Baas.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met Ajax - PSV had hij geen kansen?
Advocaat stomp dat er wel in en dan volgend jaar voor 20 miljoen naar Barca.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, omdat hij het overzicht van een pak boter heeft. Hij kijkt alleen maar naar z'n eigen voeten als hij de bal heeft.
Zoiets leer je ook niet 1,2,3 af.
Oh, okequote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Advocaat stomp dat er wel in en dan volgend jaar voor 20 miljoen naar Barca.
Alsof Brandts beter kan onderhandelen dan Van Geelquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Advocaat stomp dat er wel in en dan volgend jaar voor 20 miljoen naar Barca.
Alleen als iemand zich opoffert en de banduren overneemt.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
GGMM kan je mijn matties Geo en Stylo niet unbannen? Doe even een goed woordje bij Yvonne.
Yvonne zei al dat dat geen zin heeft.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
GGMM kan je mijn matties Geo en Stylo niet unbannen? Doe even een goed woordje bij Yvonne.
Kapiteintje, die komt toch 1 week nietquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen als iemand zich opoffert en de banduren overneemt.
Waarom? Jij bent 10 erger en kinderachtiger dan die 2 bij elkaar.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Yvonne zei al dat dat geen zin heeft.
Nee, hij moet zich wel vrijwillig opofferen natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kapiteintje, die komt toch 1 week niet
ja, soms zelfs wel 12 erger.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom? Jij bent 10 erger en kinderachtiger dan die 2 bij elkaar.
Weer terug, gisteren al, maar nog niet gezien.quote:
Wedden dat ie voor morgen weer gepost heeftquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kapiteintje, die komt toch 1 week niet
Ik offer me opquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen als iemand zich opoffert en de banduren overneemt.
had hij een ban dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weer terug, gisteren al, maar nog niet gezien.
Klojo, dat was de bedoeling niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |