Misschien toch niet de hele tijd Veigar gaan?quote:Op zondag 8 juli 2012 05:50 schreef Skillstorm het volgende:
[ afbeelding ] echt om te huilen dit, soms ligt het aan mij, soms aan mijn team.
First win of the day is mij simpelweg niet gegund, het mag niet als het ware. Denied.
je leert een champion niet door hem niet te spelenquote:Op zondag 8 juli 2012 11:40 schreef jespertje het volgende:
[..]
Misschien toch niet de hele tijd Veigar gaan?
Klopt, maar het is wel zo dat Veigar op dit moment een matige pick is, zijn te veel counters tegen hem.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:27 schreef tdrone het volgende:
[..]
je leert een champion niet door hem niet te spelen
Ach ja, ik ben ook op een loose streakquote:Op zondag 8 juli 2012 05:50 schreef Skillstorm het volgende:
[ afbeelding ] echt om te huilen dit, soms ligt het aan mij, soms aan mijn team.
First win of the day is mij simpelweg niet gegund, het mag niet als het ware. Denied.
Je leert het spel niet door de hele tijd één champ te spelenquote:Op zondag 8 juli 2012 12:27 schreef tdrone het volgende:
[..]
je leert een champion niet door hem niet te spelen
Speel vele malen voorzichtiger. In 5 van je 7 laatste games ben je 10 keer of meer dood gegaan. Dat is gewoon te veel, zelfs als je team feed.quote:Op zondag 8 juli 2012 05:50 schreef Skillstorm het volgende:
quote:Op zondag 8 juli 2012 16:40 schreef Keselo het volgende:
[..]
Speel vele malen voorzichtiger. In 5 van je 7 laatste games ben je 10 keer of meer dood gegaan. Dat is gewoon te veel, zelfs als je team feed.
Ooh, en de nieuwe Nunu is echt goddelijk in de jungle
Pulsefire Ezreal kopen. Ja, echt.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:05 schreef Xetran het volgende:
hoe kom je eigenlijk aan dat nieuwe witte summoner icoontje? nog nooit gezien :x
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:46 schreef dustbrain het volgende:
Mensen zeiken omdat ik promote gebruik. Het is gewoon een gave spel en ik heb toch geen flash nodig.
Ik heb op ''rapporteer deze post aan moderator'' gedrukt.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:46 schreef dustbrain het volgende:
Mensen zeiken omdat ik promote gebruik. Het is gewoon een gave spel en ik heb toch geen flash nodig.
quote:Op zondag 8 juli 2012 22:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
Even Riven in de sale gekocht. OP imo die boy mja who cares. Wie heeft Jayce al gehaald?
DIE BOY?! Weg. Nu. Opgesodemietert!!quote:Op zondag 8 juli 2012 22:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
Even Riven in de sale gekocht. OP imo die boy mja who cares. Wie heeft Jayce al gehaald?
quote:Op zondag 8 juli 2012 22:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
9/10 van de Pulsefire Ezzies die ik tegenkom zijn ook echt zo ontzettend slechtquote:Op zondag 8 juli 2012 21:40 schreef Cornelis83 het volgende:
Je koopt de Ezreal pulsfire ook niet bij het tabje "skins" in de shop maar bij het tabje "Themes". Oftewel, je verandert je hele profile erbij. Vandaar dat het ook waarschijnlijk 3250 IP kost. (omgerekend op z'n goedkoopst 17,46 euro)
dat soort mensen moeten ze irl opzoeken met een cameraploeg en dan echt helemaal lens slaan.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:47 schreef Ame_thyst het volgende:
17/13 Darius
"But I have more kills than you"
En de ''OMFG I go #positie# or I go AFK'' types ookquote:Op zondag 8 juli 2012 23:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dat soort mensen moeten ze irl opzoeken met een cameraploeg en dan echt helemaal lens slaan.
Meeste mensen hebben hem dan ook gekocht omdat er nog 50% korting was, denk ikquote:Op zondag 8 juli 2012 23:00 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
9/10 van de Pulsefire Ezzies die ik tegenkom zijn ook echt zo ontzettend slecht. Als je een champ niet kan spelen, koop dan ook geen skin.
quote:
quote:
watquote:
Promote is een useless summoner. Period.quote:
Summoner spell.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
Promote is een useless summoner. Period.
Thnx Captain Obviousquote:
Naja ik moet toegeven dat zonder Blue het erg moeilijk is om met Amumu te jungleen.. Of je moet meerdere mana regen item kopenquote:Op maandag 9 juli 2012 02:33 schreef Skillstorm het volgende:
Ik heb mijn hoop gewoon verloren.
Ik weet gewoon dat als ik een potje ga nu, dat ik verlies.
Ik dacht dat ik nu wel een win zou kunnen krijgen...nee.
Amumu die blue voor zichzelf neemt, ook als hij een gank geeft....hij doet zijn bandage toss de compleet andere kant op, gewoon achter zich. En dat meerdere malen.
Ik heb gewoon geen verwachtingen meer voor winnen.
En dit keer als Ahri...
Tja...quote:Op maandag 9 juli 2012 02:52 schreef Berend. het volgende:
[..]
Naja ik moet toegeven dat zonder Blue het erg moeilijk is om met Amumu te jungleen.. Of je moet meerdere mana regen item kopen
Naja, ik snap wel dat die Amumu dat niet doet hoor. Meestal pak ik gewoon mijn eigen blue, maar ward ik de blue van hun zodat ik die aan mid kan geven. (Of andersom)quote:
Je eerste blue moet je gewoon zelf nemen als Amumu (en de meeste andere junglers), maar inmiddels is het een (ongeschreven) regel dat je de tweede en volgende blues aan je mid geeft. Enemy blue kun je voor jezelf houden met smite als het lukt. Als jungler heb je nu eenmaal minder aan de buff dan je mid (tenzij mid echt aan het feeden is en een blue buff dus eigenlijk linea recta naar enemy mid gaat). Als Amumu kan ik je aanraden om Philosophers Stone als eerste item te bouwen voor health en mana regen. Dit vangt het verlies van blue enigszins op.quote:Op maandag 9 juli 2012 02:54 schreef Berend. het volgende:
[..]
Naja, ik snap wel dat die Amumu dat niet doet hoor. Meestal pak ik gewoon mijn eigen blue, maar ward ik de blue van hun zodat ik die aan mid kan geven. (Of andersom)
dan word je reported voor no communicationquote:Op maandag 9 juli 2012 09:11 schreef nyny83 het volgende:
Mjah ik denk dat ik het ook maar gewoon eens ga doen. Allchat uitzetten en chatwindow wegslepen in soloqueue games. Merk dat ik me er meer van aantrek dan zou moeten, het gebeurt toch maar zelden dat iemand iets nuttigs te melden heeft in de chat. Eens kijken of het een positieve invloed heeft op mijn spelervaring.
Tsja, ik doe het zelf niet omdat het mij aan mijn kont kan roesten wie wat van mij vind en welke spelers er allemaal met mijn moeder hebben geslapen of mijn vader aids toewensen, maar ik kan mij heel goed voorstellen dat je het spuug- en spuugzat bent na de zoveelste keer.quote:Op maandag 9 juli 2012 09:11 schreef nyny83 het volgende:
Mjah ik denk dat ik het ook maar gewoon eens ga doen. Allchat uitzetten en chatwindow wegslepen in soloqueue games. Merk dat ik me er meer van aantrek dan zou moeten, het gebeurt toch maar zelden dat iemand iets nuttigs te melden heeft in de chat. Eens kijken of het een positieve invloed heeft op mijn spelervaring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |