Dan moet het de grens over en daar houd ik niet van.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:06 schreef Gripper het volgende:
@ Kaas: neem je dan weer fijne rookwaren mee voor in de tent?
Daar zegt die Duitse tukker wel iets slims. De weg ligt er tenslotte 365 dagen per jaar (waarvan de galibier de helft vd tijd dicht is btw) Op de echte dag is het druk, kost het je geld, zijn er veel pannekoeken op de weg dus meer kans op ongelukken, maar ook een toffe ervaring, en een medaille.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:18 schreef Oksel het volgende:
Maargoed, gaan we dan de echte marmotte fietsen, georganiseerd? Of gaan we gewoon zelf die tocht fietsen?
Die kabels, geen waslijnen? Van wanneer is die foto?quote:Op [quote]
[b]Op zondag 8 juli 2012 13:24 schreef kaasplankje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Oeh wat was ik toen nog jong en fier.
http://www.owayo.nl/wielr(...)jkirECFccLfAodBSucMAquote:Op zondag 8 juli 2012 17:50 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb btw geen zin om het shirt te gaan ontwerpen bestellen enzovoorts. Want daar gaat enorm veel tijd in zitten en dat heb ik niet. Dus als iemand zich geroepen voelt?
Nee, het was een wedstrijdje triple fietsen. Jij neemt mijn woorden iets te letterlijk.quote:Op zondag 8 juli 2012 09:56 schreef Patroon het volgende:
[..]
Maar jij bent ook de kenner en soigne baas van dit forum. Kampioenschappen roeien?
Wat voor bedrijf heb je dan? Ik dacht dat je koerier in dienst was?quote:Op zondag 8 juli 2012 13:09 schreef kaasplankje het volgende:
Shirtje maken is een leuk idee, dan kan mijn bedrijfsnaam erop.
Je bedoelt dat stuk tentdoek om je lijf?quote:Op zondag 8 juli 2012 21:19 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.owayo.nl/wielr(...)jkirECFccLfAodBSucMA
Echt simpel. Dat shirt van die foto's van laatst, waar ik als een wijf naar boven fiets, komt daar ook vandaan. Prima kwaliteit!
Ik rij inderdaad met die parachute om zo wat meer weerstand te krijgen. Anders fiets ik helemaal iedereen aan gort.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:21 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je bedoelt dat stuk tentdoek om je lijf?
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik rij inderdaad met die parachute om zo wat meer weerstand te krijgen. Anders fiets ik helemaal iedereen aan gort.
Ja, over een meet gesproken, hier is de aankondiging! Op zaterdag 11 of 18 augustus wil ik weer een Vreeswijk-meet doen. Een stukkie fietsen (120 km max) + daarna BBQ-en in de tuin.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:35 schreef kanovinnie het volgende:
Ik denk niet dat ik me ooit op een meet moet laten zien.
Zowel 11 als 18 augustus ben ik op vakantie. Vind ik jammer.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:02 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja, over een meet gesproken, hier is de aankondiging! Op zaterdag 11 of 18 augustus wil ik weer een Vreeswijk-meet doen. Een stukkie fietsen (120 km max) + daarna BBQ-en in de tuin.
Voor sfeerimpressie van vorig jaar zie: Fietsmeet vreeswijk 2011, zaterdag 9 juli
Discussies over de meet van 2012 kunnen we ook weer gewoon daar voorzetten
en om je beschikbaarheid in te vullen:
http://www.doodle.com/bqpfgy6fhs7kcfdg
11 augustus zou ik nog net kunnen. 18e zijn wij op vakantie.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:02 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja, over een meet gesproken, hier is de aankondiging! Op zaterdag 11 of 18 augustus wil ik weer een Vreeswijk-meet doen. Een stukkie fietsen (120 km max) + daarna BBQ-en in de tuin.
Botte lullen, homo's, kieskeurige viseters, kanoërs met ovale boutgaten, zonnepaneelverkopers en verkoopsters, en teveel-zuipende-fietskoeriers zijn gewoon welkom, ik ben niet zo moeilijk
Voor sfeerimpressie van vorig jaar zie: Fietsmeet vreeswijk 2011, zaterdag 9 juli
Discussies over de meet van 2012 kunnen we ook weer gewoon daar voorzetten
en om je beschikbaarheid in te vullen:
http://www.doodle.com/bqpfgy6fhs7kcfdg
Zal ik nog eens een paar lullige opmerkingen maken dan wordt wellicht dat huis ook nog gesponserd? Je zegt het maar. Ondertussen blijf ik wel lachen om die versleten schoenplaatjes e.d. (Kwam zeker omdat je nogal heupwiegend met een schoudertasje de Alp op liep)quote:Op zondag 8 juli 2012 19:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als tenminste 5 mensen jou een lul noemen verhoog ik me bod naar 200![]()
![]()
quote:Op zondag 8 juli 2012 22:22 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Zal ik nog eens een paar lullige opmerkingen maken dan wordt wellicht dat huis ook nog gesponserd? Je zegt het maar. Ondertussen blijf ik wel lachen om die versleten schoenplaatjes e.d. (Kwam zeker omdat je nogal heupwiegend met een schoudertasje de Alp op liep)
En op een meet kom ik zeker niet. Niets te zoeken, vrienden zoek je tenslotte zelf uit.
Maar ga vooral allemaal de Marmotte fietsen, Sjors zorgt wel voor de verzorging en de nazorg......
Zijn toch 2 persoonskamers? Maar camping of appartement is mij om het even. Camping is altijd wel gezelligquote:Op zondag 8 juli 2012 22:41 schreef kaasplankje het volgende:
Btw: Als we echt La Marmotte gaan rijden zit ik nog het liefste in mijn tent alleen. Dan heb ik ook niemand op zaal die snurkt, of ieder uur uit bed moet om te kijken of zijn tubes nog hard zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |