SPOILER: Jungle!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je ziet zijn er 3 banen (Lanes) met daarin wat blauwe/paarse stippen(Turrets).
Elke lane heeft 3 Allied Turrents en 3 Enemy Turrents.
Elke Lane heeft dezelfde volgorde waarin de turrets moeten worden vernietigt, van buiten naar binnen ( dus van uit het midden naar de basis toe ).
Elke Lane heeft een Inhibitor die de Turrets van de Nexus beschermen tegen schade, deze Turrets beschermen weer de Nexus tegen schade.
De volgorde is dus; Turret 1, Turret 2, Turret 3, Inhibitor, Nexus Turret A, Nexus Turret B, en uiteindelijk de Nexus zelf.
De 2 turrets bij de Nexus en de Nexus zelf kunnen alleen aangevallen worden wanneer 1 van de 3 inhibitors vernietigd is.
Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?
Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.
Er zijn er op het moment (25-06-2012) 99 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.
Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;
Wil je het zelf proberen?
League of Legends EU
Vids
uitleg over turrets
Cinematic trailer
Dominion trailer (nieuwe gamemode)
Meer uitleg over minions/creatures
Community site links
Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.
CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.
Solomid Community site met handige info, tournaments etc
Lolstatistics Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden
Championselect Site met counterpicks
Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.
Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!
Ingame name van FOK!kers
FOK!ker: Albert86
Naam ingame EU: Metalfreak86
FOK!ker: backgammon
Naam ingame EU: Subligar
FOK!ker: Thormodo
Naam ingame EU: Thormodo
FOK!ker: nyny83
Naam ingame EU: PublicPervert
Naam ingame US: WeakAndPowerless
FOK!ker: Salamando
Naam ingame EU: Salamand0
FOK!ker: Fruitsalade
Naam ingame EU: Jaiba
FOK!ker: Necrodeath
Naam ingame EU: Nerkhan
FOK!ker: MrManuel
Naam ingame EU: Melfino
Naam Ingame US: Melfino
FOK!ker: Zeroku
Naam ingame EU: HEER Jeffrey ()
FOK!ker: Silv
Naam ingame EU: SlLV (kleine L gevolgd door hoofdletter L)
FOK!ker: Adames
Naam ingame US: Klara de Koe
FOK!ker: daankes
Naam ingame EU: Vraatje
Naam Ingame US: Vraatjuh
FOK!ker: Skweezer
Naam ingame EU: skz (30)
Naam ingame EU: skwzaR (13)
Naam Ingame US: skwzR (30)
FoK!ker: Waywardone
Naam ingame EU: Voarex
FOK!ker: jespertje
Naam ingame EU: jespertje
FOK!ker: Keselo
Naam ingame EU: Lujan
Naam Ingame US: Lujan
FOK!ker: Nystiq
Naam ingame EU: Nystiq
FOK!ker: Xa1pt
Naam Ingame EU: Xaipt
FOK!ker znarch
Naam Ingame EU: karaqz
FOK!ker: Beardslasher
Naam ingame EU: Solyl
Naam Ingame US: Solyl
FOK!ker: Tjado
Naam ingame EU: Tjado
FOK!ker: flipp.
Naam ingame EU: Destregan
FOK!ker: X_FoutBijRegistratie
Naam ingame EU: Nraz
FOK!ker: Dekkered
Naam ingame EU: levines
FOK!ker: TwenteFC
Naam ingame EU: DirkZz
FOK!ker: ezelbayraktar
Naam ingame EU: Wh1tefall
FOK!ker: replay11nl
Naam ingame EU: iReplay
FOK!ker: Oplosthee
Naam ingame EU: Oploskoffie
FOK!ker: Cocotrimonium
Naam ingame EU: Nymphalidea
FOK!ker: tankless
Naam ingame EU: tanklessgunit(lvl 30)
FOK!ker: J95
Naam ingame EU: Jordykruse1
FOK!ker: Chocolatebear
Naam ingame EU: Isidoor
FOK!ker: tdrone
Naam ingame EU: tdrone
FOK!ker: Xetran
Naam ingame EU: XoxoXetran
FOK!ker: Cornelis83
Naam ingame EU: Avaressa
FOK!ker: Robbiee
Naam ingame EU: SharliesTeens
FOK!ker: Toverbami
Naam ingame EU: Snauser
FOK!ker: Xanarot
Naam ingame EU: Xanarot
FOK!ker: DjNivek
Naam ingame EUNE: Grumpmeister
FOK!ker: tomy800
Naam ingame EU: TomNeD
Wil je in de OP stuur me dan een PM in dit formaat;
FOK!ker: (je fok naam)
Naam ingame EU: (EU Nickname)
Naam Ingame US: (US Nickname)Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
ah oke thanksquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
erhm, bij 'channels' onderaan de vriendenlijst kun je een chatgroep joinen. De naam was volgens mij gewoon 'fok'.
Let wel dat je even het instellingsknopje rechts bovenin de chat aanklikt en 'autojoin' of hoe dat heet aanvinkt, dan heb je er geen omkijken meer naar.
je moet er juist wel naar kijken!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
dan heb je er geen omkijken meer naar.
EEN skin. Even wachten op een skin in de sale die normaal gesproken 500 RP kost? Nou dat zijn pas strekenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey, dat is inderdaad wel een goeie.
Onder alle mensen die twintig euro naar mij overmaken verloot ik een skin, wat dacht je van die?
Onder het mom van het zelfde:quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:46 schreef KneusTeun het volgende:
EU west
Naam: kneusteun
Slechts level 10, maar wordt gek om soms met vreemden te spelen die niks anders doen dan je tegenstander feeden.
Die skin is 3250 maatquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:04 schreef Metonae het volgende:
[..]
EEN skin. Even wachten op een skin in de sale die normaal gesproken 500 RP kost? Nou dat zijn pas streken
I know, buddy. Ik heb hem zelf gekocht (toen hij nog 1600 was), maar zoals de lange naam zegt "Een skin". Een skin kan ook een 260 RP zijnquote:
heb skins van o.a. sion, teemo, amumu die je nu niet meer kunt kopen waren toen 130RP in een sale.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:40 schreef Metonae het volgende:
[..]
I know, buddy. Ik heb hem zelf gekocht (toen hij nog 1600 was), maar zoals de lange naam zegt "Een skin". Een skin kan ook een 260 RP zijn
Hij heeft weinig sustain op top in vergelijking met metapicks volgens mij.quote:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:42 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik ook, altijd keistrakke voorhuid als ik haar speel
Sowieso wel, dat je dan met een hand minder moet spelen boeit je op dat moment ook gewoon niks meer.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:42 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik ook, altijd keistrakke voorhuid als ik haar speel
als dat is omdat je slecht farmt wel, als dat is omdat je de games al na 20 minuten beslist hebt nietquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:13 schreef dejenero het volgende:
Ik speel Galio en ik heb nog nooit mijn chalice of harmony uitgebouwd naar athene's unholy grail.
Ben ik nu slecht?
Mijn farm is over het algemeen baas. Maar ik zie gewoon meer voordeel in Rod of ages.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:14 schreef nyny83 het volgende:
[..]
als dat is omdat je slecht farmt wel, als dat is omdat je de games al na 20 minuten beslist hebt niet
Stats op athene's zijn laatst wel geboost, vind het niet zon slecht item hoor, vooral niet op Galio.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:18 schreef dejenero het volgende:
[..]
Mijn farm is over het algemeen baas. Maar ik zie gewoon meer voordeel in Rod of ages.
(Ik ga dan meestal eerst voor chalice of harmony/boots/catalyst en dan maak ik RoA af.)
Ik vind gewoon dat athene's teveel kost voor wat je krijgt. Op Galio heb ik niet echt het gevoel dat de passive's die athene's geeft nodig zijn. Maar ik kan ongelijk hebben.
die patch moet nog komen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:29 schreef jespertje het volgende:
[..]
Stats op athene's zijn laatst wel geboost
nee, je bent juist niet slecht, mensen die dat wel doen hebben geen princiepes.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:13 schreef dejenero het volgende:
Ik speel Galio en ik heb nog nooit mijn chalice of harmony uitgebouwd naar athene's unholy grail.
Ben ik nu slecht?
Je doet nu net of je zwaar hebt lopen carryen, maar eigenlijk heb je dus gewoon mazzel dat Yi en Janna aan het feeden waren en slechte builds hadden. Waarom je Janna kiest in proving grounds begrijp ik ook niet helemaal, maar goed.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:40 schreef BaajGuardian het volgende:
dayum son ik kan niet verliezen ook als ik draft pg doe en ziggs kies
enimi team had dikke op (voor pg, tierwise) champs he; lux, yi, kat, janna, twitch.
wij hadden: shaco, orianna, varus, amumu ( dezen zijn ook niet verkeerd in pg) en ik dus ziggs. (imba tier)
bans waren: blitz, karthus, fiddle. wat hun banden weet ik niet meer maar nidalee zat er iig tussen.
gigi isi
http://www.leaguereplays.com/replays/match/573695/
nee hoor want elk potje is zo, zonet ook weer.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:07 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Je doet nu net of je zwaar hebt lopen carryen, maar eigenlijk heb je dus gewoon mazzel dat Yi en Janna aan het feeden waren en slechte builds hadden. Waarom je Janna kiest in proving grounds begrijp ik ook niet helemaal, maar goed.
Ben je nieuw hier?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:07 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Je doet nu net of je zwaar hebt lopen carryen
Die Kog krijgt 't nog voor elkaar om 5 kills te maken in zn eentje. Just lolquote:
Je speelt wat roekelozer als het 5vs1 isquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:48 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die Kog krijgt 't nog voor elkaar om 5 kills te maken in zn eentje. Just lol
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:00 schreef Jajong het volgende:
LMFAO.
Speelde net tegen een Caitlyn met Manamune, Ninja Tabi, Last Whisper, Aegis, Zeal.
Real.
Lux zie ik bijna nooit. Jax ook niet heel veel.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:26 schreef Metonae het volgende:
Speel nu 1 dag op West en ik zie niks anders als Jax en Lux. Altijd zo? Jarvan overigens ook, maar dat is overmorgen weer voorbij.
Laatste tijd veel jax jungle gezien inderdaad, lux zie ik ook regelmatigquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:26 schreef Metonae het volgende:
Speel nu 1 dag op West en ik zie niks anders als Jax en Lux. Altijd zo? Jarvan overigens ook, maar dat is overmorgen weer voorbij.
Dat zie je wel vaker toch als een champion gebuffed is dat mensen direct denken van: im unstoppable now!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:36 schreef Jajong het volgende:
Lux is overigens vandaag wel gebuffed, dus misschien ligt t daaraan. Je zal ook oneindig veel Nunu Jungle zien nu
Want hij is ook echt zooo duur.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:38 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dat zie je wel vaker toch als een champion gebuffed is dat mensen direct denken van: im unstoppable now!
De dag nadat ik Jax had gekocht was hij free to play
Nee het ging mij er om dat je een champion koopt en verdomme dan elk potje tegen je spiegelbeeld aan het knokken bentquote:
Dat is standaard. Ik leave ook als ik Garen krijg ofzo hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:48 schreef BaajGuardian het volgende:
wat nog "mooier' is; mensen die arab/aram joinen en dan leaven als ze niet de champ krijgen die ze willen.
nou dan ben je een gay en moet je draft gaan spelen ipv random.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat is standaard. Ik leave ook als ik Garen krijg ofzo hoor
Zelf huilen over 't woord kanker maar wel anderen gay noemen. Stakkertjequote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:08 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nou dan ben je een gay en moet je draft gaan spelen ipv random.
Trieste lui die aram/arab gaan doen en leaven als ze hun pick niet krijgenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat is standaard. Ik leave ook als ik Garen krijg ofzo hoor
Ja slaat echt nergens op, ga lekker draft spelen danquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:27 schreef jespertje het volgende:
[..]
Trieste lui die aram/arab gaan doen en leaven als ze hun pick niet krijgen
het is nogal een verschil, gedraag je ff aub.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zelf huilen over 't woord kanker maar wel anderen gay noemen. Stakkertje
Omdat jij het principe van ARAM niet snapt. En als eentje leaved, komt het steeds meer voor. Eerst denken mensen met een slechte champ, ach jammer, maar ik speel wel. Maar als anderen steeds leaven en zij kregen weer een slechte champ denken ze van, fuck it, nu leave ik ook. Zoek dan gewoon een draft op, heb je genoeg keuze om een champ te kiezen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:40 schreef Jajong het volgende:
Het kost je letterlijk minder dan 20 seconden voordat de volgende game start, wat doen jullie allemaal alsof je dan een ontzettende crime begaat. Heilige boontjes.
Aannames, aannames. Is zijn 1 of 2 champs die ik gewoon dodge. Simpel. Kan je doen alsof jij de Moeder Theresa bent ofzo maar aan 't eind van de dag speel ik zo'n spel om plezier te hebben. Krijg ik een compleet useless champ, is dat niet leuk dus dodge ik. Dat is mijn goed recht en zal 't ook tot in den treure blijven doen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:06 schreef jespertje het volgende:
[..]
Omdat jij het principe van ARAM niet snapt. En als eentje leaved, komt het steeds meer voor. Eerst denken mensen met een slechte champ, ach jammer, maar ik speel wel. Maar als anderen steeds leaven en zij kregen weer een slechte champ denken ze van, fuck it, nu leave ik ook. Zoek dan gewoon een draft op, heb je genoeg keuze om een champ te kiezen.
Best quote EU.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
het is nogal een verschil, gedraag je ff aub.
ik noemde je niet gay, ik noemde je een gay.
En als afsluiter een game LoL spelen.. bij elkaar in het teamquote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:23 schreef znarch het volgende:
Ik ga geld inzamelen voor een realityshow waaron BG en Jajong met zijn 2en opgesloten worden in het BigBrother huis. De eerste 2 weken mogen ze niet weg. Daarna krijgen ze 5000 per week dat ze het uithouden met elkaar.
Overigen moeten ze verplicht samen koken en het huishouden doen enzo.
Toptelevisie
edit: ze krijgen ook dagopdrachten. Zo moet BG bv een beschuit in Jajong zijn bed kapot maken, en Jajong bv tabasco in BG zijn ranja.![]()
my (real) face when i read this:quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:51 schreef Jajong het volgende:
Ik zou die gast op dag 1 z'n lichten uit stompen.
Nice onequote:
danke schönquote:
Camtasiaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
danke schön![]()
Ik had ook een triple kill met één Q gister maar weet niet meer op welke match dat was, en ik word beetje moe van die scheit windows movie maker die de kwaliteit naar de pleuris helpt.
kan iemand hier een andere movie editor aanraden waar dat niet het geval bij is dat ik een fraps file kan cutten en daarna naar zelfde kwaliteit her-renderen? audacity pakt het iig niet.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:23 schreef znarch het volgende:
Ik ga geld inzamelen voor een realityshow waaron BG en Jajong met zijn 2en opgesloten worden in het BigBrother huis. De eerste 2 weken mogen ze niet weg. Daarna krijgen ze 5000 per week dat ze het uithouden met elkaar.
Toptelevisie
edit: ze krijgen ook dagopdrachten. Zo moet BG bv een beschuit in Jajong zijn bed kapot maken, en Jajong bv tabasco in BG zijn ranja.![]()
Nog steeds het principe van ARAM dodgen, het boeit niet welke champ je krijgt. Dat is het principe achter ARAM. En er is niks heerlijker bij ARAM om een champ te spelen die niet goed is in ARAM maar dan toch winnen/goed spelenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Aannames, aannames. Is zijn 1 of 2 champs die ik gewoon dodge. Simpel. Kan je doen alsof jij de Moeder Theresa bent ofzo maar aan 't eind van de dag speel ik zo'n spel om plezier te hebben. Krijg ik een compleet useless champ, is dat niet leuk dus dodge ik. Dat is mijn goed recht en zal 't ook tot in den treure blijven doen.
Lijkt me wel vet om een potje ARAM te doen. Alleen is het volgens mij een beetje not done om op 17 te joinen ?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:47 schreef jespertje het volgende:
[..]
Nog steeds het principe van ARAM dodgen, het boeit niet welke champ je krijgt. Dat is het principe achter ARAM. En er is niks heerlijker bij ARAM om een champ te spelen die niet goed is in ARAM maar dan toch winnen/goed spelen
Er zijn genoeg potjes waar iedereen welkom is. Veel zijn 30+ maar ook tientallen waar 't niet uitmaakt.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:59 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Lijkt me wel vet om een potje ARAM te doen. Alleen is het volgens mij een beetje not done om op 17 te joinen ?
bedoelde freeware, ik heb 0 euro op de bank en moet nog 2 en halve week met dat niks doen dus tja..quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:45 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Camtasia![]()
Ik heb laatst mijn eerste pentakill gehaaldmet Mord
Ik vind het altijd en beetje raar om andere de schuld te geven als je geganked word. Je hebt toch een minimap (en als het goed is gewoon geward). ss'jes zijn imo attent maar het is toch je eigen verantwoordelijkheid ofzo.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh, deze leuke potjes.
Soloqueue, kom bij een groep zonder premades. We begonnen redelijk, maar een gebrek aan ss-jes en hele matige spelers op mid en bot zorgden ervoor dat we iets van 10 vs 20 achterstonden. Twee votes mislukten, twee spelers rageden en toen mocht ik ineens 1 vs 5 spelen. Altijd leuk weer.
Naja, ze kunnen altijd langskomen langs de non warded spots, het is onmogelijk om de hele map te warden. Heel vaak kan je ook al raden waar ze naartoe gaan omdat 1 lane bijvoorbeeld gepushed wordt, dikke kans dat je de lul bent dus.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:13 schreef dejenero het volgende:
[..]
Ik vind het altijd en beetje raar om andere de schuld te geven als je geganked word. Je hebt toch een minimap (en als het goed is gewoon geward). ss'jes zijn imo attent maar het is toch je eigen verantwoordelijkheid ofzo.
Verder is het wel irritant als mensen leaven. Maar soms snap ik het wel. Sommige games zijn gewoon klaar.
An sich heb je wel een punt, maar het was toch wel vrij vervelend toen hun mid- en botlane zonder waarschuwing langskwamen.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:13 schreef dejenero het volgende:
[..]
Ik vind het altijd en beetje raar om andere de schuld te geven als je geganked word. Je hebt toch een minimap (en als het goed is gewoon geward). ss'jes zijn imo attent maar het is toch je eigen verantwoordelijkheid ofzo.
Verder is het wel irritant als mensen leaven. Maar soms snap ik het wel. Sommige games zijn gewoon klaar.
Soms is het retard level in je team zo hoog dat het onbegonnen werk is. 0/10 gaan binnen 10 minuten en dan de rest blamen. Dan heb je toch geen zin om 20 minuten langer die elende mee te maken?quote:Op zondag 8 juli 2012 01:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
An sich heb je wel een punt, maar het was toch wel vrij vervelend toen hun mid- en botlane zonder waarschuwing langskwamen.
Dat leaven snap ik dan weer gewoon echt niet. Speel die pot gewoon fatsoenlijk uit.
Misschien toch niet de hele tijd Veigar gaan?quote:Op zondag 8 juli 2012 05:50 schreef Skillstorm het volgende:
[ afbeelding ] echt om te huilen dit, soms ligt het aan mij, soms aan mijn team.
First win of the day is mij simpelweg niet gegund, het mag niet als het ware. Denied.
je leert een champion niet door hem niet te spelenquote:Op zondag 8 juli 2012 11:40 schreef jespertje het volgende:
[..]
Misschien toch niet de hele tijd Veigar gaan?
Klopt, maar het is wel zo dat Veigar op dit moment een matige pick is, zijn te veel counters tegen hem.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:27 schreef tdrone het volgende:
[..]
je leert een champion niet door hem niet te spelen
Ach ja, ik ben ook op een loose streakquote:Op zondag 8 juli 2012 05:50 schreef Skillstorm het volgende:
[ afbeelding ] echt om te huilen dit, soms ligt het aan mij, soms aan mijn team.
First win of the day is mij simpelweg niet gegund, het mag niet als het ware. Denied.
Je leert het spel niet door de hele tijd één champ te spelenquote:Op zondag 8 juli 2012 12:27 schreef tdrone het volgende:
[..]
je leert een champion niet door hem niet te spelen
Speel vele malen voorzichtiger. In 5 van je 7 laatste games ben je 10 keer of meer dood gegaan. Dat is gewoon te veel, zelfs als je team feed.quote:Op zondag 8 juli 2012 05:50 schreef Skillstorm het volgende:
quote:Op zondag 8 juli 2012 16:40 schreef Keselo het volgende:
[..]
Speel vele malen voorzichtiger. In 5 van je 7 laatste games ben je 10 keer of meer dood gegaan. Dat is gewoon te veel, zelfs als je team feed.
Ooh, en de nieuwe Nunu is echt goddelijk in de jungle
Pulsefire Ezreal kopen. Ja, echt.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:05 schreef Xetran het volgende:
hoe kom je eigenlijk aan dat nieuwe witte summoner icoontje? nog nooit gezien :x
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:46 schreef dustbrain het volgende:
Mensen zeiken omdat ik promote gebruik. Het is gewoon een gave spel en ik heb toch geen flash nodig.
Ik heb op ''rapporteer deze post aan moderator'' gedrukt.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:46 schreef dustbrain het volgende:
Mensen zeiken omdat ik promote gebruik. Het is gewoon een gave spel en ik heb toch geen flash nodig.
quote:Op zondag 8 juli 2012 22:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
Even Riven in de sale gekocht. OP imo die boy mja who cares. Wie heeft Jayce al gehaald?
DIE BOY?! Weg. Nu. Opgesodemietert!!quote:Op zondag 8 juli 2012 22:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
Even Riven in de sale gekocht. OP imo die boy mja who cares. Wie heeft Jayce al gehaald?
quote:Op zondag 8 juli 2012 22:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
9/10 van de Pulsefire Ezzies die ik tegenkom zijn ook echt zo ontzettend slechtquote:Op zondag 8 juli 2012 21:40 schreef Cornelis83 het volgende:
Je koopt de Ezreal pulsfire ook niet bij het tabje "skins" in de shop maar bij het tabje "Themes". Oftewel, je verandert je hele profile erbij. Vandaar dat het ook waarschijnlijk 3250 IP kost. (omgerekend op z'n goedkoopst 17,46 euro)
dat soort mensen moeten ze irl opzoeken met een cameraploeg en dan echt helemaal lens slaan.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:47 schreef Ame_thyst het volgende:
17/13 Darius
"But I have more kills than you"
En de ''OMFG I go #positie# or I go AFK'' types ookquote:Op zondag 8 juli 2012 23:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dat soort mensen moeten ze irl opzoeken met een cameraploeg en dan echt helemaal lens slaan.
Meeste mensen hebben hem dan ook gekocht omdat er nog 50% korting was, denk ikquote:Op zondag 8 juli 2012 23:00 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
9/10 van de Pulsefire Ezzies die ik tegenkom zijn ook echt zo ontzettend slecht. Als je een champ niet kan spelen, koop dan ook geen skin.
quote:
quote:
watquote:
Promote is een useless summoner. Period.quote:
Summoner spell.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
Promote is een useless summoner. Period.
Thnx Captain Obviousquote:
Naja ik moet toegeven dat zonder Blue het erg moeilijk is om met Amumu te jungleen.. Of je moet meerdere mana regen item kopenquote:Op maandag 9 juli 2012 02:33 schreef Skillstorm het volgende:
Ik heb mijn hoop gewoon verloren.
Ik weet gewoon dat als ik een potje ga nu, dat ik verlies.
Ik dacht dat ik nu wel een win zou kunnen krijgen...nee.
Amumu die blue voor zichzelf neemt, ook als hij een gank geeft....hij doet zijn bandage toss de compleet andere kant op, gewoon achter zich. En dat meerdere malen.
Ik heb gewoon geen verwachtingen meer voor winnen.
En dit keer als Ahri...
Tja...quote:Op maandag 9 juli 2012 02:52 schreef Berend. het volgende:
[..]
Naja ik moet toegeven dat zonder Blue het erg moeilijk is om met Amumu te jungleen.. Of je moet meerdere mana regen item kopen
Naja, ik snap wel dat die Amumu dat niet doet hoor. Meestal pak ik gewoon mijn eigen blue, maar ward ik de blue van hun zodat ik die aan mid kan geven. (Of andersom)quote:
Je eerste blue moet je gewoon zelf nemen als Amumu (en de meeste andere junglers), maar inmiddels is het een (ongeschreven) regel dat je de tweede en volgende blues aan je mid geeft. Enemy blue kun je voor jezelf houden met smite als het lukt. Als jungler heb je nu eenmaal minder aan de buff dan je mid (tenzij mid echt aan het feeden is en een blue buff dus eigenlijk linea recta naar enemy mid gaat). Als Amumu kan ik je aanraden om Philosophers Stone als eerste item te bouwen voor health en mana regen. Dit vangt het verlies van blue enigszins op.quote:Op maandag 9 juli 2012 02:54 schreef Berend. het volgende:
[..]
Naja, ik snap wel dat die Amumu dat niet doet hoor. Meestal pak ik gewoon mijn eigen blue, maar ward ik de blue van hun zodat ik die aan mid kan geven. (Of andersom)
dan word je reported voor no communicationquote:Op maandag 9 juli 2012 09:11 schreef nyny83 het volgende:
Mjah ik denk dat ik het ook maar gewoon eens ga doen. Allchat uitzetten en chatwindow wegslepen in soloqueue games. Merk dat ik me er meer van aantrek dan zou moeten, het gebeurt toch maar zelden dat iemand iets nuttigs te melden heeft in de chat. Eens kijken of het een positieve invloed heeft op mijn spelervaring.
Tsja, ik doe het zelf niet omdat het mij aan mijn kont kan roesten wie wat van mij vind en welke spelers er allemaal met mijn moeder hebben geslapen of mijn vader aids toewensen, maar ik kan mij heel goed voorstellen dat je het spuug- en spuugzat bent na de zoveelste keer.quote:Op maandag 9 juli 2012 09:11 schreef nyny83 het volgende:
Mjah ik denk dat ik het ook maar gewoon eens ga doen. Allchat uitzetten en chatwindow wegslepen in soloqueue games. Merk dat ik me er meer van aantrek dan zou moeten, het gebeurt toch maar zelden dat iemand iets nuttigs te melden heeft in de chat. Eens kijken of het een positieve invloed heeft op mijn spelervaring.
Sorry? Na potjes van 110 minuten (de enkele keer dat je die hebt dan) vind ik juist van (een soort van) gevoel voor humor en zelfspot getuigen.quote:Op maandag 9 juli 2012 09:24 schreef Skillstorm het volgende:
Tevens mensen die easy zeggen als het potje 40 minuten + duurde.
Dan verdien je gewoon een nekschot.
Sowieso easy zeggen is triest.
Ik deel die mening niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 09:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Sorry? Na potjes van 110 minuten (de enkele keer dat je die hebt dan) vind ik juist van (een soort van) gevoel voor humor en zelfspot getuigen.
Juist de mensen die bij een 20min surrender of bij een game van een half uurtje 'easy' zeggen vind ik een beetje vervelend. Helemaal als het dan hun 0/7/5 toplaner is die dat zegt.
Maar an sich, wat boeit het als iemand zegt dat hij het makkelijk vond? "I hope ur father gets aids and dies to cancer" vind ik een slagje erger dan "easy".
Tja weet je wat het is, ik claim ook geregeld dat het me allemaal niet boeit wat ze roepen, maar ergens denk ik dat het toch wel een beetje meespeelt. Zeker de teamchat met al die huilies die je een noob en een prutser noemen, en dan ga je je weer verdedigen en dan is het hek van de dam. Als ze ergens willen verzamelen zie je toch wel 300 pings komen en je hele team daarnaartoe bewegen, dan begrijp ik op zich de hint wel. Zeker nu die fallback-ping er ook is is er voor mij eigenlijk geen reden meer om nog die chat open te houden.quote:Op maandag 9 juli 2012 09:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Tsja, ik doe het zelf niet omdat het mij aan mijn kont kan roesten wie wat van mij vind en welke spelers er allemaal met mijn moeder hebben geslapen of mijn vader aids toewensen, maar ik kan mij heel goed voorstellen dat je het spuug- en spuugzat bent na de zoveelste keer.
Communicatie binnen het eigen team vind ik dan weer wel redelijk belangrijk of dan toch in ieder geval belangrijk genoeg om de chatwindow te houden vandaar dat ik hem persoonlijk niet weg zou slepen. Maar goed, de meeste games zijn inderdaad prima te spelen zonder die korte berichtjes en dat gejank aanhoren is ook weer zoiets.
Maar wat Skweezer aangeeft, daar zit wel iets in. Daar zul je vast wel van iemand met een zure kut voor gereport worden.
Komt wel vaker voor bij mij de laatste tijd dit, niet dat ze het menen, maar goed.quote:Op maandag 9 juli 2012 09:35 schreef nyny83 het volgende:
[..]
(buiten de sporadische glhf bij de start)
Videopad.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
bedoelde freeware, ik heb 0 euro op de bank en moet nog 2 en halve week met dat niks doen dus tja..
Juist leuk, even lekker nog een trap na geven als je hebt gewonnen. Gewoon om ze even te laten koken.quote:Op maandag 9 juli 2012 09:24 schreef Skillstorm het volgende:
Het is aan de spelers in de tribunal die dat bepalen, persoonlijk vind ik het echt kansloos zoiets.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:55 schreef tdrone het volgende:
Je kan gereport worden voor easy zeggen toch??
Als je dat serieus neemt ben je sowieso een droeftoeter. Mensen zeggen alleen easy omdat de verontwaardigde reacties erop grappig zijn. Als jij erop reageert hou je het zelf in standquote:Op maandag 9 juli 2012 09:24 schreef Skillstorm het volgende:
Tsja, ik lach juist zelf hard als iemand na een gigantisch lange game 'easy' zeggen. Juist de games waarin je een afk'er hebt en op het einde 'easy' hoort vind ik een beetje suf.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:57 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Het is aan de spelers in de tribunal die dat bepalen, persoonlijk vind ik het echt kansloos zoiets.
Ik kan me er ook wel kwaad om maken als iemand zegt easy na een loss van een uur, maar aan de andere kant kan ik er ook wel om lachen omdat ik precies hetzelfde zou doen.
Mjah op zich mee eens, maar de gg easy maak ik me allang niet meer druk om.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Juist de games waarin je een afk'er hebt en op het einde 'easy' hoort vind ik een beetje suf.
I feel your pain bro.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:09 schreef Jajong het volgende:
Mid 1-15 Top 0-7 AD carry 0-8.
Ik outfarmed ze allemaal als jungle Nunu, ben bij elke van de 7 zielige kills die we hadden gemaakt betrokken, maar het is wel Noob Nunu & junglers fault i cant farm because you dont gank. Real.
Ja, easy zeggen is bannable, en ik report ze ook allemaal.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:55 schreef tdrone het volgende:
Ik ben, geloof het of niet, de laatste tijd bedankt voor de ganksquote:Op maandag 9 juli 2012 13:09 schreef Jajong het volgende:
Mid 1-15 Top 0-7 AD carry 0-8.
Ik outfarmed ze allemaal als jungle Nunu, ben bij elke van de 7 zielige kills die we hadden gemaakt betrokken, maar het is wel Noob Nunu & junglers fault i cant farm because you dont gank. Real.
quote:Op maandag 9 juli 2012 13:23 schreef znarch het volgende:
[..]
Ja, easy zeggen is bannable, en ik report ze ook allemaal.
Tsja, ik report ze niet en lig er niet wakker van, maar ik kan mij voorstellen hoezo iemand anders ze wél zou reporten.quote:Show Humility in Victory, and Grace in Defeat
“To be humble to superiors is duty, to equals is courtesy, to inferiors is nobility.” -Benjamin Franklin
Having a great game is one of the biggest joys that League of Legends can bring you. But always bear in mind that when you’re relishing that landslide victory there is someone on the receiving end that is probably ripping their hair out. While it’s alright to celebrate, make sure that you keep any gloating (or any other mode of self-indulgence) out of all chat. Instead, thank your opponents for the game. After all, despite their best efforts, they just made you a very happy person.
Nope, ik rage nooit. Ik report gewoon elke vorm van kansloos gedrag.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:36 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]Wat ben je dan voor jankert. Mensen reporten omdat ze "easy" zeggen. Jij bent zeker zo'n rage mannetje dat gaat huilen als de tegenstander je daarmee uitdaagt?
Iemand reporten omdat hij "easy" zegt vind ik toch wel kanslozer.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:47 schreef znarch het volgende:
[..]
Nope, ik rage nooit. Ik report gewoon elke vorm van kansloos gedrag.
Dacht zegt meer over jou dan over znarch.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:53 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Iemand reporten omdat hij "easy" zegt vind ik toch wel kanslozer.
De mensen die "easy" zeggen zijn ook de mensen die tijdens de match zelf meerdere malen lopen te zeiken en te zeveren, je continue uitmaken voor noob en gisteravond sex met mn moeder hebben gehad. Je pikt ze er zo tussen uit.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:53 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:23 schreef znarch het volgende:
Ik ga geld inzamelen voor een realityshow waarin het LoL-topic met zijn allen opgesloten worden in het BigBrother huis. De eerste 2 weken mogen ze niet weg. Daarna krijgen ze 5000 per week dat ze het uithouden met elkaar.
Toptelevisie
edit: ze krijgen ook dagopdrachten. Zo moet de één bv een beschuit in iemands bed kapot maken, en de ander bv tabasco in weer iemand anders zijn ranja.![]()
Ik doe mee en ik ga het winnen ook.quote:
Dat soort dingen zeg ik nou nooit. Maar "easy" is zo lekker om achteraf te zeggen dat ik het maar weinig kan latenquote:Op maandag 9 juli 2012 14:01 schreef Metonae het volgende:
[..]
De mensen die "easy" zeggen zijn ook de mensen die tijdens de match zelf meerdere malen lopen te zeiken en te zeveren, je continue uitmaken voor noob en gisteravond sex met mn moeder hebben gehad. Je pikt ze er zo tussen uit.
Dit dusquote:Op maandag 9 juli 2012 13:53 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Dit werd een keer op het forum gevraagd, en Morello gaf aan dat dit inderdaad een instaban is als dit in ook maar een van je Tribunal cases stond. En terecht.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:55 schreef tdrone het volgende:
Dat kun je zo wel zeggen, maar wanneer je daadwerkelijk juist een game van 60+ minuten hebt verloren waar het constant heen en weer ging, zie je nergens de humor van in, omdat je gewoon baalt dat je zo'n lange game hebt verloren.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Stukje uit de Summoner Code
[..]
Tsja, ik report ze niet en lig er niet wakker van, maar ik kan mij voorstellen hoezo iemand anders ze wél zou reporten.
Als je daarentegen bij een game van (voorbeeldje) 100 minuten de humor van 'easy' niet kunt inzien, dan klopt er ergens iets niet. Dat is zo overduidelijk sarcastisch, als je dat niet begrijpt heb je een zure kut van jewelste.
Maar dat vind ik dan wel een randgeval, bij een game van bijvoorbeeld een uur vind ik het gewoon grappig, zowel als hij het meende alsook als hij het niet meende. Als hij het meende is het zo in en in triest dat ik moet lachen, meent hij het dat niet vind ik het ook gewoon grappig. Beetje matige humor denk ik, maar ik kan er dan echt niet meer boos om worden, of ik nou win of niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:48 schreef Keselo het volgende:
[..]
Dit werd een keer op het forum gevraagd, en Morello gaf aan dat dit inderdaad een instaban is als dit in ook maar een van je Tribunal cases stond. En terecht.
Een slechte winnaar zijn is net zo erg, zo niet erger, dan een slechte verliezer zijn. Als je na een game van 40 minuten waar het constant over en weer ging "easy" zegt, komt dat bij het andere team over als "jullie kunnen er niets van, ik had toch wel gewonnen en stop er maar gewoon mee want je zult toch nooit van me winnen". Het haalt het bloed onder mijn nagels vandaan als ik het zie en ik report het altijd direct.
Slechte verliezer ben je dan gewoon. Wees gewoon een vent en negeer het en ga niet huilen om een simpel woordje als easy. Jezus, wat een stel droeftoeters zijn jullie man.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:48 schreef Keselo het volgende:
[..]
Dit werd een keer op het forum gevraagd, en Morello gaf aan dat dit inderdaad een instaban is als dit in ook maar een van je Tribunal cases stond. En terecht.
Een slechte winnaar zijn is net zo erg, zo niet erger, dan een slechte verliezer zijn. Als je na een game van 40 minuten waar het constant over en weer ging "easy" zegt, komt dat bij het andere team over als "jullie kunnen er niets van, ik had toch wel gewonnen en stop er maar gewoon mee want je zult toch nooit van me winnen". Het haalt het bloed onder mijn nagels vandaan als ik het zie en ik report het altijd direct.
Het gaat er imo niet om of je er wel of niet boos om wordt. Het is gewoon een kinderachtige kutopmerking. Daar waar het een pagina terug in dit topic nog ging over hoe kut deze community wel niet is, zit nu iedereen het gebruik van "gg easy" op te hemelen omdat het zo grappig is.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maar dat vind ik dan wel een randgeval, bij een game van bijvoorbeeld een uur vind ik het gewoon grappig, zowel als hij het meende alsook als hij het niet meende. Als hij het meende is het zo in en in triest dat ik moet lachen, meent hij het dat niet vind ik het ook gewoon grappig. Beetje matige humor denk ik, maar ik kan er dan echt niet meer boos om worden, of ik nou win of niet.
Tsja, maar om heel eerlijk te zijn kan het mij bij een game van een uur weinig meer schelen of ik win of niet. In dat geval heb ik een leuke, uitdagende game gehad waar het de hele tijd spannend was en alle kanten op kon gaan.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:50 schreef Keselo het volgende:
[..]
Dat kun je zo wel zeggen, maar wanneer je daadwerkelijk juist een game van 60+ minuten hebt verloren waar het constant heen en weer ging, zie je nergens de humor van in, omdat je gewoon baalt dat je zo'n lange game hebt verloren.
Het is ook grappig om te zeggen, heerlijk toch, om het bloed onder de nagels vandaan te halen bij zielige mensen.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:52 schreef Keselo het volgende:
[..]
Het gaat er imo niet om of je er wel of niet boos om wordt. Het is gewoon een kinderachtige kutopmerking. Daar waar het een pagina terug in dit topic nog ging over hoe kut deze community wel niet is, zit nu iedereen het gebruik van "gg easy" op te hemelen omdat het zo grappig is.
Nee ho, onder voorbehoud. Bij lange games kan ik er niet boos om worden, bij korte games irriteer ik mij er lichtelijk aan.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:52 schreef Keselo het volgende:
[..]
Het gaat er imo niet om of je er wel of niet boos om wordt. Het is gewoon een kinderachtige kutopmerking. Daar waar het een pagina terug in dit topic nog ging over hoe kut deze community wel niet is, zit nu iedereen het gebruik van "gg easy" op te hemelen omdat het zo grappig is.
Ik ben totaal geen slechte verliezer eigenlijk. Als ik een game verlies en het was enigszins close krijgt het andere team altijd een 'gg' van mij. Dan verwacht ik dat ze in ieder geval het fatsoen hebben om op dezelfde manier te reageren. Als er dan 5 van die kinderachtige pubers 'LOL GG EASY NOOBS' in chat beginnen te gillen, ja, dan report ik ze stuk voor stuk.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:52 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Slechte verliezer ben je dan gewoon. Wees gewoon een vent en negeer het en ga niet huilen om een simpel woordje als easy. Jezus, wat een stel droeftoeters zijn jullie man.
Je maakt je er klaarblijkelijk wel heel druk over, negeer het gewoon. Hoe zielig moet je leven wel niet zijn als je hiervoor mensen gaat reportenquote:Op maandag 9 juli 2012 14:54 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ik ben totaal geen slechte verliezer eigenlijk. Als ik een game verlies en het was enigszins close krijgt het andere team altijd een 'gg' van mij. Dan verwacht ik dat ze in ieder geval het fatsoen hebben om op dezelfde manier te reageren. Als er dan 5 van die kinderachtige pubers 'LOL GG EASY NOOBS' in chat beginnen te gillen, ja, dan report ik ze stuk voor stuk.
Het komt weinig voor bij mij hoor. Maar het zijn vaak nog de mensen die gecarried werden door hun team die dat zeggen.
Ergo slechte verliezer, ik vind jou nog kinderachtiger omdat je er boos om wordquote:Op maandag 9 juli 2012 14:54 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ik ben totaal geen slechte verliezer eigenlijk. Als ik een game verlies en het was enigszins close krijgt het andere team altijd een 'gg' van mij. Dan verwacht ik dat ze in ieder geval het fatsoen hebben om op dezelfde manier te reageren. Als er dan 5 van die kinderachtige pubers 'LOL GG EASY NOOBS' in chat beginnen te gillen, ja, dan report ik ze stuk voor stuk.
Het komt weinig voor bij mij hoor. Maar het zijn vaak nog de mensen die gecarried werden door hun team die dat zeggen.
Het zit nogal diep bij je, ben je wel eens gebanned hiervoor?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:56 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Je maakt je er klaarblijkelijk wel heel druk over, negeer het gewoon. Hoe zielig moet je leven wel niet zijn als je hiervoor mensen gaat reporten.
Doet wel pijn he als iemand easy tegen jouw zegtquote:Op maandag 9 juli 2012 14:57 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Het zit nogal diep bij je, ben je wel eens gebanned hiervoor?
Ik niet nee en ik zeg het wel elke match die ik win, gewoon om die nerds te zien huilen en vloeken in de afterchat. Heerlijk gevoel van winst is dat.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:57 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Het zit nogal diep bij je, ben je wel eens gebanned hiervoor?
Zieligquote:Op maandag 9 juli 2012 15:00 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Ik niet nee en ik zeg het wel elke match die ik win, gewoon om die nerds te zien huilen en vloeken in de afterchat. Heerlijk gevoel van winst is dat.
Easy kan me geen reet boeien, constant geflame zal ik echter reporten. Maar goed, jullie zijn wel HET voorbeeld van de slechte community dat LoL heeft, trollen om te kunnen trollen.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:58 schreef kensei het volgende:
[..]
Doet wel pijn he als iemand easy tegen jouw zegt
Het is niet constant geflame, het is gewoon lekker aan het einde van een hard gewonnen potje "easy" te zeggen. En als je daar om report, ben je gewoon een kei slechte verliezerquote:Op maandag 9 juli 2012 15:01 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Easy kan me geen reet boeien, constant geflame zal ik echter reporten. Maar goed, jullie zijn wel HET voorbeeld van de slechte community dat LoL heeft, trollen om te kunnen trollen.
Nee, weet ik. Ik heb gisteren wel een potje gehad waar het non-stop gebeurde (het flamen, that is). En dan zal ik wel een report versturen, niet zo zeer omdat het geflame richting x of y is, maar zo'n speler is een slechte verliezer en die wil je ook niet in je team hebben. Als je hoorde hoe hij tekeer ging nadat ie dood ging dan verdient hij een lange afkoelperiode.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:03 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Het is niet constant geflame, het is gewoon lekker aan het einde van een hard gewonnen potje "easy" te zeggen. En als je daar om report, ben je gewoon een kei slechte verliezer.
Het heeft niets met verliezen te maken simpele.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:03 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Het is niet constant geflame, het is gewoon lekker aan het einde van een hard gewonnen potje "easy" te zeggen. En als je daar om report, ben je gewoon een kei slechte verliezer.
Door types zoals jij die zich er druk om maken gaan mensen trollen, jij houd de verrotte community in standquote:Op maandag 9 juli 2012 15:07 schreef znarch het volgende:
[..]
Het heeft niets met verliezen te maken simpele.
Als ik win en mijn teammates doen het repor ik ook. Het gaat er gewoon om dat het onwenselijk en kansloos gedrag is typisch voor de verrotte commnity van moba games.
Nee hoor, want ik spreek ze er niet op aan. Ik negeer ze en report ze. Een troll beleefd 0% plezier aan het proberen te trollen van mijn games.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:11 schreef kensei het volgende:
[..]
Door types zoals jij die zich er druk om maken gaan mensen trollen, jij houd de verrotte community in stand
Waarom is het zo onwenselijk en kansloos? Het is maar een woordje, ga je mensen in het echt ook rapporteren bij de politie als ze zeggen dat ze "easy going" zijn?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:07 schreef znarch het volgende:
[..]
Het heeft niets met verliezen te maken simpele.
Als ik win en mijn teammates doen het repor ik ook. Het gaat er gewoon om dat het onwenselijk en kansloos gedrag is typisch voor de verrotte commnity van moba games.
Omdat het irritant en tegen de regels is?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:14 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Waarom is het zo onwenselijk en kansloos? Het is maar een woordje, ga je mensen in het echt ook rapporteren bij de politie als ze zeggen dat ze "easy going" zijn?
Je loopt gewoon het risico ervoor gereport te worden. Als je dat risico wilt lopen, waarom huil je nu dan over hoe sneu mensen zijn die dat doen?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:14 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Waarom is het zo onwenselijk en kansloos? Het is maar een woordje, ga je mensen in het echt ook rapporteren bij de politie als ze zeggen dat ze "easy going" zijn?
Hoezo is het zo irritant en tegen de regels? Sowieso is het al kansloos dat ze hiervoor een regel hebben, maar goed, de mensen die bij Riot werken zijn ook een stel kneuzen die vroeger gewoon veel gepest zijn. Het ligt toch echt aan de speler zelf die klaarblijkelijk helemaal niks kan hebben in dit leven als die zich al stoort aan zo'n makkelijk woordje?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:15 schreef znarch het volgende:
[..]
Omdat het irritant en tegen de regels is?
Het is gewoon typerend dat het hier ook goedgepraat wordt. Gelukkig zijn er andere games waar men wel normaal met elkaar om kan gaan.
Het is onsportiefquote:Op maandag 9 juli 2012 15:20 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Hoezo is het zo irritant en tegen de regels? Sowieso is het al kansloos dat ze hiervoor een regel hebben, maar goed, de mensen die bij Riot werken zijn ook een stel kneuzen die vroeger gewoon veel gepest zijn. Het ligt toch echt aan de speler zelf die klaarblijkelijk helemaal niks kan hebben in dit leven als die zich al stoort aan zo'n makkelijk woordje?
Hoe simpel ben je als je niet snapt dat easy roepen na een match onsportief is en irritatie opwekt?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:20 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Hoezo is het zo irritant en tegen de regels? Sowieso is het al kansloos dat ze hiervoor een regel hebben, maar goed, de mensen die bij Riot werken zijn ook een stel kneuzen die vroeger gewoon veel gepest zijn. Het ligt toch echt aan de speler zelf die klaarblijkelijk helemaal niks kan hebben in dit leven als die zich al stoort aan zo'n makkelijk woordje?
Je weet dat het maar een spelletje is hé?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:22 schreef znarch het volgende:
[..]
Hoe simpel ben je als je niet snapt dat easy roepen na een match onsportief is en irritatie opwekt?
Je bent voetbal aan het spelen, en je zegt daarna ''HAHAHA DIT WAS TE MAKKELIJK'', dat is toch onsportief? Voetbal is ook een spel.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:23 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Je weet dat het maar een spelletje is hé?
Voetbal, een echte sport met LOL vergelijkenquote:Op maandag 9 juli 2012 15:24 schreef Berend. het volgende:
[..]
Je bent voetbal aan het spelen, en je zegt daarna ''HAHAHA DIT WAS TE MAKKELIJK'', dat is toch onsportief? Voetbal is ook een spel.
Het gaat om het begrip ''wedstrijd''quote:Op maandag 9 juli 2012 15:25 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Voetbal, een echte sport met LOL vergelijken.
Goede vergelijking. Is gewoon onsportief.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:25 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Voetbal, een echte sport met LOL vergelijken.
Het is aan de andere kant ook kansloos om te trollen, dus tja...quote:Op maandag 9 juli 2012 15:28 schreef Jachtgeweer het volgende:
Ik blijf er gewoon bij dat het kansloos is om te reporten, het laat gewoon zien wat een slechte verliezer iemand kan zijn.
Een beetje normaal persoon negeert getroll.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:33 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Het is aan de andere kant ook kansloos om te trollen, dus tja...
Of ze reporten het zonder iets erover te zeggen. Als je wilt trollen, dan is het ook nogal kansloos om erover te huilen dat er mensen zijn die het reporten.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:34 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Een beetje normaal persoon negeert getroll.
Niet waar. Promote kan een mionion een lane zelfstandig laten pushen en daar krijg je gold voor. Ook kun je samen met één gepromote minion een hele turret slopen.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
Promote is een useless summoner. Period.
Typische Nederlandse instelling. Jij loopt zeker ook gewoon door als een Marokkaan je voor kankerblanke uitscheldt op straat. Zwakkeling. Door mensen zoals jij verpaupert de wereld, omdat jullie te laf zijn om er iets aan te doen.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:34 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Een beetje normaal persoon negeert getroll.
Riven is vrij easy mode. Jax is easy mode. Kunnen beiden ook goed junglen. Olaf is wel iets lastiger maar kan ook allebei. Mundo kán allebei maar is top niet heel goed. Shyvana zelfde verhaal.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:52 schreef DjNivek het volgende:
Wat zouden jullie trouwens aanraden om in combinatie met jungling te doen? Ik ben 'pas' level 16, maar wil toch wel meerdere posities in kunnen vullen. Ik zat te denken aan een top bruiser (heb Riven en Renekton voor die rol), maar mijn last hits zijn nogal slecht. Veel oefenen tegen AI eerst of?
Wahahahaaaaaaaaaaacht eens even?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:50 schreef Jajong het volgende:
Mensen zoals Jachtgeweer en kensei mogen ook wel kapot gaan tbh. Aan alleen het taalgebruik al kan je zien dat ze de 20 nog niet hebben bereikt.
Daar word je dan ook aan herinnerd als dat je een ban oplevert.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:23 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Je weet dat het maar een spelletje is hé?
support. Ik heb meestal als ik een game in ga niet echt een voorkeur voor een rol, maar sinds ik mijn normal winpercentages ben gaan bijhouden heb ik zo'n 100 games gespeeld waarvan 60+ in de rol van jungler of support. Die rollen worden gewoon het minst vaak ingevuld en als je aangeeft te willen junglen laten mensen je dat ook vaak doen. Terwijl iedereen mid wil (15 games van de 100+)quote:Op maandag 9 juli 2012 15:52 schreef DjNivek het volgende:
Wat zouden jullie trouwens aanraden om in combinatie met jungling te doen? Ik ben 'pas' level 16, maar wil toch wel meerdere posities in kunnen vullen. Ik zat te denken aan een top bruiser (heb Riven en Renekton voor die rol), maar mijn last hits zijn nogal slecht. Veel oefenen tegen AI eerst of?
Ehm, er staat een paar pagina's nog een replay waarin jij in de eerste 3 minuten al minimaal 4 terminale ziektes eruit floept omdat mensen niet spelen zoals jij dat zou willen. Ik denk niet dat jij echt een plaats hebt in deze discussiequote:Op maandag 9 juli 2012 15:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Typische Nederlandse instelling. Jij loopt zeker ook gewoon door als een Marokkaan je voor kankerblanke uitscheldt op straat. Zwakkeling. Door mensen zoals jij verpaupert de wereld, omdat jullie te laf zijn om er iets aan te doen.
En je dan maar verschuilen achter "Ach, gewoon negeren dan houden ze vanzelf op" en "Daar moet je boven staan"
Laffe tak.
Lasthits zijn de kern van beter worden. Gewoon normal veel oefenen, AI is nutteloos als je de basics al enigszins begrijpt. En goed onthouden dat je, zeker op jouw niveau, games wint door de lasthits goed te doen.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:52 schreef DjNivek het volgende:
Een lege game had ik niet eens aan gedacht, dat is idd een goed idee om eens te proberenquote:Op maandag 9 juli 2012 15:57 schreef ems. het volgende:
[..]
Ehm, er staat een paar pagina's nog een replay waarin jij in de eerste 3 minuten al minimaal 4 terminale ziektes eruit floept omdat mensen niet spelen zoals jij dat zou willen. Ik denk niet dat jij echt een plaats hebt in deze discussie
[..]
Lasthits zijn de kern van beter worden. Gewoon normal veel oefenen, AI is nutteloos als je de basics al enigszins begrijpt. En goed onthouden dat je, zeker op jouw niveau, games wint door de lasthits goed te doen.
Wat ik deed toen ik nog moest leren lasthitten (bij een andere game dan LoL) was gewoon lege game starten en een beetje oefenen. Op een gegeven moment heb je het in de vingers en dan is het automatisme
Als iemand uit mijn team "gg easy" zegt na een overwinning report ik ook gewoon. Heeft niets met slechte verliezer zijn te maken en alles met het feit dat ik gewoon manieren heb.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:28 schreef Jachtgeweer het volgende:
Ik blijf er gewoon bij dat het kansloos is om te reporten, het laat gewoon zien wat een slechte verliezer iemand kan zijn.
Om te beginnen, waarom zou een random marokkaan een voor hem totaal onbekende blanke persoon uitschelden voor kankerblanke? Ten tweede, als mij dat al zou overkomen, zou ik niet eens opkijken, simpelweg omdat ik niet door zou hebben dat het voor mij bedoeld was. En tot slot: Ik wil jou nog wel eens een Marokkaan het daglicht uit zijn hoofd zien rammen (om maar ff jouw beleefde vocabulair te gebruiken) wanneer die Marokkaan jou verrot scheldt. Ben erg benieuwd hoe dat afloopt.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Typische Nederlandse instelling. Jij loopt zeker ook gewoon door als een Marokkaan je voor kankerblanke uitscheldt op straat. Zwakkeling. Door mensen zoals jij verpaupert de wereld, omdat jullie te laf zijn om er iets aan te doen.
En je dan maar verschuilen achter "Ach, gewoon negeren dan houden ze vanzelf op" en "Daar moet je boven staan"
Laffe tak.
Wie er ook wint, mijn popcorn zou er niet minder om smakenquote:Op maandag 9 juli 2012 16:05 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
En tot slot: Ik wil jou nog wel eens een Marokkaan het daglicht uit zijn hoofd zien rammen (om maar ff jouw beleefde vocabulair te gebruiken) wanneer die Marokkaan jou verrot scheldt. Ben erg benieuwd hoe dat afloopt.
Jajong wijst anderen de les over taalgebruikquote:Op maandag 9 juli 2012 15:50 schreef Jajong het volgende:
Mensen zoals Jachtgeweer en kensei mogen ook wel kapot gaan tbh. Aan alleen het taalgebruik al kan je zien dat ze de 20 nog niet hebben bereikt.
Wel rekening mee houden dat lasthitten minder simpel is als je 1 of 2 enemies tegenover je hebt die je dood willen. Gewoon paar keer doen in lege custom game, en daarna samen met je vriendin weer gaan oefenen in normalsquote:Op maandag 9 juli 2012 16:03 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Een lege game had ik niet eens aan gedacht, dat is idd een goed idee om eens te proberen
Want je teammates "kankerautisten" noemen en blijven tieren en ragen in de chat omdat ze iets fout doen omdat ze eventueel het spel minder goed begrijpen is niet triest.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:03 schreef Jajong het volgende:
En ems. hoe ik me gedraag in die replay is totaal niet relevant in deze. Het gaat me meer om de attitude van die twee m.b.t. het feit dat je wel een echte triesteling moet zijn wil je mensen reporten voor 't breken van de regels.
Waarom? Omdat ze dat doen. Woon jij in een dorp ofzo? Ik ben zelf een allochtoon, en ik kom dagelijks in aanraking met allerlei bevolkingsgroepen in mijn sociale leven en via mijn werk. (Ik ben portier) en hoe cru het ook moge klinken, Marokkanen zijn 8/10 gewoon teringlijers. Zijn overigens niet de enige hoor. Ik heb Marokkaanse vrienden en die denken er precies hetzelfde over.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:05 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Om te beginnen, waarom zou een random marokkaan een voor hem totaal onbekende blanke persoon uitschelden voor kankerblanke? Ten tweede, als mij dat al zou overkomen, zou ik niet eens opkijken, simpelweg omdat ik niet door zou hebben dat het voor mij bedoeld was. En tot slot: Ik wil jou nog wel eens een Marokkaan het daglicht uit zijn hoofd zien rammen (om maar ff jouw beleefde vocabulair te gebruiken) wanneer die Marokkaan jou verrot scheldt. Ben erg benieuwd hoe dat afloopt.
Als je tegen me wil praten moet je niet selectief gaan quoten, dan ga ik je verder gewoon negeren.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:11 schreef ems. het volgende:
[..]
Wel rekening mee houden dat lasthitten minder simpel is als je 1 of 2 enemies tegenover je hebt die je dood willen. Gewoon paar keer doen in lege custom game, en daarna samen met je vriendin weer gaan oefenen in normals
[..]
Want je teammates "kankerautisten" noemen en blijven tieren en ragen in de chat omdat ze iets fout doen omdat ze eventueel het spel minder goed begrijpen is niet triest.
Maar easy roepen na een match is natuurlijk veel erger en dat zijn dan trolls
Denk je nou echt dat ik me er druk om ga maken als een marrokaans straatratje "kankerblanke" tegen mij zegt? Maar jij bent natuurlijk wel zo'n held hé? Zeker nooit geleerd dat schelden geen pijn doet? Door opgefokte paupers zoals jij, daardoor verpaupert juist de wereld. Kneusje.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Laffe tak.
Zoals ik al zei; lafbek. Jij zegt ook niks jij in de rij staat in fucking Walibi ofzo en een groepje tuig klimt over de hekken om voor te dringen. Jij zegt ook niks als ze je vriendin uitschelden. Jij zegt ook niks als ze een zwerver in elkaar stompen.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:13 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik me er druk om ga maken als een marrokaans straatratje "kankerblanke" tegen mij zegt? Maar jij bent natuurlijk wel zo'n held hé? Zeker nooit geleerd dat schelden geen pijn doet? Door opgefokte paupers zoals jij, daardoor verpaupert juist de wereld. Kneusje.
Huilen vriend, het gaat over lol. Niet over hoe iemand reageert.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zoals ik al zei; lafbek. Jij zegt ook niks jij in de rij staat in fucking Walibi ofzo en een groepje tuig klimt over de hekken om voor te dringen. Jij zegt ook niks als ze je vriendin uitschelden. Jij zegt ook niks als ze een zwerver in elkaar stompen.
valt best mee. Ik report er lang niet altijd voor en ik maak me er ook niet bepaald druk om. Maar het bljift een vorm van trollen, en dat moet je gewoon tegengaan vind ik. Wie bepaalt welke vorm vna trollen erger is dan de andere? Mensen hier klagen over trolls en doen vervolgens in een in hun ogen veel lichtere vorm precies hetzelfde. Maar wat geeft jou de authoriteit om te bepalen wat erger is? Het is en blijft gewoon trollen in mijn ogen.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:12 schreef kensei het volgende:
For the record:
Ik vind mensen die easy zeggen meestal ook wel kansloos. Maar het valt me een beetje tegen dat mensen zich er zo druk om maken
Ik vind het wel knap dat jij weet hoe ik ben. Volgens mij ben jij nog altijd de ware internetkrijger hierquote:Op maandag 9 juli 2012 16:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zoals ik al zei; lafbek. Jij zegt ook niks jij in de rij staat in fucking Walibi ofzo en een groepje tuig klimt over de hekken om voor te dringen. Jij zegt ook niks als ze je vriendin uitschelden. Jij zegt ook niks als ze een zwerver in elkaar stompen.
Jemig, hoe doe je dat!!!quote:Op maandag 9 juli 2012 16:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je spreekt mij aan op het feit dat ik aannames maak, om vervolgens zelf allemaal aannames te maken.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:18 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap dat jij weet hoe ik ben. Volgens mij ben jij nog altijd de ware internetkrijger hier. Je gaat mensen aanvallen op hun Nederlands, echt, dat is al kansloosheid nummer 1.
Na wat gelezen te hebben hier zie ik dat jij in games anderen uit maakt voor "kanker autisten" en dan ga je zitten miepen over mensen die "easy" zeggen na een gewonnen match. Kansloosheid nummer 2.
Ik kan wel lachen om jou, je bent typisch zo'n ragejochie dat helemaal los en wild gaat nadat ik een potje heb gewonnen en zeg "easy". Heerlijk dan, zo'n victory waar de loser helemaal tekeer gaat.
Want in de rest van de game was je een baken van volwassenheidquote:Op maandag 9 juli 2012 16:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je tegen me wil praten moet je niet selectief gaan quoten, dan ga ik je verder gewoon negeren.
Mensen klagen meestal over trolls die hun game verzieken, dat is wel heel wat anders dan achteraf easy zeggen vind ik. Met opzettelijk trollpicken/feeden verziek je 20 minuten voor iemand. Dat lijkt me toch wel iets van een ander kaliber dan 1 woordje zeggen.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:17 schreef nyny83 het volgende:
[..]
valt best mee. Ik report er lang niet altijd voor en ik maak me er ook niet bepaald druk om. Maar het bljift een vorm van trollen, en dat moet je gewoon tegengaan vind ik. Wie bepaalt welke vorm vna trollen erger is dan de andere? Mensen hier klagen over trolls en doen vervolgens in een in hun ogen veel lichtere vorm precies hetzelfde. Maar wat geeft jou de authoriteit om te bepalen wat erger is? Het is en blijft gewoon trollen in mijn ogen.
Er valt inderdaad niet met jou te discussiëren.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je spreekt mij aan op het feit dat ik aannames maak, om vervolgens zelf allemaal aannames te maken.
Real.
Maar goed, wat doe ik ook, discussieren met mbo-klanten
Aldus Koning in het maken van aannames.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je spreekt mij aan op het feit dat ik aannames maak, om vervolgens zelf allemaal aannames te maken.
Real.
Ach, het is ook zo "easy" om een gesprek van dat untermensch te winnen.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:26 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Aldus Koning in het maken van aannames.
Noemde jij een gekleurd medemens nou 'untermensch'?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:27 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Ach, het is ook zo "easy" om een gesprek van dat untermensch te winnen.
Iets met een gevalletje projectie.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:20 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Al twee zulke potjes vandaag gehad. Eentje met Irelia waarbij tegenstander echt binnen no-time inhib plat had en zat te flamen dat wij moesten surrenderen. Ik ging uiteindelijk 24/4/13 ofzo en heb toen wel gezegd waarom zij niet surrenderen.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zei je toen ook nog 'easy np'?
En wel ff datum en tijd delen!quote:Op maandag 9 juli 2012 16:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Noemde jij een gekleurd medemens nou 'untermensch'?
Ik wil echt niet stoken, maar ik zou op Utrecht CS afspreken om elkaar mano a mano mores te leren.
Kleur heeft hier niks mee te maken, gaat mij meer om zijn gedrag en persoonlijkheid dat ik hem label als een untermensch.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Noemde jij een gekleurd medemens nou 'untermensch'?
Ik wil echt niet stoken, maar ik zou op Utrecht CS afspreken om elkaar mano a mano mores te leren.
Idee van het jaar. Een FOK lol meet waarbij we gewoon massaal knokken. Ik ga bij Jajong, wie bij jachtgeweer?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:31 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
En wel ff datum en tijd delen!Wil wel kunnen genieten met een zakje chippies
Alsof jullie van mij winnenquote:Op maandag 9 juli 2012 16:32 schreef znarch het volgende:
[..]
Idee van het jaar. Een FOK lol meet waarbij we gewoon massaal knokken. Ik ga bij Jajong, wie bij jachtgeweer?
Ninja editquote:Op maandag 9 juli 2012 16:34 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Alsof jullie van mij winnen, ik ben bewapend met de nieuwste Steelseries muis en toetsenbord.
1x Steelseries zeggen was wel genoeg.quote:
En als je wint krijgen ze een 'lol easy' om de oren?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:35 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
1x Steelseries zeggen was wel genoeg.
Nee, dan teabag ik ze.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:38 schreef DjNivek het volgende:
[..]
En als je wint krijgen ze een 'lol easy' om de oren?
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik ben bij Jachtgeweer, de groepen moeten wel ongeveer gelijk blijven.
Wacht, we spreken gewoon met tien man in een parkje met drie lanen en een riviertje af
Top or I feed.
Ook een stel schoolkinderen inhuren om mindless naar de andere kant te lopen en op alles in te slaan wat ze tegen komen? Zodat je ze kan lasthitten?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik ben bij Jachtgeweer, de groepen moeten wel ongeveer gelijk blijven.
Wacht, we spreken gewoon met tien man in een parkje met drie lanen en een riviertje af
Top or I feed.
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:47 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ook een stel schoolkinderen inhuren om mindless naar de andere kant te lopen en op alles in te slaan wat ze tegen komen? Zodat je ze kan lasthitten?
Jajong is gewoon Baron Nashor.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:49 schreef kensei het volgende:
Pas maar op..
Jajong klaart jullie allemaal, met grammaticaal perfecte volzinnen. Hij staat namelijk ver boven mbo niveau.
Als dat niet genoeg is laat hij je zijn posterverzameling met half ontblote mannen zien, dan weet je niet hoe snel je weg moet komen
Op level 1 zonder skills? Hij is wel echt hardcore of niet?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:51 schreef kensei het volgende:
[..]
Jajong is al full build als wij nog met start items rondlopen, hij klaart nashor solo
Je haalt mensen door elkaar.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:33 schreef Skillstorm het volgende:
Als jij reporten kansloos vindt Jajong....ik snap niet hoe je aan die mening komt.
Als niemand aan reporten deed zou het nu nog erger zijn, bijna een vereiste om iedereen waar je in een game mee komt te negeren.
Je moet bij mij zijn.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:33 schreef Skillstorm het volgende:
Als jij reporten kansloos vindt Jajong....ik snap niet hoe je aan die mening komt.
Als niemand aan reporten deed zou het nu nog erger zijn, bijna een vereiste om iedereen waar je in een game mee komt te negeren.
Oh sorry, Jachtgeweer dan. Reporten helpt enigzins om het gespuis nog een beetje in bedwang te houden. Anders zou je in elk potje 20 ziektes toegewenst krijgen en 30 doodsbedreigingen.quote:
Ik sla iedereen naar de tyfus met een lantaarnpaal, op jungs.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:32 schreef znarch het volgende:
[..]
Idee van het jaar. Een FOK lol meet waarbij we gewoon massaal knokken. Ik ga bij Jajong, wie bij jachtgeweer?
Ga je verkleed als Jax?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:14 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ik sla iedereen naar de tyfus met een lantaarnpaal, op jungs.
Ik solo jou zonder items vriendquote:Op maandag 9 juli 2012 18:14 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ik sla iedereen naar de tyfus met een lantaarnpaal, op jungs.
VOOR MIJ heeft het weinig invloed. Voor iemand anders misschien wel. De ene flipt door als de ander hem noob noemt (toch ook maar gewoon 1 woordje op teh internuts, who cares!), de ander flipt van een gg easy. Wie ben jij om te bepalen wat erger is?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:24 schreef kensei het volgende:
[..]
Mensen klagen meestal over trolls die hun game verzieken, dat is wel heel wat anders dan achteraf easy zeggen vind ik. Met opzettelijk trollpicken/feeden verziek je 20 minuten voor iemand. Dat lijkt me toch wel iets van een ander kaliber dan 1 woordje zeggen.
Iemand die easy na de game zegt heeft toch weinig invloed op jouw speelervaring
Godverdommequote:Op maandag 9 juli 2012 19:01 schreef Dr.Sexy het volgende:
Het bewuste epische gevecht ziet er vast zo uit:
![]()
![]()
Neeheeeee ik hem hem doodgeslagen
Ik spuug godverdomme bijna mn brinta pap over mn scherm heenquote:
Kende dat filmpje al, aleen dan in de bewerkte variant waarin je "echte" (slecht uitziende) lightnig bolts zagquote:Op maandag 9 juli 2012 19:01 schreef Dr.Sexy het volgende:
Het bewuste epische gevecht ziet er vast zo uit:
![]()
![]()
Neeheeeee ik hem hem doodgeslagen
Het is laf en toont dat je geen ruggengraat hebt.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:56 schreef dustbrain het volgende:
Serieus, zeuren omdat iemand 'easy' zegt?Kansloze nerds, haha.
Ik vind easy zeggen wel degelijk minder erg dan de ziektes die Jajong allemaal aan tegenstanders toewenst.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:07 schreef nyny83 het volgende:
[..]
VOOR MIJ heeft het weinig invloed. Voor iemand anders misschien wel. De ene flipt door als de ander hem noob noemt (toch ook maar gewoon 1 woordje op teh internuts, who cares!), de ander flipt van een gg easy. Wie ben jij om te bepalen wat erger is?
De meesten hier geven het zelf ook al aan: ze zeggen gg easy zodat ze achter hun pctje kunnen gaan zitten gniffelen om de reacties die hun provocatie uitlokt. Dan ben je toch gewoon doelbewust aan het trollen of niet? Op welke manier je dat doet maakt dan niet zoveel uit, het blijft trollen. Ik vind het niet raar dat daar eventueel een sanctie op staat. Tuurlijk vind ik niet dat bij elke gg easy je een ban van een maand moet krijgen, maar iemand die consequent zulk onsportief gedrag vertoont mag van mij best even een keer een paar dagen zonder. Het is toch maar een spelletje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |