wacht, is dat niet madame tussauds?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:01 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn lach past perfect bij een paint topic
Waar zijn Robben, Huntelaar/Persie, Afellay enz?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:25 schreef Doublepain het volgende:
------VWolfswinkel--LdeJong
Maher-----------------------Narsingh
----------Strootman--Sneijder
Willems--Viergever--Gouweleeuw--Greg
-----------------Krul
Opstelling WK 14?
Vechten met elkaar in de kleedkamerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar zijn Robben, Huntelaar/Persie, Afellay enz?
Kijk hem popi-jopie doen.quote:
Met welke coach dan ook, nagenoeg kansloos. Spanje, Duitsland, Argentinië, Brazilië zijn sowieso sterker en dan moet je afwachten op wat voor niveau Frankrijk, Italië en Portugal zitten in 2014quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:58 schreef Doublepain het volgende:
We worden wereldkampioen zo niet dan hebben we wereld tv..
quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Doublepain dit houdt sowieso Ebecilio in dat basis zal staan de komende 10 jaar
Wordt wel leuk als Van Gaal naar de kuip komt, zijn beste vriend Ronald bezoekenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Jezus wat ben ik blij dat die Ajax hater van Van Marwijk vertrokken is eindelijk zal weer het echte beste elftal spelen
Ajax won dat toernooi, wonnen ook van City u16 met 4-2. Hadden ook de meest waardevolle speler(Nouri) en topscorer(Walian).quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:35 schreef Doublepain het volgende:
Ik zie dat Ajax ook speelde, wonnen ze van Shity?
Ik snap het ook niet, kwam half uur gele thuis, zet TV aan...Van Gaalquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:16 schreef DonRaja het volgende:
IK HAAT DE KNVB
Van Gaal en Blind?! Erger kan gewoon niet...
En nu ga ik een potje janken.
Ik ben dan wegquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Morgen om 19:30 komen Smoofie en ik langs he![]()
Super. Met jou?quote:
Wow... Ranja is echt de slechtste secretaresse ter wereldquote:
Ik zag in de spytool dat je dat niet meer wouquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Morgen om 19:30 komen Smoofie en ik langs he![]()
Dankzij de Robert ten Brink van Fok! DonRaja
Best ever: nu heb je Sabje voor jou alleen...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow... Ranja is echt de slechtste secretaresse ter wereldIk snap ineens waarom hij in Belgie werkt en Nederland moest verlaten.
Schuld van afellay!!!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:20 schreef DonRaja het volgende:
Van fucking Gaal en Blood Blind, hoe dan?...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |