checkquote:Op zondag 8 juli 2012 12:20 schreef Patroon het volgende:
Wil je dit rijtje in de OP zetten Yankee?
Mogelijke deelnemers Marmotte 2013 voor gezamelijk vervoer en eventueel verblijf:
-Tommeke + vriendin
-Gripper
-Yankee + vriendin
-Kaasplankje
-Patroon + vriendin
-Narcotical + vriendin
voor anti klimmers zeker.quote:
Nice. Dan zijn die kosten ook gedektquote:Op zondag 8 juli 2012 13:09 schreef kaasplankje het volgende:
Shirtje maken is een leuk idee, dan kan mijn bedrijfsnaam erop.
Ja, bovenop de Galibier toen wel, natte sneeuw. In het dal was het +30 graden. Op de Alpe ook mooi weer.quote:
Goed plan, 10 shirtjes maken kost misschien 500 Euro. Ik wil wel 100 inleggen en mijn bedrijfsnaam erop.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:37 schreef Oksel het volgende:
Maareh, wanneer is die marmotte?
En ik sponsor ook wel als ik meega.
Tsja als je van die spillebeentjes had gehad, had je waarschijnlijk ook een stuk minder kracht gehadquote:Op zondag 8 juli 2012 13:37 schreef Oksel het volgende:
Godverdomme had ik maar van die spillepootjes. Dan fietste ik je voorbij heuvelop!
Miss zetten mijn ouders er wel een caravan neer. Wij dus ook voor camping. Begin juli is hetquote:Op zondag 8 juli 2012 13:46 schreef Oksel het volgende:
Ligt eraan wanneer het is. Ik pak dan m'n camper en cross die kant op. Dus een camping als onderdak lijkt me het best. Hebben we goede ervaringen mee, al droom ik nog steeds van Ninja Robin.
Goed idee. Ik heb ook besloten om mijn frame te houden omdat hij goed bevalt. Kan je mooi een winterfiets bouwen met de oude groep.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:00 schreef Oksel het volgende:
Ik ben een nieuwe groep aan 't kopen, en wil dan een frame op MP kopen, nieuwe groep op mijn huidige frame, oude groep op MP frame.
Wie vind jij de knapste renner?quote:Op zondag 8 juli 2012 14:22 schreef raptorix het volgende:
Laurens ten Dam heeft hem trouwens in 2004 gewonnen
Is Ultegra nu zoveel minder dan Chorus? Of is het puur smaak? Ultegra voor 625 is wel mooie prijs ipv Chorus voor 875. Ik vind campa mooier maar mijn wielen hebben Shimano body en het geld verschil is voor mij als student ook wel belangrijk.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:11 schreef eentwee het volgende:
Vieze praatjes![]()
@Oksel: welke groep? Chorusje bij Hopmans?
Ik zou zelf ook graag Chorus nemen maar geld is wel van belang en om nou Campa op een Koga te doen..quote:Op zondag 8 juli 2012 15:29 schreef eentwee het volgende:
Ik vind Ultegra heel lelijk ja. Zou ik nooit kopen, liever Force voor 675¤. De oude Ultegra (6600) kostte trouwens maar 450¤ ofzo. Ik zeg ook niet dat jij Chorus moet kopen, maar Oksel is een patser
Omdat ik een dubbel wil en de groep straks wel eens aan vervanging toe is. Mijn vriendin wil straks een Bianchi. Misschien kunnen we dan een deal voor 2 maken.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:35 schreef eentwee het volgende:
Waarom wil je überhaupt je groep upgraden?
Force gebruikt een Shimano body ja. Afhankelijk van je wielen is het vaak niet moeilijk om de body te vervangen trouwens.
Ah nice. Misschien kunnen we iets met een busje + fietskar regelen?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:38 schreef Gripper het volgende:
@ marmotte vriendjes: tipi gaat uiteraard weer mee, dus we hebben een groot groepsonderdak. Camping net buiten Bourg d oisans waar ik vorig jaar heb gestaan is wel een relaxed plekje: ferme noemie.
Goed te betalen, en er komen ook veel wielrenners: op elke wc lag wat schijt-leesvoer, veel nl-talige fietsblaadjes
Vd week was er een interview met m, t is ook echt zo'n ariërquote:
Kaas heeft een ruim busje. Ik heb zelf een lease auto + fietsendrager, dus kan een passagier & fiets meenemen. Toevallig dit jaar met het werk ook shirtjes laten maken, kan al voor 50¤ /stuk. Misschien wil Danny ook wel sponsoren. "FOK! die Alp!"quote:Op zondag 8 juli 2012 15:40 schreef Patroon het volgende:
[..]Ah nice. Misschien kunnen we iets met een busje + fietskar regelen?
Ja, alleen is chorus wel iets beter dan ultegra, athena is de tegenhanger van campa t.o.v. shimano ultegra. En dat is toch al 11 speed. Dan zou ik het wel weten.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:24 schreef Patroon het volgende:
[..]
Is Ultegra nu zoveel minder dan Chorus? Of is het puur smaak? Ultegra voor 625 is wel mooie prijs ipv Chorus voor 875. Ik vind campa mooier maar mijn wielen hebben Shimano body en het geld verschil is voor mij als student ook wel belangrijk.
Nu ik die contacten heb vanuit m'n werk, lijkt me dat een mooi klusje voor gripquote:Op zondag 8 juli 2012 17:50 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb btw geen zin om het shirt te gaan ontwerpen bestellen enzovoorts. Want daar gaat enorm veel tijd in zitten en dat heb ik niet. Dus als iemand zich geroepen voelt?
2003. Voor Oege Hiddemaquote:Op zondag 8 juli 2012 14:22 schreef raptorix het volgende:
Laurens ten Dam heeft hem trouwens in 2004 gewonnen
Dat is niet duur met 8 man van forum + aanhang. Dan zit je daar voor 112 euro p/p voor een week.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:52 schreef raptorix het volgende:
Als jullie gaan zou ik jullie zelfde apartement adviseren als wij zaten met de alpe'huzes, 1800 euro voor een hele week, maar daar kan je makkelijk met 16 man in, jacuzzi, pooltafel, kookeiland, elke slaapkamer eigen badkamer, 300 meter van de voet van de alpe
Klopt, wij hadden uiteindelijk nog 2 kamers over, 1 hebben we alsnog verhuurd aan 2 gasten die per ongeluk 160 kilometer verderop hadden geboekt, was hotel met zelfde naamquote:Op zondag 8 juli 2012 17:56 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat is niet duur met 8 man van forum + aanhang. Dan zit je daar voor 112 euro p/p voor een week.
Ik dacht van wel:quote:
Moeten we zeker dit tenue aanquote:Op zondag 8 juli 2012 18:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Moet jij trouwens zelf niet mee? En waarom wil je het shirt sponsoren?
Eens!quote:Op zondag 8 juli 2012 18:49 schreef Oksel het volgende:
Weet je wat alleen het klotige is als je een huis huurt: mensen gaan afzeggen. En dan moet de rest dus in 1 keer meer dokken. Dus als je een huis wil huren is het vooruit betalen en DAN pas een huis huren.
Dátquote:Op zondag 8 juli 2012 18:58 schreef Oksel het volgende:
Maargoed, dan liever een huis. Op voorwaarde dat het geen kinderfeestje cq. chaos cq. teringherrie is elke nacht. Orgies daarentegen mogen wel.
Heel misschien wel, maar ik moet eerst maar eens fatsoenlijk leren rijden, ben trouwens ook niet meer de jongste en bier en roken zijn mijn middlenamequote:Op zondag 8 juli 2012 18:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Moet jij trouwens zelf niet mee? En waarom wil je het shirt sponsoren?
Als tenminste 5 mensen jou een lul noemen verhoog ik me bod naar 200quote:Op zondag 8 juli 2012 18:48 schreef buzz1291 het volgende:
Ik zie het al. Raptorix gaat een grote toekomst tegemoet hier op dit forum. Heeft zich nu al bijna onsterfelijk gemaakt.......
Daar doe ik het voorquote:Op zondag 8 juli 2012 19:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als tenminste 5 mensen jou een lul noemen verhoog ik me bod naar 200![]()
![]()
Ik heb er wel zin in.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:18 schreef Oksel het volgende:
Maargoed, gaan we dan de echte marmotte fietsen, georganiseerd? Of gaan we gewoon zelf die tocht fietsen?
Dan moet het de grens over en daar houd ik niet van.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:06 schreef Gripper het volgende:
@ Kaas: neem je dan weer fijne rookwaren mee voor in de tent?
Daar zegt die Duitse tukker wel iets slims. De weg ligt er tenslotte 365 dagen per jaar (waarvan de galibier de helft vd tijd dicht is btw) Op de echte dag is het druk, kost het je geld, zijn er veel pannekoeken op de weg dus meer kans op ongelukken, maar ook een toffe ervaring, en een medaille.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:18 schreef Oksel het volgende:
Maargoed, gaan we dan de echte marmotte fietsen, georganiseerd? Of gaan we gewoon zelf die tocht fietsen?
Die kabels, geen waslijnen? Van wanneer is die foto?quote:Op [quote]
[b]Op zondag 8 juli 2012 13:24 schreef kaasplankje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Oeh wat was ik toen nog jong en fier.
http://www.owayo.nl/wielr(...)jkirECFccLfAodBSucMAquote:Op zondag 8 juli 2012 17:50 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb btw geen zin om het shirt te gaan ontwerpen bestellen enzovoorts. Want daar gaat enorm veel tijd in zitten en dat heb ik niet. Dus als iemand zich geroepen voelt?
Nee, het was een wedstrijdje triple fietsen. Jij neemt mijn woorden iets te letterlijk.quote:Op zondag 8 juli 2012 09:56 schreef Patroon het volgende:
[..]
Maar jij bent ook de kenner en soigne baas van dit forum. Kampioenschappen roeien?
Wat voor bedrijf heb je dan? Ik dacht dat je koerier in dienst was?quote:Op zondag 8 juli 2012 13:09 schreef kaasplankje het volgende:
Shirtje maken is een leuk idee, dan kan mijn bedrijfsnaam erop.
Je bedoelt dat stuk tentdoek om je lijf?quote:Op zondag 8 juli 2012 21:19 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.owayo.nl/wielr(...)jkirECFccLfAodBSucMA
Echt simpel. Dat shirt van die foto's van laatst, waar ik als een wijf naar boven fiets, komt daar ook vandaan. Prima kwaliteit!
Ik rij inderdaad met die parachute om zo wat meer weerstand te krijgen. Anders fiets ik helemaal iedereen aan gort.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:21 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je bedoelt dat stuk tentdoek om je lijf?
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik rij inderdaad met die parachute om zo wat meer weerstand te krijgen. Anders fiets ik helemaal iedereen aan gort.
Ja, over een meet gesproken, hier is de aankondiging! Op zaterdag 11 of 18 augustus wil ik weer een Vreeswijk-meet doen. Een stukkie fietsen (120 km max) + daarna BBQ-en in de tuin.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:35 schreef kanovinnie het volgende:
Ik denk niet dat ik me ooit op een meet moet laten zien.
Zowel 11 als 18 augustus ben ik op vakantie. Vind ik jammer.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:02 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja, over een meet gesproken, hier is de aankondiging! Op zaterdag 11 of 18 augustus wil ik weer een Vreeswijk-meet doen. Een stukkie fietsen (120 km max) + daarna BBQ-en in de tuin.
Voor sfeerimpressie van vorig jaar zie: Fietsmeet vreeswijk 2011, zaterdag 9 juli
Discussies over de meet van 2012 kunnen we ook weer gewoon daar voorzetten
en om je beschikbaarheid in te vullen:
http://www.doodle.com/bqpfgy6fhs7kcfdg
11 augustus zou ik nog net kunnen. 18e zijn wij op vakantie.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:02 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja, over een meet gesproken, hier is de aankondiging! Op zaterdag 11 of 18 augustus wil ik weer een Vreeswijk-meet doen. Een stukkie fietsen (120 km max) + daarna BBQ-en in de tuin.
Botte lullen, homo's, kieskeurige viseters, kanoërs met ovale boutgaten, zonnepaneelverkopers en verkoopsters, en teveel-zuipende-fietskoeriers zijn gewoon welkom, ik ben niet zo moeilijk
Voor sfeerimpressie van vorig jaar zie: Fietsmeet vreeswijk 2011, zaterdag 9 juli
Discussies over de meet van 2012 kunnen we ook weer gewoon daar voorzetten
en om je beschikbaarheid in te vullen:
http://www.doodle.com/bqpfgy6fhs7kcfdg
Zal ik nog eens een paar lullige opmerkingen maken dan wordt wellicht dat huis ook nog gesponserd? Je zegt het maar. Ondertussen blijf ik wel lachen om die versleten schoenplaatjes e.d. (Kwam zeker omdat je nogal heupwiegend met een schoudertasje de Alp op liep)quote:Op zondag 8 juli 2012 19:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als tenminste 5 mensen jou een lul noemen verhoog ik me bod naar 200![]()
![]()
quote:Op zondag 8 juli 2012 22:22 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Zal ik nog eens een paar lullige opmerkingen maken dan wordt wellicht dat huis ook nog gesponserd? Je zegt het maar. Ondertussen blijf ik wel lachen om die versleten schoenplaatjes e.d. (Kwam zeker omdat je nogal heupwiegend met een schoudertasje de Alp op liep)
En op een meet kom ik zeker niet. Niets te zoeken, vrienden zoek je tenslotte zelf uit.
Maar ga vooral allemaal de Marmotte fietsen, Sjors zorgt wel voor de verzorging en de nazorg......
Zijn toch 2 persoonskamers? Maar camping of appartement is mij om het even. Camping is altijd wel gezelligquote:Op zondag 8 juli 2012 22:41 schreef kaasplankje het volgende:
Btw: Als we echt La Marmotte gaan rijden zit ik nog het liefste in mijn tent alleen. Dan heb ik ook niemand op zaal die snurkt, of ieder uur uit bed moet om te kijken of zijn tubes nog hard zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |