checkquote:Op zondag 8 juli 2012 12:20 schreef Patroon het volgende:
Wil je dit rijtje in de OP zetten Yankee?
Mogelijke deelnemers Marmotte 2013 voor gezamelijk vervoer en eventueel verblijf:
-Tommeke + vriendin
-Gripper
-Yankee + vriendin
-Kaasplankje
-Patroon + vriendin
-Narcotical + vriendin
voor anti klimmers zeker.quote:
Nice. Dan zijn die kosten ook gedektquote:Op zondag 8 juli 2012 13:09 schreef kaasplankje het volgende:
Shirtje maken is een leuk idee, dan kan mijn bedrijfsnaam erop.
Ja, bovenop de Galibier toen wel, natte sneeuw. In het dal was het +30 graden. Op de Alpe ook mooi weer.quote:
Goed plan, 10 shirtjes maken kost misschien 500 Euro. Ik wil wel 100 inleggen en mijn bedrijfsnaam erop.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:37 schreef Oksel het volgende:
Maareh, wanneer is die marmotte?
En ik sponsor ook wel als ik meega.
Tsja als je van die spillebeentjes had gehad, had je waarschijnlijk ook een stuk minder kracht gehadquote:Op zondag 8 juli 2012 13:37 schreef Oksel het volgende:
Godverdomme had ik maar van die spillepootjes. Dan fietste ik je voorbij heuvelop!
Miss zetten mijn ouders er wel een caravan neer. Wij dus ook voor camping. Begin juli is hetquote:Op zondag 8 juli 2012 13:46 schreef Oksel het volgende:
Ligt eraan wanneer het is. Ik pak dan m'n camper en cross die kant op. Dus een camping als onderdak lijkt me het best. Hebben we goede ervaringen mee, al droom ik nog steeds van Ninja Robin.
Goed idee. Ik heb ook besloten om mijn frame te houden omdat hij goed bevalt. Kan je mooi een winterfiets bouwen met de oude groep.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:00 schreef Oksel het volgende:
Ik ben een nieuwe groep aan 't kopen, en wil dan een frame op MP kopen, nieuwe groep op mijn huidige frame, oude groep op MP frame.
Wie vind jij de knapste renner?quote:Op zondag 8 juli 2012 14:22 schreef raptorix het volgende:
Laurens ten Dam heeft hem trouwens in 2004 gewonnen
Is Ultegra nu zoveel minder dan Chorus? Of is het puur smaak? Ultegra voor 625 is wel mooie prijs ipv Chorus voor 875. Ik vind campa mooier maar mijn wielen hebben Shimano body en het geld verschil is voor mij als student ook wel belangrijk.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:11 schreef eentwee het volgende:
Vieze praatjes![]()
@Oksel: welke groep? Chorusje bij Hopmans?
Ik zou zelf ook graag Chorus nemen maar geld is wel van belang en om nou Campa op een Koga te doen..quote:Op zondag 8 juli 2012 15:29 schreef eentwee het volgende:
Ik vind Ultegra heel lelijk ja. Zou ik nooit kopen, liever Force voor 675¤. De oude Ultegra (6600) kostte trouwens maar 450¤ ofzo. Ik zeg ook niet dat jij Chorus moet kopen, maar Oksel is een patser
Omdat ik een dubbel wil en de groep straks wel eens aan vervanging toe is. Mijn vriendin wil straks een Bianchi. Misschien kunnen we dan een deal voor 2 maken.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:35 schreef eentwee het volgende:
Waarom wil je überhaupt je groep upgraden?
Force gebruikt een Shimano body ja. Afhankelijk van je wielen is het vaak niet moeilijk om de body te vervangen trouwens.
Ah nice. Misschien kunnen we iets met een busje + fietskar regelen?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:38 schreef Gripper het volgende:
@ marmotte vriendjes: tipi gaat uiteraard weer mee, dus we hebben een groot groepsonderdak. Camping net buiten Bourg d oisans waar ik vorig jaar heb gestaan is wel een relaxed plekje: ferme noemie.
Goed te betalen, en er komen ook veel wielrenners: op elke wc lag wat schijt-leesvoer, veel nl-talige fietsblaadjes
Vd week was er een interview met m, t is ook echt zo'n ariërquote:
Kaas heeft een ruim busje. Ik heb zelf een lease auto + fietsendrager, dus kan een passagier & fiets meenemen. Toevallig dit jaar met het werk ook shirtjes laten maken, kan al voor 50¤ /stuk. Misschien wil Danny ook wel sponsoren. "FOK! die Alp!"quote:Op zondag 8 juli 2012 15:40 schreef Patroon het volgende:
[..]Ah nice. Misschien kunnen we iets met een busje + fietskar regelen?
Ja, alleen is chorus wel iets beter dan ultegra, athena is de tegenhanger van campa t.o.v. shimano ultegra. En dat is toch al 11 speed. Dan zou ik het wel weten.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:24 schreef Patroon het volgende:
[..]
Is Ultegra nu zoveel minder dan Chorus? Of is het puur smaak? Ultegra voor 625 is wel mooie prijs ipv Chorus voor 875. Ik vind campa mooier maar mijn wielen hebben Shimano body en het geld verschil is voor mij als student ook wel belangrijk.
Nu ik die contacten heb vanuit m'n werk, lijkt me dat een mooi klusje voor gripquote:Op zondag 8 juli 2012 17:50 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb btw geen zin om het shirt te gaan ontwerpen bestellen enzovoorts. Want daar gaat enorm veel tijd in zitten en dat heb ik niet. Dus als iemand zich geroepen voelt?
2003. Voor Oege Hiddemaquote:Op zondag 8 juli 2012 14:22 schreef raptorix het volgende:
Laurens ten Dam heeft hem trouwens in 2004 gewonnen
Dat is niet duur met 8 man van forum + aanhang. Dan zit je daar voor 112 euro p/p voor een week.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:52 schreef raptorix het volgende:
Als jullie gaan zou ik jullie zelfde apartement adviseren als wij zaten met de alpe'huzes, 1800 euro voor een hele week, maar daar kan je makkelijk met 16 man in, jacuzzi, pooltafel, kookeiland, elke slaapkamer eigen badkamer, 300 meter van de voet van de alpe
Klopt, wij hadden uiteindelijk nog 2 kamers over, 1 hebben we alsnog verhuurd aan 2 gasten die per ongeluk 160 kilometer verderop hadden geboekt, was hotel met zelfde naamquote:Op zondag 8 juli 2012 17:56 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat is niet duur met 8 man van forum + aanhang. Dan zit je daar voor 112 euro p/p voor een week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |