Soms is het retard level in je team zo hoog dat het onbegonnen werk is. 0/10 gaan binnen 10 minuten en dan de rest blamen. Dan heb je toch geen zin om 20 minuten langer die elende mee te maken?quote:Op zondag 8 juli 2012 01:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
An sich heb je wel een punt, maar het was toch wel vrij vervelend toen hun mid- en botlane zonder waarschuwing langskwamen.
Dat leaven snap ik dan weer gewoon echt niet. Speel die pot gewoon fatsoenlijk uit.
Misschien toch niet de hele tijd Veigar gaan?quote:Op zondag 8 juli 2012 05:50 schreef Skillstorm het volgende:
[ afbeelding ] echt om te huilen dit, soms ligt het aan mij, soms aan mijn team.
First win of the day is mij simpelweg niet gegund, het mag niet als het ware. Denied.
je leert een champion niet door hem niet te spelenquote:Op zondag 8 juli 2012 11:40 schreef jespertje het volgende:
[..]
Misschien toch niet de hele tijd Veigar gaan?
Klopt, maar het is wel zo dat Veigar op dit moment een matige pick is, zijn te veel counters tegen hem.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:27 schreef tdrone het volgende:
[..]
je leert een champion niet door hem niet te spelen
Ach ja, ik ben ook op een loose streakquote:Op zondag 8 juli 2012 05:50 schreef Skillstorm het volgende:
[ afbeelding ] echt om te huilen dit, soms ligt het aan mij, soms aan mijn team.
First win of the day is mij simpelweg niet gegund, het mag niet als het ware. Denied.
Je leert het spel niet door de hele tijd één champ te spelenquote:Op zondag 8 juli 2012 12:27 schreef tdrone het volgende:
[..]
je leert een champion niet door hem niet te spelen
Speel vele malen voorzichtiger. In 5 van je 7 laatste games ben je 10 keer of meer dood gegaan. Dat is gewoon te veel, zelfs als je team feed.quote:Op zondag 8 juli 2012 05:50 schreef Skillstorm het volgende:
quote:Op zondag 8 juli 2012 16:40 schreef Keselo het volgende:
[..]
Speel vele malen voorzichtiger. In 5 van je 7 laatste games ben je 10 keer of meer dood gegaan. Dat is gewoon te veel, zelfs als je team feed.
Ooh, en de nieuwe Nunu is echt goddelijk in de jungle
Pulsefire Ezreal kopen. Ja, echt.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:05 schreef Xetran het volgende:
hoe kom je eigenlijk aan dat nieuwe witte summoner icoontje? nog nooit gezien :x
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:46 schreef dustbrain het volgende:
Mensen zeiken omdat ik promote gebruik. Het is gewoon een gave spel en ik heb toch geen flash nodig.
Ik heb op ''rapporteer deze post aan moderator'' gedrukt.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:46 schreef dustbrain het volgende:
Mensen zeiken omdat ik promote gebruik. Het is gewoon een gave spel en ik heb toch geen flash nodig.
quote:Op zondag 8 juli 2012 22:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
Even Riven in de sale gekocht. OP imo die boy mja who cares. Wie heeft Jayce al gehaald?
DIE BOY?! Weg. Nu. Opgesodemietert!!quote:Op zondag 8 juli 2012 22:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
Even Riven in de sale gekocht. OP imo die boy mja who cares. Wie heeft Jayce al gehaald?
quote:Op zondag 8 juli 2012 22:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
9/10 van de Pulsefire Ezzies die ik tegenkom zijn ook echt zo ontzettend slechtquote:Op zondag 8 juli 2012 21:40 schreef Cornelis83 het volgende:
Je koopt de Ezreal pulsfire ook niet bij het tabje "skins" in de shop maar bij het tabje "Themes". Oftewel, je verandert je hele profile erbij. Vandaar dat het ook waarschijnlijk 3250 IP kost. (omgerekend op z'n goedkoopst 17,46 euro)
dat soort mensen moeten ze irl opzoeken met een cameraploeg en dan echt helemaal lens slaan.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:47 schreef Ame_thyst het volgende:
17/13 Darius
"But I have more kills than you"
En de ''OMFG I go #positie# or I go AFK'' types ookquote:Op zondag 8 juli 2012 23:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dat soort mensen moeten ze irl opzoeken met een cameraploeg en dan echt helemaal lens slaan.
Meeste mensen hebben hem dan ook gekocht omdat er nog 50% korting was, denk ikquote:Op zondag 8 juli 2012 23:00 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
9/10 van de Pulsefire Ezzies die ik tegenkom zijn ook echt zo ontzettend slecht. Als je een champ niet kan spelen, koop dan ook geen skin.
quote:
quote:
watquote:
Promote is een useless summoner. Period.quote:
Summoner spell.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
Promote is een useless summoner. Period.
Thnx Captain Obviousquote:
Naja ik moet toegeven dat zonder Blue het erg moeilijk is om met Amumu te jungleen.. Of je moet meerdere mana regen item kopenquote:Op maandag 9 juli 2012 02:33 schreef Skillstorm het volgende:
Ik heb mijn hoop gewoon verloren.
Ik weet gewoon dat als ik een potje ga nu, dat ik verlies.
Ik dacht dat ik nu wel een win zou kunnen krijgen...nee.
Amumu die blue voor zichzelf neemt, ook als hij een gank geeft....hij doet zijn bandage toss de compleet andere kant op, gewoon achter zich. En dat meerdere malen.
Ik heb gewoon geen verwachtingen meer voor winnen.
En dit keer als Ahri...
Tja...quote:Op maandag 9 juli 2012 02:52 schreef Berend. het volgende:
[..]
Naja ik moet toegeven dat zonder Blue het erg moeilijk is om met Amumu te jungleen.. Of je moet meerdere mana regen item kopen
Naja, ik snap wel dat die Amumu dat niet doet hoor. Meestal pak ik gewoon mijn eigen blue, maar ward ik de blue van hun zodat ik die aan mid kan geven. (Of andersom)quote:
Je eerste blue moet je gewoon zelf nemen als Amumu (en de meeste andere junglers), maar inmiddels is het een (ongeschreven) regel dat je de tweede en volgende blues aan je mid geeft. Enemy blue kun je voor jezelf houden met smite als het lukt. Als jungler heb je nu eenmaal minder aan de buff dan je mid (tenzij mid echt aan het feeden is en een blue buff dus eigenlijk linea recta naar enemy mid gaat). Als Amumu kan ik je aanraden om Philosophers Stone als eerste item te bouwen voor health en mana regen. Dit vangt het verlies van blue enigszins op.quote:Op maandag 9 juli 2012 02:54 schreef Berend. het volgende:
[..]
Naja, ik snap wel dat die Amumu dat niet doet hoor. Meestal pak ik gewoon mijn eigen blue, maar ward ik de blue van hun zodat ik die aan mid kan geven. (Of andersom)
dan word je reported voor no communicationquote:Op maandag 9 juli 2012 09:11 schreef nyny83 het volgende:
Mjah ik denk dat ik het ook maar gewoon eens ga doen. Allchat uitzetten en chatwindow wegslepen in soloqueue games. Merk dat ik me er meer van aantrek dan zou moeten, het gebeurt toch maar zelden dat iemand iets nuttigs te melden heeft in de chat. Eens kijken of het een positieve invloed heeft op mijn spelervaring.
Tsja, ik doe het zelf niet omdat het mij aan mijn kont kan roesten wie wat van mij vind en welke spelers er allemaal met mijn moeder hebben geslapen of mijn vader aids toewensen, maar ik kan mij heel goed voorstellen dat je het spuug- en spuugzat bent na de zoveelste keer.quote:Op maandag 9 juli 2012 09:11 schreef nyny83 het volgende:
Mjah ik denk dat ik het ook maar gewoon eens ga doen. Allchat uitzetten en chatwindow wegslepen in soloqueue games. Merk dat ik me er meer van aantrek dan zou moeten, het gebeurt toch maar zelden dat iemand iets nuttigs te melden heeft in de chat. Eens kijken of het een positieve invloed heeft op mijn spelervaring.
Sorry? Na potjes van 110 minuten (de enkele keer dat je die hebt dan) vind ik juist van (een soort van) gevoel voor humor en zelfspot getuigen.quote:Op maandag 9 juli 2012 09:24 schreef Skillstorm het volgende:
Tevens mensen die easy zeggen als het potje 40 minuten + duurde.
Dan verdien je gewoon een nekschot.
Sowieso easy zeggen is triest.
Ik deel die mening niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 09:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Sorry? Na potjes van 110 minuten (de enkele keer dat je die hebt dan) vind ik juist van (een soort van) gevoel voor humor en zelfspot getuigen.
Juist de mensen die bij een 20min surrender of bij een game van een half uurtje 'easy' zeggen vind ik een beetje vervelend. Helemaal als het dan hun 0/7/5 toplaner is die dat zegt.
Maar an sich, wat boeit het als iemand zegt dat hij het makkelijk vond? "I hope ur father gets aids and dies to cancer" vind ik een slagje erger dan "easy".
Tja weet je wat het is, ik claim ook geregeld dat het me allemaal niet boeit wat ze roepen, maar ergens denk ik dat het toch wel een beetje meespeelt. Zeker de teamchat met al die huilies die je een noob en een prutser noemen, en dan ga je je weer verdedigen en dan is het hek van de dam. Als ze ergens willen verzamelen zie je toch wel 300 pings komen en je hele team daarnaartoe bewegen, dan begrijp ik op zich de hint wel. Zeker nu die fallback-ping er ook is is er voor mij eigenlijk geen reden meer om nog die chat open te houden.quote:Op maandag 9 juli 2012 09:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Tsja, ik doe het zelf niet omdat het mij aan mijn kont kan roesten wie wat van mij vind en welke spelers er allemaal met mijn moeder hebben geslapen of mijn vader aids toewensen, maar ik kan mij heel goed voorstellen dat je het spuug- en spuugzat bent na de zoveelste keer.
Communicatie binnen het eigen team vind ik dan weer wel redelijk belangrijk of dan toch in ieder geval belangrijk genoeg om de chatwindow te houden vandaar dat ik hem persoonlijk niet weg zou slepen. Maar goed, de meeste games zijn inderdaad prima te spelen zonder die korte berichtjes en dat gejank aanhoren is ook weer zoiets.
Maar wat Skweezer aangeeft, daar zit wel iets in. Daar zul je vast wel van iemand met een zure kut voor gereport worden.
Komt wel vaker voor bij mij de laatste tijd dit, niet dat ze het menen, maar goed.quote:Op maandag 9 juli 2012 09:35 schreef nyny83 het volgende:
[..]
(buiten de sporadische glhf bij de start)
Videopad.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
bedoelde freeware, ik heb 0 euro op de bank en moet nog 2 en halve week met dat niks doen dus tja..
Juist leuk, even lekker nog een trap na geven als je hebt gewonnen. Gewoon om ze even te laten koken.quote:Op maandag 9 juli 2012 09:24 schreef Skillstorm het volgende:
Het is aan de spelers in de tribunal die dat bepalen, persoonlijk vind ik het echt kansloos zoiets.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:55 schreef tdrone het volgende:
Je kan gereport worden voor easy zeggen toch??
Als je dat serieus neemt ben je sowieso een droeftoeter. Mensen zeggen alleen easy omdat de verontwaardigde reacties erop grappig zijn. Als jij erop reageert hou je het zelf in standquote:Op maandag 9 juli 2012 09:24 schreef Skillstorm het volgende:
Tsja, ik lach juist zelf hard als iemand na een gigantisch lange game 'easy' zeggen. Juist de games waarin je een afk'er hebt en op het einde 'easy' hoort vind ik een beetje suf.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:57 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Het is aan de spelers in de tribunal die dat bepalen, persoonlijk vind ik het echt kansloos zoiets.
Ik kan me er ook wel kwaad om maken als iemand zegt easy na een loss van een uur, maar aan de andere kant kan ik er ook wel om lachen omdat ik precies hetzelfde zou doen.
Mjah op zich mee eens, maar de gg easy maak ik me allang niet meer druk om.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Juist de games waarin je een afk'er hebt en op het einde 'easy' hoort vind ik een beetje suf.
I feel your pain bro.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:09 schreef Jajong het volgende:
Mid 1-15 Top 0-7 AD carry 0-8.
Ik outfarmed ze allemaal als jungle Nunu, ben bij elke van de 7 zielige kills die we hadden gemaakt betrokken, maar het is wel Noob Nunu & junglers fault i cant farm because you dont gank. Real.
Ja, easy zeggen is bannable, en ik report ze ook allemaal.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:55 schreef tdrone het volgende:
Ik ben, geloof het of niet, de laatste tijd bedankt voor de ganksquote:Op maandag 9 juli 2012 13:09 schreef Jajong het volgende:
Mid 1-15 Top 0-7 AD carry 0-8.
Ik outfarmed ze allemaal als jungle Nunu, ben bij elke van de 7 zielige kills die we hadden gemaakt betrokken, maar het is wel Noob Nunu & junglers fault i cant farm because you dont gank. Real.
quote:Op maandag 9 juli 2012 13:23 schreef znarch het volgende:
[..]
Ja, easy zeggen is bannable, en ik report ze ook allemaal.
Tsja, ik report ze niet en lig er niet wakker van, maar ik kan mij voorstellen hoezo iemand anders ze wél zou reporten.quote:Show Humility in Victory, and Grace in Defeat
“To be humble to superiors is duty, to equals is courtesy, to inferiors is nobility.” -Benjamin Franklin
Having a great game is one of the biggest joys that League of Legends can bring you. But always bear in mind that when you’re relishing that landslide victory there is someone on the receiving end that is probably ripping their hair out. While it’s alright to celebrate, make sure that you keep any gloating (or any other mode of self-indulgence) out of all chat. Instead, thank your opponents for the game. After all, despite their best efforts, they just made you a very happy person.
Nope, ik rage nooit. Ik report gewoon elke vorm van kansloos gedrag.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:36 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]Wat ben je dan voor jankert. Mensen reporten omdat ze "easy" zeggen. Jij bent zeker zo'n rage mannetje dat gaat huilen als de tegenstander je daarmee uitdaagt?
Iemand reporten omdat hij "easy" zegt vind ik toch wel kanslozer.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:47 schreef znarch het volgende:
[..]
Nope, ik rage nooit. Ik report gewoon elke vorm van kansloos gedrag.
Dacht zegt meer over jou dan over znarch.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:53 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Iemand reporten omdat hij "easy" zegt vind ik toch wel kanslozer.
De mensen die "easy" zeggen zijn ook de mensen die tijdens de match zelf meerdere malen lopen te zeiken en te zeveren, je continue uitmaken voor noob en gisteravond sex met mn moeder hebben gehad. Je pikt ze er zo tussen uit.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:53 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:23 schreef znarch het volgende:
Ik ga geld inzamelen voor een realityshow waarin het LoL-topic met zijn allen opgesloten worden in het BigBrother huis. De eerste 2 weken mogen ze niet weg. Daarna krijgen ze 5000 per week dat ze het uithouden met elkaar.
Overigen moeten ze verplicht samen koken en het huishouden doen enzo.
Toptelevisie
edit: ze krijgen ook dagopdrachten. Zo moet de één bv een beschuit in iemands bed kapot maken, en de ander bv tabasco in weer iemand anders zijn ranja.![]()
Ik doe mee en ik ga het winnen ook.quote:
Dat soort dingen zeg ik nou nooit. Maar "easy" is zo lekker om achteraf te zeggen dat ik het maar weinig kan latenquote:Op maandag 9 juli 2012 14:01 schreef Metonae het volgende:
[..]
De mensen die "easy" zeggen zijn ook de mensen die tijdens de match zelf meerdere malen lopen te zeiken en te zeveren, je continue uitmaken voor noob en gisteravond sex met mn moeder hebben gehad. Je pikt ze er zo tussen uit.
Dit dusquote:Op maandag 9 juli 2012 13:53 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Dit werd een keer op het forum gevraagd, en Morello gaf aan dat dit inderdaad een instaban is als dit in ook maar een van je Tribunal cases stond. En terecht.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:55 schreef tdrone het volgende:
Dat kun je zo wel zeggen, maar wanneer je daadwerkelijk juist een game van 60+ minuten hebt verloren waar het constant heen en weer ging, zie je nergens de humor van in, omdat je gewoon baalt dat je zo'n lange game hebt verloren.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Stukje uit de Summoner Code
[..]
Tsja, ik report ze niet en lig er niet wakker van, maar ik kan mij voorstellen hoezo iemand anders ze wél zou reporten.
Als je daarentegen bij een game van (voorbeeldje) 100 minuten de humor van 'easy' niet kunt inzien, dan klopt er ergens iets niet. Dat is zo overduidelijk sarcastisch, als je dat niet begrijpt heb je een zure kut van jewelste.
Maar dat vind ik dan wel een randgeval, bij een game van bijvoorbeeld een uur vind ik het gewoon grappig, zowel als hij het meende alsook als hij het niet meende. Als hij het meende is het zo in en in triest dat ik moet lachen, meent hij het dat niet vind ik het ook gewoon grappig. Beetje matige humor denk ik, maar ik kan er dan echt niet meer boos om worden, of ik nou win of niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:48 schreef Keselo het volgende:
[..]
Dit werd een keer op het forum gevraagd, en Morello gaf aan dat dit inderdaad een instaban is als dit in ook maar een van je Tribunal cases stond. En terecht.
Een slechte winnaar zijn is net zo erg, zo niet erger, dan een slechte verliezer zijn. Als je na een game van 40 minuten waar het constant over en weer ging "easy" zegt, komt dat bij het andere team over als "jullie kunnen er niets van, ik had toch wel gewonnen en stop er maar gewoon mee want je zult toch nooit van me winnen". Het haalt het bloed onder mijn nagels vandaan als ik het zie en ik report het altijd direct.
Slechte verliezer ben je dan gewoon. Wees gewoon een vent en negeer het en ga niet huilen om een simpel woordje als easy. Jezus, wat een stel droeftoeters zijn jullie man.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:48 schreef Keselo het volgende:
[..]
Dit werd een keer op het forum gevraagd, en Morello gaf aan dat dit inderdaad een instaban is als dit in ook maar een van je Tribunal cases stond. En terecht.
Een slechte winnaar zijn is net zo erg, zo niet erger, dan een slechte verliezer zijn. Als je na een game van 40 minuten waar het constant over en weer ging "easy" zegt, komt dat bij het andere team over als "jullie kunnen er niets van, ik had toch wel gewonnen en stop er maar gewoon mee want je zult toch nooit van me winnen". Het haalt het bloed onder mijn nagels vandaan als ik het zie en ik report het altijd direct.
Het gaat er imo niet om of je er wel of niet boos om wordt. Het is gewoon een kinderachtige kutopmerking. Daar waar het een pagina terug in dit topic nog ging over hoe kut deze community wel niet is, zit nu iedereen het gebruik van "gg easy" op te hemelen omdat het zo grappig is.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maar dat vind ik dan wel een randgeval, bij een game van bijvoorbeeld een uur vind ik het gewoon grappig, zowel als hij het meende alsook als hij het niet meende. Als hij het meende is het zo in en in triest dat ik moet lachen, meent hij het dat niet vind ik het ook gewoon grappig. Beetje matige humor denk ik, maar ik kan er dan echt niet meer boos om worden, of ik nou win of niet.
Tsja, maar om heel eerlijk te zijn kan het mij bij een game van een uur weinig meer schelen of ik win of niet. In dat geval heb ik een leuke, uitdagende game gehad waar het de hele tijd spannend was en alle kanten op kon gaan.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:50 schreef Keselo het volgende:
[..]
Dat kun je zo wel zeggen, maar wanneer je daadwerkelijk juist een game van 60+ minuten hebt verloren waar het constant heen en weer ging, zie je nergens de humor van in, omdat je gewoon baalt dat je zo'n lange game hebt verloren.
Het is ook grappig om te zeggen, heerlijk toch, om het bloed onder de nagels vandaan te halen bij zielige mensen.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:52 schreef Keselo het volgende:
[..]
Het gaat er imo niet om of je er wel of niet boos om wordt. Het is gewoon een kinderachtige kutopmerking. Daar waar het een pagina terug in dit topic nog ging over hoe kut deze community wel niet is, zit nu iedereen het gebruik van "gg easy" op te hemelen omdat het zo grappig is.
Nee ho, onder voorbehoud. Bij lange games kan ik er niet boos om worden, bij korte games irriteer ik mij er lichtelijk aan.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:52 schreef Keselo het volgende:
[..]
Het gaat er imo niet om of je er wel of niet boos om wordt. Het is gewoon een kinderachtige kutopmerking. Daar waar het een pagina terug in dit topic nog ging over hoe kut deze community wel niet is, zit nu iedereen het gebruik van "gg easy" op te hemelen omdat het zo grappig is.
Ik ben totaal geen slechte verliezer eigenlijk. Als ik een game verlies en het was enigszins close krijgt het andere team altijd een 'gg' van mij. Dan verwacht ik dat ze in ieder geval het fatsoen hebben om op dezelfde manier te reageren. Als er dan 5 van die kinderachtige pubers 'LOL GG EASY NOOBS' in chat beginnen te gillen, ja, dan report ik ze stuk voor stuk.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:52 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Slechte verliezer ben je dan gewoon. Wees gewoon een vent en negeer het en ga niet huilen om een simpel woordje als easy. Jezus, wat een stel droeftoeters zijn jullie man.
Je maakt je er klaarblijkelijk wel heel druk over, negeer het gewoon. Hoe zielig moet je leven wel niet zijn als je hiervoor mensen gaat reportenquote:Op maandag 9 juli 2012 14:54 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ik ben totaal geen slechte verliezer eigenlijk. Als ik een game verlies en het was enigszins close krijgt het andere team altijd een 'gg' van mij. Dan verwacht ik dat ze in ieder geval het fatsoen hebben om op dezelfde manier te reageren. Als er dan 5 van die kinderachtige pubers 'LOL GG EASY NOOBS' in chat beginnen te gillen, ja, dan report ik ze stuk voor stuk.
Het komt weinig voor bij mij hoor. Maar het zijn vaak nog de mensen die gecarried werden door hun team die dat zeggen.
Ergo slechte verliezer, ik vind jou nog kinderachtiger omdat je er boos om wordquote:Op maandag 9 juli 2012 14:54 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ik ben totaal geen slechte verliezer eigenlijk. Als ik een game verlies en het was enigszins close krijgt het andere team altijd een 'gg' van mij. Dan verwacht ik dat ze in ieder geval het fatsoen hebben om op dezelfde manier te reageren. Als er dan 5 van die kinderachtige pubers 'LOL GG EASY NOOBS' in chat beginnen te gillen, ja, dan report ik ze stuk voor stuk.
Het komt weinig voor bij mij hoor. Maar het zijn vaak nog de mensen die gecarried werden door hun team die dat zeggen.
Het zit nogal diep bij je, ben je wel eens gebanned hiervoor?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:56 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Je maakt je er klaarblijkelijk wel heel druk over, negeer het gewoon. Hoe zielig moet je leven wel niet zijn als je hiervoor mensen gaat reporten.
Doet wel pijn he als iemand easy tegen jouw zegtquote:Op maandag 9 juli 2012 14:57 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Het zit nogal diep bij je, ben je wel eens gebanned hiervoor?
Ik niet nee en ik zeg het wel elke match die ik win, gewoon om die nerds te zien huilen en vloeken in de afterchat. Heerlijk gevoel van winst is dat.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:57 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Het zit nogal diep bij je, ben je wel eens gebanned hiervoor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |