Het is niet constant geflame, het is gewoon lekker aan het einde van een hard gewonnen potje "easy" te zeggen. En als je daar om report, ben je gewoon een kei slechte verliezerquote:Op maandag 9 juli 2012 15:01 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Easy kan me geen reet boeien, constant geflame zal ik echter reporten. Maar goed, jullie zijn wel HET voorbeeld van de slechte community dat LoL heeft, trollen om te kunnen trollen.
Nee, weet ik. Ik heb gisteren wel een potje gehad waar het non-stop gebeurde (het flamen, that is). En dan zal ik wel een report versturen, niet zo zeer omdat het geflame richting x of y is, maar zo'n speler is een slechte verliezer en die wil je ook niet in je team hebben. Als je hoorde hoe hij tekeer ging nadat ie dood ging dan verdient hij een lange afkoelperiode.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:03 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Het is niet constant geflame, het is gewoon lekker aan het einde van een hard gewonnen potje "easy" te zeggen. En als je daar om report, ben je gewoon een kei slechte verliezer.
Het heeft niets met verliezen te maken simpele.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:03 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Het is niet constant geflame, het is gewoon lekker aan het einde van een hard gewonnen potje "easy" te zeggen. En als je daar om report, ben je gewoon een kei slechte verliezer.
Door types zoals jij die zich er druk om maken gaan mensen trollen, jij houd de verrotte community in standquote:Op maandag 9 juli 2012 15:07 schreef znarch het volgende:
[..]
Het heeft niets met verliezen te maken simpele.
Als ik win en mijn teammates doen het repor ik ook. Het gaat er gewoon om dat het onwenselijk en kansloos gedrag is typisch voor de verrotte commnity van moba games.
Nee hoor, want ik spreek ze er niet op aan. Ik negeer ze en report ze. Een troll beleefd 0% plezier aan het proberen te trollen van mijn games.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:11 schreef kensei het volgende:
[..]
Door types zoals jij die zich er druk om maken gaan mensen trollen, jij houd de verrotte community in stand
Waarom is het zo onwenselijk en kansloos? Het is maar een woordje, ga je mensen in het echt ook rapporteren bij de politie als ze zeggen dat ze "easy going" zijn?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:07 schreef znarch het volgende:
[..]
Het heeft niets met verliezen te maken simpele.
Als ik win en mijn teammates doen het repor ik ook. Het gaat er gewoon om dat het onwenselijk en kansloos gedrag is typisch voor de verrotte commnity van moba games.
Omdat het irritant en tegen de regels is?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:14 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Waarom is het zo onwenselijk en kansloos? Het is maar een woordje, ga je mensen in het echt ook rapporteren bij de politie als ze zeggen dat ze "easy going" zijn?
Je loopt gewoon het risico ervoor gereport te worden. Als je dat risico wilt lopen, waarom huil je nu dan over hoe sneu mensen zijn die dat doen?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:14 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Waarom is het zo onwenselijk en kansloos? Het is maar een woordje, ga je mensen in het echt ook rapporteren bij de politie als ze zeggen dat ze "easy going" zijn?
Hoezo is het zo irritant en tegen de regels? Sowieso is het al kansloos dat ze hiervoor een regel hebben, maar goed, de mensen die bij Riot werken zijn ook een stel kneuzen die vroeger gewoon veel gepest zijn. Het ligt toch echt aan de speler zelf die klaarblijkelijk helemaal niks kan hebben in dit leven als die zich al stoort aan zo'n makkelijk woordje?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:15 schreef znarch het volgende:
[..]
Omdat het irritant en tegen de regels is?
Het is gewoon typerend dat het hier ook goedgepraat wordt. Gelukkig zijn er andere games waar men wel normaal met elkaar om kan gaan.
Het is onsportiefquote:Op maandag 9 juli 2012 15:20 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Hoezo is het zo irritant en tegen de regels? Sowieso is het al kansloos dat ze hiervoor een regel hebben, maar goed, de mensen die bij Riot werken zijn ook een stel kneuzen die vroeger gewoon veel gepest zijn. Het ligt toch echt aan de speler zelf die klaarblijkelijk helemaal niks kan hebben in dit leven als die zich al stoort aan zo'n makkelijk woordje?
Hoe simpel ben je als je niet snapt dat easy roepen na een match onsportief is en irritatie opwekt?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:20 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Hoezo is het zo irritant en tegen de regels? Sowieso is het al kansloos dat ze hiervoor een regel hebben, maar goed, de mensen die bij Riot werken zijn ook een stel kneuzen die vroeger gewoon veel gepest zijn. Het ligt toch echt aan de speler zelf die klaarblijkelijk helemaal niks kan hebben in dit leven als die zich al stoort aan zo'n makkelijk woordje?
Je weet dat het maar een spelletje is hé?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:22 schreef znarch het volgende:
[..]
Hoe simpel ben je als je niet snapt dat easy roepen na een match onsportief is en irritatie opwekt?
Je bent voetbal aan het spelen, en je zegt daarna ''HAHAHA DIT WAS TE MAKKELIJK'', dat is toch onsportief? Voetbal is ook een spel.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:23 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Je weet dat het maar een spelletje is hé?
Voetbal, een echte sport met LOL vergelijkenquote:Op maandag 9 juli 2012 15:24 schreef Berend. het volgende:
[..]
Je bent voetbal aan het spelen, en je zegt daarna ''HAHAHA DIT WAS TE MAKKELIJK'', dat is toch onsportief? Voetbal is ook een spel.
Het gaat om het begrip ''wedstrijd''quote:Op maandag 9 juli 2012 15:25 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Voetbal, een echte sport met LOL vergelijken.
Goede vergelijking. Is gewoon onsportief.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:25 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Voetbal, een echte sport met LOL vergelijken.
Het is aan de andere kant ook kansloos om te trollen, dus tja...quote:Op maandag 9 juli 2012 15:28 schreef Jachtgeweer het volgende:
Ik blijf er gewoon bij dat het kansloos is om te reporten, het laat gewoon zien wat een slechte verliezer iemand kan zijn.
Een beetje normaal persoon negeert getroll.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:33 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Het is aan de andere kant ook kansloos om te trollen, dus tja...
Of ze reporten het zonder iets erover te zeggen. Als je wilt trollen, dan is het ook nogal kansloos om erover te huilen dat er mensen zijn die het reporten.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:34 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Een beetje normaal persoon negeert getroll.
Niet waar. Promote kan een mionion een lane zelfstandig laten pushen en daar krijg je gold voor. Ook kun je samen met één gepromote minion een hele turret slopen.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
Promote is een useless summoner. Period.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |