Oh, nee hoor. Meer omdat ik je nog nooit op een zinnige post heb kunnen betrappen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Komt door mijn BMI ui zeker? Zal ik em terug doen?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb het record verscherpt ooit. binnen 1 seconden een nieuw topic.
Zullen we vast weer tegenkomen in Live-Eredivisieverslagenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, nee hoor. Meer omdat ik je nog nooit op een zinnige post heb kunnen betrappen.
o nu gaan we het krijgen..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, nee hoor. Meer omdat ik je nog nooit op een zinnige post heb kunnen betrappen.
Nee, zal ik vast weer ban hebben als ik mijn mening geef over de wedstrijd..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zullen we vast weer tegenkomen in Live-Eredivisieverslagen
Logisch. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel logischquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, zal ik vast weer ban hebben als ik mijn mening geef over de wedstrijd..
Maar Jojoortje is er niet, no worriesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Logisch. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel logisch
Voel je je dan net 8 jaar?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar Jojoortje is er niet, no worries
Stijn is backquote:
Kap eens met het verneuken van dit topic. Dank.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wacht misschien duidelijker:
[ afbeelding ]
Die Narsingh hé, is hij goed?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat die Breuer en Looms nog een kans krijgen in de Eredivisie.... ongelofelijk
Hoop dat hij voor het voetbalnieuws komt. Anders zap ik naar Mart.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
Vanavond Johan bij Tour du JourAltijd goed voor een topshow
Tour du Jour is écht bagger man.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
Vanavond Johan bij Tour du JourAltijd goed voor een topshow
De Martosaurus is wel goed met wielerprogramma'squote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoop dat hij voor het voetbalnieuws komt. Anders zap ik naar Mart.
Vooral die Nelissen mag ik niet.quote:
Heb genoten van Rob Harmeling gisterenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:22 schreef Caland het volgende:
Mart is een zelfingenomen kwalletje, maar dat programma is verder wel prima.
Een grote ruzie met Nelissen lijkt me ook nog wel leuk, hij is nogal snel op de kast gejaagd.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:22 schreef Muto het volgende:
Het enige geinige zijn die reportages van die Dijkstra. Voor de rest is Tour du Jour niks
Als Mart in een programma van iemand anders te gast is dan vind ik hem meestal een van de grootste eikels die er bestaan, maar het blijft toch wel een vakman.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:22 schreef Caland het volgende:
Mart is een zelfingenomen kwalletje, maar dat programma is verder wel prima.
Kunnen ze die niet doodschietenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:23 schreef Muto het volgende:
Die gasten bij Mart zijn ook wel wat beter. Gisteren die Spijkerman
Wat was er nou vorig jaar? Had hij ruzie met zo'n oud-wielrenner? Echt plaatsvervangende schaamte toen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een grote ruzie met Nelissen lijkt me ook nog wel leuk, hij is nogal snel op de kast gejaagd.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:25 schreef Muto het volgende:
[..]
Wat was er nou vorig jaar? Had hij ruzie met zo'n oud-wielrenner? Echt plaatsvervangende schaamte toen.
quote:
Volgens mij maandag zaten Spekenbrink, Breukink & Luijckx van de nederlandse ploegen daar.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:23 schreef Muto het volgende:
Die gasten bij Mart zijn ook wel wat beter. Gisteren die Spijkerman
Hopelijk krijgen ze dan beiden een dubbele beenbreuk.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:29 schreef GGMM het volgende:
Ik zie nu dat Jack Spijkerman Dries Roelvink wil doodschieten. Misschien moeten we ze een duel laten uitvechten. win-win-situatie.
Mindere gast is altijd die Zonneveld. Vond hem een tijdje wel aardige dingen schrijven, maar hij is echt irritant geworden sinds zijn bergverhaal.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij maandag zaten Spekenbrink, Breukink & Luijckx van de nederlandse ploegen daar.
Zonneveld was vorig jaar tafelgast van de week. Vind die Wagendorp die er nu zit wel een toffe.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Mindere gast is altijd die Zonneveld. Vond hem een tijdje wel aardige dingen schrijven, maar hij is echt irritant geworden sinds zijn bergverhaal.
Winkels daarentegen is een echte held.Goede journalist.
Pedante mannetjes die goed stukjes schrijven moeten eigenlijk gewoon niet op TV komen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Mindere gast is altijd die Zonneveld. Vond hem een tijdje wel aardige dingen schrijven, maar hij is echt irritant geworden sinds zijn bergverhaal.
Winkels daarentegen is een echte held.Goede journalist.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze leest dit terug met de spytool, proberen een witvoetje te halen bij een groninger.
het gaat heel goed. alleen is het klôte benauwdquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het gaat goed, heb niks te klagen. Hoe gaat het met jou dan
Gewoon ventilator op je zolderkamerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
het gaat heel goed. alleen is het klôte benauwd
Wie zegt dat mijn PC op een zolderkamer staat?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gewoon ventilator op je zolderkamer
Iedere fokker zit op een zolderkamer.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie zegt dat mijn PC op een zolderkamer staat?
in mijn geval niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Iedere fokker zit op een zolderkamer.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ook niet, we hebben geeneens een zolder
Wij zijn hipster.
DV woont in een flat 3e etage achterstandswijk?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ook niet, we hebben geeneens een zolder
Wij zijn hipster.
Jaman.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
DV woont in een flat 3e etage achterstandswijk?
Jij kent DV niet van haar debuut in Don en Ad's 'bijstandmoeders'?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
DV woont in een flat 3e etage achterstandswijk?
Ah ok.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jaman.
Nee gewoon in een huis met 2 etage's. 'Zolder' is onder de grond, er is een soort van luik in de keuken
Ik ben eerder bekend van Probleemwijken op sbs6quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij kent DV niet van haar debuut in Don en Ad's 'bijstandmoeders'?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij kent DV niet van haar debuut in Don en Ad's 'bijstandmoeders'?
Ook wel een jodenluik genoemd.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jaman.
Nee gewoon in een huis met 2 etage's. 'Zolder' is onder de grond, er is een soort van luik in de keuken
Oosterparkquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben eerder bekend van Probleemwijken op sbs6
Je woont naast Kees Kankerkachel?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben eerder bekend van Probleemwijken op sbs6
Dit wordt een banquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]'Ik haat de politie, het zijn allemaal joden'
Meestal noemen ze dat een kelder.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jaman.
"Als ze gaat zeuren en zeiken geef ik haar wat stompen. En niet zwakzinnig gewoon vol met de vuist"quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
LEEF ALS EEN ZIGEUNER, LACH ALS EEN CLOWN
Daar kom je als je op de 2e verdieping bent en dan de trap naar boven neemt?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee, we hebben ook een kelder.
Dissquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar kom je als je op de 2e verdieping bent en dan de trap naar boven neemt?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
"Als ze gaat zeuren en zeiken geef ik haar wat stompen. En niet zwakzinnig gewoon vol met de vuist"
En wel ontucht plegen met de dochter van je vriendinquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Ik zeg: 'bezint voordat je begint', en dat doe ik altijd.
Gelukkigquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik volg dat niet man, semi dramatische onzin
Het is de schuld van de Rabobank.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En wel ontucht plegen met de dochter van je vriendin
En dat wijf gewoon bij hem blijven. Echt fucked up man als je erover nadenkt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En wel ontucht plegen met de dochter van je vriendin
Trap naar boven? dan kom je op t dakquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar kom je als je op de 2e verdieping bent en dan de trap naar boven neemt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Youtube bestaat.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij was 4 ofzo toen die serie werd uitgezonden?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]'Ik haat de politie, het zijn allemaal joden'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Ja is alweer een tijdje terug dat ik het heb gezien, sorry hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met droge ogen ja. Uitkeringen hoger maken, hoefden zij minder criminele handeltjes erop na te houden.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:08 schreef RensAjacied het volgende:
Als ze de uitkeringen nou wat hoger maakten dan waren er minder problemen.
Dat moet in je aard liggen. De een werkt tot z'n dood en de ander blijft thuis.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:08 schreef RensAjacied het volgende:
Als ze de uitkeringen nou wat hoger maakten dan waren er minder problemen.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Soms vervelen we ons dan gaan we kattenkwaad uithalen. Beetje ramen ingooien enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Soms vervelen we ons dan gaan we kattenkwaad uithalen. Beetje ramen ingooien enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan denken ze, doe eens gek.
Duindorp.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
Is het een koophuis ja?
- Ja een koophuis.
Maar het staat te huur toch?
- Ja het staat te huur.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Duindorp.![]()
"Het zijn allemaal kankerapen, moet je nou zien man"
Die is echt gruwelijk nat. Lekker Spaans. Lekkerding.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hoe ging dat ook alweer van dat Kees naar de hoeren ging. Met die Spaanse
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn buurman liep laatst rond middernacht over straat, Hij komt een vrouw tegen...Hij dus meewerken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die is echt gruwelijk nat. Lekker Spaans. Lekkerding.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Duindorp.![]()
"Het zijn allemaal kankerapen, moet je nou zien man"
'Kheb dan wel BLO gedaan, maar kben nie achterlijk'quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:15 schreef RensAjacied het volgende:
"Was je aan het neuken met de buurvrouw?"
- Ja TIEN.
- Kan je ergens anders staan maaaauwwe?
"Jij weet niet wat lekker is jonge, lekker mager ding"
Er was toch geen beter iemand beschikbaarquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:20 schreef RensAjacied het volgende:
Zo triest, dit vraagt om rellen! We gaan naar Zeist!
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er was toch geen beter iemand beschikbaar
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:20 schreef RensAjacied het volgende:
GODVERDOMME!
ANTI VAN GAAL!
PRO CRUIJFF!
GEEN VAN GAAL ALS BONDSCOACH!
Het is een minachting van de supporter, dit kunnen we niet over onze kant laten gaan.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:20 schreef RensAjacied het volgende:
Zo triest, dit vraagt om rellen! We gaan naar Zeist!
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:19 schreef Gramulanion het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)-BLIND-ASSISTENT.htm
Rens WEETquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:20 schreef RensAjacied het volgende:
GODVERDOMME!
ANTI VAN GAAL!
PRO CRUIJFF!
GEEN VAN GAAL ALS BONDSCOACH!
Dit dusquote:
Nu ben ik echt niet meer voor Nederland. Dit is gewoon onze bondscoachquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar moet je toch blij om zijn als Ajacied, zolang hij niet bij ons werkt vind ik het prima
daar hoef je niet bang voor te zijn, maar je kan lullen wat je wilt over Van Gaal, hij heeft een goeie kijk op hoe voetbal gespeeld moet wordenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ik hoop niet dat we ooit wat winnen want dan gaattie weer met stemverheffingen op dorpspleinen staan brallen
Maar hij faalt toch vaak omdat het zo'n ongelofelijke eikel is.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar hoef je niet bang voor te zijn, maar je kan lullen wat je wilt over Van Gaal, hij heeft een goeie kijk op hoe voetbal gespeeld moet worden
Als clubtrainer zal hij best zijn kwaliteiten hebben, ja. Maar als bondscoach faalde hij en gaat hij hopeloos falen. Spelers die weer op strafkamp moeten enzo.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar hoef je niet bang voor te zijn, maar je kan lullen wat je wilt over Van Gaal, hij heeft een goeie kijk op hoe voetbal gespeeld moet worden
Hij is ook mijn eerste keuze niet hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Maar hij faalt toch vaak omdat het zo'n ongelofelijke eikel is.
We gaan zien of hij wat geleerd heeft van die eerste periodequote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Als clubtrainer zal hij best zijn kwaliteiten hebben, ja. Maar als bondscoach faalde hij en gaat hij hopeloos falen. Spelers die weer op strafkamp moeten enzo.
Inderdaad onvoorstelbaar hoe die pik dat altijd weer voor elkaar krijgtquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:33 schreef Caland het volgende:
Maar echt respect voor Blind hoor. Teh fuck, zonder ook maar enige competenties telkens weer de krenten uit de pap weten te krijgen.
Tja veel trainers willen geen sterke persoonlijkheid naast zich maar gewoon eentje die meelult en de ballen oppompt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:33 schreef Caland het volgende:
Maar echt respect voor Blind hoor. Teh fuck, zonder ook maar enige competenties telkens weer de krenten uit de pap weten te krijgen.
Ja, maar hij heeft zelfs nog een technische functie binnen Ajax gehad toch? En daarmee doel ik niet op lasser ofzo.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Tja veel trainers willen geen sterke persoonlijkheid naast zich maar gewoon eentje die meelult en de ballen oppompt.
Die gozer heeft zowat elke functie binnen Ajax gehadquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft zelfs nog een technische functie binnen Ajax gehad toch? En daarmee doel ik niet op lasser ofzo.
Hij heeft bijna alle functies binnen Ajax gehad, jeugdtrainer, hoofdtrainer, assistent trainer, technisch manager en misschien nog wel een paarquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft zelfs nog een technische functie binnen Ajax gehad toch? En daarmee doel ik niet op lasser ofzo.
Dat is hij altijd geweest, hij was ook de oorzaak van de zogenaamde kabelruzie in 96quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:41 schreef AFCNiels het volgende:
Toen Van Gaal Cruijff laatst bij Ajax hard probeerde te naaien speelde Blind ook al de rol van achterbakse rat.
Ik denk nu al aan die mooie tijden met het WK 2014.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:02 schreef AFCNiels het volgende:
We hebben het allemaal moeilijk op het moment![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Fredje UIquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk nu al aan die mooie tijden met het WK 2014.
Tot het einde van het jaar?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kwam erachter dat ik mijn belofte nog na moest komen
Goedenavond Jojoortje.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:09 schreef Jojoortje het volgende:
Van Gaal
Nou, in ieder geval weer mooie tv.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:09 schreef Jojoortje het volgende:
Van Gaal
Nou, in ieder geval weer mooie tv.
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy, was het gezellig bij die Den Boschenaren?
Dat hoor ik nu van jouquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En hoe ben je te weten gekomen dat Louis ons verder af laat takelen?
60 jaar later zit hij met zijn kleinzoon op de bank. Dan vertelt hij over Louis van Gaal, en de momentele bondscoach Damian van der Vaart.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:32 schreef GGMM het volgende:
Awh, elke keer als je Van Gaal als bondscoach ziet zul je aan dit moment gaan denken dat Stijn het je vertelde
ga lekker naar buitenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:36 schreef Saind het volgende:
Ff een no Life statusupdate :-P
Ben al moe en over een half uur nachttrein naar Belgrado, maar wel morgen weer 37 graden.... Kankerwarm
Is hier al pikdonker, ff bier opmaken en de trein in rollen. Duurt 8 uur, beetje jammer dat precies halverwege de douane langskomt voor t paspoortquote:
Hoe lang ga je op vakantie?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Is hier al pikdonker, ff bier opmaken en de trein in rollen. Duurt 8 uur, beetje jammer dat precies halverwege de douane langskomt voor t paspoort
Scholletje juniorquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:42 schreef GGMM het volgende:
Weten we iig zeker dat Willems wordt vervangen door Scholletje z'n zoon.
Willems en vervangen in 1 zinquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:42 schreef GGMM het volgende:
Weten we iig zeker dat Willems wordt vervangen door Scholletje z'n zoon.
Hij heeft nog meer kans om de nieuwe Jessica Alba te worden dan de nieuwe Jordi Alba.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nieuwe Jordi alba....
Are you kidding me?
Nee, maar wel een ridderordequote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
messi onderuit trappen op het WK? Is dat een ster pakken?
Eng gezichtquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:01 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn lach past perfect bij een paint topic
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij bent unbanned en het is rustig, kan toch geen toeval zijn?
Boek van Gijpie aan het lezenquote:
Zoek het tot de bodem uit.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar slaat die signature trouwens op?
Door Feyenoordersquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Luiwammes. Hoe ben jij opgevoed dan
oja, geniale televisie was datquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ah dat wijf op RTL4 gaat haar vriendin slaan
wacht, is dat niet madame tussauds?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:01 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn lach past perfect bij een paint topic
Waar zijn Robben, Huntelaar/Persie, Afellay enz?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:25 schreef Doublepain het volgende:
------VWolfswinkel--LdeJong
Maher-----------------------Narsingh
----------Strootman--Sneijder
Willems--Viergever--Gouweleeuw--Greg
-----------------Krul
Opstelling WK 14?
Vechten met elkaar in de kleedkamerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar zijn Robben, Huntelaar/Persie, Afellay enz?
Kijk hem popi-jopie doen.quote:
Met welke coach dan ook, nagenoeg kansloos. Spanje, Duitsland, Argentinië, Brazilië zijn sowieso sterker en dan moet je afwachten op wat voor niveau Frankrijk, Italië en Portugal zitten in 2014quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:58 schreef Doublepain het volgende:
We worden wereldkampioen zo niet dan hebben we wereld tv..
quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Doublepain dit houdt sowieso Ebecilio in dat basis zal staan de komende 10 jaar
Wordt wel leuk als Van Gaal naar de kuip komt, zijn beste vriend Ronald bezoekenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Jezus wat ben ik blij dat die Ajax hater van Van Marwijk vertrokken is eindelijk zal weer het echte beste elftal spelen
Ajax won dat toernooi, wonnen ook van City u16 met 4-2. Hadden ook de meest waardevolle speler(Nouri) en topscorer(Walian).quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:35 schreef Doublepain het volgende:
Ik zie dat Ajax ook speelde, wonnen ze van Shity?
Ik snap het ook niet, kwam half uur gele thuis, zet TV aan...Van Gaalquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:16 schreef DonRaja het volgende:
IK HAAT DE KNVB
Van Gaal en Blind?! Erger kan gewoon niet...
En nu ga ik een potje janken.
Ik ben dan wegquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Morgen om 19:30 komen Smoofie en ik langs he![]()
Super. Met jou?quote:
Wow... Ranja is echt de slechtste secretaresse ter wereldquote:
Ik zag in de spytool dat je dat niet meer wouquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Morgen om 19:30 komen Smoofie en ik langs he![]()
Dankzij de Robert ten Brink van Fok! DonRaja
Best ever: nu heb je Sabje voor jou alleen...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow... Ranja is echt de slechtste secretaresse ter wereldIk snap ineens waarom hij in Belgie werkt en Nederland moest verlaten.
Schuld van afellay!!!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:20 schreef DonRaja het volgende:
Van fucking Gaal en Blood Blind, hoe dan?...
Klopt maar nu kon ik de schuld op Smoofie schuivenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zag in de spytool dat je dat niet meer wou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |