Ik ben een veel grotere nicht dan SCHquote:Op zondag 8 juli 2012 00:06 schreef buzz1291 het volgende:
[..]![]()
![]()
Had je het nog niet door dan Patroon?
ik heb op 5 verschillende fietsen ook gewoon SPD , en daar boven op zijn mijn schoenen ZWARTquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:51 schreef kanovinnie het volgende:
Vind 't wel makkelijk, 1 paar schoenen voor zowel mijn MTB als racefiets.
er zijn in dit land heel veel fietsenmakers die goed kunnen lullen en verkopen, maar daar mee nog geen vakman zijn.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:59 schreef 1299 het volgende:
[..]
Thanks, ga morgen als het weer licht is een poging wagen. Aan mijn auto kan ik alles zelf inclusief distributie en remmen reviseren etc. Maar qua fietsen heb ik de ballen verstand
[FM rant]
Maargoed als je zo'n fiets aan de fietsenmaker geeft en zegt joh alles moet ff nagekeken worden en ff goed afgesteld worden, dan krijg ik echt een punthoofd als er vervolgens dingen niet goed zijn. Dat moet zo'n vent toch merken?
Bij mijn MTB ook, die had ook een beurt gehad alles weer netjes afgesteld etc, blijkt bij het volgende rondje wat ik ga fietsen dat er gewoon een paar MM speling op het achterlager zit. Dat moet je toch merken.
[/FM rant]
Zoals jij traint is wel goed. Duurtrainingen van 5uren zijn lang genoeg. Wat interval vormen erbij en bijv. kracht interval op een viaducht. Komt goed. Erg leuk dat je hem gaat rijden. Ik misschien ook, gaan miss een ploegje maken met de club, maar is nog onzeker.quote:Op zondag 8 juli 2012 09:08 schreef Tommeke het volgende:
Ik ga volgend jaar de marmotte fietsen, m'n chick is ook om en zij wil 'm ook fietsen. Ik zou 'm nu wel kunnen rijden, goud gaat misschien zelfs wel lukken maar m'n chick kom qua inhoud nog wel te kort.
Zijn er hier mensen die 'm wel eens gefietst hebben? En hoe trainen jullie daarvoor? Veel duurtrainings in de winter? Want dat doe ik nu ook al, maar maximaal 4-5 uur. En soms deed ik na 5 uur koerieren nog 3 uurtjes op de racefiets.
Ja, 2x heb ik ze gereden, het zal een jaar of 10/12 geleden zijn. Allebei goud en de 2e keer in 7 uur 11 minuten. Ik reed toen als voorbereiding Le Trois Ballons. En ik had veel duurtrainingen en wedstrijdjes gereden. Ik denk dat 4/5 uur trainen per keer wel voldoende is. Belangrijker is misschien de continuïteit in je programma in de winter en het voorjaar voorafgaande. Je kan ook soms wel langer gaan trainen als 't weer goed is.quote:Op zondag 8 juli 2012 09:08 schreef Tommeke het volgende:
Ik ga volgend jaar de marmotte fietsen, m'n chick is ook om en zij wil 'm ook fietsen. Ik zou 'm nu wel kunnen rijden, goud gaat misschien zelfs wel lukken maar m'n chick kom qua inhoud nog wel te kort.
Zijn er hier mensen die 'm wel eens gefietst hebben? En hoe trainen jullie daarvoor? Veel duurtrainings in de winter? Want dat doe ik nu ook al, maar maximaal 4-5 uur. En soms deed ik na 5 uur koerieren nog 3 uurtjes op de racefiets.
Maak me gek!quote:Op zondag 8 juli 2012 02:01 schreef Gripper het volgende:
[..]
Tuurlijk ouwe peddelkoning! Moet ik anders even een foto plaatsen in kpd?
Maar jij bent ook de kenner en soigne baas van dit forum. Kampioenschappen roeien?quote:Op zondag 8 juli 2012 09:51 schreef kanovinnie het volgende:
Mijn fiets is altijd rijklaar!
Ik heb vandaag clubkampioenschappen, hopelijk gaat 't nog ff mooi worden.
Clubkampioenschappen praatjes verkopen.quote:Op zondag 8 juli 2012 09:56 schreef Patroon het volgende:
[..]
Maar jij bent ook de kenner en soigne baas van dit forum. Kampioenschappen roeien?
Dan is hij wel de grootste kanshebber. Beetje de Cancellara of Boonen van de club.quote:Op zondag 8 juli 2012 10:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Clubkampioenschappen praatjes verkopen.
Ik ben ook van plan volgend jaar de marmotte te gaan doen. Wil dit jaar ook nog aan een cyclo deelnemen. Iemand (Kaas?) tips voor een mooie cyclo in juli / augustus / september?quote:Op zondag 8 juli 2012 09:08 schreef Tommeke het volgende:
Cyclo geen idee, ik weet nog wel een leuke koers in Augustus.quote:Op zondag 8 juli 2012 10:29 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ik ben ook van plan volgend jaar de marmotte te gaan doen. Wil dit jaar ook nog aan een cyclo deelnemen. Iemand (Kaas?) tips voor een mooie cyclo in juli / augustus / september?
amateur. Cyclo in NL / BE / DU / Lux, moet in ieder geval redelijk goed te bereizen zijn in een weekend vanuit Groningenquote:Op zondag 8 juli 2012 10:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Cyclo geen idee, ik weet nog wel een leuke koers in Augustus.Wat voor licentie heb jij Yankee?
In NL of ook in Frankrijk of België?
RONDE DE LIEGEquote:Op zondag 8 juli 2012 10:42 schreef Yankee het volgende:
[..]
amateur. Cyclo in NL / BE / DU / Lux, moet in ieder geval redelijk goed te bereizen zijn in een weekend vanuit Groningen
Henk Lubberding Classicquote:Op zondag 8 juli 2012 10:29 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ik ben ook van plan volgend jaar de marmotte te gaan doen. Wil dit jaar ook nog aan een cyclo deelnemen. Iemand (Kaas?) tips voor een mooie cyclo in juli / augustus / september?
I'm in!quote:Op zondag 8 juli 2012 10:48 schreef Patroon het volgende:
In Italië heb je ook leuke Grande fondo's.
Een vriend van mij werd laatste 191e van de 3000 in de Grandefondo Giordana 2012. Hij moest o.a. de Stelvio op, en dat is niet leuk..
Hier zijn meer liefhebbers voor de Marmotte zie ik. Misschien een leuk idee om hier een groepje te vormen en gezamenlijk te reizen/verblijven. Kan de kosten drukken.
dat lijkt me wel een goed planquote:Op zondag 8 juli 2012 10:48 schreef Patroon het volgende:
Een vriend van mij werd laatste 191e van de 3000 in de Grandefondo Giordana 2012. Hij moest o.a. de Stelvio op, en dat is niet leuk..
Hier zijn meer liefhebbers voor de Marmotte zie ik. Misschien een leuk idee om hier een groepje te vormen en gezamenlijk te reizen/verblijven. Kan de kosten drukken.
Die vriend reed de 175km in 7u24min is dat snel?quote:Op zondag 8 juli 2012 10:48 schreef Patroon het volgende:
Ik misschien, lijkt me wel tof, kampeerweekendje? Als je La Marmotte volgend jaar wilt rijden zou ik nu inschrijven.quote:
dat kan voor zover ik snel kan nagaan vanaf decemberquote:Op zondag 8 juli 2012 10:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik misschien, lijkt me wel tof, kampeerweekendje? Als je La Marmotte volgend jaar wilt rijden zou ik nu inschrijven.
Klinkt heel vet maar ik mag volgens mij al blij zijn als ik uberhaupt alleen al de Alpe d'Huez op komquote:Op zondag 8 juli 2012 10:48 schreef Patroon het volgende:
Hmm, ik wil wel rijden maar dan wel in de 1e groep, of hooguit de 2e starten. Vóór 4000 pannenkoeken iig.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:01 schreef Yankee het volgende:
[..]
dat kan voor zover ik snel kan nagaan vanaf december
Nog tijd genoeg om te trainen!quote:Op zondag 8 juli 2012 11:05 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Klinkt heel vet maar ik mag volgens mij al blij zijn als ik uberhaupt alleen al de Alpe d'Huez op kom
Heb je daar invloed op?quote:Op zondag 8 juli 2012 11:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hmm, ik wil wel rijden maar dan wel in de 1e groep, of hooguit de 2e starten. Voor 4000 pannenkoeken iig.
Heel droog dat je me er gewoon bij zet ookquote:
Je kan zo vroeg mogelijk inschrijven of connecties trachten aan te wenden voor een laag startnummer.quote:
Door een doel te stellen is het juist makkelijker om moraal te vinden om in de winter door te trainen.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:09 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Heel droog dat je me er gewoon bij zet ook. Het lijkt me wel echt heel tof maar ik moet minstens nog 15 kilo kwijt en heel erg veel trainen voordat ik fatsoenlijk 1 berg op kom. Het grootste probleem voor mij zou waarschijnlijk zijn om de moraal te vinden om in de winter te blijven trainen..
En daarbij daal ik waarschijnlijk als een krant
Ah oke, dus startmoment heeft invloed op startnummer.. Connecties in Frankrijk heb ik helaas (gelukkigquote:Op zondag 8 juli 2012 11:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je kan zo vroeg mogelijk inschrijven of connecties trachten aan te wenden voor een laag startnummer.
Mijn vriendin wil waarschijnlijk ook wel mee, weet alleen niet of ze de marmotte ook wil fietsen.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:07 schreef Patroon het volgende:
Marmotte 2013:
-Tommeke + vriendin
-Gripper
-Yankee
-Kaasplankje
-Patroon + vriendin
-Narcotical
Ja, er wordt gestart in groepen van 500. Iedereen heeft een chip dus qua tijd maakt 't niet uit.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:13 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ah oke, dus startmoment heeft invloed op startnummer.. Connecties in Frankrijk heb ik helaas (gelukkig) niet.
Maakt niet uit, misschien start ik wel wat liever in het midden dan helemaal vooraan. Dikke kans dat ik mezelf anders gelijk opblaas. En mensen inhalen tijdens het klimmen geeft moraalquote:Op zondag 8 juli 2012 11:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, er wordt gestart in groepen van 500. Iedereen heeft een chip dus qua tijd maakt 't niet uit.
Ik heb wel connecties. Maar ik kan niet voor de hele club een laag startnummer regelen. Voor mezelf misschien wel.
Mijn vriendin gaat waarschijnlijk ook niet de Marmotte fietsen hoor..maar ja, er moet toch iemand zijn die even een washandje over ons gezicht haalt?quote:Op zondag 8 juli 2012 11:14 schreef Yankee het volgende:
[..]
Mijn vriendin wil waarschijnlijk ook wel mee, weet alleen niet of ze de marmotte ook wil fietsen.
Als er 1 manier is om jezelf op te blazen dan is het wanneer je de hele tijd slome fietsers moet passeren. Je kan dan helemaal niet lekker tempo rijden.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:15 schreef Patroon het volgende:
[..]
Maakt niet uit, misschien start ik wel wat liever in het midden dan helemaal vooraan. Dikke kans dat ik mezelf anders gelijk opblaas. En mensen inhalen tijdens het klimmen geeft moraal
[..]
Mijn vriendin gaat waarschijnlijk ook niet de Marmotte fietsen hoor..maar ja, er moet toch iemand zijn die even een washandje over ons gezicht haalt?
Marmotte 2013:
-Tommeke + vriendin
-Gripper
-Yankee + vriendin
-Kaasplankje
-Patroon + vriendin
-Narcotical + vriendin
edit: genoteerd Narcotical.
Compact?quote:Op zondag 8 juli 2012 11:22 schreef Yankee het volgende:
5 kilootjes afvallen + een compactje monteren en ik ben er klaar voor
voor mij ook zoiets, 8 kilo en na een paar gebroken tenen en storm op het thuisfront niet meer er toe komen om nu weer op te stappen. Dan in de winter nog grotere stap.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:09 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Heel droog dat je me er gewoon bij zet ook. Het lijkt me wel echt heel tof maar ik moet minstens nog 15 kilo kwijt en heel erg veel trainen voordat ik fatsoenlijk 1 berg op kom. Het grootste probleem voor mij zou waarschijnlijk zijn om de moraal te vinden om in de winter te blijven trainen..
En daarbij daal ik waarschijnlijk als een krant
Ja, harder dalen. Wil niet zeggen dat je meteen ook technisch goed kan dalenquote:Op zondag 8 juli 2012 11:42 schreef kiekjesdief het volgende:
[..]
voor mij ook zoiets, 8 kilo en na een paar gebroken tenen en storm op het thuisfront niet meer er toe komen om nu weer op te stappen. Dan in de winter nog grotere stap.
met veel extra gewicht kan je wel beter dalen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |