Die Kog krijgt 't nog voor elkaar om 5 kills te maken in zn eentje. Just lolquote:
Je speelt wat roekelozer als het 5vs1 isquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:48 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die Kog krijgt 't nog voor elkaar om 5 kills te maken in zn eentje. Just lol
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:00 schreef Jajong het volgende:
LMFAO.
Speelde net tegen een Caitlyn met Manamune, Ninja Tabi, Last Whisper, Aegis, Zeal.
Real.
Lux zie ik bijna nooit. Jax ook niet heel veel.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:26 schreef Metonae het volgende:
Speel nu 1 dag op West en ik zie niks anders als Jax en Lux. Altijd zo? Jarvan overigens ook, maar dat is overmorgen weer voorbij.
Laatste tijd veel jax jungle gezien inderdaad, lux zie ik ook regelmatigquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:26 schreef Metonae het volgende:
Speel nu 1 dag op West en ik zie niks anders als Jax en Lux. Altijd zo? Jarvan overigens ook, maar dat is overmorgen weer voorbij.
Dat zie je wel vaker toch als een champion gebuffed is dat mensen direct denken van: im unstoppable now!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:36 schreef Jajong het volgende:
Lux is overigens vandaag wel gebuffed, dus misschien ligt t daaraan. Je zal ook oneindig veel Nunu Jungle zien nu
Want hij is ook echt zooo duur.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:38 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dat zie je wel vaker toch als een champion gebuffed is dat mensen direct denken van: im unstoppable now!
De dag nadat ik Jax had gekocht was hij free to play
Nee het ging mij er om dat je een champion koopt en verdomme dan elk potje tegen je spiegelbeeld aan het knokken bentquote:
Dat is standaard. Ik leave ook als ik Garen krijg ofzo hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:48 schreef BaajGuardian het volgende:
wat nog "mooier' is; mensen die arab/aram joinen en dan leaven als ze niet de champ krijgen die ze willen.
nou dan ben je een gay en moet je draft gaan spelen ipv random.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat is standaard. Ik leave ook als ik Garen krijg ofzo hoor
Zelf huilen over 't woord kanker maar wel anderen gay noemen. Stakkertjequote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:08 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nou dan ben je een gay en moet je draft gaan spelen ipv random.
Trieste lui die aram/arab gaan doen en leaven als ze hun pick niet krijgenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat is standaard. Ik leave ook als ik Garen krijg ofzo hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |