quote:
Oke dan is het begrijpelijkquote:Op zondag 8 juli 2012 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Nee, ik heb gewoon niet echt een band met mijn ouders.
Ik maak me daar wel een beetje druk over, maar ik zal proberen dat niet te doen dan.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat verschilt per vriendin denk ik.
Is net hoe het loopt.
Dat soort dingen moet je je niet zo druk over maken, komt vanzelf wel
Je kan toch gewoon vragen of ze een relatie met je ziet zittenquote:Op zondag 8 juli 2012 17:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik maak me daar wel een beetje druk over, maar ik zal proberen dat niet te doen dan.
Vind het ook lastig om in te zien wanneer ze nou mijn vriendin is. We zijn overduidelijk veel meer dan vrienden, maar ik durf ook niet als een kleutertje te vragen of we nou verkering hebben![]()
Een ander chickie scoren en als ze dat erg vind dan was ze je vriendinquote:Op zondag 8 juli 2012 17:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik maak me daar wel een beetje druk over, maar ik zal proberen dat niet te doen dan.
Vind het ook lastig om in te zien wanneer ze nou mijn vriendin is. We zijn overduidelijk veel meer dan vrienden, maar ik durf ook niet als een kleutertje te vragen of we nou verkering hebben![]()
Je kan toch gewoon vragen hoe ze jullie nu zietquote:Op zondag 8 juli 2012 17:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Uhuh, maar haar antwoord gaf eigenlijk vooral ook aan dat ze me ziet zitten. Ik heb hier niet veel ervaring mee he? Is zoiets genoeg of moet/kan ik er zekerder van worden door er wat dieper op in te gaan?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon vragen hoe ze jullie nu ziet
Hoe gaat het verder dan? Jullie zien elkaar regelmatig? Je merkt het echt wel op het moment dat je iets hebt lijkt mequote:Op zondag 8 juli 2012 17:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Uhuh, maar haar antwoord gaf eigenlijk vooral ook aan dat ze me ziet zitten. Ik heb hier niet veel ervaring mee he? Is zoiets genoeg of moet/kan ik er zekerder van worden door er wat dieper op in te gaan?
Inmiddels wel, hoewel we elkaar volgens mij nog regelmatiger willen zien. De afgelopen tijd was voor mij nogal druk in verband met scriptie schrijven en afstuderen, maar zelfs door die drukte heen heb ik een paar keer tijd vrijgemaakt voor haarquote:Op zondag 8 juli 2012 17:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe gaat het verder dan? Jullie zien elkaar regelmatig?
Ik denk het te merken, maar ik wil het zeker weten. Ik hou ervan om dingen zeker te weten en mijn sociale intuïtie is soms niet helemaal perfect. Ik denk dat ik vooral wat onzeker ben omdat ik dit eigenlijk niet echt meer verwacht had en het nu ineens heel echt is.quote:Je merkt het echt wel op het moment dat je iets hebt lijkt me
Haar eigen ouders zullen haar toch al wel kennen?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je gaat trouwen aan je eigen ouders, voor je haar ten huwelijk vraagt aan haar ouders
Dat hoop ik wel voor haarquote:Op zondag 8 juli 2012 17:49 schreef twi het volgende:
[..]
Haar eigen ouders zullen haar toch al wel kennen?
"overduidelijk" hoe krijg je dat zo overduidelijk dan en weet je zo zeker dat het niet puur in jouw hoofd zo zit?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Zij heeft letterlijk gezegd dat we meer dan vrienden waren toen ik nog in de ontkenningsfase zatquote:Op zondag 8 juli 2012 17:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
"overduidelijk" hoe krijg je dat zo overduidelijk dan en weet je zo zeker dat het niet puur in jouw hoofd zo zit?
Wie wat waar?quote:
Wacht, heb jij een zogenaamde hoer aan de haak geslagen?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Zij heeft letterlijk gezegd dat we meer dan vrienden waren toen ik nog in de ontkenningsfase zatDaarnaast hoe ze doet als we samen zijn, hoe we zoenen. Misschien betekent dat zoenen wat minder voor haar dan voor mij, maar hoe ze zich gedraagt als we samen zijn spreekt toch wel voor zich.
Geduld...quote:
Ok ok okquote:
Jawel, miss wet T-shirt contestantquote:Op zondag 8 juli 2012 18:03 schreef Evie het volgende:
onder de douche gegooid worden met je kleren aan is nooit leuk
Absoluut niet. Ze is altijd voorzichtig (geweest), alleen ik kan niet ontkennen dat ze wat meer ervaring heeft dan ik. Maar dat is niet zo ergquote:Op zondag 8 juli 2012 18:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wacht, heb jij een zogenaamde hoer aan de haak geslagen?
Voor de gooiende partij welquote:Op zondag 8 juli 2012 18:03 schreef Evie het volgende:
onder de douche gegooid worden met je kleren aan is nooit leuk
Hey benzinquote:Op zondag 8 juli 2012 18:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ze is altijd voorzichtig (geweest), alleen ik kan niet ontkennen dat ze wat meer ervaring heeft dan ik. Maar dat is niet zo erg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |