Mag wel dus gewoonquote:
quote:
Ik moet op de een of andere manier altijd lachen, heel irritantquote:
Ik heb nog nooit zoveel spierpijn in mn rug gehad als na de stoelmassage.. klacht: slechte masseursquote:Op zondag 8 juli 2012 16:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moet op de een of andere manier altijd lachen, heel irritant![]()
Op mijn werk hadden we een stoelmasseur en dat heb ik een paar geprobeerd, werkte niet
Je boek?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:28 schreef xFriendx het volgende:
Gek genoeg is mijn buik heel gevoelig. Nageltje er over en mn boek trekt als een malle samen
Oh ik heb ook zo'n plekje indd, maar daar moet je echt heel gericht overheen gaan anders heb ik dr geen last van.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:28 schreef xFriendx het volgende:
Gek genoeg is mijn buik heel gevoelig. Nageltje er over en mn boek trekt als een malle samen
rara wat is dat plekjequote:Op zondag 8 juli 2012 16:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh ik heb ook zo'n plekje indd, maar daar moet je echt heel gericht overheen gaan anders heb ik dr geen last van.
Ja dik, blauw en dikke schaafwondquote:Op zondag 8 juli 2012 16:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
Steven, hoe is het met je knie trouwens?
Ja je moet wel een goede hebbenquote:Op zondag 8 juli 2012 16:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel spierpijn in mn rug gehad als na de stoelmassage.. klacht: slechte masseursBovendien kietelt bij mij praktisch alles...
Auwquote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 16:28 schreef xFriendx het volgende:
Normale mensen zijn dan hartstikke dood, Steven heeft alleen een beetje pijn aan zijn kniequote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 16:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Normale mensen zijn dan hartstikke dood, Steven heeft alleen een beetje pijn aan zijn knie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |