Wel gewoon onder zijn Ajax dekbed hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In zijn Feyenoord pyjama natuurlijk, zijn Ajax zit in de was. Dus daarom is hij nu pro Feyenoord
Pas nou maar op voor PSV niet weer in de flinke schulden raakt, ik zie alweer in 2014 een belangrijke vergadering van de gemeente eindhoven aankomen hoor.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In zijn Feyenoord pyjama natuurlijk, zijn Ajax zit in de was. Dus daarom is hij nu pro Feyenoord
Geen zorgen, ik betaal netjes mijn belastingquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pas nou maar op voor PSV niet weer in de flinke schulden raakt, ik zie alweer in 2014 een belangrijke vergadering van de gemeente eindhoven aankomen hoor.
Wie int de belasting in Eindhoven?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik betaal netjes mijn belasting
PSVquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie int de belasting in Eindhoven?
Weet ik niet, ga maar slapenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
welk persoon zit iedere avond voldaan zijn briefgeld te betasten?
Ik hoop het wel.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:28 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat Greg nou nog weg ofniet?
Hopelijk wel, beste voor beide partijen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:28 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat Greg nou nog weg ofniet?
Jij heet Rens maar je noemt jezelf RensAjacied?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:51 schreef RensAjacied het volgende:
Je heet Davy maar noemt jezelf Day-V?
Spreek je toch hetzelfde uit?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:51 schreef RensAjacied het volgende:
Je heet Davy maar noemt jezelf Day-V?
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij heet Rens maar je noemt jezelf RensAjacied?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |