Ik ben hier nooit helemaal weg geweest, alleen heb niet echt veel tijd gehad de laatste tijd. Druk met afstuderen en met dat meisjequote:Op zondag 8 juli 2012 18:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hey benzinLang geleden, en je hebt een meisje begrijp ik?
Nice kerel!quote:Op zondag 8 juli 2012 18:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben hier nooit helemaal weg geweest, alleen heb niet echt veel tijd gehad de laatste tijd. Druk met afstuderen en met dat meisje![]()
Het is nog pril, ik had het echt niet verwacht en ik ben heel erg lastig volgens mij, maar er speelt inderdaad iets leuks
Ik wist het wel, dit toont aan dat er ook voor ons hoop is, Mata!quote:
Meisjes aanspreken durf ik nog niet.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wist het wel, dit toont aan dat er ook voor ons hoop is, Mata!
Komt met de jaren, gewoon doorzetten kerel.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Meisjes aanspreken durf ik nog niet.
Nou, dat is een groot woord. Ik heb nog veel moeite met dingen die voor een volwassen persoon makkelijk moeten zijn; bijvoorbeeld mijn ouders. Maar langzaamaan probeer ik ook daar stapje voor stapje in te groeien.quote:
Volgens mij ging het daar wel omquote:Op zondag 8 juli 2012 18:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok ok ok
[..]
Jawel, miss wet T-shirt contestant
Dat vind ik ook nog steeds moeilijk, zeker vanuit het niets, maar vreemd genoeg is dat wel ineens stukken makkelijker als je een prille relatie hebtquote:Op zondag 8 juli 2012 18:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Meisjes aanspreken durf ik nog niet.
Whud?quote:Op zondag 8 juli 2012 18:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Volgens mij ging het daar wel om![]()
Omdat ik zat te zeiken dat ik vergeleken met eerst amper tieten heb
Vrouwen zeuren overal om..quote:
Ik voel een Drommel opmerking aankomen hier....quote:Op zondag 8 juli 2012 18:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Vrouwen zeuren overal om..Haha Maar werd gewoon onder mn douche gegooid.. iemand moet eens heel veel spieren gaan kweken hier
Snel beginnen met squatten dusquote:Op zondag 8 juli 2012 18:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Vrouwen zeuren overal om..Haha Maar werd gewoon onder mn douche gegooid.. iemand moet eens heel veel spieren gaan kweken hier
hoelang moet ik nog wachten?quote:Op zondag 8 juli 2012 18:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Komt met de jaren, gewoon doorzetten kerel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |