SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Augustus_Thijs op 06-07-2012 21:42:42 ]..non est vivere sed valere vita est ..
Precies en ik ben sinds vorig jaar getrouwd, dus het is Mevrouw Ceased2be en geen vriendin vanquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:24 schreef Muisraket het volgende:
En ik een bericht kreeg dat ik mijn bericht niet kon editen omdat het topic dicht was.Want het is natuurlijk Ceased2Be.
Ik had er ook expres mevr. Ceased2Be neergezet, 'die vriendin' sloeg op een vriendin van A_T.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Precies en ik ben sinds vorig jaar getrouwd, dus het is Mevrouw Ceased2be en geen vriendin van
Vooruit danquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik had er ook expres mevr. Ceased2Be neergezet, 'die vriendin' sloeg op een vriendin van A_T.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:25 schreef Muisraket het volgende:
LOL, moest bij VVV-kantoor in de OP even denken aan VV op kantoor.
Is ook krom, maar er moet ook nog genoeg aan gesleuteld worden. Alleen al vanwege het verschil tussen bachelor van het hbo (eindpositie) en bachelor van het wo (totaal kansloos voor een baan).quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:25 schreef Ceased2Be het volgende:
En hier weer verder
Maar dat Ba / Ma / PhD geval vind ik ook behoorlijk krom.
Als het geen Beta wetenschap is is het automatisch 'Arts' waar je in terecht komt
quote:
Nee meneerquote:
Diablo3 meldtquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:40 schreef Ceased2Be het volgende:
Speelt er nog iemand Song Pop hier?
(of Diablo 3)
Braaf zo..quote:
Nope, sorryquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:40 schreef Ceased2Be het volgende:
Speelt er nog iemand Song Pop hier?
(of Diablo 3)
Ceased2be#2428quote:
Denken dat jij mij op wie dan ook kan afsturen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:16 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Braaf zo..
Anders moet ik VV en MR weer op je afsturen, dat zou ook weer zo zielig zijn voor je
[..]
Nope, sorry
Wel net the witcher 2 uitgespeeld, best aardig
Nu maar eens kijken wat ik ga spelen.. Maar diablo heeft me (oh heiligschennis) nooit echt kunnen boeien. Als we dan toch in het blizzard straatje zitten, doe dan maar Warcraft.
Ik wel, ik ben namelijk modquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:22 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Denken dat jij mij op wie dan ook kan afsturen._!
quote:
quote:
Macht op FOK! macht noemen...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:39 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Als je macht hebt, moet je dat ook misgebruiken
Speaking of which, er was een voorstel om 'volg topic' te veranderen in TVP.quote:
Zoiets ja. En je kunt het nu al instellen zie ik!quote:
FQR ken ik niet, wat was dat?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:02 schreef shifto het volgende:
Tvp is nog ouder dan FQR, en dat was echt de shit ooit
Ik kijk altijd in 'profielgeschiedenis van', dus niet in mijn actieve topics.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Speaking of which, er was een voorstel om 'volg topic' te veranderen in TVP.Maar je volgt toch automatisch het volgende deel van een topic in een reeks als je het vorige topic volgde?
Ja maar jij bent een narcist, altijd in jezelf kijkenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik kijk juist altijd in mijn AT's..
Hihi, AT
Full Quick Reply, dat schermpje wat nu onder elk topic zit had je toen nog niet, moest je op "reageren" klikken, dan je reactie typen en hopen dat er niet 1200 posts bij waren gekomen, dus toen maakte iemand FQR en dat was baasquote:
Ik moest echt lachenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik kijk juist altijd in mijn AT's..
Hihi, AT
Inderdaad ja, vroegah moest je helemaal naar een ander scherm om een reactie te typen..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:31 schreef shifto het volgende:
[..]
Full Quick Reply, dat schermpje wat nu onder elk topic zit had je toen nog niet, moest je op "reageren" klikken, dan je reactie typen en hopen dat er niet 1200 posts bij waren gekomen, dus toen maakte iemand FQR en dat was baas
[..]
Ik moest echt lachen
Ja inderdaad, vooral met al die slowchats tegenwoordigquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:39 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Inderdaad ja, vroegah moest je helemaal naar een ander scherm om een reactie te typen..
Jeetje wat ouderwets zeg, die paar jaartjes geleden. Ben het ondertussen niet anders meer gewend..
Dag mevrouw!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:14 schreef mjan het volgende:
Iemand riep iets over promoveren? Als je iets specifieks wil weten dan PM maar. Er zijn trouwens ook topics over: in WGR en in W&T. Waar ik me verder niet mee bezig houdt omdat ik geen beta ben en het daar wel voornamelijk over gaat.
mevrouw Ceased2be
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:14 schreef mjan het volgende:
Iemand riep iets over promoveren? Als je iets specifieks wil weten dan PM maar. Er zijn trouwens ook topics over: in WGR en in W&T. Waar ik me verder niet mee bezig houdt omdat ik geen beta ben en het daar wel voornamelijk over gaat.
mevrouw Ceased2be
Romantisch ditquote:
Relativeren: in sommige delen van de wereld hebben mensen huis noch weekend.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Argh, waarom rijden mensen elkaar nou weer net in de prak als ik naar huis wil voor het weekend
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Relativeren: in sommige delen van de wereld hebben mensen huis noch weekend.
5-daagse weken?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Relativeren: in sommige delen van de wereld hebben mensen huis noch weekend.
6-daagse werkweken.quote:
Niet mee bemoeienquote:
Nja na 90 uur ben ik toe aan een nieuwe gamequote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:37 schreef BarrieButsers het volgende:
Nee in mijn eentje. Jij skyrim al uitgespeeld?
Ik heb de witcher gekocht. Tof spel, ik kan het alleen niet langer dan 15 minuten spelen omdat mijn laptop dan uitvaltquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nja na 90 uur ben ik toe aan een nieuwe game![]()
Ga je echt alleen?
Deel 1 of deel 2? Deel 1 vond ik wel tof, al heb ik die nooit uitgespeeld.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:32 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb de witcher gekocht. Tof spel, ik kan het alleen niet langer dan 15 minuten spelen omdat mijn laptop dan uitvalt
Gamen op een laptopquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:32 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb de witcher gekocht. Tof spel, ik kan het alleen niet langer dan 15 minuten spelen omdat mijn laptop dan uitvalt
Ook met DX11 aan?quote:
Ik heb pas een nieuwequote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Ook met DX11 aan?Want dan ging het bij mij mis
Maarja mijn PC is dan ook al antiek
Jezus zoveel uur inmiddelsquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nja na 90 uur ben ik toe aan een nieuwe game![]()
Ga je echt alleen?
Leuk spel was het zekerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Gamen op een laptop
Kzou hem eens schoonmaken, klinkt als een Acer waarvan de ventilator verstopt zit
Maar The Witcher 2 vond ik een erg leuk spel.Heb deze dan ook met plezier uitgespeeld! Mijn PC trok dat spel alleen niet met alles op max. Zag er grafisch dan ook erg goed uit!
Ik speel elke keer een paar uurtjesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jezus zoveel uur inmiddelsHoe hou je het vol?
En nee gelukkig niet, we zitten nu al aan het bier
Ben je er al?quote:
Echt héquote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:08 schreef Muisraket het volgende:
Het bijschrift op je FB bij die foto paste echt perfect!
Was ik ook al van plan. En voor de duidelijkheid, de dag dat ik een acer koop, is de dag dat de zon in het oosten ondergaat en in westen opkomt, de zeeën droog vallen en de bergen als bladeren op de wind dansen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Gamen op een laptop
Kzou hem eens schoonmaken, klinkt als een Acer waarvan de ventilator verstopt zit
Maar The Witcher 2 vond ik een erg leuk spel.Heb deze dan ook met plezier uitgespeeld! Mijn PC trok dat spel alleen niet met alles op max. Zag er grafisch dan ook erg goed uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Yepquote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:54 schreef bijdehand het volgende:
Heeft iemand trouwens A Clockwork Orange gezien gisteren?
Ik vond 'm echt zo vetquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Yep
Aparte film, maar hij had wel wat.. Maar dat was natuurlijk ook wel met meer films van Kubrick zo.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:52 schreef bijdehand het volgende:
Moggel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nr 103 pas, dus valt alles mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet gister, wel al eerder. Cultfilm, duuuhquote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:54 schreef bijdehand het volgende:
Heeft iemand trouwens A Clockwork Orange gezien gisteren?![]()
Jij weet ook altijd het goede te zeggen in elke situatie hequote:
Lang niet alle cultfilms zijn leuk (duh) dus het lijkt me niet zo vanzelfsprekend dat je die wel gezien had hoorquote:[..]
Niet gister, wel al eerder. Cultfilm, duuuh
Ja maar je weet het pas of je em leuk vindt als je em hebt gezien. En omdat het een cultfilm is, moet je em eigenlijk een keer gezien hebbenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij weet ook altijd het goede te zeggen in elke situatie he
[..]
Lang niet alle cultfilms zijn leuk (duh) dus het lijkt me niet zo vanzelfsprekend dat je die wel gezien had hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja maar je weet het pas of je em leuk vindt als je em hebt gezien. En omdat het een cultfilm is, moet je em eigenlijk een keer gezien hebbenJa, maar er zijn zoveel cultfilms dat ik niet wil/kan geloven dat jij ze allemaal gezien hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er zelf ook best veel gezien hoor, daar niet van.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
...Maar ik ben 100...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn zoveel cultfilms dat ik niet wil/kan geloven dat jij ze allemaal gezien hebtIk heb er zelf ook best veel gezien hoor, daar niet van.
Je bent jonger dan het vrouwtje waarmee ik binnenkort iets ga doen...quote:
xDDquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je bent jonger dan het vrouwtje waarmee ik binnenkort iets ga doen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.True story.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:15 schreef MohMi het volgende:
[..]
xDD![]()
![]()
Lang leve emoticons, ik had mezelf anders niet kunnen uitdrukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.True story.Hahahaha. Ach jij bent van binnen gewoon 100 jaar ouder dan dat zij isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En over je spoiler: je weet toch dat ik daar ervaring mee heb?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Dit.quote:
Mooi om te horenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:10 schreef DeJori het volgende:
[..]
Was ik ook al van plan. En voor de duidelijkheid, de dag dat ik een acer koop, is de dag dat de zon in het oosten ondergaat en in westen opkomt, de zeeën droog vallen en de bergen als bladeren op de wind dansen.
Ik heb een Asus G73, en ik rook veel achter mijn pc, dus hij zal aardig wat as naar binnen zuigen
Ik heb de DVD, maar goede film idd.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:54 schreef bijdehand het volgende:
Heeft iemand trouwens A Clockwork Orange gezien gisteren?
Battle Royale kennen jij en Mohmi ook hoop ik?quote:
Bitch pleasequote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Battle Royale kennen jij en Mohmi ook hoop ik?
Deel 2 is niet de moeite waard om twee keer te kijken, laat ik het zo zeggen. Van deel 1 heb ik de dvd, de special edition dvd, de blu ray (special edition en de gewone in dezelfde uitvoering), de manga en het boekquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:07 schreef shifto het volgende:
[..]
Bitch please
1 blijft wel de beste though, van de films
BAM!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Deel 2 is niet de moeite waard om twee keer te kijken, laat ik het zo zeggen. Van deel 1 heb ik de dvd, de special edition dvd, de blu ray (special edition en de gewone in dezelfde uitvoering), de manga en het boek
Hoi madame.quote:
Staat hier in de kast jonguh!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Battle Royale kennen jij en Mohmi ook hoop ik?
Nu ik dit lees rest mij nog een vraag: hoe kan het dat jij nog vrijgezel bentquote:
Bedankt voor de waarschuwingquote:
Met wie ga je?quote:
Nu ben ik jaloersquote:
Ja.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wil jij voor mij in de plaats gaan?
Een leuk meisje? Want als een leuk meisje dat aan mij zou vragen...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:21 schreef shifto het volgende:
Zon meisje op whatsapp vroeg ook of ik daarheen ging.
Ik heb maar verteld dat het niet echt mijn ding is.
Bij nader inzien denk ik dat ik vanavond toch niet ga. Sorry Barquote:
Het enige juiste antwoord!quote:
Same here, maar dan zonder bier. Ik heb altijd van die periode waarin ik a. series kijk, b. games speel of c. films kijk. Nu zit ik in m'n c. fasequote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:37 schreef shifto het volgende:
Ja, maar ik kan niet kiezen. Heb ook sterk de neiging niks te gaan doen maar slechte films kijken ofzeuw, met bier
Heel relaxed. Nee joh, ik vraag het niet eens aan d'rquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:41 schreef BarrieButsers het volgende:
Oh ook wel relaxed tochGeen levenslied met dat meisje?
Hoelang duurt zo'n fase?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Same here, maar dan zonder bier. Ik heb altijd van die periode waarin ik a. series kijk, b. games speel of c. films kijk. Nu zit ik in m'n c. fase
Niet lang. Soms een week ofzoquote:
Grappigquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niet lang. Soms een week ofzoPas heel veel Skyrim gespeeld, daarvoor een serie gekeken en nu dus films
Nja vind het wel chill. Heb ik elke keer een voorraadje en dan kan ik die (deels) wegwerkenquote:
Slimquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nja vind het wel chill. Heb ik elke keer een voorraadje en dan kan ik die (deels) wegwerken
Dat idd, en de pokies in de gaten houden. Incredible Hulk op RTL5, chocola, bier én een schoon huis; ik zit hier primaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:37 schreef shifto het volgende:
Ja, maar ik kan niet kiezen. Heb ook sterk de neiging niks te gaan doen maar slechte films kijken ofzeuw, met bier
Dus niet voor mij?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:03 schreef MohMi het volgende:
Maar veel plezier voor iedereen die weggaat!
Omgquote:
Straks gaat z'n neus groeien en denkt hij dat je meer bereikt met bier drinken dan met studerenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:59 schreef BarrieButsers het volgende:
DJJe gaat de goede kant op. Eerst Lalalaa en nu levenslied.
Weet ik niet.quote:
Lolquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:18 schreef Muisraket het volgende:
LOL, i.v.m. roze zaterdag een roze briefje met 'Alleen vandaag! Pijpen -25%' op de ruit van een tabakswinkel.
Ik kende alleen roze maandag, maar dit had een lesbische oud-vriendin op FB gezet, vandaar.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet ik niet.
[..]
LolIk wist niet dat er zoiets was als een roze zaterdag, wtf
Zo te zien op google is dat in Haarlem. Hebben ze zeker, net als op roze maandag in Tilburg, extra klandizie nodig en proberen ze wat homo's te lokkenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik kende alleen roze maandag, maar dit had een lesbische oud-vriendin op FB gezet, vandaar.
Dat die winkel het als klandizie/publiciteitsstunt gebruikte, lijkt me duidelijk ja.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo te zien op google is dat in Haarlem. Hebben ze zeker, net als op roze maandag in Tilburg, extra klandizie nodig en proberen ze wat homo's te lokken
Ik zie het. Wat voor feestdag is dat nou?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat die winkel het als klandizie/publiciteitsstunt gebruikte, lijkt me duidelijk ja.
Maar i.t.t. Roze Maandag in Tilburg, wat ingevoerd werd om de minst drukke dag van de Tilburgse Kermis wat populairder te maken, is Roze Zaterdag een losstaande, officiële thema- en feestdag.
Wat voor advies willen ze, ongevraagd, geven?quote:De stichting Roze Zaterdagen Nederland is in 2002 opgericht om jaarlijks de Roze Zaterdag toe te kennen aan een stad in Nederland en de betreffende organisatoren gevraagd en ongevraagd van advies te kunnen dienen
Dat van dat advies zou ik niet weten, beetje raar idd. Voor zover ik weet is het serieuzer, kleinschaliger en iets minder happyclappy dan de Amsterdamse Gay Pride.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zie het. Wat voor feestdag is dat nou?
[..]
Wat voor advies willen ze, ongevraagd, geven?
Oh ok. Blijf het raar vinden danquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat van dat advies zou ik niet weten, beetje raar idd. Voor zover ik weet is het serieuzer, kleinschaliger en iets minder happyclappy dan de Amsterdamse Gay Pride.
En toch was het awesome.quote:Op zondag 8 juli 2012 02:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Levenslied was een fucking pauperbende
Dat probleem had ik ook. Twee groepen die bier geven. Fuckquote:Op zondag 8 juli 2012 02:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Denk dat ik nog nooit zo vroeg, zo zat ben geweest. Kutzooi
Mohmi, hoe gaat het met je op deze goede zonnige morgen?quote:
Lekker! Rustig wakker worden met de nodige bakken koffie en de poezenkinders om me heen; geen klagen!quote:Op zondag 8 juli 2012 09:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mohmi, hoe gaat het met je op deze goede zonnige morgen?
Pas maar op: straks word je zo'n oud, vrijgezel vrouwtje met 40 katten die een hekel heeft aan mannenquote:Op zondag 8 juli 2012 10:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Lekker! Rustig wakker worden met de nodige bakken koffie en de poezenkinders om me heen; geen klagen!
En met u dan?? Nog plannen voor vandaag?
Dat is ook het streven!quote:Op zondag 8 juli 2012 10:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Pas maar op: straks word je zo'n oud, vrijgezel vrouwtje met 40 katten die een hekel heeft aan mannen![]()
En met mij is het ook lekkerGa zo even naar Den Bosch om met een vriend en een vriendin wat koffie te drinken en bij te praten
Dan blijven we samen vrijgezel en gaan we haten op iedereenquote:Op zondag 8 juli 2012 10:27 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat is ook het streven!Maar mannen blijven wel welkom, mits ze van katten houden, of er iig lief tegen doen
![]()
Gezellig!Daar is het ook goed weer voor, lekker binnen even bijkletsen ^^
Shifto doet zeker ook mee!quote:Op zondag 8 juli 2012 10:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan blijven we samen vrijgezel en gaan we haten op iedereen![]()
En ja, wat een zomer he_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het!! Ik wilde vandaag een fikse tijd gaan skeelerenquote:Op zondag 8 juli 2012 10:40 schreef Muisraket het volgende:
What the f. am I reading?
Maar de zomer was de afgelopen dagen top! Maar vandaag en de komende dagen... Zoveel regen. Dag Bossche Broek.
quote:Op zondag 8 juli 2012 10:59 schreef bijdehand het volgende:
Omg MohMi: Dagobert Duck, maar dan kittens ipv geld. En Peter Griffin deed hetzelfde maar dan met puppies
Same here, gisteren was het ook al vies weer toen ik tijd had, dus toen kon het ook niet.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:14 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik weet het!! Ik wilde vandaag een fikse tijd gaan skeelerenVerdomme.
[..]![]()
!!! Idd jonge, een kluis vol met kittens!!
![]()
quote:
Ik ga toch maar wel hardlopen vandaag; vrijdag uit eten geweest en gister een chocolade-rage gehad (ja, ik moet ongesteld worden ja!!quote:Op zondag 8 juli 2012 11:15 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Same here, gisteren was het ook al vies weer toen ik tijd had, dus toen kon het ook niet.
Chocoladerages door (naderende) ongesteldheid, altijd gerechtvaardigd inderdaad.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:27 schreef MohMi het volgende:
[..]
[..]
Ik ga toch maar wel hardlopen vandaag; vrijdag uit eten geweest en gister een chocolade-rage gehad (ja, ik moet ongesteld worden ja!!)
Dat jij dat kan, fietsen met plu, dat krijg ik dus echt niet voor elkaar!quote:Op zondag 8 juli 2012 11:37 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Chocoladerages door (naderende) ongesteldheid, altijd gerechtvaardigd inderdaad.
En ik denk dat ik zometeen ook maar alsnog een stukje ga fietsen (paraplu mee), mits er geen onweer voorspeld is. Want anders word ik echt gek.
Kan ik ook niet, maar dan parkeer ik mijn fiets ergens en ga ik lopen... dacht ik. Want mijn zomerjas is niet geschikt voor miezer en met dit weer zit ik dan alleen maar te rillen.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat jij dat kan, fietsen met plu, dat krijg ik dus echt niet voor elkaar!![]()
En ik geloof niet dat het gaat onweren, meestal is dat wanneer er een bui even loosch gaat, maar niet als het de hele tijd druilerig is. Te weinig activiteit in de lucht
Ik ga ook nog een eind lopen met plu, het is niet koud verder en dan heb ik toch nog bewogenquote:Op zondag 8 juli 2012 12:22 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Kan ik ook niet, maar dan parkeer ik mijn fiets ergens en ga ik lopen... dacht ik. Want mijn zomerjas is niet geschikt voor miezer en met dit weer zit ik dan alleen maar te rillen.
Ditquote:Op zondag 8 juli 2012 11:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat jij dat kan, fietsen met plu, dat krijg ik dus echt niet voor elkaar!![]()
En hoe voelt dat nou, een topic openen als mod?quote:Op zondag 8 juli 2012 12:54 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
DitDat fietst toch voor geen meter..
edit: oh je gaat dan lopen
Voelt goehoedquote:Op zondag 8 juli 2012 13:33 schreef MohMi het volgende:
[..]
En hoe voelt dat nou, een topic openen als mod?
Als dat echt zo zou zijn zou je een leeg kutleven hebbenquote:Op zondag 8 juli 2012 13:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Voelt goehoed
Heb me nog nooit zo geweldig gevoeld
Dat kan ik me voorstellen ja!quote:Op zondag 8 juli 2012 13:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Voelt goehoed
Heb me nog nooit zo geweldig gevoeld
Wel he?quote:Op zondag 8 juli 2012 13:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als dat echt zo zou zijn zou je een leeg kutleven hebben
Loop nu voortaan ook altijd rond met mijn zelfgemaakte 'ik ben KPD-mod' t-shirtquote:
Zou wat zijnquote:
Ik ging er eigenlijk al vanuit dat je dat soort boxershorts zou dragenquote:Op zondag 8 juli 2012 14:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Loop nu voortaan ook altijd rond met mijn zelfgemaakte 'ik ben KPD-mod' t-shirt
Trekzalf op de wond. Of even naar de huisartsenpostquote:Op zondag 8 juli 2012 14:50 schreef BarrieButsers het volgende:
Vannacht in glas gaan staan maar nu weet ik niet of het er nog in zit. Gruwelijk pijn doet het wel
Loel...collega van mij ging tijdens een borrelavond in glas staan. Eigenwijs als ie is, ging ie niet naar de dokter. Maar omdat er dus wel een wond zat, ging ie scheef lopen. Door het scheef lopen heeft ie een lichte hernia gekregen waar ie afgelopen week aan geopereerd is.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Trekzalf op de wond. Of even naar de huisartsenpost
Voor zulke dingen moet je tijd maken en zelf dokteren kan nogal riskant zijn bij zulke dingen.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:54 schreef BarrieButsers het volgende:
Shit ernstigIk loop ook al half te waggelen.
Maar ik heb geen tijd voor de huisarts dus ga zo wel zelf dokteren.
Lol klinkt als mijquote:Op zondag 8 juli 2012 15:54 schreef BarrieButsers het volgende:
Shit ernstigIk loop ook al half te waggelen.
Maar ik heb geen tijd voor de huisarts dus ga zo wel zelf dokteren.
Bij mij zat er ook tig jaar tussen mijn laatste en 1-na-laatste bezoek. Of het per se ernstig is weet ik niet, maar áls er nog glas in zit kun je nare wonden krijgen of bijv. het glas er niet goed uitkrijgen, daarom kun je het beter even laten checken.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Echt.. Is dat zoiets ernstigs danBen al tien jaar niet naar de dokter geweest en dan zou ik nu moeten
Het is niet ernstig totdat amateurs er zelf aan gaan zitten klootviolen. Er lopen heel veel bloedvaatjes en zenuwen in je voeten; denken dat je daar zelf kan gaan zitten wroeten en het goed doet is misschien een minder goed ideequote:Op zondag 8 juli 2012 15:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Echt.. Is dat zoiets ernstigs danBen al tien jaar niet naar de dokter geweest en dan zou ik nu moeten
Dit idd. Alhoewel bloedvaatjes dan niet zo'n ramp zijn, maar zenuwen wel. En natuurlijk ook risico op infectie als dat glas niet erg schoon was, waar ik vanuit ga als je er in gaat staan.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het is niet ernstig totdat amateurs er zelf aan gaan zitten klootviolen. Er lopen heel veel bloedvaatjes en zenuwen in je voeten; denken dat je daar zelf kan gaan zitten wroeten en het goed doet is misschien een minder goed idee
Duurde bij mij ook een paar keer, maar dat heb ik met een hoop nummers van Muse. Vind dat wel vet bij nummers. Net als dat liedje van Major Lazer, Get Free. Ik snapte em niet, en opeens bij shifto (die em wel al snapte) in de auto toen ie heel hard stond, kwam ie binnen. Meestal vind ik dat soort nummers wel de echte bazenplatenquote:Op zondag 8 juli 2012 16:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Was net optijd met de radio aangooien![]()
Die nieuwe van Muse vind ik wel wennen trouwens. Wel erg mooi, maar ik moest wel een paar keer luisteren voordat ik dat liedje waardeerde
deze bedoelde ikquote:Op zondag 8 juli 2012 17:48 schreef Muisraket het volgende:
De nieuwe van Muse? Dat dubstepgebeuren of bedoelen jullie iets anders?
Beetje wennen inderdaad, maar ik raak hier al enthousiaster over dan van de muziek van hun vorige plaat (was daardoor een beetje afgehaakt). Waarschijnlijk ook voor mij een groeiplaat.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
deze bedoelde ik
edit: heb er een met prelude gepakt zie ik, de eerste minuut mag je even doorspoelen zie ik..
Overigens was dit niet mijn debuut, ben al meerdere malen op 3FM geweestquote:
Ik deed mee met een prijsvraag om kaartjes te winnen, en ik werd nog terug gebeld ook!!quote:Op zondag 8 juli 2012 17:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Beetje wennen inderdaad, maar ik raak hier al enthousiaster over dan van de muziek van hun vorige plaat (was daardoor een beetje afgehaakt). Waarschijnlijk ook voor mij een groeiplaat.
En een opluchting dat dit in ieder geval geen dubstep is, want dit bestaat (helaas) wel voor een deel uit dubstep-invloeden...
Maar MohMi hoezo was je op de radio?En zei je nog iets naast 'dankjewellll'?
Jou altijdquote:Op zondag 8 juli 2012 18:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Overigens was dit niet mijn debuut, ben al meerdere malen op 3FM geweestWie wil me aanraken??
![]()
quote:Op zondag 8 juli 2012 18:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jou altijd![]()
Maar kaartjes gewonnen dus?![]()
Wat is dat nou voor een vraag? Ik fiets zo aan!quote:Op zondag 8 juli 2012 18:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Overigens was dit niet mijn debuut, ben al meerdere malen op 3FM geweestWie wil me aanraken??
![]()
Gezellig! Dan krijgen we een mini Fok-aanraak-meetquote:Op zondag 8 juli 2012 18:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een vraag? Ik fiets zo aan!
Maar serieus, cool dat je hebt gewonnen
Nu klinkt het alsof jij mij ook gaat aanrakenquote:Op zondag 8 juli 2012 18:51 schreef MohMi het volgende:
[..]
Gezellig! Dan krijgen we een mini Fok-aanraak-meet![]()
Wie weetquote:Op zondag 8 juli 2012 18:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nu klinkt het alsof jij mij ook gaat aanraken
Ik hou daar nooit zo van.quote:
Kinkyquote:Op zondag 8 juli 2012 18:51 schreef MohMi het volgende:
[..]
Gezellig! Dan krijgen we een mini Fok-aanraak-meet![]()
Ook niet van knuffels?quote:Op zondag 8 juli 2012 18:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik hou daar nooit zo van.![]()
Serieus nietMaar je mag het proberen
Jawel, maar met aanrakerig bedoel ik niet knuffelenquote:
Had ik niet gedacht, dat je ook niet van ander klef/aanrakerig gedoe hield.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jawel, maar met aanrakerig bedoel ik niet knuffelen
Moet ik zelfs niets van hebbenquote:Op zondag 8 juli 2012 19:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Had ik niet gedacht, dat je ook niet van ander klef/aanrakerig gedoe hield.
Waarom doe je dan zo?quote:
Vroegah was ik echt aanrakerig bij mijn vrienden. Moet zeggen dat dat enorm minder is gewordenquote:
Alsof er een knop omgaat somsquote:
Haha, arme vriendenquote:Op zondag 8 juli 2012 20:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Vroegah was ik echt aanrakerig bij mijn vrienden. Moet zeggen dat dat enorm minder is geworden![]()
Als ik een liefje heb ben ik wel nog steeds klef
Same here (behalve liefje omdat ik dat gewoon nog niet weet). Of nouja, enorm, wel een stuk minder. Voel me er meestal een stuk ongemakkelijker bij dan vroeger, ook al weet ik dat het gewoon om schouderklopjes gaat.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Vroegah was ik echt aanrakerig bij mijn vrienden. Moet zeggen dat dat enorm minder is geworden![]()
Als ik een liefje heb ben ik wel nog steeds klef
Ik weet het, bij onze oorspronkelijke vriendengroep gaf ik ook iedereen een snelle hug als ik wegging, of als zij weggingen. Nu doe ik dat alleen nog bij shifto.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Same here (behalve liefje omdat ik dat gewoon nog niet weet). Of nouja, enorm, wel een stuk minder. Voel me er meestal een stuk ongemakkelijker bij dan vroeger, ook al weet ik dat het gewoon om schouderklopjes gaat.
Behalve knuffels. Ik heb een zwak voor knuffels. De meeste knuffels zijn fijn maar niet gigantisch spectaculair, maar sommige mensen zijn er echt eindbazen in en dan is dat wel echt fijn.
Eh... dat was ook altijd alleen bij vrienden. Random personen heb ik *gelukkig* nooit gedaan. Behalve bij 1 gast op Lowlands maarrrr dat was een ander verhaal.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Niks mis met een beetje klef/aanrakerig doen. Maar inderdaad niet zomaar bij random personen..
Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dat bij random personen doenquote:Op zondag 8 juli 2012 20:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Niks mis met een beetje klef/aanrakerig doen. Maar inderdaad niet zomaar bij random personen..
Helaas, er zijn genoeg van die aanstellerige kweelkutten die bang zijn dat de aarde stopt met draaien zodra ze 10 seconden iemand niet hebben aangeraaktquote:Op zondag 8 juli 2012 20:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dat bij random personen doenOf het moet flirterig zijn maar dan nog.
Of dronken.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dat bij random personen doenOf het moet flirterig zijn maar dan nog.
Stoeien met meisjesquote:Op zondag 8 juli 2012 20:12 schreef MohMi het volgende:
[..]
Helaas, er zijn genoeg van die aanstellerige kweelkutten die bang zijn dat de aarde stopt met draaien zodra ze 10 seconden iemand niet hebben aangeraaktMaar dat is idd meestal ook flirterig (lees; sletterig) bedoelt.
Opzich ben ik dan wel weer van het stoeien, kan het echt wel waarderen om even lomp te rouwdouwen met vrienden.
[/insert ba dum tsssh-opmerkingen here]
Ja, maar als ik dronken ben zijn er geen random personen meer, dan is iedereen (lees: elk meisje) leuk en die ken ik dan enzo, dus tsjaquote:
Stoeien is stiekem best awesome.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:12 schreef MohMi het volgende:
[..]
Helaas, er zijn genoeg van die aanstellerige kweelkutten die bang zijn dat de aarde stopt met draaien zodra ze 10 seconden iemand niet hebben aangeraaktMaar dat is idd meestal ook flirterig (lees; sletterig) bedoelt.
Opzich ben ik dan wel weer van het stoeien, kan het echt wel waarderen om even lomp te rouwdouwen met vrienden.
[/insert ba dum tsssh-opmerkingen here]
Het kan wel snel een verkeerde indruk geven idd, echt baggerquote:Op zondag 8 juli 2012 20:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Stoeien is stiekem best awesome.Het is, tenzij je over een MohMi-shifto situatie spreekt, verliefd bent op elkaar of wanneer je seks met iemand hebt, helaas 9 van de 10 keer niet helemaal gepast en/of een beetje awkward.
Nouja, ik ga vooral met (hetero)meisjes om, dus dat valt bij mij gelukkig wel mee.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:17 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het kan wel snel een verkeerde indruk geven idd, echt baggerBaal er sowieso van dat het snel overkomt alsof je iemand leuk vindt alleen omdat je gezellig met iemand kunt kletsen en lachen, ben daar zelf echt veel terughoudender door geworden. Niet leuk, want ik klets nou eenmaal graag makkelijk met mensen.
Heb er lang moeite mee gehad om het logisch te vinden, was echt uber lang ook gewoon echt een jongetje xD Mja, het is niet anders.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nouja, ik ga vooral met (hetero)meisjes om, dus dat valt bij mij gelukkig wel mee.Maar met mannen stoeien als vrouw komt vrij snel verkeerd over, logisch ook, dus daar ben ik heul snel mee gekapt.
Tenzij de jongen zielig gaat lopen doen omdat ie niet had verwacht dat je ook echt stoeide om te winnenquote:
Bij mij zou het waarschijnlijk ook lang geduurd hebben, omdat de enige jongens waarmee ik omging mij niets vonden, homo waren of hele goede leugenaars (verder wel een toffe vent, maar zijn manipulatieskills waren een beetje een minpunt. Oh en zijn liefde voor religie). Totdat je iemand tegenkomt die je heel snel vertelt hoe je als vrouw gezien wordt door mannen. Thanks again, shifty.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:22 schreef MohMi het volgende:
[..]
Heb er lang moeite mee gehad om het logisch te vinden, was echt uber lang ook gewoon echt een jongetje xD Mja, het is niet anders.
Meestal proberen meisjes te winnen maar heb ik dat niet door omdat ik zo enorm sterk benquote:Op zondag 8 juli 2012 20:23 schreef MohMi het volgende:
[..]
Tenzij de jongen zielig gaat lopen doen omdat ie niet had verwacht dat je ook echt stoeide om te winnen
Nu weet ik dat jij ook sterk bent, maar toch:quote:Op zondag 8 juli 2012 20:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Meestal proberen meisjes te winnen maar heb ik dat niet door omdat ik zo enorm sterk ben
Vertel, ben benieuwd namelijkquote:Op zondag 8 juli 2012 20:25 schreef Muisraket het volgende:
Totdat je iemand tegenkomt die je heel snel vertelt hoe je als vrouw gezien wordt door mannen. Thanks again, shifty.
Heeft me een hoop gezeur bespaard.
quote:Op zondag 8 juli 2012 20:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nu weet ik dat jij ook sterk bent, maar toch:.
Nou gewoon, hoe 99% van de mannen denkt over vrouwelijke vrienden, welke categorieën er zijn en zo.En dat je niet raar moet opkijken als ze bepaald gedrag vertonen. Wist ik veel.quote:
Diegene die je op de grond kon gooien en zo?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]Overdrijven is een kunst, ik ben een kunstenaar.
Moet wel zeggen dat er maar 1 meisje is bij wie ik me niet hoef in te houden qua stoeien, en dat mensen soms stomverbaasd staan te kijken als ze zien hoe ik met haar omga
Oh ok. Zelfs daar moet je niet te veel overnadenken, omdat dat per jongen anders is en je echt niet wil weten bij wie je in welke categorie valt.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nou gewoon, hoe 99% van de mannen denkt over vrouwelijke vrienden, welke categorieën er zijn en zo.En dat je niet raar moet opkijken als ze bepaald gedrag vertonen. Wist ik veel.*Naïef meisje zonder ervaring met heterojongens, behalve heterojongens die haar maar raar vonden*
Volgens mij vindt haar vriend mij niet zo aardig meerquote:Op zondag 8 juli 2012 20:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Diegene die je op de grond kon gooien en zo?Zou me niets verbazen als ze er op kickt.
Denk ik ook niet te veel over na. En ik ga nog steeds nauwelijks om met jongens en van de jongens die ik ken weet ik echt wel hoe ze over me denken.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh ok. Zelfs daar moet je niet te veel overnadenken, omdat dat per jongen anders is en je echt niet wil weten bij wie je in welke categorie valt.
[..]
Volgens mij vindt haar vriend mij niet zo aardig meerEerst zag het er naar uit dat zij mijn vriendinnetje werd maar we hebben besloten dat dat niet goed was
Oeh, hoe denken shifto, AT en ik over jou?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:32 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Denk ik ook niet te veel over na. En ik ga nog steeds nauwelijks om met jongens en van de jongens die ik ken weet ik echt wel hoe ze over me denken.
Hoezo 'besloten dat dat niet goed was'?
Dat kun je vast wel raden.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oeh, hoe denken shifto, AT en ik over jou?![]()
Zij en ik hadden die klik gewoon niet.
Welke catergorieën zijn er dan wel allemaal niet?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nou gewoon, hoe 99% van de mannen denkt over vrouwelijke vrienden, welke categorieën er zijn en zo.En dat je niet raar moet opkijken als ze bepaald gedrag vertonen. Wist ik veel.*Naïef meisje zonder ervaring met heterojongens, behalve heterojongens die haar maar raar vonden*
Weinig en die kun je zelf ook wel bedenken, denk ik.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Welke catergorieën zijn er dan wel allemaal niet?
Nou ik vraag me gewoon af hoe jij denkt hoe ik over jou denkquote:Op zondag 8 juli 2012 20:38 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat kun je vast wel raden.En verschil uiteraard per persoon.
Heb ik dat niet al vaak gezegd?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nou ik vraag me gewoon af hoe jij denkt hoe ik over jou denk
1. Neukenquote:Op zondag 8 juli 2012 20:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Welke catergorieën zijn er dan wel allemaal niet?
Ehm neen.quote:
4 = S.-tactiek?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
1. Neuken
2. Misschien als ze ooit nog knap wordt neuken
3. In een dronken bui neuken
4. Gebruiken om andere meisjes jaloers te maken
5. One of the guys (vaak icm 4)
Volgens mij was jij wel een reden waardoor S. mij in een keer wel zag staan jaquote:
Halve crap, qua 'zou ik haar doen en zo ja alleen als ik dronken ben of niet' klopt het wel, alleen vriendschap laat je er even buiten.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ehm neen.
Tevens zijn mijn categorien hierboven totale crap (of niet?)
Begint die reden toevallig met een M? Of doe ik nou te narcistisch?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Volgens mij was jij wel een reden waardoor S. mij in een keer wel zag staan ja
Ah zoquote:Op zondag 8 juli 2012 20:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Weinig en die kun je zelf ook wel bedenken, denk ik.Wist het in mijn achterhoofd ook wel, maar had nooit gedacht dat mensen zo over mij zouden denken, omdat ik alleen de 'wel aardig maar verder niets' en 'ieuw' categorieën kende.
Maar hoe denk ik nou over jou?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:42 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Halve crap, qua 'zou ik haar doen en zo ja alleen als ik dronken ben of niet' klopt het wel, alleen vriendschap laat je er even buiten.
Ik denk serieus dat S. mij weer zag staan op het moment dat ze dacht dat jij en ik bezig waren met elkaar te daten.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:42 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Begint die reden toevallig met een M? Of doe ik nou te narcistisch?
Dan doe ik dus niet te narcistisch. Wel een beetje raar van S.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar hoe denk ik nou over jou?
[..]
Ik denk serieus dat S. mij weer zag staan op het moment dat ze dacht dat jij en ik bezig waren met elkaar te daten.
Volgens mij is dat bij heel veel vrouwen zo. Toen ik met S. bezig was diende pannekoek zich opeens aan. Al is dat nu afgekaptquote:Op zondag 8 juli 2012 20:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dan doe ik dus niet te narcistisch. Wel een beetje raar van S.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |