quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:13 schreef GGMM het volgende:
keuvelen?
Gvd ik had zo'n goeie TT.
Kom jij aan met keuvelen
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:13 schreef GGMM het volgende:
keuvelen?
Gvd ik had zo'n goeie TT.
Kom jij aan met keuvelen
Eens.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:15 schreef Smoofie het volgende:
Ik denk dat het echt beter is voor de sociale ontwikkeling van stijn als hij een ban krijgt t/m september
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je mag de TT veranderen als je wilt.
Neuh.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je mag de TT veranderen als je wilt.
Blokkeren we die ook.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat DM'en is ook niet echt bevorderlijk
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn er hier mensen die alleen in hun myat kijken?
Ik lees altijd bij anderen: ''WAAROM STAAT DIT TOPIC NIET IN MIJN AT ''.
quote:
Verdorrie ipv Godverdomme, want schelden mag niet bij korfbalclubs.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:19 schreef stevenmac26 het volgende:
keuvelen
tering stinho, zeg jij ook thuis chips ipv shit
Maar wel met de meiden douchen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Verdorrie ipv Godverdomme, want schelden mag niet bij korfbalclubs.
Kan zijn teamfoto nergens vinden, 2 jaar jonger dan mij dus als er nice chicks bij zitten graag DM Stijn.quote:
nee, gewoon neequote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kan zijn teamfoto nergens vinden, 2 jaar jonger dan mij dus als er nice chicks bij zitten graag DM Stijn.
5 jaar jonger dan ik, but I don't care.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kan zijn teamfoto nergens vinden, 2 jaar jonger dan mij dus als er nice chicks bij zitten graag DM Stijn.
Ik heb liever stinho hier dan jij dus niet echtquote:
Ben nog steeds in de war door Keuvelen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb liever stinho hier dan jij dus niet echtwaardig
Mooi voor jequote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb liever stinho hier dan jij dus niet echtwaardig
3 van de 4quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:25 schreef GGMM het volgende:
En wie kent Green Lantern, Wonder Woman, Aquaman, the Flash nou
In de US is justice league populairder dan Avengersquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:27 schreef GGMM het volgende:
Sowieso de naam 'Justice League' komt me een beetje te quasi-stoer over.
ik... Van the big bang theory.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:25 schreef GGMM het volgende:
En wie kent Green Lantern, Wonder Woman, Aquaman, the Flash nou
In de US was Bush ook populairder z'n tegenstanders, drie keerquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In de US is justice league populairder dan Avengers
In de VS zijn ze dan ook stupidequote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In de US is justice league populairder dan Avengers
2 keer.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
In de US was Bush ook populairder z'n tegenstanders, drie keer
Waterquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:29 schreef GGMM het volgende:
Aquaman kwam in Entourage voor, maar ik snapte niet wat z'n superkracht was.
geo pakt je welquote:
Gewoon herposten wat er stond, jij kan datquote:
Donequote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon herposten wat er stond, jij kan dat
quote:
Even aan het werk. gr grquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
2000, wat een lachertje. Daar gaan we volgende week overheen.
Komt wel weer als zijn lover hmf er weer isquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
toch wel jammer dat kapi niet meer wil komen hier..
wanneer is die unbanned? oquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Komt wel weer als zijn lover hmf er weer is
Houdt hij nooit vol.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
toch wel jammer dat kapi niet meer wil komen hier..
DM ze andersquote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:51 schreef GGMM het volgende:
Het zou wel een anti-climax zijn als hij uit die helikopter gegooid werd en dood neer zou vallen.
WIE IS MISTER Xquote:De proefspeler die zaterdag zijn opwachting maakte bij Heracles Almelo maar wiens naam op verzoek van zijn zaakwaarnemer niet mocht worden genoemd, is alweer vertrokken uit Almelo. Dat meldt de Eredivisionist zaterdagavond via de officiële kanalen.
"Een prima speler, maar niet voor onze manier van spelen", aldus directeur Nico-Jan Hoogma. 'Mister X' deed zaterdag tegen Den Ham (0-11) een helft mee. De lange aanvaller scoorde een keer in de gewonnen oefenwedstrijd.
De stage van Cendrino Misidjan en Christian Dorda is verlengd. De verdedigers, die allebei een helft in actie kwamen, zullen zich ook na het weekend melden in het Polman Stadion.
Die film zoog.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:51 schreef RensAjacied het volgende:
Hierna trouwens nog een Hulk film op RTL 5.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:51 schreef RensAjacied het volgende:
Hierna trouwens nog een Hulk film op RTL 5.
Dat doet rtl de laatste elke keer met filmsquote:
Het zijn geen directe vervolgen.quote:
Dan is de volgorde nog kut.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zijn geen directe vervolgen.
Degene die nu bezig is is een reboot. Zoals de spider-man die nu in de bios is.
True, sowieso ziet die Hulk er gewoon niet uit.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:54 schreef Smoofie het volgende:
Die eerste was 10x slechter dan de 2e. Als je die reboot hebt gekeken hoef je die andere echt niet te zien.
Rasenganquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gewoon een nuke op dat ding gooien. Het is wel mooi geweest.
Gelukkig nietquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Na de aftiteling geloof ik.
Dus die zal RTL 5 er wel afgeknipt hebben
Die is er toch alquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:13 schreef GGMM het volgende:
Volgens mij hinten ze daarmee naar een Avengers-film.
Ik hoop het tenminste, zou wel vet zijn.
Moet je voorstellen, o.a. Thor, Captain America, Iron Man en Hulk, zou mooi zijn.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:13 schreef GGMM het volgende:
Volgens mij hinten ze daarmee naar een Avengers-film.
Ik hoop het tenminste, zou wel vet zijn.
ze moeten wel lekkere wijven hebben hoor anders is het maar een cockfest. Ik hoop dat ze scarlett johansen casten, dat zou mooi zijn.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moet je voorstellen, o.a. Thor, Captain America, Iron Man en Hulk, zou mooi zijn.
Ja zware nacht gehad manquote:
quote:AZ-middenvelder Adam Maher lijkt niet naar Eindhoven te vertrekken. ''Daar hebben we, als de selectie intact blijft, het geld niet voor. Dus dat speelt nu niet."
Waar zei ie het?quote:
Naar Feyenoord terug voor 1 cent.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die talentloze prutser kan dan mooi weg.
Moi als back-up achter Anitaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:21 schreef j0rdiiii het volgende:
Wereld nieuws blijkbaar, Keita wil weg bij Barcelona.
Gini is een baas aan de bal. Helaas schiet hij 9 van de 10x naastquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die talentloze prutser kan dan mooi weg.
Net terug gelezen jaquote:
Ja, omdat hij het overzicht van een pak boter heeft. Hij kijkt alleen maar naar z'n eigen voeten als hij de bal heeft.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gini is een baas aan de bal. Helaas schiet hij 9 van de 10x naast
weet nog met AZ - PSV dat hij kans op kans verprutste.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gini is een baas aan de bal. Helaas schiet hij 9 van de 10x naast
Je kan elke wedstrijd noemen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
weet nog met AZ - PSV dat hij kans op kans verprutste.
Baas.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met Ajax - PSV had hij geen kansen?
Advocaat stomp dat er wel in en dan volgend jaar voor 20 miljoen naar Barca.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, omdat hij het overzicht van een pak boter heeft. Hij kijkt alleen maar naar z'n eigen voeten als hij de bal heeft.
Zoiets leer je ook niet 1,2,3 af.
Oh, okequote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Advocaat stomp dat er wel in en dan volgend jaar voor 20 miljoen naar Barca.
Alsof Brandts beter kan onderhandelen dan Van Geelquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Advocaat stomp dat er wel in en dan volgend jaar voor 20 miljoen naar Barca.
Alleen als iemand zich opoffert en de banduren overneemt.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
GGMM kan je mijn matties Geo en Stylo niet unbannen? Doe even een goed woordje bij Yvonne.
Yvonne zei al dat dat geen zin heeft.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
GGMM kan je mijn matties Geo en Stylo niet unbannen? Doe even een goed woordje bij Yvonne.
Kapiteintje, die komt toch 1 week nietquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen als iemand zich opoffert en de banduren overneemt.
Waarom? Jij bent 10 erger en kinderachtiger dan die 2 bij elkaar.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Yvonne zei al dat dat geen zin heeft.
Nee, hij moet zich wel vrijwillig opofferen natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kapiteintje, die komt toch 1 week niet
ja, soms zelfs wel 12 erger.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom? Jij bent 10 erger en kinderachtiger dan die 2 bij elkaar.
Wedden dat ie voor morgen weer gepost heeftquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kapiteintje, die komt toch 1 week niet
Ik offer me opquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen als iemand zich opoffert en de banduren overneemt.
had hij een ban dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weer terug, gisteren al, maar nog niet gezien.
Natuurlijk, net als dat meisje WTS.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wedden dat ie voor morgen weer gepost heeft
Waarom zegt LR dat?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat zei LRIk neem het automatisch over
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:00 schreef GGMM het volgende:
Dan heeft hij gelogen. Geen goede eigenschap voor een mod.
Nee,quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hij is wel stil in eensZal hij nu Yvonne DMen?
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:31 schreef Smoofie het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met Secret
quote:
Omdat hij het kut vindt dat je hem verlaten hebt voor het echte leven/.quote:
Ah.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Omdat hij het kut vindt dat je hem verlaten hebt voor het echte leven/.
En toch steun in Genee.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tour du Jour is nog saaier dan Knevel en v.d. Brink
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Johnny...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:42 schreef Smoofie het volgende:
Nederlanders falen(door de omstandigheden) dus ik ben gestopt met kijken.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iedereen kan dat bij een amateurploeg.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
DepayDalijk bij Blackcard G
Greg zal niet meer spelenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
DepayDalijk bij Blackcard G
Jij kan alleen een bal in een korf gooien.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen kan dat bij een amateurploeg.
Kap eens met op de man spelen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij kan alleen een bal in een korf gooien.
Mwha, dat kan iedereen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:01 schreef Doublepain het volgende:
Depay gaat iig dit jaar talent van het jaar pakken. Die gozer is een beest![]()
Willems # 2quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:01 schreef Doublepain het volgende:
Depay gaat iig dit jaar talent van het jaar pakken. Die gozer is een beest![]()
Ajax mag weer 10 jaartjes wachten, het is weer PSV tijd..quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Willems # 2
Strootman # 3
en Ajax kampioen 32.
Overdrijf niet, 7 jaar maar.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ajax mag weer 10 jaartjes wachten, het is weer PSV tijd..
Hoorde ik vorig seizoen ook al.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij denkt dat jullie het beter gaan doen met minder geld, mindere trainerers, mindere jeugd, minder mogelijkheden en mindere directie?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Net zoals AZ en Twente dus.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij denkt dat jullie het beter gaan doen met minder geld, mindere trainerers, mindere jeugd, minder mogelijkheden en mindere directie?
Volgend jaar ga ik je keihard uitlachenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ajax heeft haar periode van 12 jaar stagnatie achter de rug. Een nieuw begin met OVermars, Theo, Cruijff en straks nog meer oud ajaciedenquote:
Nope, 2009 en 2010.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die werden vorig jaar ook kampioen, en jaar daarvoor ook.
Ja, daarvoor lukte het ook.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij denkt dat jullie het beter gaan doen met minder geld, mindere trainerers, mindere jeugd, minder mogelijkheden en mindere directie?
quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax heeft haar periode van 12 jaar stagnatie achter de rug. Een nieuw begin met OVermars, Theo, Cruijff en straks nog meer oud ajacieden.
Leuk, zelf spelen ze niet dus het maakt geen reet uitquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax heeft haar periode van 12 jaar stagnatie achter de rug. Een nieuw begin met OVermars, Theo, Cruijff en straks nog meer oud ajacieden.
Want goed beleid heeft niets met successen te maken.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Leuk, zelf spelen ze niet dus het maakt geen reet uit
niet begrijpen dat dit een groot deel is voor de basis van de toekomst voor een goede club.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh, dus Advocaat of Rutten maakt ook niet uit?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan niet wachten op strootman EN Bommelquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh, dus Advocaat of Rutten maakt ook niet uit?
Gaat weer leuk worden
Zou kunnen, maar is saai.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oke. Kunnen we die prijs dan niet meteen aan Ajax geven?
Niet echt of wil je zeggen dat Boerrigter ineens als Ronaldo gaat spelen omdat Cruijff ineens directeur is?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Want goed beleid heeft niets met successen te maken.
Anita centraal verdedigend middenveld. Daar kan je altijd op rekenen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:07 schreef Doublepain het volgende:
Alle hoop is gevestigd op Ebecilio, de rest kan je niet op rekenen
dat is een middenveld zonder wendbaarheid en snelheid.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kan niet wachten op strootman EN Bommel
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet echt of wil je zeggen dat Boerrigter ineens als Ronaldo gaat spelen omdat Cruijff ineens directeur is?
ZEG ik dat? Ik zeg dat het BESTUUR niet uit maakt of iemand beter gaat SPELEN. COACH wel aangezien die de SPELERS wel TRAINEN en HELPEN!!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh, dus Advocaat of Rutten maakt ook niet uit?
Gaat weer leuk worden
Luister naar deze boy, vol met kennis.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat is een middenveld zonder wendbaarheid en snelheid.
LACHUH LACHUH
v. Bommelquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat is een middenveld zonder wendbaarheid en snelheid.
LACHUH LACHUH
Net genoeg om 3-0 te winnen van PSVquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
VdVaart die maar 20 minuten kan spelen en Heitinga kan geen man dekken..
Eindhoven en Amsterdam?quote:
Wie? Van Bommel?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vast niet aangezien hij nooit met een man meerent..
Je bent in de war met Van Bommel.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vast niet aangezien hij nooit met een man meerent..
PSV - Feyenoord dan maar? Al zie ik een 10-0 niet gebeuren maar zal nog wel lachen wordenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eindhoven en Amsterdam?
Ajax- Feyenoord en PSV - Feyenoord, ff lachen voor een dag.
Feyenoord wint wel van PSV.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV - Feyenoord dan maar? Al zie ik een 10-0 niet gebeuren maar zal nog wel lachen worden
Welke lelijke snotaap is dat?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:13 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man sloopt elke verdediging
Ik ben serieus. Alleen kan jij niet tegen de feiten?quote:
Feyenoord wordt niets dit seizoenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke lelijke snotaap is dat?
[..]
Ik ben serieus. Alleen kan jij niet tegen de feiten?
Welke feiten?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke lelijke snotaap is dat?
[..]
Ik ben serieus. Alleen kan jij niet tegen de feiten?
Dat Feyenoord beter is dan PSV. Dat durf ik met zekerheid te zeggen. Maar dat vindt iedereen weer apart van mijn kant.quote:
En zoiets kan een feit zijn? Hoe meet jij dat?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat Feyenoord beter is dan PSV. Dat durf ik met zekerheid te zeggen. Maar dat vindt iedereen weer apart van mijn kant.
Kwoot for de futurequote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat Feyenoord beter is dan PSV. Dat durf ik met zekerheid te zeggen. Maar dat vindt iedereen weer apart van mijn kant.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:
lekker inlikken bij dat rotterdamse addergebroedquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
HMF leest instemmend mee, heb ik het idee.
Ik haat PSV meer dan Feyenoord.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
lekker inlikken bij dat rotterdamse addergebroed
In je snuggy weer of gewoon weer je beren pyjama?quote:
In zijn Feyenoord pyjama natuurlijk, zijn Ajax zit in de was. Dus daarom is hij nu pro Feyenoordquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In je snuggy weer of gewoon weer je beren pyjama?
Wel gewoon onder zijn Ajax dekbed hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In zijn Feyenoord pyjama natuurlijk, zijn Ajax zit in de was. Dus daarom is hij nu pro Feyenoord
Pas nou maar op voor PSV niet weer in de flinke schulden raakt, ik zie alweer in 2014 een belangrijke vergadering van de gemeente eindhoven aankomen hoor.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In zijn Feyenoord pyjama natuurlijk, zijn Ajax zit in de was. Dus daarom is hij nu pro Feyenoord
Geen zorgen, ik betaal netjes mijn belastingquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pas nou maar op voor PSV niet weer in de flinke schulden raakt, ik zie alweer in 2014 een belangrijke vergadering van de gemeente eindhoven aankomen hoor.
Wie int de belasting in Eindhoven?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik betaal netjes mijn belasting
PSVquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie int de belasting in Eindhoven?
Weet ik niet, ga maar slapenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
welk persoon zit iedere avond voldaan zijn briefgeld te betasten?
Ik hoop het wel.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:28 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat Greg nou nog weg ofniet?
Hopelijk wel, beste voor beide partijen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:28 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat Greg nou nog weg ofniet?
Jij heet Rens maar je noemt jezelf RensAjacied?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:51 schreef RensAjacied het volgende:
Je heet Davy maar noemt jezelf Day-V?
Spreek je toch hetzelfde uit?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:51 schreef RensAjacied het volgende:
Je heet Davy maar noemt jezelf Day-V?
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij heet Rens maar je noemt jezelf RensAjacied?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |