Oh, nee hoor. Meer omdat ik je nog nooit op een zinnige post heb kunnen betrappen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Komt door mijn BMI ui zeker? Zal ik em terug doen?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb het record verscherpt ooit. binnen 1 seconden een nieuw topic.
Zullen we vast weer tegenkomen in Live-Eredivisieverslagenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, nee hoor. Meer omdat ik je nog nooit op een zinnige post heb kunnen betrappen.
o nu gaan we het krijgen..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, nee hoor. Meer omdat ik je nog nooit op een zinnige post heb kunnen betrappen.
Nee, zal ik vast weer ban hebben als ik mijn mening geef over de wedstrijd..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zullen we vast weer tegenkomen in Live-Eredivisieverslagen
Logisch. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel logischquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, zal ik vast weer ban hebben als ik mijn mening geef over de wedstrijd..
Maar Jojoortje is er niet, no worriesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Logisch. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel logisch
Voel je je dan net 8 jaar?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar Jojoortje is er niet, no worries
Stijn is backquote:
Kap eens met het verneuken van dit topic. Dank.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wacht misschien duidelijker:
[ afbeelding ]
Die Narsingh hé, is hij goed?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat die Breuer en Looms nog een kans krijgen in de Eredivisie.... ongelofelijk
Hoop dat hij voor het voetbalnieuws komt. Anders zap ik naar Mart.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
Vanavond Johan bij Tour du JourAltijd goed voor een topshow
Tour du Jour is écht bagger man.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
Vanavond Johan bij Tour du JourAltijd goed voor een topshow
De Martosaurus is wel goed met wielerprogramma'squote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoop dat hij voor het voetbalnieuws komt. Anders zap ik naar Mart.
Vooral die Nelissen mag ik niet.quote:
Heb genoten van Rob Harmeling gisterenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:22 schreef Caland het volgende:
Mart is een zelfingenomen kwalletje, maar dat programma is verder wel prima.
Een grote ruzie met Nelissen lijkt me ook nog wel leuk, hij is nogal snel op de kast gejaagd.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:22 schreef Muto het volgende:
Het enige geinige zijn die reportages van die Dijkstra. Voor de rest is Tour du Jour niks
Als Mart in een programma van iemand anders te gast is dan vind ik hem meestal een van de grootste eikels die er bestaan, maar het blijft toch wel een vakman.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:22 schreef Caland het volgende:
Mart is een zelfingenomen kwalletje, maar dat programma is verder wel prima.
Kunnen ze die niet doodschietenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:23 schreef Muto het volgende:
Die gasten bij Mart zijn ook wel wat beter. Gisteren die Spijkerman
Wat was er nou vorig jaar? Had hij ruzie met zo'n oud-wielrenner? Echt plaatsvervangende schaamte toen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een grote ruzie met Nelissen lijkt me ook nog wel leuk, hij is nogal snel op de kast gejaagd.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:25 schreef Muto het volgende:
[..]
Wat was er nou vorig jaar? Had hij ruzie met zo'n oud-wielrenner? Echt plaatsvervangende schaamte toen.
quote:
Volgens mij maandag zaten Spekenbrink, Breukink & Luijckx van de nederlandse ploegen daar.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:23 schreef Muto het volgende:
Die gasten bij Mart zijn ook wel wat beter. Gisteren die Spijkerman
Hopelijk krijgen ze dan beiden een dubbele beenbreuk.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:29 schreef GGMM het volgende:
Ik zie nu dat Jack Spijkerman Dries Roelvink wil doodschieten. Misschien moeten we ze een duel laten uitvechten. win-win-situatie.
Mindere gast is altijd die Zonneveld. Vond hem een tijdje wel aardige dingen schrijven, maar hij is echt irritant geworden sinds zijn bergverhaal.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij maandag zaten Spekenbrink, Breukink & Luijckx van de nederlandse ploegen daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |