quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:19 schreef Gramulanion het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)-BLIND-ASSISTENT.htm
Rens WEETquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:20 schreef RensAjacied het volgende:
GODVERDOMME!
ANTI VAN GAAL!
PRO CRUIJFF!
GEEN VAN GAAL ALS BONDSCOACH!
Dit dusquote:
Nu ben ik echt niet meer voor Nederland. Dit is gewoon onze bondscoachquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar moet je toch blij om zijn als Ajacied, zolang hij niet bij ons werkt vind ik het prima
daar hoef je niet bang voor te zijn, maar je kan lullen wat je wilt over Van Gaal, hij heeft een goeie kijk op hoe voetbal gespeeld moet wordenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ik hoop niet dat we ooit wat winnen want dan gaattie weer met stemverheffingen op dorpspleinen staan brallen
Maar hij faalt toch vaak omdat het zo'n ongelofelijke eikel is.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar hoef je niet bang voor te zijn, maar je kan lullen wat je wilt over Van Gaal, hij heeft een goeie kijk op hoe voetbal gespeeld moet worden
Als clubtrainer zal hij best zijn kwaliteiten hebben, ja. Maar als bondscoach faalde hij en gaat hij hopeloos falen. Spelers die weer op strafkamp moeten enzo.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar hoef je niet bang voor te zijn, maar je kan lullen wat je wilt over Van Gaal, hij heeft een goeie kijk op hoe voetbal gespeeld moet worden
Hij is ook mijn eerste keuze niet hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Maar hij faalt toch vaak omdat het zo'n ongelofelijke eikel is.
We gaan zien of hij wat geleerd heeft van die eerste periodequote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Als clubtrainer zal hij best zijn kwaliteiten hebben, ja. Maar als bondscoach faalde hij en gaat hij hopeloos falen. Spelers die weer op strafkamp moeten enzo.
Inderdaad onvoorstelbaar hoe die pik dat altijd weer voor elkaar krijgtquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:33 schreef Caland het volgende:
Maar echt respect voor Blind hoor. Teh fuck, zonder ook maar enige competenties telkens weer de krenten uit de pap weten te krijgen.
Tja veel trainers willen geen sterke persoonlijkheid naast zich maar gewoon eentje die meelult en de ballen oppompt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:33 schreef Caland het volgende:
Maar echt respect voor Blind hoor. Teh fuck, zonder ook maar enige competenties telkens weer de krenten uit de pap weten te krijgen.
Ja, maar hij heeft zelfs nog een technische functie binnen Ajax gehad toch? En daarmee doel ik niet op lasser ofzo.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Tja veel trainers willen geen sterke persoonlijkheid naast zich maar gewoon eentje die meelult en de ballen oppompt.
Die gozer heeft zowat elke functie binnen Ajax gehadquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft zelfs nog een technische functie binnen Ajax gehad toch? En daarmee doel ik niet op lasser ofzo.
Hij heeft bijna alle functies binnen Ajax gehad, jeugdtrainer, hoofdtrainer, assistent trainer, technisch manager en misschien nog wel een paarquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft zelfs nog een technische functie binnen Ajax gehad toch? En daarmee doel ik niet op lasser ofzo.
Dat is hij altijd geweest, hij was ook de oorzaak van de zogenaamde kabelruzie in 96quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:41 schreef AFCNiels het volgende:
Toen Van Gaal Cruijff laatst bij Ajax hard probeerde te naaien speelde Blind ook al de rol van achterbakse rat.
Ik denk nu al aan die mooie tijden met het WK 2014.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:02 schreef AFCNiels het volgende:
We hebben het allemaal moeilijk op het moment![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Fredje UIquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk nu al aan die mooie tijden met het WK 2014.
Tot het einde van het jaar?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kwam erachter dat ik mijn belofte nog na moest komen
Goedenavond Jojoortje.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:09 schreef Jojoortje het volgende:
Van Gaal
Nou, in ieder geval weer mooie tv.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:09 schreef Jojoortje het volgende:
Van Gaal
Nou, in ieder geval weer mooie tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |