Klopt, wij hadden uiteindelijk nog 2 kamers over, 1 hebben we alsnog verhuurd aan 2 gasten die per ongeluk 160 kilometer verderop hadden geboekt, was hotel met zelfde naamquote:Op zondag 8 juli 2012 17:56 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat is niet duur met 8 man van forum + aanhang. Dan zit je daar voor 112 euro p/p voor een week.
Ik dacht van wel:quote:
Moeten we zeker dit tenue aanquote:Op zondag 8 juli 2012 18:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Moet jij trouwens zelf niet mee? En waarom wil je het shirt sponsoren?
Eens!quote:Op zondag 8 juli 2012 18:49 schreef Oksel het volgende:
Weet je wat alleen het klotige is als je een huis huurt: mensen gaan afzeggen. En dan moet de rest dus in 1 keer meer dokken. Dus als je een huis wil huren is het vooruit betalen en DAN pas een huis huren.
Dátquote:Op zondag 8 juli 2012 18:58 schreef Oksel het volgende:
Maargoed, dan liever een huis. Op voorwaarde dat het geen kinderfeestje cq. chaos cq. teringherrie is elke nacht. Orgies daarentegen mogen wel.
Heel misschien wel, maar ik moet eerst maar eens fatsoenlijk leren rijden, ben trouwens ook niet meer de jongste en bier en roken zijn mijn middlenamequote:Op zondag 8 juli 2012 18:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Moet jij trouwens zelf niet mee? En waarom wil je het shirt sponsoren?
Als tenminste 5 mensen jou een lul noemen verhoog ik me bod naar 200quote:Op zondag 8 juli 2012 18:48 schreef buzz1291 het volgende:
Ik zie het al. Raptorix gaat een grote toekomst tegemoet hier op dit forum. Heeft zich nu al bijna onsterfelijk gemaakt.......
Daar doe ik het voorquote:Op zondag 8 juli 2012 19:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als tenminste 5 mensen jou een lul noemen verhoog ik me bod naar 200![]()
![]()
Ik heb er wel zin in.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:18 schreef Oksel het volgende:
Maargoed, gaan we dan de echte marmotte fietsen, georganiseerd? Of gaan we gewoon zelf die tocht fietsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |