Jij kan alleen een bal in een korf gooien.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen kan dat bij een amateurploeg.
Kap eens met op de man spelen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij kan alleen een bal in een korf gooien.
Mwha, dat kan iedereen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:01 schreef Doublepain het volgende:
Depay gaat iig dit jaar talent van het jaar pakken. Die gozer is een beest![]()
Willems # 2quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:01 schreef Doublepain het volgende:
Depay gaat iig dit jaar talent van het jaar pakken. Die gozer is een beest![]()
Ajax mag weer 10 jaartjes wachten, het is weer PSV tijd..quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Willems # 2
Strootman # 3
en Ajax kampioen 32.
Overdrijf niet, 7 jaar maar.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ajax mag weer 10 jaartjes wachten, het is weer PSV tijd..
Hoorde ik vorig seizoen ook al.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij denkt dat jullie het beter gaan doen met minder geld, mindere trainerers, mindere jeugd, minder mogelijkheden en mindere directie?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Net zoals AZ en Twente dus.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij denkt dat jullie het beter gaan doen met minder geld, mindere trainerers, mindere jeugd, minder mogelijkheden en mindere directie?
Volgend jaar ga ik je keihard uitlachenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ajax heeft haar periode van 12 jaar stagnatie achter de rug. Een nieuw begin met OVermars, Theo, Cruijff en straks nog meer oud ajaciedenquote:
Nope, 2009 en 2010.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die werden vorig jaar ook kampioen, en jaar daarvoor ook.
Ja, daarvoor lukte het ook.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij denkt dat jullie het beter gaan doen met minder geld, mindere trainerers, mindere jeugd, minder mogelijkheden en mindere directie?
quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax heeft haar periode van 12 jaar stagnatie achter de rug. Een nieuw begin met OVermars, Theo, Cruijff en straks nog meer oud ajacieden.
Leuk, zelf spelen ze niet dus het maakt geen reet uitquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax heeft haar periode van 12 jaar stagnatie achter de rug. Een nieuw begin met OVermars, Theo, Cruijff en straks nog meer oud ajacieden.
Want goed beleid heeft niets met successen te maken.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Leuk, zelf spelen ze niet dus het maakt geen reet uit
niet begrijpen dat dit een groot deel is voor de basis van de toekomst voor een goede club.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh, dus Advocaat of Rutten maakt ook niet uit?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan niet wachten op strootman EN Bommelquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh, dus Advocaat of Rutten maakt ook niet uit?
Gaat weer leuk worden
Zou kunnen, maar is saai.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oke. Kunnen we die prijs dan niet meteen aan Ajax geven?
Niet echt of wil je zeggen dat Boerrigter ineens als Ronaldo gaat spelen omdat Cruijff ineens directeur is?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Want goed beleid heeft niets met successen te maken.
Anita centraal verdedigend middenveld. Daar kan je altijd op rekenen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:07 schreef Doublepain het volgende:
Alle hoop is gevestigd op Ebecilio, de rest kan je niet op rekenen
dat is een middenveld zonder wendbaarheid en snelheid.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kan niet wachten op strootman EN Bommel
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet echt of wil je zeggen dat Boerrigter ineens als Ronaldo gaat spelen omdat Cruijff ineens directeur is?
ZEG ik dat? Ik zeg dat het BESTUUR niet uit maakt of iemand beter gaat SPELEN. COACH wel aangezien die de SPELERS wel TRAINEN en HELPEN!!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh, dus Advocaat of Rutten maakt ook niet uit?
Gaat weer leuk worden
Luister naar deze boy, vol met kennis.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat is een middenveld zonder wendbaarheid en snelheid.
LACHUH LACHUH
v. Bommelquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat is een middenveld zonder wendbaarheid en snelheid.
LACHUH LACHUH
Net genoeg om 3-0 te winnen van PSVquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
VdVaart die maar 20 minuten kan spelen en Heitinga kan geen man dekken..
Eindhoven en Amsterdam?quote:
Wie? Van Bommel?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vast niet aangezien hij nooit met een man meerent..
Je bent in de war met Van Bommel.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vast niet aangezien hij nooit met een man meerent..
PSV - Feyenoord dan maar? Al zie ik een 10-0 niet gebeuren maar zal nog wel lachen wordenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eindhoven en Amsterdam?
Ajax- Feyenoord en PSV - Feyenoord, ff lachen voor een dag.
Feyenoord wint wel van PSV.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV - Feyenoord dan maar? Al zie ik een 10-0 niet gebeuren maar zal nog wel lachen worden
Welke lelijke snotaap is dat?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:13 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man sloopt elke verdediging
Ik ben serieus. Alleen kan jij niet tegen de feiten?quote:
Feyenoord wordt niets dit seizoenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke lelijke snotaap is dat?
[..]
Ik ben serieus. Alleen kan jij niet tegen de feiten?
Welke feiten?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke lelijke snotaap is dat?
[..]
Ik ben serieus. Alleen kan jij niet tegen de feiten?
Dat Feyenoord beter is dan PSV. Dat durf ik met zekerheid te zeggen. Maar dat vindt iedereen weer apart van mijn kant.quote:
En zoiets kan een feit zijn? Hoe meet jij dat?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat Feyenoord beter is dan PSV. Dat durf ik met zekerheid te zeggen. Maar dat vindt iedereen weer apart van mijn kant.
Kwoot for de futurequote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat Feyenoord beter is dan PSV. Dat durf ik met zekerheid te zeggen. Maar dat vindt iedereen weer apart van mijn kant.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:
lekker inlikken bij dat rotterdamse addergebroedquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
HMF leest instemmend mee, heb ik het idee.
Ik haat PSV meer dan Feyenoord.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
lekker inlikken bij dat rotterdamse addergebroed
In je snuggy weer of gewoon weer je beren pyjama?quote:
In zijn Feyenoord pyjama natuurlijk, zijn Ajax zit in de was. Dus daarom is hij nu pro Feyenoordquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In je snuggy weer of gewoon weer je beren pyjama?
Wel gewoon onder zijn Ajax dekbed hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In zijn Feyenoord pyjama natuurlijk, zijn Ajax zit in de was. Dus daarom is hij nu pro Feyenoord
Pas nou maar op voor PSV niet weer in de flinke schulden raakt, ik zie alweer in 2014 een belangrijke vergadering van de gemeente eindhoven aankomen hoor.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In zijn Feyenoord pyjama natuurlijk, zijn Ajax zit in de was. Dus daarom is hij nu pro Feyenoord
Geen zorgen, ik betaal netjes mijn belastingquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pas nou maar op voor PSV niet weer in de flinke schulden raakt, ik zie alweer in 2014 een belangrijke vergadering van de gemeente eindhoven aankomen hoor.
Wie int de belasting in Eindhoven?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik betaal netjes mijn belasting
PSVquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie int de belasting in Eindhoven?
Weet ik niet, ga maar slapenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
welk persoon zit iedere avond voldaan zijn briefgeld te betasten?
Ik hoop het wel.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:28 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat Greg nou nog weg ofniet?
Hopelijk wel, beste voor beide partijen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:28 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat Greg nou nog weg ofniet?
Jij heet Rens maar je noemt jezelf RensAjacied?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:51 schreef RensAjacied het volgende:
Je heet Davy maar noemt jezelf Day-V?
Spreek je toch hetzelfde uit?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:51 schreef RensAjacied het volgende:
Je heet Davy maar noemt jezelf Day-V?
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij heet Rens maar je noemt jezelf RensAjacied?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |