Ik ben al een aantal keer met de neus in de boter gevallen en heb daar wel wat leuke maandjes aan overgehouden. Echter, mazzel heb ik de laatste jaren niet meer gehad.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ook niet. Geen moeite en als ICT'er kom ik ook niet veel leuks tegen. Ik heb gewoon ontzettend veel mazzel gehad met dit meisje. Gewoon dumb luck dus; wie weet heb jij dat ook!
Ehm, 35-40+? Dan is de buit al binnen, mannetje, kind(eren) en dan laten ze de boel verslonzen want flirten en/of versieren is er toch niet meer bij. Dan is het om de dag bij de buuf op visite om een lading thee, met vooral niet teveel suiker (max 5 klontjes), naar binnen te werken terwijl ze schransen in de cupcakes.quote:
Ik denk dat ik op den duur wel zal moeten. Als je niks onderneemt, gebeurt er ook niksquote:Op zondag 8 juli 2012 18:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat je je horizon dan wel wil verleggen
Nja, als je al jaren niets hebt gewonnen bij de postcodeloterij kan morgen zomaar wel jouw postcode worden getrokken. Het is niet zo dat je met je dobbelsteen geen 6 meer kan gooien omdat je dat al 20 keer niet hebt gedaanquote:Op zondag 8 juli 2012 18:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben al een aantal keer met de neus in de boter gevallen en heb daar wel wat leuke maandjes aan overgehouden. Echter, mazzel heb ik de laatste jaren niet meer gehad.
Bovendien wordt het steeds moeilijker iemand te vinden naarmate je ouder wordt
quote:Op zondag 8 juli 2012 18:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, als je al jaren niets hebt gewonnen bij de postcodeloterij kan morgen zomaar wel jouw postcode worden getrokken. Het is niet zo dat je met je dobbelsteen geen 6 meer kan gooien omdat je dat al 20 keer niet hebt gedaan
Wat betreft dat laatste:
[ afbeelding ]
Nee, ik ga niet de rest van mijn leven -wachten- in de zielige hoop dat ik weer es een keertje mazzel heb. Zodra de tijd er rijp voor is, ga ik actie ondernemenquote:Op zondag 8 juli 2012 18:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, als je al jaren niets hebt gewonnen bij de postcodeloterij kan morgen zomaar wel jouw postcode worden getrokken. Het is niet zo dat je met je dobbelsteen geen 6 meer kan gooien omdat je dat al 20 keer niet hebt gedaan
Wat betreft dat laatste:
[ afbeelding ]
Hoop hebben (op een mazzeltje) is niet mutually exclusive met actie ondernemen. Sterker nog, dat vult elkaar super goed aan. Als je dat allebei doet dan heb je een streepje voor op de mazzel die ik heb gehad.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet de rest van mijn leven -wachten- in de zielige hoop dat ik weer es een keertje mazzel heb. Zodra de tijd er rijp voor is, ga ik actie ondernemen![]()
Ik weet nu al, dat gaat voor mij een heel bizar avontuur worden!
Ik ken wel enkele vrouwen van 40 waarvan ik eerst dacht dat ze 25 warenquote:Op zondag 8 juli 2012 18:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ehm, 35-40+? Dan is de buit al binnen, mannetje, kind(eren) en dan laten ze de boel verslonzen want flirten en/of versieren is er toch niet meer bij. Dan is het om de dag bij de buuf op visite om een lading thee, met vooral niet teveel suiker (max 5 klontjes), naar binnen te werken terwijl ze schransen in de cupcakes.
Uiteraard zijn er uitzonderingenquote:Op zondag 8 juli 2012 19:00 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik ken wel enkele vrouwen van 40 waarvan ik eerst dacht dat ze 25 waren
Naja, die actie ga ik pas later ondernemen. Nu heb ik eerst wat dingetjes op stapel staan die gewoon belangrijker zijn dan het hebben van een relatiequote:Op zondag 8 juli 2012 19:00 schreef benzin het volgende:
[..]
Hoop hebben (op een mazzeltje) is niet mutually exclusive met actie ondernemen. Sterker nog, dat vult elkaar super goed aan. Als je dat allebei doet dan heb je een streepje voor op de mazzel die ik heb gehad.
Met je instelling om actie te ondernemen is niets mis
Een gomo?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:02 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Oudere vrouwen ik blijf er een zwak voor houden ondanks dat ik toch echt een gomo ben
Dus als je het ooit met een vrouw zou doen wil je gewoon even keihard gecougared worden?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:02 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Oudere vrouwen ik blijf er een zwak voor houden ondanks dat ik toch echt een gomo ben
Een homoquote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 19:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus als je het ooit met een vrouw zou doen wil je gewoon even keihard gecougared worden?
Jij en ik?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Benzin aan de vriendin, Twi aan de vrouw, Faxie aan het daten, Capstan een vriendin gewonnen en weer verloren...
Wie o wie is de volgende?
hoort tijnbrein nou bij dat lijstje of niet? Of was zijn opmerking over voorstellen van ouders aan vriendin hypothetisch?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Benzin aan de vriendin, Twi aan de vrouw, Faxie aan het daten, Capstan een vriendin gewonnen en weer verloren...
Ik denk kaneel, hij heeft zijn zaakje wel prima voor mekaarquote:Op zondag 8 juli 2012 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe moet ik dit interpreteren MK?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk kaneel, hij heeft zijn zaakje wel prima voor mekaar
Tijn is voor zover ik weet nog single. Grijp je kans!quote:Op zondag 8 juli 2012 19:08 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
hoort tijnbrein nou bij dat lijstje of niet? Of was zijn opmerking over voorstellen van ouders aan vriendin hypothetisch?
quote:
Dan moet ik nieuwe maisjes leren kennen, koffie. Dat lukt nog niet helemaal.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk kaneel, hij heeft zijn zaakje wel prima voor mekaar
Sorry, ik ben geteroquote:Op zondag 8 juli 2012 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tijn is voor zover ik weet nog single. Grijp je kans!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |