Nja na 90 uur ben ik toe aan een nieuwe gamequote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:37 schreef BarrieButsers het volgende:
Nee in mijn eentje. Jij skyrim al uitgespeeld?
Ik heb de witcher gekocht. Tof spel, ik kan het alleen niet langer dan 15 minuten spelen omdat mijn laptop dan uitvaltquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nja na 90 uur ben ik toe aan een nieuwe game![]()
Ga je echt alleen?
Deel 1 of deel 2? Deel 1 vond ik wel tof, al heb ik die nooit uitgespeeld.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:32 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb de witcher gekocht. Tof spel, ik kan het alleen niet langer dan 15 minuten spelen omdat mijn laptop dan uitvalt
Gamen op een laptopquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:32 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb de witcher gekocht. Tof spel, ik kan het alleen niet langer dan 15 minuten spelen omdat mijn laptop dan uitvalt
Ook met DX11 aan?quote:
Ik heb pas een nieuwequote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Ook met DX11 aan?Want dan ging het bij mij mis
Maarja mijn PC is dan ook al antiek
Jezus zoveel uur inmiddelsquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nja na 90 uur ben ik toe aan een nieuwe game![]()
Ga je echt alleen?
Leuk spel was het zekerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Gamen op een laptop
Kzou hem eens schoonmaken, klinkt als een Acer waarvan de ventilator verstopt zit
Maar The Witcher 2 vond ik een erg leuk spel.Heb deze dan ook met plezier uitgespeeld! Mijn PC trok dat spel alleen niet met alles op max. Zag er grafisch dan ook erg goed uit!
Ik speel elke keer een paar uurtjesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jezus zoveel uur inmiddelsHoe hou je het vol?
En nee gelukkig niet, we zitten nu al aan het bier
Ben je er al?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |