Oh, nee hoor. Meer omdat ik je nog nooit op een zinnige post heb kunnen betrappen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Komt door mijn BMI ui zeker? Zal ik em terug doen?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb het record verscherpt ooit. binnen 1 seconden een nieuw topic.
Zullen we vast weer tegenkomen in Live-Eredivisieverslagenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, nee hoor. Meer omdat ik je nog nooit op een zinnige post heb kunnen betrappen.
o nu gaan we het krijgen..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, nee hoor. Meer omdat ik je nog nooit op een zinnige post heb kunnen betrappen.
Nee, zal ik vast weer ban hebben als ik mijn mening geef over de wedstrijd..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zullen we vast weer tegenkomen in Live-Eredivisieverslagen
Logisch. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel logischquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, zal ik vast weer ban hebben als ik mijn mening geef over de wedstrijd..
Maar Jojoortje is er niet, no worriesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Logisch. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel logisch
Voel je je dan net 8 jaar?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar Jojoortje is er niet, no worries
Stijn is backquote:
Kap eens met het verneuken van dit topic. Dank.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wacht misschien duidelijker:
[ afbeelding ]
Die Narsingh hé, is hij goed?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat die Breuer en Looms nog een kans krijgen in de Eredivisie.... ongelofelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |