Typische Nederlandse instelling. Jij loopt zeker ook gewoon door als een Marokkaan je voor kankerblanke uitscheldt op straat. Zwakkeling. Door mensen zoals jij verpaupert de wereld, omdat jullie te laf zijn om er iets aan te doen.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:34 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Een beetje normaal persoon negeert getroll.
Riven is vrij easy mode. Jax is easy mode. Kunnen beiden ook goed junglen. Olaf is wel iets lastiger maar kan ook allebei. Mundo kán allebei maar is top niet heel goed. Shyvana zelfde verhaal.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:52 schreef DjNivek het volgende:
Wat zouden jullie trouwens aanraden om in combinatie met jungling te doen? Ik ben 'pas' level 16, maar wil toch wel meerdere posities in kunnen vullen. Ik zat te denken aan een top bruiser (heb Riven en Renekton voor die rol), maar mijn last hits zijn nogal slecht. Veel oefenen tegen AI eerst of?
Wahahahaaaaaaaaaaacht eens even?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:50 schreef Jajong het volgende:
Mensen zoals Jachtgeweer en kensei mogen ook wel kapot gaan tbh. Aan alleen het taalgebruik al kan je zien dat ze de 20 nog niet hebben bereikt.
Daar word je dan ook aan herinnerd als dat je een ban oplevert.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:23 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Je weet dat het maar een spelletje is hé?
support. Ik heb meestal als ik een game in ga niet echt een voorkeur voor een rol, maar sinds ik mijn normal winpercentages ben gaan bijhouden heb ik zo'n 100 games gespeeld waarvan 60+ in de rol van jungler of support. Die rollen worden gewoon het minst vaak ingevuld en als je aangeeft te willen junglen laten mensen je dat ook vaak doen. Terwijl iedereen mid wil (15 games van de 100+)quote:Op maandag 9 juli 2012 15:52 schreef DjNivek het volgende:
Wat zouden jullie trouwens aanraden om in combinatie met jungling te doen? Ik ben 'pas' level 16, maar wil toch wel meerdere posities in kunnen vullen. Ik zat te denken aan een top bruiser (heb Riven en Renekton voor die rol), maar mijn last hits zijn nogal slecht. Veel oefenen tegen AI eerst of?
Ehm, er staat een paar pagina's nog een replay waarin jij in de eerste 3 minuten al minimaal 4 terminale ziektes eruit floept omdat mensen niet spelen zoals jij dat zou willen. Ik denk niet dat jij echt een plaats hebt in deze discussiequote:Op maandag 9 juli 2012 15:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Typische Nederlandse instelling. Jij loopt zeker ook gewoon door als een Marokkaan je voor kankerblanke uitscheldt op straat. Zwakkeling. Door mensen zoals jij verpaupert de wereld, omdat jullie te laf zijn om er iets aan te doen.
En je dan maar verschuilen achter "Ach, gewoon negeren dan houden ze vanzelf op" en "Daar moet je boven staan"
Laffe tak.
Lasthits zijn de kern van beter worden. Gewoon normal veel oefenen, AI is nutteloos als je de basics al enigszins begrijpt. En goed onthouden dat je, zeker op jouw niveau, games wint door de lasthits goed te doen.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:52 schreef DjNivek het volgende:
Een lege game had ik niet eens aan gedacht, dat is idd een goed idee om eens te proberenquote:Op maandag 9 juli 2012 15:57 schreef ems. het volgende:
[..]
Ehm, er staat een paar pagina's nog een replay waarin jij in de eerste 3 minuten al minimaal 4 terminale ziektes eruit floept omdat mensen niet spelen zoals jij dat zou willen. Ik denk niet dat jij echt een plaats hebt in deze discussie
[..]
Lasthits zijn de kern van beter worden. Gewoon normal veel oefenen, AI is nutteloos als je de basics al enigszins begrijpt. En goed onthouden dat je, zeker op jouw niveau, games wint door de lasthits goed te doen.
Wat ik deed toen ik nog moest leren lasthitten (bij een andere game dan LoL) was gewoon lege game starten en een beetje oefenen. Op een gegeven moment heb je het in de vingers en dan is het automatisme
Als iemand uit mijn team "gg easy" zegt na een overwinning report ik ook gewoon. Heeft niets met slechte verliezer zijn te maken en alles met het feit dat ik gewoon manieren heb.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:28 schreef Jachtgeweer het volgende:
Ik blijf er gewoon bij dat het kansloos is om te reporten, het laat gewoon zien wat een slechte verliezer iemand kan zijn.
Om te beginnen, waarom zou een random marokkaan een voor hem totaal onbekende blanke persoon uitschelden voor kankerblanke? Ten tweede, als mij dat al zou overkomen, zou ik niet eens opkijken, simpelweg omdat ik niet door zou hebben dat het voor mij bedoeld was. En tot slot: Ik wil jou nog wel eens een Marokkaan het daglicht uit zijn hoofd zien rammen (om maar ff jouw beleefde vocabulair te gebruiken) wanneer die Marokkaan jou verrot scheldt. Ben erg benieuwd hoe dat afloopt.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Typische Nederlandse instelling. Jij loopt zeker ook gewoon door als een Marokkaan je voor kankerblanke uitscheldt op straat. Zwakkeling. Door mensen zoals jij verpaupert de wereld, omdat jullie te laf zijn om er iets aan te doen.
En je dan maar verschuilen achter "Ach, gewoon negeren dan houden ze vanzelf op" en "Daar moet je boven staan"
Laffe tak.
Wie er ook wint, mijn popcorn zou er niet minder om smakenquote:Op maandag 9 juli 2012 16:05 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
En tot slot: Ik wil jou nog wel eens een Marokkaan het daglicht uit zijn hoofd zien rammen (om maar ff jouw beleefde vocabulair te gebruiken) wanneer die Marokkaan jou verrot scheldt. Ben erg benieuwd hoe dat afloopt.
Jajong wijst anderen de les over taalgebruikquote:Op maandag 9 juli 2012 15:50 schreef Jajong het volgende:
Mensen zoals Jachtgeweer en kensei mogen ook wel kapot gaan tbh. Aan alleen het taalgebruik al kan je zien dat ze de 20 nog niet hebben bereikt.
Wel rekening mee houden dat lasthitten minder simpel is als je 1 of 2 enemies tegenover je hebt die je dood willen. Gewoon paar keer doen in lege custom game, en daarna samen met je vriendin weer gaan oefenen in normalsquote:Op maandag 9 juli 2012 16:03 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Een lege game had ik niet eens aan gedacht, dat is idd een goed idee om eens te proberen
Want je teammates "kankerautisten" noemen en blijven tieren en ragen in de chat omdat ze iets fout doen omdat ze eventueel het spel minder goed begrijpen is niet triest.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:03 schreef Jajong het volgende:
En ems. hoe ik me gedraag in die replay is totaal niet relevant in deze. Het gaat me meer om de attitude van die twee m.b.t. het feit dat je wel een echte triesteling moet zijn wil je mensen reporten voor 't breken van de regels.
Waarom? Omdat ze dat doen. Woon jij in een dorp ofzo? Ik ben zelf een allochtoon, en ik kom dagelijks in aanraking met allerlei bevolkingsgroepen in mijn sociale leven en via mijn werk. (Ik ben portier) en hoe cru het ook moge klinken, Marokkanen zijn 8/10 gewoon teringlijers. Zijn overigens niet de enige hoor. Ik heb Marokkaanse vrienden en die denken er precies hetzelfde over.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:05 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Om te beginnen, waarom zou een random marokkaan een voor hem totaal onbekende blanke persoon uitschelden voor kankerblanke? Ten tweede, als mij dat al zou overkomen, zou ik niet eens opkijken, simpelweg omdat ik niet door zou hebben dat het voor mij bedoeld was. En tot slot: Ik wil jou nog wel eens een Marokkaan het daglicht uit zijn hoofd zien rammen (om maar ff jouw beleefde vocabulair te gebruiken) wanneer die Marokkaan jou verrot scheldt. Ben erg benieuwd hoe dat afloopt.
Als je tegen me wil praten moet je niet selectief gaan quoten, dan ga ik je verder gewoon negeren.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:11 schreef ems. het volgende:
[..]
Wel rekening mee houden dat lasthitten minder simpel is als je 1 of 2 enemies tegenover je hebt die je dood willen. Gewoon paar keer doen in lege custom game, en daarna samen met je vriendin weer gaan oefenen in normals
[..]
Want je teammates "kankerautisten" noemen en blijven tieren en ragen in de chat omdat ze iets fout doen omdat ze eventueel het spel minder goed begrijpen is niet triest.
Maar easy roepen na een match is natuurlijk veel erger en dat zijn dan trolls
Denk je nou echt dat ik me er druk om ga maken als een marrokaans straatratje "kankerblanke" tegen mij zegt? Maar jij bent natuurlijk wel zo'n held hé? Zeker nooit geleerd dat schelden geen pijn doet? Door opgefokte paupers zoals jij, daardoor verpaupert juist de wereld. Kneusje.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Laffe tak.
Zoals ik al zei; lafbek. Jij zegt ook niks jij in de rij staat in fucking Walibi ofzo en een groepje tuig klimt over de hekken om voor te dringen. Jij zegt ook niks als ze je vriendin uitschelden. Jij zegt ook niks als ze een zwerver in elkaar stompen.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:13 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik me er druk om ga maken als een marrokaans straatratje "kankerblanke" tegen mij zegt? Maar jij bent natuurlijk wel zo'n held hé? Zeker nooit geleerd dat schelden geen pijn doet? Door opgefokte paupers zoals jij, daardoor verpaupert juist de wereld. Kneusje.
Huilen vriend, het gaat over lol. Niet over hoe iemand reageert.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zoals ik al zei; lafbek. Jij zegt ook niks jij in de rij staat in fucking Walibi ofzo en een groepje tuig klimt over de hekken om voor te dringen. Jij zegt ook niks als ze je vriendin uitschelden. Jij zegt ook niks als ze een zwerver in elkaar stompen.
valt best mee. Ik report er lang niet altijd voor en ik maak me er ook niet bepaald druk om. Maar het bljift een vorm van trollen, en dat moet je gewoon tegengaan vind ik. Wie bepaalt welke vorm vna trollen erger is dan de andere? Mensen hier klagen over trolls en doen vervolgens in een in hun ogen veel lichtere vorm precies hetzelfde. Maar wat geeft jou de authoriteit om te bepalen wat erger is? Het is en blijft gewoon trollen in mijn ogen.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:12 schreef kensei het volgende:
For the record:
Ik vind mensen die easy zeggen meestal ook wel kansloos. Maar het valt me een beetje tegen dat mensen zich er zo druk om maken
Ik vind het wel knap dat jij weet hoe ik ben. Volgens mij ben jij nog altijd de ware internetkrijger hierquote:Op maandag 9 juli 2012 16:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zoals ik al zei; lafbek. Jij zegt ook niks jij in de rij staat in fucking Walibi ofzo en een groepje tuig klimt over de hekken om voor te dringen. Jij zegt ook niks als ze je vriendin uitschelden. Jij zegt ook niks als ze een zwerver in elkaar stompen.
Jemig, hoe doe je dat!!!quote:Op maandag 9 juli 2012 16:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je spreekt mij aan op het feit dat ik aannames maak, om vervolgens zelf allemaal aannames te maken.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:18 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap dat jij weet hoe ik ben. Volgens mij ben jij nog altijd de ware internetkrijger hier. Je gaat mensen aanvallen op hun Nederlands, echt, dat is al kansloosheid nummer 1.
Na wat gelezen te hebben hier zie ik dat jij in games anderen uit maakt voor "kanker autisten" en dan ga je zitten miepen over mensen die "easy" zeggen na een gewonnen match. Kansloosheid nummer 2.
Ik kan wel lachen om jou, je bent typisch zo'n ragejochie dat helemaal los en wild gaat nadat ik een potje heb gewonnen en zeg "easy". Heerlijk dan, zo'n victory waar de loser helemaal tekeer gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |