ghbquote:
Ach, een paar maanden geleden had ik niet meer verwacht dat er ooit een meisje zou komen die haar tijd met me zou willen doorbrengen. Intussen heb ik bijna het gevoel dat ik het geschenk voor haar benquote:
Daar heb je misschien wel een beetje een puntquote:Op zondag 8 juli 2012 18:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik snapte je maar ga het niet zo aan andere mensen beschrijven
Harde feiten negeren toch.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Flips leest gewoon over mijn posts heen, waar gaat het heen met deze wereld
Als mijn studie afgerond was toch?quote:Op zondag 8 juli 2012 18:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wanneer ging je ook nog maar naar Groningen?
Oja, dat duurde nog best langquote:Op zondag 8 juli 2012 18:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Harde feiten negeren toch.
[..]
Als mijn studie afgerond was toch?
Nog steeds hetzelfde rondje om de zon hoor. Ergo: nergens dus.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Flips leest gewoon over mijn posts heen, waar gaat het heen met deze wereld
Nog 224 dagen, zo ongeveer.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:42 schreef Flippiee het volgende:
Dus als iedereen van het originele topic onder de plak zit. Wanneer gebeurt dat ong. met de volgende "generatie" dan?
Ach, ik doe er ook geen moeite voor om potentiele leuke vrouwen tegen te komen en in mijn dagelijks leven kom ik ze momenteel toch niet tegen.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Ach, een paar maanden geleden had ik niet meer verwacht dat er ooit een meisje zou komen die haar tijd met me zou willen doorbrengen. Intussen heb ik bijna het gevoel dat ik het geschenk voor haar ben![]()
![]()
Het komt voor jou ook vast wel goedEn het is voor mij nog steeds heel pril en onzeker. Don't worry!
die was beter, vond ik.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien, die andere wel
Mensen die naar Groningen gaanquote:Op zondag 8 juli 2012 18:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wanneer ging je ook nog maar naar Groningen?
Ja kan wel eerder maar dan moet ik nu al met alle leuke chicks in Grunn concurreren.quote:
Waarom doe je daar geen moeite voor?quote:Op zondag 8 juli 2012 18:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, ik doe er ook geen moeite voor om potentiele leuke vrouwen tegen te komen en in mijn dagelijks leven kom ik ze momenteel toch niet tegen.
Je vergeet Limburghquote:Op zondag 8 juli 2012 18:48 schreef VacaLoca het volgende:
Mensen die naar Friesland, Groningen, Flevoland, Drenthe, Overijssel of Zeeland gaan
Op jouw leeftijd is dat heul nog niet van toepassing.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wtf en vrouwen worden hoe ouder hoe lelijker. Dat werkt tegen mij.
Wanneer wel?quote:Op zondag 8 juli 2012 18:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd is dat heul nog niet van toepassing.
Haha, omdat dat me nog te veel moeite is. Ik ben momenteel met andere dingen bezig die al m'n energie vreten dus iets als gaan daten gaat er op het moment gewoon nog niet bij. Maar als ik niemand tegen kom en ik kom in wat rustiger vaarwater, dan ga ik de horizon wel verleggenquote:
Ik ook niet. Geen moeite en als ICT'er kom ik ook niet veel leuks tegen. Ik heb gewoon ontzettend veel mazzel gehad met dit meisje. Gewoon dumb luck dus; wie weet heb jij dat ook!quote:Op zondag 8 juli 2012 18:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, ik doe er ook geen moeite voor om potentiele leuke vrouwen tegen te komen en in mijn dagelijks leven kom ik ze momenteel toch niet tegen.
Whooo hooo still in the save zone!quote:
Gelukkig maar dat je je horizon dan wel wil verleggenquote:Op zondag 8 juli 2012 18:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha, omdat dat me nog te veel moeite is. Ik ben momenteel met andere dingen bezig die al m'n energie vreten dus iets als gaan daten gaat er op het moment gewoon nog niet bij. Maar als ik niemand tegen kom en ik kom in wat rustiger vaarwater, dan ga ik de horizon wel verleggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |