga ik pas later ondernemen. Nu heb ik eerst wat dingetjes op stapel staan die gewoon belangrijker zijn dan het hebben van een relatiequote:Op zondag 8 juli 2012 19:00 schreef benzin het volgende:
[..]
Hoop hebben (op een mazzeltje) is niet mutually exclusive met actie ondernemen. Sterker nog, dat vult elkaar super goed aan. Als je dat allebei doet dan heb je een streepje voor op de mazzel die ik heb gehad.
Met je instelling om actie te ondernemen is niets mis
Een gomo?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:02 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Oudere vrouwen ik blijf er een zwak voor houden ondanks dat ik toch echt een gomo ben
Dus als je het ooit met een vrouw zou doen wil je gewoon even keihard gecougared worden?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:02 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Oudere vrouwen ik blijf er een zwak voor houden ondanks dat ik toch echt een gomo ben
Een homoquote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 19:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus als je het ooit met een vrouw zou doen wil je gewoon even keihard gecougared worden?
Jij en ik?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Benzin aan de vriendin, Twi aan de vrouw, Faxie aan het daten, Capstan een vriendin gewonnen en weer verloren...
Wie o wie is de volgende?
hoort tijnbrein nou bij dat lijstje of niet? Of was zijn opmerking over voorstellen van ouders aan vriendin hypothetisch?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Benzin aan de vriendin, Twi aan de vrouw, Faxie aan het daten, Capstan een vriendin gewonnen en weer verloren...
Ik denk kaneel, hij heeft zijn zaakje wel prima voor mekaarquote:Op zondag 8 juli 2012 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe moet ik dit interpreteren MK?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk kaneel, hij heeft zijn zaakje wel prima voor mekaar
Tijn is voor zover ik weet nog single. Grijp je kans!quote:Op zondag 8 juli 2012 19:08 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
hoort tijnbrein nou bij dat lijstje of niet? Of was zijn opmerking over voorstellen van ouders aan vriendin hypothetisch?
quote:
Dan moet ik nieuwe maisjes leren kennen, koffie. Dat lukt nog niet helemaal.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk kaneel, hij heeft zijn zaakje wel prima voor mekaar
Sorry, ik ben geteroquote:Op zondag 8 juli 2012 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tijn is voor zover ik weet nog single. Grijp je kans!
Ja, das waar. Maar je hebt je leven wel op een rijtje en das een goeie basis!quote:Op zondag 8 juli 2012 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet ik nieuwe maisjes leren kennen, koffie. Dat lukt nog niet helemaal.
Meisjes?!? Wat is dat dan weer!quote:Op zondag 8 juli 2012 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tijn is voor zover ik weet nog single. Grijp je kans!
[..]![]()
[..]
Dan moet ik nieuwe maisjes leren kennen, koffie. Dat lukt nog niet helemaal.
Ik ben de eeuwige singlequote:Op zondag 8 juli 2012 19:08 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
hoort tijnbrein nou bij dat lijstje of niet? Of was zijn opmerking over voorstellen van ouders aan vriendin hypothetisch?
Ik trouw wel met een fanatieke sporter. Die mij hopelijk pushed om ook te blijven sporten.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ehm, 35-40+? Dan is de buit al binnen, mannetje, kind(eren) en dan laten ze de boel verslonzen want flirten en/of versieren is er toch niet meer bij. Dan is het om de dag bij de buuf op visite om een lading thee, met vooral niet teveel suiker (max 5 klontjes), naar binnen te werken terwijl ze schransen in de cupcakes.
Dus dat betekend dat ik binnenkort iemand tegen kom daarmee een date hebquote:Op zondag 8 juli 2012 19:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, dat plaatsje heb je overgenomen van Benzin en Cap
Maar ik volg je op de voet tijn!
Dus je bent een beetje een aanhankelijk typetje?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik trouw wel met een fanatieke sporter. Die mij hopelijk pushed om ook te blijven sporten.
En daarachter volg ik. Niemand wil me hebbenquote:Op zondag 8 juli 2012 19:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, dat plaatsje heb je overgenomen van Benzin en Cap
Maar ik volg je op de voet tijn!
Oh die...quote:Op zondag 8 juli 2012 19:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat zijn die wezens die van shoppen houden en niet zoveel haar hebben (behalve op hun hoofd)
Die zijn lief en zacht.quote:
Dan moet je wel iets beter je best doen met hosselen, flipsje.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik trouw wel met een fanatieke sporter. Die mij hopelijk pushed om ook te blijven sporten.
Ik zou het je niet kunnen zeggen aangezien ik 0,0 relatie-ervaring heb. En ik hoorde wel eens van vriendinnen dat ze zichzelf toch anders dan verwacht vonden in een relatie.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus je bent een beetje een aanhankelijk typetje?
quote:Op zondag 8 juli 2012 19:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij bent harig en je hebt een lul
Ja geen idee hoe toch.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die zijn lief en zacht.
[..]
Dan moet je wel iets beter je best doen met hosselen, flipsje.
0,0...hoe de fuck is dat mogelijk Flips? Heb je nooit bij een vent zoiets gehad van "Die is jammie!quote:Op zondag 8 juli 2012 19:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou het je niet kunnen zeggen aangezien ik 0,0 relatie-ervaring heb. En ik hoorde wel eens van vriendinnen dat ze zichzelf toch anders dan verwacht vonden in een relatie.
Daarnaast is blijven sporten makkelijker als je man geen hebt met een enorm bierbuik etc. denk ik.
Ik denk bij CR7quote:Op zondag 8 juli 2012 19:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
0,0...hoe de fuck is dat mogelijk Flips? Heb je nooit bij een vent zoiets gehad van "Die is jammie!" of zo?
Ja diegene hoeft mij toch niet jammie te vinden.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
0,0...hoe de fuck is dat mogelijk Flips? Heb je nooit bij een vent zoiets gehad van "Die is jammie!" of zo?
Misschien stel je je eisen te hoog??quote:Op zondag 8 juli 2012 19:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja diegene hoeft mij toch niet jammie te vinden.
Je zoekt zo'n plek? In vredesnaam, waarom!quote:Op zondag 8 juli 2012 19:25 schreef Watertornado het volgende:
Zjin er dan eigenlijk plekken waar de mannen mooi zijn en de vrouwen lelijk?
Misschien is ie homoquote:Op zondag 8 juli 2012 19:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je zoekt zo'n plek? In vredesnaam, waarom!
Ik heb geen eisen. Nouja hij moet even oud/ouder zijn als/dan mij/ik.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien stel je je eisen te hoog??
Of ben je gewoon nooit zo op zoek geweest?
Of is het gewoon botte pech?
Oke. Ga je nog naar werfpop?quote:
Klinkt enorm interessant...quote:Op zondag 8 juli 2012 19:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je zoekt zo'n plek? In vredesnaam, waarom!
Wanneer is dat?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb geen eisen. Nouja hij moet even oud/ouder zijn als/dan mij/ik.
En dat beetje van beiden wel.Mannen die geen relatie willen bijv.
[..]
Oke. Ga je nog naar werfpop?
Ik ben vanmiddag na werk geweest. Er was geen hond en Kraantje Pappie stond te schreeuwen.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Oke. Ga je nog naar werfpop?
Het verbaast mij gewoon dat er überhaubt vrouwen zijn die niet aan de man kunnen komen. Zoiets bestaat in mijn woordenboek niet. Naja, moet ik toch maar effe wat gaan herschrijvenquote:Op zondag 8 juli 2012 19:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhmm denk het niet. Ik pak dan net 1,5 uur mee.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag na werk geweest. Er was geen hond en Kraantje Pappie stond te schreeuwen.
Het is nog maar 2,5 geloof ik. Ga je dat nog redden?
Nuquote:
Hihi, dan kan ik lekker in mijn pyama blijven zitten.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhmm denk het niet. Ik pak dan net 1,5 uur mee.
[..]
Nu
Rare visie.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het verbaast mij gewoon dat er überhaubt vrouwen zijn die niet aan de man kunnen komen. Zoiets bestaat in mijn woordenboek niet. Naja, moet ik toch maar effe wat gaan herschrijven
Heb jij laatst nog Disco Pogo gedraaid?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhmm denk het niet. Ik pak dan net 1,5 uur mee.
[..]
Nu
Whehehequote:Op zondag 8 juli 2012 19:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het verbaast mij gewoon dat er überhaubt vrouwen zijn die niet aan de man kunnen komen. Zoiets bestaat in mijn woordenboek niet. Naja, moet ik toch maar effe wat gaan herschrijven
Wat een mazzel.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hihi, dan kan ik lekker in mijn pyama blijven zitten.
Jub.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij laatst nog Disco Pogo gedraaid?
quote:Op zondag 8 juli 2012 19:37 schreef xFriendx het volgende:
Flippiee komt heus wel aan de man. Misschien niet morgen al, maar dat is toch wel een zaak die niet mis zal lopen. Of ze moet echt hele bizarre eisen stellen.
quote:Op zondag 8 juli 2012 19:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Op lastfm?quote:
Wat met een geboortedatum in het jaar 0 natuurlijk wel lastig gaat worden.quote:
Ja, de nummers zelf lijken me wel leuk, maar LastFM zegt gewoon 'low'.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Op lastfm?Hoezo niet?
Als ik ooit op radio49 ga draaien en ik weet dat je luistert dan ga ik hem draaien.
Betrapt.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En je had het eerder nog over een fanatieke sporter!
What watwatquote:Op zondag 8 juli 2012 19:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat met een geboortedatum in het jaar 0 natuurlijk wel lastig gaat worden.
En nu?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, de nummers zelf lijken me wel leuk, maar LastFM zegt gewoon 'low'.
Kijk je bij mijn Flips of irl account?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, de nummers zelf lijken me wel leuk, maar LastFM zegt gewoon 'low'.
ik wordtquote:Op zondag 8 juli 2012 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eisen, is altijd wat lastig te beschrijven.
Ik kan wel zeggen: ze moet mooi lang blond haar hebben. Maar ik wordt toch verliefd op mensen die bruin haar hebben.
Enige eis van mij is dan ook dat ze van de middelbare school af moet zijn.
Die IRL natuurlijk, anders stelde ik die sneaky vraag niet. Maar beide geven overigens "low" aan.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kijk je bij mijn Flips of irl account?
Inderdaad, zeiken over de middelbare school maar hij moet zelf terug naar de basisschool.quote:
Verdomd. Dan luisteren we beide wel heel verschillende muziek.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die IRL natuurlijk, anders stelde ik die sneaky vraag niet. Maar beide geven overigens "low" aan.
It burnsquote:Op zondag 8 juli 2012 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verbeterd worden door een allochtoon.
Heeft je beste vriendin het beter gedaan dan? Of heb je er zelf iets van spul in gedaan?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Myr.
Mijn baas vond mijn korte haartjens leuk.
Twijfelgevalletje. Ook al is het een housenummer verwacht ik ieder moment in dat nummer een overgang naar dubstep.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:46 schreef Watertornado het volgende:
Flippiee, wat vind jij van Bingo Players - L'Amour?
Ik heb er zelf gel in gedaan. Extra strong.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heeft je beste vriendin het beter gedaan dan? Of heb je er zelf iets van spul in gedaan?
Pindakaas in je harenquote:Op zondag 8 juli 2012 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er zelf gel in gedaan. Extra strong.
Whud?quote:
quote:
Squatten trut!quote:Op zondag 8 juli 2012 19:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Squattenquote:Op zondag 8 juli 2012 19:58 schreef Watertornado het volgende:
Wat doet Flips eigenlijk in het dagelijk leven?
O, die komt er weer aan hequote:Op zondag 8 juli 2012 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oeh, zou drom of steven de lapo pakken?
Werken bij plaatselijke super enn studeren. Oh en sportenquote:Op zondag 8 juli 2012 19:58 schreef Watertornado het volgende:
Wat doet Flips eigenlijk in het dagelijk leven?
De lapo is irrelevant; wie opent het volgende deel, da's de vraag.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oeh, zou drom of steven de lapo pakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |