PSV - Feyenoord dan maar? Al zie ik een 10-0 niet gebeuren maar zal nog wel lachen wordenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eindhoven en Amsterdam?
Ajax- Feyenoord en PSV - Feyenoord, ff lachen voor een dag.
Feyenoord wint wel van PSV.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV - Feyenoord dan maar? Al zie ik een 10-0 niet gebeuren maar zal nog wel lachen worden
Welke lelijke snotaap is dat?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:13 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man sloopt elke verdediging
Ik ben serieus. Alleen kan jij niet tegen de feiten?quote:
Feyenoord wordt niets dit seizoenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke lelijke snotaap is dat?
[..]
Ik ben serieus. Alleen kan jij niet tegen de feiten?
Welke feiten?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke lelijke snotaap is dat?
[..]
Ik ben serieus. Alleen kan jij niet tegen de feiten?
Dat Feyenoord beter is dan PSV. Dat durf ik met zekerheid te zeggen. Maar dat vindt iedereen weer apart van mijn kant.quote:
En zoiets kan een feit zijn? Hoe meet jij dat?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat Feyenoord beter is dan PSV. Dat durf ik met zekerheid te zeggen. Maar dat vindt iedereen weer apart van mijn kant.
Kwoot for de futurequote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat Feyenoord beter is dan PSV. Dat durf ik met zekerheid te zeggen. Maar dat vindt iedereen weer apart van mijn kant.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:
lekker inlikken bij dat rotterdamse addergebroedquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
HMF leest instemmend mee, heb ik het idee.
Ik haat PSV meer dan Feyenoord.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
lekker inlikken bij dat rotterdamse addergebroed
In je snuggy weer of gewoon weer je beren pyjama?quote:
In zijn Feyenoord pyjama natuurlijk, zijn Ajax zit in de was. Dus daarom is hij nu pro Feyenoordquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In je snuggy weer of gewoon weer je beren pyjama?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |