quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:13 schreef GGMM het volgende:
keuvelen?
Gvd ik had zo'n goeie TT.
Kom jij aan met keuvelen
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:13 schreef GGMM het volgende:
keuvelen?
Gvd ik had zo'n goeie TT.
Kom jij aan met keuvelen
Eens.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:15 schreef Smoofie het volgende:
Ik denk dat het echt beter is voor de sociale ontwikkeling van stijn als hij een ban krijgt t/m september
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je mag de TT veranderen als je wilt.
Neuh.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je mag de TT veranderen als je wilt.
Blokkeren we die ook.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat DM'en is ook niet echt bevorderlijk
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn er hier mensen die alleen in hun myat kijken?
Ik lees altijd bij anderen: ''WAAROM STAAT DIT TOPIC NIET IN MIJN AT ''.
quote:
Verdorrie ipv Godverdomme, want schelden mag niet bij korfbalclubs.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:19 schreef stevenmac26 het volgende:
keuvelen
tering stinho, zeg jij ook thuis chips ipv shit
Maar wel met de meiden douchen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Verdorrie ipv Godverdomme, want schelden mag niet bij korfbalclubs.
Kan zijn teamfoto nergens vinden, 2 jaar jonger dan mij dus als er nice chicks bij zitten graag DM Stijn.quote:
nee, gewoon neequote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kan zijn teamfoto nergens vinden, 2 jaar jonger dan mij dus als er nice chicks bij zitten graag DM Stijn.
5 jaar jonger dan ik, but I don't care.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kan zijn teamfoto nergens vinden, 2 jaar jonger dan mij dus als er nice chicks bij zitten graag DM Stijn.
Ik heb liever stinho hier dan jij dus niet echtquote:
Ben nog steeds in de war door Keuvelen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb liever stinho hier dan jij dus niet echtwaardig
Mooi voor jequote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb liever stinho hier dan jij dus niet echtwaardig
3 van de 4quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:25 schreef GGMM het volgende:
En wie kent Green Lantern, Wonder Woman, Aquaman, the Flash nou
In de US is justice league populairder dan Avengersquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:27 schreef GGMM het volgende:
Sowieso de naam 'Justice League' komt me een beetje te quasi-stoer over.
ik... Van the big bang theory.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:25 schreef GGMM het volgende:
En wie kent Green Lantern, Wonder Woman, Aquaman, the Flash nou
In de US was Bush ook populairder z'n tegenstanders, drie keerquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In de US is justice league populairder dan Avengers
In de VS zijn ze dan ook stupidequote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In de US is justice league populairder dan Avengers
2 keer.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
In de US was Bush ook populairder z'n tegenstanders, drie keer
Waterquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:29 schreef GGMM het volgende:
Aquaman kwam in Entourage voor, maar ik snapte niet wat z'n superkracht was.
geo pakt je welquote:
Gewoon herposten wat er stond, jij kan datquote:
Donequote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon herposten wat er stond, jij kan dat
quote:
Even aan het werk. gr grquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
2000, wat een lachertje. Daar gaan we volgende week overheen.
Komt wel weer als zijn lover hmf er weer isquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
toch wel jammer dat kapi niet meer wil komen hier..
wanneer is die unbanned? oquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Komt wel weer als zijn lover hmf er weer is
Houdt hij nooit vol.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
toch wel jammer dat kapi niet meer wil komen hier..
DM ze andersquote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:51 schreef GGMM het volgende:
Het zou wel een anti-climax zijn als hij uit die helikopter gegooid werd en dood neer zou vallen.
WIE IS MISTER Xquote:De proefspeler die zaterdag zijn opwachting maakte bij Heracles Almelo maar wiens naam op verzoek van zijn zaakwaarnemer niet mocht worden genoemd, is alweer vertrokken uit Almelo. Dat meldt de Eredivisionist zaterdagavond via de officiële kanalen.
"Een prima speler, maar niet voor onze manier van spelen", aldus directeur Nico-Jan Hoogma. 'Mister X' deed zaterdag tegen Den Ham (0-11) een helft mee. De lange aanvaller scoorde een keer in de gewonnen oefenwedstrijd.
De stage van Cendrino Misidjan en Christian Dorda is verlengd. De verdedigers, die allebei een helft in actie kwamen, zullen zich ook na het weekend melden in het Polman Stadion.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |