Moet je voorstellen, o.a. Thor, Captain America, Iron Man en Hulk, zou mooi zijn.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:13 schreef GGMM het volgende:
Volgens mij hinten ze daarmee naar een Avengers-film.
Ik hoop het tenminste, zou wel vet zijn.
Jezus, Stevenquote:
ze moeten wel lekkere wijven hebben hoor anders is het maar een cockfest. Ik hoop dat ze scarlett johansen casten, dat zou mooi zijn.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moet je voorstellen, o.a. Thor, Captain America, Iron Man en Hulk, zou mooi zijn.
Ja zware nacht gehad manquote:
quote:AZ-middenvelder Adam Maher lijkt niet naar Eindhoven te vertrekken. ''Daar hebben we, als de selectie intact blijft, het geld niet voor. Dus dat speelt nu niet."
Mono zei het ja.quote:
Misschien moeten ze even bij de GEMEENTE aankoppen!!quote:
Waar zei ie het?quote:
Hier, paar delen eerder.quote:
Die talentloze prutser kan dan mooi weg.quote:
Naar Feyenoord terug voor 1 cent.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die talentloze prutser kan dan mooi weg.
Moi als back-up achter Anitaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:21 schreef j0rdiiii het volgende:
Wereld nieuws blijkbaar, Keita wil weg bij Barcelona.
Gini is een baas aan de bal. Helaas schiet hij 9 van de 10x naastquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die talentloze prutser kan dan mooi weg.
Net terug gelezen jaquote:
Ja, omdat hij het overzicht van een pak boter heeft. Hij kijkt alleen maar naar z'n eigen voeten als hij de bal heeft.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gini is een baas aan de bal. Helaas schiet hij 9 van de 10x naast
weet nog met AZ - PSV dat hij kans op kans verprutste.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gini is een baas aan de bal. Helaas schiet hij 9 van de 10x naast
Je kan elke wedstrijd noemen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
weet nog met AZ - PSV dat hij kans op kans verprutste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |