Ok.quote:
Niemand mag aan mijn voeten zittenquote:Op zondag 8 juli 2012 16:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wil ook wel aan je voeten zitten.
Wat?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok.
[..]
Niemand mag aan mijn voeten zitten
Oh dan houdt het opquote:
En dat omdat ik niet aan je voeten mag zittenquote:Op zondag 8 juli 2012 16:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, een toekomst is niet voor ons weggelegd
Ja sorry, veel te gevoeligquote:Op zondag 8 juli 2012 16:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dat omdat ik niet aan je voeten mag zitten
Dan maar extra veel aan je billen zittenquote:
Waarom voeten?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan maar extra veel aan je billen zitten
billen staat er toch schelequote:
Oh ja, dat was het tweedequote:Op zondag 8 juli 2012 16:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan maar extra veel aan je billen zitten
quote:
Ja bizar hè, maar gewoon echt geen prettig gevoelquote:
Oh rug vind ik wel fijnquote:Op zondag 8 juli 2012 16:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja bizar hè, maar gewoon echt geen prettig gevoel![]()
Met rugmassages heb ik hetzelfde, helaas
Mag wel dus gewoonquote:
quote:
Ik moet op de een of andere manier altijd lachen, heel irritantquote:
Ik heb nog nooit zoveel spierpijn in mn rug gehad als na de stoelmassage.. klacht: slechte masseursquote:Op zondag 8 juli 2012 16:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moet op de een of andere manier altijd lachen, heel irritant![]()
Op mijn werk hadden we een stoelmasseur en dat heb ik een paar geprobeerd, werkte niet
Je boek?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:28 schreef xFriendx het volgende:
Gek genoeg is mijn buik heel gevoelig. Nageltje er over en mn boek trekt als een malle samen
Oh ik heb ook zo'n plekje indd, maar daar moet je echt heel gericht overheen gaan anders heb ik dr geen last van.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:28 schreef xFriendx het volgende:
Gek genoeg is mijn buik heel gevoelig. Nageltje er over en mn boek trekt als een malle samen
rara wat is dat plekjequote:Op zondag 8 juli 2012 16:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh ik heb ook zo'n plekje indd, maar daar moet je echt heel gericht overheen gaan anders heb ik dr geen last van.
Ja dik, blauw en dikke schaafwondquote:Op zondag 8 juli 2012 16:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
Steven, hoe is het met je knie trouwens?
Ja je moet wel een goede hebbenquote:Op zondag 8 juli 2012 16:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel spierpijn in mn rug gehad als na de stoelmassage.. klacht: slechte masseursBovendien kietelt bij mij praktisch alles...
Auwquote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 16:28 schreef xFriendx het volgende:
Normale mensen zijn dan hartstikke dood, Steven heeft alleen een beetje pijn aan zijn kniequote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 16:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Normale mensen zijn dan hartstikke dood, Steven heeft alleen een beetje pijn aan zijn knie
Chuck Norrisquote:Op zondag 8 juli 2012 16:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Normale mensen zijn dan hartstikke dood, Steven heeft alleen een beetje pijn aan zijn knie
De KGB'ert in mij is niet trots op je.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, zijn we weer.
Ik naar Werfpop met een kapotte telefoon. Geen Mur te vinden
Trein ging niet meer verder, dat is 1 ding wat duidelijk isquote:Op zondag 8 juli 2012 16:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wel een deuk ik de carosserie dan?
Wel churros gegeten.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De KGB'ert in mij is niet trots op je.
Wel berichtje van Myra gehad?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, zijn we weer.
Ik naar Werfpop met een kapotte telefoon. Geen Mur te vinden
Ja, vanmorgen.quote:
Huh wat?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, vanmorgen.
Ik was aan het rennen naar mijn taxi, reden ze zonder mij weg.Lijers.
Moest ik dat pokke eind door de regen fietsen naar Valkenburg.
Ik werk in Valkenburg en ga daar met de taxi heen (we worden opgehaald in Leiden). Rijdt die eikel weg voordat ik er ben.quote:
Wordt je hard vanquote:Op zondag 8 juli 2012 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik werk in Valkenburg en ga daar met de taxi heen (we worden opgehaald in Leiden). Rijdt die eikel weg voordat ik er ben.Baas nam niet op, dus ben ik maar gaan fietsen, door de regen. Was nog wel op tijd. Maar was wel kut.
Wat een kutzooiquote:Op zondag 8 juli 2012 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik werk in Valkenburg en ga daar met de taxi heen (we worden opgehaald in Leiden). Rijdt die eikel weg voordat ik er ben.Baas nam niet op, dus ben ik maar gaan fietsen, door de regen. Was nog wel op tijd. Maar was wel kut.
Een beetje regen is dat niet ergquote:Op zondag 8 juli 2012 16:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind dat soort dingen alleen maar klote eigenlijk
de regen niet nee, achter gelaten worden welquote:
De regen op zich is niet erg, maar wel dat je er nat van wordtquote:
En ditquote:Op zondag 8 juli 2012 17:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
de regen niet nee, achter gelaten worden wel
Dat is wel vervelend inderdaadquote:Op zondag 8 juli 2012 17:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
de regen niet nee, achter gelaten worden wel
Ik heb in duin een tijdje terug zitten hopen dat een chihuahua in een roze hemdje op zou worden gepikt door een buizerd.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar heb op werk wel gezien hoe een zwaluw door een sperwer (dacht ik) uit de lucht geplukt werd.
Het was bruut.
Vind ik toch zielig voor die zwaluw. Zwaluwen zijn toffe vogels en geven sfeer vind ik. Vind het wel jammer dat er in mijn wijk geen zittenquote:Op zondag 8 juli 2012 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar heb op werk wel gezien hoe een zwaluw door een sperwer (dacht ik) uit de lucht geplukt werd.
Het was bruut.
Vetquote:Op zondag 8 juli 2012 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het was bruut.
Hehehe. Mijn konijn heeft het overleefd. Want die is baas.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:03 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb in duin een tijdje terug zitten hopen dat een chihuahua in een roze hemdje op zou worden gepikt door een buizerd.
Ja, mooie vogels wel. Zitten er in jouw wijk wel halsbandparkieten?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vind ik toch zielig voor die zwaluw. Zwaluwen zijn toffe vogels en geven sfeer vind ik. Vind het wel jammer dat er in mijn wijk geen zitten
Weetzelluf ouwe.quote:
Ik heb een keer een snoek 2 eenden kuikentjes zijn opetenquote:Op zondag 8 juli 2012 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Mijn konijn heeft het overleefd. Want die is baas.
[..]
Ja, mooie vogels wel. Zitten er in jouw wijk wel halsbandparkieten?
[..]
Weetzelluf ouwe.
Ook nog een leuk meisje op mijn werk gezien dat iedere keer binnen werkt. Maar ze heeft wel een vriendje.
Nee, ook niet. Hier zie ik vooral mussen, merels, kauwtjes en wat overvliegende ganzen. En af en toe een reigerquote:Op zondag 8 juli 2012 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, mooie vogels wel. Zitten er in jouw wijk wel halsbandparkieten?
Als je gaat trouwen aan je eigen ouders, voor je haar ten huwelijk vraagt aan haar oudersquote:Op zondag 8 juli 2012 17:13 schreef benzin het volgende:
Puur uit nieuwsgierigheid he; als er iets prils speelt tussen een jongen en een meisje, in welk stadium stel je haar voor aan je ouders en hoe doe je dat dan?
foto'squote:Op zondag 8 juli 2012 17:09 schreef El_Matador het volgende:
Godverdomme wat een slagveld. Project XX meer dan geslaagd.
Vriend B. heeft een goed welkom gehad... meer dan 80 man...
"Gedraag je" zei dansmeisje nog toen ze wegging... eh, nee.
Ik moet beter leren liegenquote:
Dat lijkt me wat later dan gewenst eigenlijkquote:Op zondag 8 juli 2012 17:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je gaat trouwen aan je eigen ouders, voor je haar ten huwelijk vraagt aan haar ouders
Wanneer is het dan gewenst?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik moet beter leren liegen
[..]
Dat lijkt me wat later dan gewenst eigenlijk
Zo zou ik het doen mits ik ga trouwenquote:Op zondag 8 juli 2012 17:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik moet beter leren liegen
[..]
Dat lijkt me wat later dan gewenst eigenlijk
Vlak nadat je foto's van het meisje op FOK! zet.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:13 schreef benzin het volgende:
Puur uit nieuwsgierigheid he; als er iets prils speelt tussen een jongen en een meisje, in welk stadium stel je haar voor aan je ouders en hoe doe je dat dan?
Daar zijn niet echt vaste regels voor hequote:Op zondag 8 juli 2012 17:13 schreef benzin het volgende:
Geen zorgen, die komen...quote:
Dan zie ik dat trouwen niet gebeurenquote:Op zondag 8 juli 2012 17:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo zou ik het doen mits ik ga trouwen
Goeie vraag, dat is eigenlijk ook een beetje wat ik vroeg. Als het aan mij ligt stel ik dat zo lang mogelijk uit omdat ik nog niet weet hoe ik dat ga doen, maar tegelijk wil ik dat wel zo snel mogelijk achter de rug hebbenquote:
Ik zou er als eerste heel zeker van zijn dat het "aan" is om vervelende situaties te voorkomen.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Goeie vraag, dat is eigenlijk ook een beetje wat ik vroeg. Als het aan mij ligt stel ik dat zo lang mogelijk uit omdat ik nog niet weet hoe ik dat ga doen, maar tegelijk wil ik dat wel zo snel mogelijk achter de rug hebben
Laat ik het anders vragen; hoe doen de hosselbazen hier dat?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar zijn niet echt vaste regels voor he
Ik stelde haar voor na 1,5 jaar.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Laat ik het anders vragen; hoe doen de hosselbazen hier dat?
schaamde je je voor haar ofzoquote:
Dat verschilt per vriendin denk ik.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Laat ik het anders vragen; hoe doen de hosselbazen hier dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |