Ja, das waar. Maar je hebt je leven wel op een rijtje en das een goeie basis!quote:Op zondag 8 juli 2012 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet ik nieuwe maisjes leren kennen, koffie. Dat lukt nog niet helemaal.
Meisjes?!? Wat is dat dan weer!quote:Op zondag 8 juli 2012 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tijn is voor zover ik weet nog single. Grijp je kans!
[..]![]()
[..]
Dan moet ik nieuwe maisjes leren kennen, koffie. Dat lukt nog niet helemaal.
Ik ben de eeuwige singlequote:Op zondag 8 juli 2012 19:08 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
hoort tijnbrein nou bij dat lijstje of niet? Of was zijn opmerking over voorstellen van ouders aan vriendin hypothetisch?
Ik trouw wel met een fanatieke sporter. Die mij hopelijk pushed om ook te blijven sporten.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ehm, 35-40+? Dan is de buit al binnen, mannetje, kind(eren) en dan laten ze de boel verslonzen want flirten en/of versieren is er toch niet meer bij. Dan is het om de dag bij de buuf op visite om een lading thee, met vooral niet teveel suiker (max 5 klontjes), naar binnen te werken terwijl ze schransen in de cupcakes.
Dus dat betekend dat ik binnenkort iemand tegen kom daarmee een date hebquote:Op zondag 8 juli 2012 19:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, dat plaatsje heb je overgenomen van Benzin en Cap
Maar ik volg je op de voet tijn!
Dus je bent een beetje een aanhankelijk typetje?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik trouw wel met een fanatieke sporter. Die mij hopelijk pushed om ook te blijven sporten.
En daarachter volg ik. Niemand wil me hebbenquote:Op zondag 8 juli 2012 19:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, dat plaatsje heb je overgenomen van Benzin en Cap
Maar ik volg je op de voet tijn!
Oh die...quote:Op zondag 8 juli 2012 19:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat zijn die wezens die van shoppen houden en niet zoveel haar hebben (behalve op hun hoofd)
Die zijn lief en zacht.quote:
Dan moet je wel iets beter je best doen met hosselen, flipsje.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik trouw wel met een fanatieke sporter. Die mij hopelijk pushed om ook te blijven sporten.
Ik zou het je niet kunnen zeggen aangezien ik 0,0 relatie-ervaring heb. En ik hoorde wel eens van vriendinnen dat ze zichzelf toch anders dan verwacht vonden in een relatie.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus je bent een beetje een aanhankelijk typetje?
quote:Op zondag 8 juli 2012 19:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij bent harig en je hebt een lul
Ja geen idee hoe toch.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die zijn lief en zacht.
[..]
Dan moet je wel iets beter je best doen met hosselen, flipsje.
0,0...hoe de fuck is dat mogelijk Flips? Heb je nooit bij een vent zoiets gehad van "Die is jammie!quote:Op zondag 8 juli 2012 19:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou het je niet kunnen zeggen aangezien ik 0,0 relatie-ervaring heb. En ik hoorde wel eens van vriendinnen dat ze zichzelf toch anders dan verwacht vonden in een relatie.
Daarnaast is blijven sporten makkelijker als je man geen hebt met een enorm bierbuik etc. denk ik.
Ik denk bij CR7quote:Op zondag 8 juli 2012 19:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
0,0...hoe de fuck is dat mogelijk Flips? Heb je nooit bij een vent zoiets gehad van "Die is jammie!" of zo?
Ja diegene hoeft mij toch niet jammie te vinden.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
0,0...hoe de fuck is dat mogelijk Flips? Heb je nooit bij een vent zoiets gehad van "Die is jammie!" of zo?
Misschien stel je je eisen te hoog??quote:Op zondag 8 juli 2012 19:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja diegene hoeft mij toch niet jammie te vinden.
Je zoekt zo'n plek? In vredesnaam, waarom!quote:Op zondag 8 juli 2012 19:25 schreef Watertornado het volgende:
Zjin er dan eigenlijk plekken waar de mannen mooi zijn en de vrouwen lelijk?
Misschien is ie homoquote:Op zondag 8 juli 2012 19:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je zoekt zo'n plek? In vredesnaam, waarom!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |