Misschien toch niet de hele tijd Veigar gaan?quote:Op zondag 8 juli 2012 05:50 schreef Skillstorm het volgende:
[ afbeelding ] echt om te huilen dit, soms ligt het aan mij, soms aan mijn team.
First win of the day is mij simpelweg niet gegund, het mag niet als het ware. Denied.
je leert een champion niet door hem niet te spelenquote:Op zondag 8 juli 2012 11:40 schreef jespertje het volgende:
[..]
Misschien toch niet de hele tijd Veigar gaan?
Klopt, maar het is wel zo dat Veigar op dit moment een matige pick is, zijn te veel counters tegen hem.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:27 schreef tdrone het volgende:
[..]
je leert een champion niet door hem niet te spelen
Ach ja, ik ben ook op een loose streakquote:Op zondag 8 juli 2012 05:50 schreef Skillstorm het volgende:
[ afbeelding ] echt om te huilen dit, soms ligt het aan mij, soms aan mijn team.
First win of the day is mij simpelweg niet gegund, het mag niet als het ware. Denied.
Je leert het spel niet door de hele tijd één champ te spelenquote:Op zondag 8 juli 2012 12:27 schreef tdrone het volgende:
[..]
je leert een champion niet door hem niet te spelen
Speel vele malen voorzichtiger. In 5 van je 7 laatste games ben je 10 keer of meer dood gegaan. Dat is gewoon te veel, zelfs als je team feed.quote:Op zondag 8 juli 2012 05:50 schreef Skillstorm het volgende:
quote:Op zondag 8 juli 2012 16:40 schreef Keselo het volgende:
[..]
Speel vele malen voorzichtiger. In 5 van je 7 laatste games ben je 10 keer of meer dood gegaan. Dat is gewoon te veel, zelfs als je team feed.
Ooh, en de nieuwe Nunu is echt goddelijk in de jungle
Pulsefire Ezreal kopen. Ja, echt.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:05 schreef Xetran het volgende:
hoe kom je eigenlijk aan dat nieuwe witte summoner icoontje? nog nooit gezien :x
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:46 schreef dustbrain het volgende:
Mensen zeiken omdat ik promote gebruik. Het is gewoon een gave spel en ik heb toch geen flash nodig.
Ik heb op ''rapporteer deze post aan moderator'' gedrukt.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:46 schreef dustbrain het volgende:
Mensen zeiken omdat ik promote gebruik. Het is gewoon een gave spel en ik heb toch geen flash nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |