abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113958926
True, all chat gebruikte ik met name voor de GG of het vragen voor een report als er een afk'er is. Heb tot gisteren dan ook niet gehad dat iemand zo hard aan het flamen was. Waar ik de chat met name voor gebruikt zag worden was soms over en weer vragen hoeveel hp iemand nog over had, of van die vragen hoe ze in godsnaam een teamfight hadden overleefd. Maar ja, mogelijk toch maar uit zetten, of gewoon niet op reageren. Ik vind het ergens wel zo fijn ze te kunnen reporten, want daar wil ook niet mee gaan spelen later.

Teamchat laat ik sowieso wel aan staan, je hebt idd whiners erin zitten, maar het is wel fijn ff te weten of ze iets willen doen, of ergens willen verzamelen.
pi_113958943
Tevens mensen die easy zeggen als het potje 40 minuten + duurde.

Dan verdien je gewoon een nekschot.

Sowieso easy zeggen is triest.
pi_113958993
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 09:24 schreef Skillstorm het volgende:

Sorry? Na potjes van 110 minuten (de enkele keer dat je die hebt dan) vind ik juist van (een soort van) gevoel voor humor en zelfspot getuigen.

Juist de mensen die bij een 20min surrender of bij een game van een half uurtje 'easy' zeggen vind ik een beetje vervelend. Helemaal als het dan hun 0/7/5 toplaner is die dat zegt.

Maar an sich, wat boeit het als iemand zegt dat hij het makkelijk vond? "I hope ur father gets aids and dies to cancer" vind ik een slagje erger dan "easy".
pi_113959056
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 09:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Sorry? Na potjes van 110 minuten (de enkele keer dat je die hebt dan) vind ik juist van (een soort van) gevoel voor humor en zelfspot getuigen.

Juist de mensen die bij een 20min surrender of bij een game van een half uurtje 'easy' zeggen vind ik een beetje vervelend. Helemaal als het dan hun 0/7/5 toplaner is die dat zegt.

Maar an sich, wat boeit het als iemand zegt dat hij het makkelijk vond? "I hope ur father gets aids and dies to cancer" vind ik een slagje erger dan "easy".
Ik deel die mening niet.

Bij een 20 min surrender vind ik dat easy zeggen een heel klein beetje gerechtvaardigd is. (al moet het idd wel door de persoon die een goede score heeft gezegd worden)

Humor moet kunnen, maar als het echt humor is dan merk je het wel. (of niet, best moeilijk via tekst)

Maar nee, ik vind het niet kunnen.

En zulke beledigingen krijg je over het algemeen niet (met ziektes gooien etc) en als het wel gebeurt dan vind ik het totaal niet beledigend. Misschien ligt het aan mij maar dan voel ik alleen maar medelijden als ze zulke dingen zeggen.
  maandag 9 juli 2012 @ 09:33:04 #155
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_113959060
Ok, ik heb het weer even gehad met dit spelletje. Derde 4v5 achter elkaar :{
pi_113959094
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 09:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Tsja, ik doe het zelf niet omdat het mij aan mijn kont kan roesten wie wat van mij vind en welke spelers er allemaal met mijn moeder hebben geslapen of mijn vader aids toewensen, maar ik kan mij heel goed voorstellen dat je het spuug- en spuugzat bent na de zoveelste keer.

Communicatie binnen het eigen team vind ik dan weer wel redelijk belangrijk of dan toch in ieder geval belangrijk genoeg om de chatwindow te houden vandaar dat ik hem persoonlijk niet weg zou slepen. Maar goed, de meeste games zijn inderdaad prima te spelen zonder die korte berichtjes en dat gejank aanhoren is ook weer zoiets.

Maar wat Skweezer aangeeft, daar zit wel iets in. Daar zul je vast wel van iemand met een zure kut voor gereport worden.
Tja weet je wat het is, ik claim ook geregeld dat het me allemaal niet boeit wat ze roepen, maar ergens denk ik dat het toch wel een beetje meespeelt. Zeker de teamchat met al die huilies die je een noob en een prutser noemen, en dan ga je je weer verdedigen en dan is het hek van de dam. Als ze ergens willen verzamelen zie je toch wel 300 pings komen en je hele team daarnaartoe bewegen, dan begrijp ik op zich de hint wel. Zeker nu die fallback-ping er ook is is er voor mij eigenlijk geen reden meer om nog die chat open te houden.

En ja, misschien mis ik ook eens een relaxte teamchat en misschien mis ik soms wat nuttige info. Maar ik denk dat serieus 90% van wat in teamchat voorbij komt rage is en 100% van wat in allchat langskomt ook (buiten de sporadische glhf bij de start)

[ Bericht 0% gewijzigd door nyny83 op 09-07-2012 11:18:13 ]
Vicariously I live while the whole world dies
pi_113959172
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 09:35 schreef nyny83 het volgende:

[..]

(buiten de sporadische glhf bij de start)
Komt wel vaker voor bij mij de laatste tijd dit, niet dat ze het menen, maar goed.
pi_113962368
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 23:23 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

bedoelde freeware, ik heb 0 euro op de bank en moet nog 2 en halve week met dat niks doen dus tja..
Videopad.
  maandag 9 juli 2012 @ 11:52:45 #159
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_113962465
quote:

Juist leuk, even lekker nog een trap na geven als je hebt gewonnen. Gewoon om ze even te laten koken. })
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
  maandag 9 juli 2012 @ 11:55:38 #160
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_113962537
Je kan gereport worden voor easy zeggen toch??
Wat doe ik hier?
  maandag 9 juli 2012 @ 11:57:22 #161
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_113962598
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:55 schreef tdrone het volgende:
Het is aan de spelers in de tribunal die dat bepalen, persoonlijk vind ik het echt kansloos zoiets.

Ik kan me er ook wel kwaad om maken als iemand zegt easy na een loss van een uur, maar aan de andere kant kan ik er ook wel om lachen omdat ik precies hetzelfde zou doen.
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
pi_113962627
quote:

Als je dat serieus neemt ben je sowieso een droeftoeter. Mensen zeggen alleen easy omdat de verontwaardigde reacties erop grappig zijn. Als jij erop reageert hou je het zelf in stand :')
pi_113963169
Ik zeg altijd easy na een lastige match. Pubers gaan meteen huilen :D
Conscience do cost.
pi_113963464
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:57 schreef Jachtgeweer het volgende:

[..]

Het is aan de spelers in de tribunal die dat bepalen, persoonlijk vind ik het echt kansloos zoiets.

Ik kan me er ook wel kwaad om maken als iemand zegt easy na een loss van een uur, maar aan de andere kant kan ik er ook wel om lachen omdat ik precies hetzelfde zou doen.
Tsja, ik lach juist zelf hard als iemand na een gigantisch lange game 'easy' zeggen. Juist de games waarin je een afk'er hebt en op het einde 'easy' hoort vind ik een beetje suf.

Maar goed, iedereen zijn ding. Report- en banwaardig kan ik het absoluut niet vinden.
pi_113964053
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]
Juist de games waarin je een afk'er hebt en op het einde 'easy' hoort vind ik een beetje suf.
Mjah op zich mee eens, maar de gg easy maak ik me allang niet meer druk om.
Vicariously I live while the whole world dies
  maandag 9 juli 2012 @ 13:09:25 #166
107445 Jajong
Hadouken!
pi_113964841
Mid 1-15 Top 0-7 AD carry 0-8.

Ik outfarmed ze allemaal als jungle Nunu, ben bij elke van de 7 zielige kills die we hadden gemaakt betrokken, maar het is wel Noob Nunu & junglers fault i cant farm because you dont gank. Real.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_113964953
quote:
10s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:09 schreef Jajong het volgende:

Ik outfarmed ze allemaal als jungle Nunu, ben bij elke van de 7 zielige kills die we hadden gemaakt betrokken, maar het is wel Noob Nunu & junglers fault i cant farm because you dont gank. Real.
I feel your pain bro.

Beetje zelfde gevoel als healer zijn in een willekeurige mmo. Er zijn altijd van die types die het zelf verneuken en dan: omfg why you no heal? Heal sucks. Noob heal etc etc.

[ Bericht 12% gewijzigd door Dr.Sexy op 09-07-2012 13:21:45 ]
  maandag 9 juli 2012 @ 13:23:41 #168
148823 znarch
ondertitel
pi_113965230
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:55 schreef tdrone het volgende:
Ja, easy zeggen is bannable, en ik report ze ook allemaal.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_113965551
quote:
10s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:09 schreef Jajong het volgende:

Ik ben, geloof het of niet, de laatste tijd bedankt voor de ganks :P.

Maar nu ben ik voor het grootste deel bezig met een premade groep, dus daar wordt er sowieso niet op me geflamed :P
  maandag 9 juli 2012 @ 13:36:26 #170
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_113965618
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:23 schreef znarch het volgende:

[..]

Ja, easy zeggen is bannable, en ik report ze ook allemaal.
:') Wat ben je dan voor jankert. Mensen reporten omdat ze "easy" zeggen. Jij bent zeker zo'n rage mannetje dat gaat huilen als de tegenstander je daarmee uitdaagt?
pi_113965689
Stukje uit de Summoner Code

quote:
Show Humility in Victory, and Grace in Defeat

“To be humble to superiors is duty, to equals is courtesy, to inferiors is nobility.” -Benjamin Franklin

Having a great game is one of the biggest joys that League of Legends can bring you. But always bear in mind that when you’re relishing that landslide victory there is someone on the receiving end that is probably ripping their hair out. While it’s alright to celebrate, make sure that you keep any gloating (or any other mode of self-indulgence) out of all chat. Instead, thank your opponents for the game. After all, despite their best efforts, they just made you a very happy person.
Tsja, ik report ze niet en lig er niet wakker van, maar ik kan mij voorstellen hoezo iemand anders ze wél zou reporten.

Als je daarentegen bij een game van (voorbeeldje) 100 minuten de humor van 'easy' niet kunt inzien, dan klopt er ergens iets niet. Dat is zo overduidelijk sarcastisch, als je dat niet begrijpt heb je een zure kut van jewelste.
  maandag 9 juli 2012 @ 13:39:18 #172
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_113965720
iemand meer Jayce gekocht ?

kheb em en het is 1 van die champs die mij gewoon meteen ligt.

Heb als mid, adcarry bot, en diverse keren top gespeeld. Jungle nog niet, moet ik nog effe kijken.

ik vind het een high skillcap, high reward champ, maar niet echt overpowered. Gegeven zijn E+Q combo in ranged stance doet best veel dmg op lower lvls, en in melee stance (openen met W van ranged stance) > E > Q is de burst best hoog.

afgezien van een solid pick en erg leuk om te spelen
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  maandag 9 juli 2012 @ 13:47:02 #173
148823 znarch
ondertitel
pi_113965985
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:36 schreef Jachtgeweer het volgende:

[..]

:') Wat ben je dan voor jankert. Mensen reporten omdat ze "easy" zeggen. Jij bent zeker zo'n rage mannetje dat gaat huilen als de tegenstander je daarmee uitdaagt?
Nope, ik rage nooit. Ik report gewoon elke vorm van kansloos gedrag.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  maandag 9 juli 2012 @ 13:53:49 #174
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_113966234
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:47 schreef znarch het volgende:

[..]

Nope, ik rage nooit. Ik report gewoon elke vorm van kansloos gedrag.
Iemand reporten omdat hij "easy" zegt vind ik toch wel kanslozer.
  maandag 9 juli 2012 @ 14:00:17 #175
107445 Jajong
Hadouken!
pi_113966429
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:53 schreef Jachtgeweer het volgende:

[..]

Iemand reporten omdat hij "easy" zegt vind ik toch wel kanslozer.
Dacht zegt meer over jou dan over znarch.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')